Hebben jullie al enkele platen die dit jaar zijn uitgekomen en waarvan je zegt: "VERDOMME, DIE STAAT IN MIJN TOP 10!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Of albums die dit jaar nog uit moeten komen, maar waarvan je ook al grote verwachtingen hebt?
Nou, bij mij staan Subterranean Masquerade - Suspended Animation Dreams en Monolithe - II erg hoog in het vaandel. De één een progrock-album dat z'n weerga niet kent, het ander een Doom-epos dat maar door en door blijft dreunen op je botte hersenen, met een geweldig concept achter de lyrics.
Waar ik nog hoge hoop op vestig:
Opeth - Ghost Reveries » Wat ik ervan gehoord heb klinkt al érg puik, dus dat zit wel snor.
Arcturus - Sideshow Symphonies » Eén live-nummer van gehoord (bedankt Mark!) en dat viel al zeker in de smaak. Ligt in het verlengde van The Sham Mirrors.
The Project Hate MCMXCIX - Armageddon March Eternal - Symphonies of Slit Wrists » ENORM BEUKENDE INDUSTRIAL DEATH. Hun vorige albums waren al loeizwaar, meeste nummers in A gespeeld, maar dit nieuwe album gaat nog harder worden, voor zover ik het kan beoordelen.
Dus er ligt nog wel wat moois in het verschiet en ik kan niét wachten op die nieuwe shizzle.

Wat jullie?