In-Quest - new cd
-
In-Quest - new cd
de nieuwe cd van in-quest is eindelijk uit,
je kan 2 excerpten van nummers downloaden op de site
www.in-quest.be
expect some technical & powerfull death metal met meshuggah invloeden
(met aborted leden)
je kan 2 excerpten van nummers downloaden op de site
www.in-quest.be
expect some technical & powerfull death metal met meshuggah invloeden
(met aborted leden)
Grind from da hood - biatches->>
- XnegativeX
- Contacteer:
Na me even helemaal de tering te hebben gezocht heb ik dan toch een topic (hoewel je het amper zo kunt noemen) gevonden over deze band.
Vorige week is Epileptic op mijn deurmat gevallen. FUCKING HELL wat een geweldige plaat is dat zeg! Het beukt en ramt als een ophol geslagen stoomtrein, laat ruimte over voor melodie en sfeer en is nog redelijk origineel ook.
Rollende death metal met industrial en thrash invloeden. Ik hoor invloeden van (uiteraard) Aborted, oude Fear factory en een heel klein beetje Soilwork. Erg lekkere cd!
Vorige week is Epileptic op mijn deurmat gevallen. FUCKING HELL wat een geweldige plaat is dat zeg! Het beukt en ramt als een ophol geslagen stoomtrein, laat ruimte over voor melodie en sfeer en is nog redelijk origineel ook.
Rollende death metal met industrial en thrash invloeden. Ik hoor invloeden van (uiteraard) Aborted, oude Fear factory en een heel klein beetje Soilwork. Erg lekkere cd!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Hieronimus
Voor de mensen die hem nog niet gelezen hebben:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=s ... nt&id=1079
mn review
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=s ... nt&id=1079
mn review
Makkers staakt uw wild geraas
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik had hem gelezen ja. Het was 1 van de redenen dat ik hem heb aangeschaft.
Vind jij trouwens ook niet dat er wat Fear factory invloeden in zitten? Fear factory ten tijde van Soul of a new machine zeg maar?
Vind jij trouwens ook niet dat er wat Fear factory invloeden in zitten? Fear factory ten tijde van Soul of a new machine zeg maar?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
FUCK YEAH!
D'r zit een nieuw album van In quest aan te komen, genaamd The Comatose quandaries. Op de site van Goodlife records zijn al 2 nummers te beluisteren. Dit album klinkt als een voortzetting op hun vorige album alleen is alles nu nog beter uitgewerkt. En dat terwijl ik hun vorige al geweldig vond.
Dus, men nemen de Aborted achtige death/grind en mixt daar wat metalcore achtig beukwerk door, wat Soilwork achtig sfeerwerk, wat Fear factory achtige industrial en wat van de Meshuggah achtige mechanische techniek.
Simpel gezegt beukt het als de tyfus maar het is ook technisch en sfeervol. Eh...nou ja, luister het maar eens.
D'r zit een nieuw album van In quest aan te komen, genaamd The Comatose quandaries. Op de site van Goodlife records zijn al 2 nummers te beluisteren. Dit album klinkt als een voortzetting op hun vorige album alleen is alles nu nog beter uitgewerkt. En dat terwijl ik hun vorige al geweldig vond.
Dus, men nemen de Aborted achtige death/grind en mixt daar wat metalcore achtig beukwerk door, wat Soilwork achtig sfeerwerk, wat Fear factory achtige industrial en wat van de Meshuggah achtige mechanische techniek.
Simpel gezegt beukt het als de tyfus maar het is ook technisch en sfeervol. Eh...nou ja, luister het maar eens.
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb het nieuwe album ondertussen een paar keer geluistert en ik kan u vertellen dat dit album me nog beter bevalt dan hun vorige. Fucking hell wat een beukwerk!
De vergelijking met Aborted is, door het vertrek van Sven, totaal verdwenen en dat maakt In Quest eindelijk de originele band die ze horen te zijn. De koude, sfeervolle stukken zijn ook toegenomen waardoor de band nog onmenselijker klinkt. Maar ze klinken nogsteeds ongelovelijk bruut.
Een van de betere death metal releases van dit jaar.
De vergelijking met Aborted is, door het vertrek van Sven, totaal verdwenen en dat maakt In Quest eindelijk de originele band die ze horen te zijn. De koude, sfeervolle stukken zijn ook toegenomen waardoor de band nog onmenselijker klinkt. Maar ze klinken nogsteeds ongelovelijk bruut.
Een van de betere death metal releases van dit jaar.
Het nieuwste album al gekocht of op een andere manier beluisterd toevallig? Zo niet, dan raad ik je aan nu nog naar de winkel te rennen en deze cd aan te schaffen. Ik ben er momenteel naar aan het luisteren, wat een teringvette plaat! Hoe ik me ook voel, van energieke muziek als deze krijg ik nooit genoeg.iscariah schreef:Hmz, teveel positieve reacties om te laten liggen.
Maar eens aanschaffen.