thrash bassist zoekt tweede band(heb tijd genoeg)
thrash bassist zoekt tweede band(heb tijd genoeg)
hey
ik ben dus een bassist en speel zelf in een heavy metal band...soms gaat mij dit niet snel genoeg af dat ik gewoon graag een tweede band wil
ik kan naast bassen ook zingen niet zo heel geweldig maar toch wel een beetje dus.
www.delayband.tk dat is mijn heavy metal band zeg maar
ik woon in aalten en heb niet echt veel geld het verste wat ik wil reizen zal tot arnhem zijn zo ongeveer
de stijlen die ik het liefste zou willen spelen : Old school thrash(zoals:slayer,voivod,kreator enz.)Death metal(zoals:death)Grindcore(zoals:Fubar,butt trumpet enz.)Goregrind(zoals :Rompeprop)
ik ben dus een bassist en speel zelf in een heavy metal band...soms gaat mij dit niet snel genoeg af dat ik gewoon graag een tweede band wil
ik kan naast bassen ook zingen niet zo heel geweldig maar toch wel een beetje dus.
www.delayband.tk dat is mijn heavy metal band zeg maar
ik woon in aalten en heb niet echt veel geld het verste wat ik wil reizen zal tot arnhem zijn zo ongeveer
de stijlen die ik het liefste zou willen spelen : Old school thrash(zoals:slayer,voivod,kreator enz.)Death metal(zoals:death)Grindcore(zoals:Fubar,butt trumpet enz.)Goregrind(zoals :Rompeprop)
WAT! schenkt u geen bier? STERF TRUT!
- Destructor
- Destructor
heb je gelijk an! boeren platte land ja waar niet al te veel gebeurt maar goed wel veel bands enzo dat vind ik dan wel weer cool...aalten ligt bij doetinchem(zie rtl nieuws verkeers shitenforcer schreef:Aalten ligt in het verre Oosten van NL, denk niet echt interessant voor ja![]()
Ik heb wel begrepen dat Angus Young daar ook woont!

angus woont er ja...nog gekker...hij is de oom van david van lochem degene die mij een beetje basles heeft gegeven
eneuh...bijna 18 heb dus bijna mijn ov
WAT! schenkt u geen bier? STERF TRUT!