Black Metal.

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Amibor

Bericht door Amibor » ma jul 18, 2005 11:12 pm

Toch blijf ik de productie van Nachthymnen ondermaats vinden. Gaat ten koste van de goede nummers. Maar idd, stofzuigerblack is weer geheel iets anders.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di jul 19, 2005 8:20 pm

Ik citeer:

Graveland recording session slowly is drawing to an end.…Now I work on the final alterations in mix. I think this new album will be one of the most interesting releases in Graveland achievements.
I invite you to listen 'War Wolf' and outro for this track. There are still some mistakes in these songs but I am going to correct them....for example too long beginning of a song and too loud vocal. The title for this album is "Fire Chariot of Destruction". I am still working on front cover but now I can present you some samples of this cover. I prepared 8 songs plus outro for 'War Wolf'. I recorded one more song - "White Warrior Folk" that will be released on No Colours rec. compilation. According to No Colours plans Graveland album 'Fire Chariot of Destruction' will be released in September 2005, and compilation at the end of 2005 and the beginning 2006.

I have not decided yet about the order of songs for 'Fire Chariot of Destruction'

Graveland – Fire Chariot of Destruction
1. River of Tears
2. War Wolf
3. War Wolf outro
4. Creator and Destroyer
5. Prayer for My Ancestors
6. Fire Chariot of Destruction
7. Dance of axes and swords
8. Flaming Wrathful Hate
9. Motherland

http://www.capricornus.info/graveland/G ... arwolf.mp3

Afbeelding

Sample klinkt erg goed!
Wat minder episch dan de vorige platen.

K.

Bericht door K. » di jul 19, 2005 8:23 pm

Niet heel slecht inderdaad, maar vind er niet zoveel aan.
De hoes vind ik wel mooi eerlijk gezegd.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di jul 19, 2005 8:34 pm

Vind 'm ook wel mooi, helaas is het niet de uiteindelijke versie, hoewel ik denk dat het frontje niet al te veel zal veranderen.
En Darken mag wel eens een les Engels nemen zeg, Jezus.

Tyriel

Bericht door Tyriel » di jul 19, 2005 8:35 pm

Een nieuwe Graveland! jaaaa

** danst cirkeltjes om K heen met bijl en zwaard **

nuberus

Bericht door nuberus » di jul 19, 2005 8:47 pm

Hellhammer schreef:Ik citeer:

Graveland recording session slowly is drawing to an end.…Now I work on the final alterations in mix. I think this new album will be one of the most interesting releases in Graveland achievements.
I invite you to listen 'War Wolf' and outro for this track. There are still some mistakes in these songs but I am going to correct them....for example too long beginning of a song and too loud vocal. The title for this album is "Fire Chariot of Destruction". I am still working on front cover but now I can present you some samples of this cover. I prepared 8 songs plus outro for 'War Wolf'. I recorded one more song - "White Warrior Folk" that will be released on No Colours rec. compilation. According to No Colours plans Graveland album 'Fire Chariot of Destruction' will be released in September 2005, and compilation at the end of 2005 and the beginning 2006.

I have not decided yet about the order of songs for 'Fire Chariot of Destruction'

Graveland – Fire Chariot of Destruction
1. River of Tears
2. War Wolf
3. War Wolf outro
4. Creator and Destroyer
5. Prayer for My Ancestors
6. Fire Chariot of Destruction
7. Dance of axes and swords
8. Flaming Wrathful Hate
9. Motherland

http://www.capricornus.info/graveland/G ... arwolf.mp3

Afbeelding

Sample klinkt erg goed!
Wat minder episch dan de vorige platen.
Magertjes, magertjes...doet me een héél klein beetje denken aan Satyricon's jonge dagen. Voor de rest rest een welluidend neen aan het adres van dhr. Darken. Als ik dit soort herrie wil horen, zet ik vele malen liever iets van Nachtfalke op.
En de man zal heersen.

Tyriel

Bericht door Tyriel » di jul 19, 2005 8:48 pm

zwijg! ZWIJG ketter!

nuberus

Bericht door nuberus » di jul 19, 2005 8:59 pm

Tyriel schreef:zwijg! ZWIJG ketter!
Nooit en te Nimmer. Als ik zulke ondermaatsheid hoor wat onder den blekkie-komuunitie's jonge puppies wordt verspreid, zal ik mijn gospel zekers laten horen.
Laatst gewijzigd door nuberus op di jul 19, 2005 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En de man zal heersen.

Amibor

Bericht door Amibor » di jul 19, 2005 9:17 pm

Idd. Graveland is rommel. Ik zie die hoezen liever op andere albums.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 19, 2005 9:37 pm

dat klinkt gaaf zeg, lekker zwaar.

ik schaf em wel gelijk aan met de vorige, die heb ik ook nog niet
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

nuberus

Bericht door nuberus » di jul 19, 2005 9:40 pm

Jeroen schreef:dat klinkt gaaf zeg, lekker zwaar.

ik schaf em wel gelijk aan met de vorige, die heb ik ook nog niet
Zwaar? Heb je het dan over Darken? Want in de muziek hoor geen zware noot terug....
En de man zal heersen.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 19, 2005 9:40 pm

Othrys schreef:[..]

Nachthymnen? Stofzuigerblack? Ofwel had jij een enorme scheepslading stront in je oren toen je dat album beluisterde, ofwel had je het verkeerde album te pakken. Ieder z'n mening, maar hier heb je gewoon geen gelijk; de productie van Nachthymnen is onberispelijk.
Misschien dat je Opus IV bedoelde, daarbij valt wel het een en ander aan te merken op het geluid, vooral op kant B. Wat niet wegneemt dat de songwriting Abigor-geniaal als altijd is.
Enfin, voor mij blijft alles van Abigor's demo's tot en met Channelling the Quintessence of Satan fantastisch, Satanized is wat mij betreft de enige misser (ja en de Apokalypse EP vond ik ook niet echt denderend).

Bal-Sagoth, die mannen doen er echt veel te lang over om het slotstuk van de tweede trilogie op te nemen. Ik vraag me af waardoor het allemaal zo'n vertraging oploopt, op de website doet Byron daar eigenlijk geen uitspraken over. Enorm symphatieke band trouwens, het is goed bier drinken met die gasten. Hoop dat ze nadat het album uit is in de herfst eindelijk weer eens een goede tour op poten weten te zetten.
ik kijk er al tijden naar uit naar het nieuwe Bal-Sagoth album. In mijn oren hebben die lui nog nooit iets fout kunnen doen. Van de eerste tot en met de laatste, pracht, epiek en sfeer ten top.
Hopelijk is de krijszang weer eens wat extremer. Dat keelrocheltje dat vanaf Battle Magic werd gebruikt ben ik niet kapot van

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 19, 2005 9:41 pm

nuberus schreef:[..]

Zwaar? Heb je het dan over Darken? Want in de muziek hoor geen zware noot terug....
ik doel op de productie..die klinkt een stuk logger en er ligt zo te horen meer bas in, wat ik alleen maar toejuich. Het vorige album was wat iel vond ik. Dit War Wolf nummer klinkt zwaarder en voller.

Othrys

Bericht door Othrys » wo jul 20, 2005 3:38 pm

Jeroen schreef:[..]

ik kijk er al tijden naar uit naar het nieuwe Bal-Sagoth album. In mijn oren hebben die lui nog nooit iets fout kunnen doen. Van de eerste tot en met de laatste, pracht, epiek en sfeer ten top.
Zo mag ik het horen, Bal-Sagoth verdient wat mij betreft niets dan lof. Hoewel Starfire Burning... mijn favoriete album blijft en The Power Cosmic wellicht iets minder was dan we van ze gewend zijn, vond ik Atlantis Ascendant wel ijzersterk en ik verwacht veel van het zesde album, zeker nu ze zo'n lange tijd hebben gehad om eraan te werken. Ben benieuwd of die comics van de hand van Byron ook in Nederland te verkrijgen zullen zijn.
The True North, Strong and Free

Othrys

Bericht door Othrys » wo jul 20, 2005 3:57 pm

Tyriel schreef:zwijg! ZWIJG ketter!
Vreemd, ik meen me te herinneren dat jij niets van Arische pagan metal moest hebben.

Othrys

Bericht door Othrys » wo jul 20, 2005 4:08 pm

Nooit en te Nimmer. Als ik zulke ondermaatsheid hoor wat onder den blekkie-komuunitie's jonge puppies wordt verspreid, zal ik mijn gospel zekers laten horen.
Je vergelijkt appels met peren, Graveland is nou eenmaal geen Black Metal. Sommigen onder ons houden wel van Pagan metal, anderen niet.

nuberus

Bericht door nuberus » wo jul 20, 2005 4:43 pm

Je vergelijkt appels met peren, Graveland is nou eenmaal geen Black Metal. Sommigen onder ons houden wel van Pagan metal, anderen niet.
Ik vergelijk Graveland ook niet met black metal.....ik zeg enkel dat dit onder de blekkie gemeenschap geen voet aan de grond zou mogen krijgen vanwege de ondermaatsheid. Be it black or pagan.
En de man zal heersen.

Johannes de Dopeste

Bericht door Johannes de Dopeste » wo jul 20, 2005 4:55 pm

Lang leve de hokjes.
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]

Othrys

Bericht door Othrys » wo jul 20, 2005 5:22 pm

Ik vergelijk Graveland ook niet met black metal.....ik zeg enkel dat dit onder de blekkie gemeenschap geen voet aan de grond zou mogen krijgen vanwege de ondermaatsheid. Be it black or pagan.
Blijkbaar zijn er een hoop mensen die het niet ondermaats vinden.

Vorck

Bericht door Vorck » wo jul 20, 2005 5:31 pm

ARTHEMESIA
LHURGOYF

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » wo jul 20, 2005 6:46 pm

Een zware noot? Bedoel je niet een lage?

Tyriel

Bericht door Tyriel » wo jul 20, 2005 7:29 pm

Vreemd, ik meen me te herinneren dat jij niets van Arische pagan metal moest hebben.
Dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb wel problemen met Jodenhaters. Vooral degenen die denken dat het stoer is om Jood als scheldwoord te gebruiken, vanwege een vermeend shock-effect. Dat Robbie over hakenkruizen zingt is redelijk triest, en ik weet dat ik hypocriet ben als ik er naar luister. Het punt is echter dat Robbie Darken een genie is, en The Four Wings of the Sun, een loflied op de swastika, vind ik het 1 na beste nummer ooit geschreven.

Ter mijn verdediging: Ik was al geruime tijd een fan van Graveland toen ik erachter kwam dat Robbie nazi-sympathien koestert. Op zich hielp meneer Darken's uitspraak ook niet mee. 'AASJIUN AARJEN SAAAAN'. Haal daar maar eens 'Ancient Aryan Sign' uit.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » wo jul 20, 2005 7:41 pm

Tyriel schreef:[..]

Dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb wel problemen met Jodenhaters. Vooral degenen die denken dat het stoer is om Jood als scheldwoord te gebruiken, vanwege een vermeend shock-effect. Dat Robbie over hakenkruizen zingt is redelijk triest, en ik weet dat ik hypocriet ben als ik er naar luister. Het punt is echter dat Robbie Darken een genie is, en The Four Wings of the Sun, een loflied op de swastika, vind ik het 1 na beste nummer ooit geschreven.

Ter mijn verdediging: Ik was al geruime tijd een fan van Graveland toen ik erachter kwam dat Robbie nazi-sympathien koestert. Op zich hielp meneer Darken's uitspraak ook niet mee. 'AASJIUN AARJEN SAAAAN'. Haal daar maar eens 'Ancient Aryan Sign' uit.
Ik vind jou anders ook een behoorlijke zielenpoot. Een nummer over een Swastika hoeft niet perse iets met Nazi's van doen te hebben. Het is gewoon een van de velen symbolen die door de Nazi's gebruikt zijn, niets meer niest minder.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 20, 2005 7:44 pm

Ik hoorde gisteren een nummer van de nieuwe Endstille.
Klinkt verrekte goed. Doet me denken aan het huidige geluid van Marduk. De songs zijn wel van mindere kwaliteit dan die van Marduk maar het ligt in dezelfde lijn en dat is reden genoeg voor mij om het aan te schaffen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tyriel

Bericht door Tyriel » wo jul 20, 2005 7:55 pm

NecroNoud schreef:[..]

Ik vind jou anders ook een behoorlijke zielenpoot. Een nummer over een Swastika hoeft niet perse iets met Nazi's van doen te hebben. Het is gewoon een van de velen symbolen die door de Nazi's gebruikt zijn, niets meer niest minder.
Luister dwaas, de oorspronkelijk betekenis van het hakenkruis wordt volledig uitgevlakt door de fascistische lading die de nazi partij eraan heeft gegeven. Dat is de impact van Adolf Hitler. Iedereen die dweept met een zogenaamde vredelievende oorspronkelijke betekenis van de swastika verdenk ik van een verborgen fascistische agenda.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo jul 20, 2005 8:01 pm

Tyriel schreef:Iedereen die dweept met een zogenaamde vredelievende oorspronkelijke betekenis van de swastika verdenk ik van een verborgen fascistische agenda.
Bewijs?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Tyriel

Bericht door Tyriel » wo jul 20, 2005 8:24 pm

Je bedoelt dat je niet begrijpt dat ik iemand die dweept met hakenkruizen verdenk van nazi sympathien?

Nogmaals: De oorspronkelijk betekenis van het hakenkruis wordt volledig uitgevlakt door de fascistische lading die de nazi partij er aan heeft gegeven.

Plaag

Bericht door Plaag » wo jul 20, 2005 11:01 pm

XnegativeX schreef:Ik hoorde gisteren een nummer van de nieuwe Endstille.
Klinkt verrekte goed. Doet me denken aan het huidige geluid van Marduk. De songs zijn wel van mindere kwaliteit dan die van Marduk maar het ligt in dezelfde lijn en dat is reden genoeg voor mij om het aan te schaffen.
Dat nieuwe nummer klinkt inderdaad als een behoorlijke sprong vooruit. Meer doordacht, als een band met meer ervaring.
Ik ben benieuwd of dat voor de overige nummers ook geldt. Dan kan het nog leuk worden.

De vergelijking met Marduk gaat maar deels op. Endstille heeft wel degelijk een herkenbaar eigen geluid. Het zit wat in het straatje van Marduk, meer niet.
Laatst gewijzigd door Plaag op wo jul 20, 2005 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

Dragahl

Bericht door Dragahl » wo jul 20, 2005 11:04 pm

Is iemand hier bekend met het Italiaanse Spite Extreme Wing?

Ik heb net het album Magnificat binnen, moet het nog luisteren, maar wil er wel meer over horen..
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

iscariah

Bericht door iscariah » wo jul 20, 2005 11:06 pm

Dragahl schreef:Is iemand hier bekend met het Italiaanse Spite Extreme Wing?

Ik heb net het album Magnificat binnen, moet het nog luisteren, maar wil er wel meer over horen..
BM die soms doet denken aan Limbonic Art, wel een stukje rauwer.
Zeker geen slechte band.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jul 20, 2005 11:08 pm

Ik heb laatst Dauðafærð van het zweedse Pest gehoord, 1 nummer van 20 min als ik het goed heb.
Opzich beviel deze EP me wel goed, lekker mid-tempo donkere en rauwe black metal.

Meer mensen die dit plaatje kennen?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Othrys

Bericht door Othrys » wo jul 20, 2005 11:20 pm

Luister dwaas, de oorspronkelijk betekenis van het hakenkruis wordt volledig uitgevlakt door de fascistische lading die de nazi partij eraan heeft gegeven. Dat is de impact van Adolf Hitler. Iedereen die dweept met een zogenaamde vredelievende oorspronkelijke betekenis van de swastika verdenk ik van een verborgen fascistische agenda.
En dat is dan jouw vooroordeel, en zolang er maar genoeg mensen even bekrompen blijven denken wordt de swastika inderdaad uitsluitend met '40-'45 geassocieerd ipv met de 3 millennia van heidens-religieuze betekenis die het symbool daarvoor had.
Het grappige is dat ik hier in Ierland maar een willekeurige begraafplaats binnen de muren van een middeleeuwse abdij op hoef te lopen en ik vind keltische kruizen versierd met swastika's, en daar doet geen hond hier moeilijk over. Hier denkt men namelijk NIET in eerste instantie aan WOII, maar herinnert men zich de tijd van de druiden nog.

Afbeelding

Othrys

Bericht door Othrys » wo jul 20, 2005 11:25 pm

Nog maar eens, want met zo'n post ergens onderaan een pagina krijgen deze twee albums nog niet de aandacht die ze verdienen.
Othrys schreef:Het valt me trouwens op dat Clandestine Blaze hier maar matig in de belangstelling staat. Persoonlijk vind ik Deliverers of Faith een zeer geslaagd album, misschien wel beter dan Fist of the Northern Destroyer.
Het album begint met typisch CB-hak-en-beukwerk tijdens Beyond the Reason, zoals ook gebruikelijk bij hen gevolgd door een mid-tempo headbanger in de vorm van Psychopathia Sexualis. Daarna komt wat mij betreft het beste nummer van het album; het langzame en zorgvuldig opgebouwde Winter of White Death, dat je echt bij de keel grijpt.
Ook op de tweede helft worden blastbeats afgewisseld met meer doomy stukken, die laatste vooral in het nummer Tormented waar zelfs keyboards te horen zijn.
Het artwork is trouwens zonder dat er echt expliciete beelden aan te pas komen toch behoorlijk ziek.

De tweede Ondskapt begint me ook steeds beter te bevallen, het is weliswaar geen tweede Draco Sit Mihi Dux geworden maar met een opener als Djavulens Ande overtuigt Ondskapt toch direct. Wat vooral opvalt is dat in tegenstelling tot de voorganger de nummers gemiddeld korter zijn, en dat er ook een paar Bathory (The Return...) - achtige headbangnummers bijzitten, had ik niet van ze verwacht.

Tyriel

Bericht door Tyriel » wo jul 20, 2005 11:35 pm

Othrys schreef:En dat is dan jouw vooroordeel, en zolang er maar genoeg mensen even bekrompen blijven denken wordt de swastika inderdaad uitsluitend met '40-'45 geassocieerd ipv met de 3 millennia van heidens-religieuze betekenis die het symbool daarvoor had.
Het grappige is dat ik hier in Ierland maar een willekeurige begraafplaats binnen de muren van een middeleeuwse abdij op hoef te lopen en ik vind keltische kruizen versierd met swastika's, en daar doet geen hond hier moeilijk over. Hier denkt men namelijk NIET in eerste instantie aan WOII, maar herinnert men zich de tijd van de druiden nog.

Afbeelding
Dat zijn geen swastika's maar zonnewielen. De swastika is daarvan afgeleid.

Er zijn duizenden prachtige runes die al die zogenaamd niet fascistische bandjes hadden kunnen kiezen. Maar allemaal kiezen ze stuk voor stuk de swastika. Hmm toevallig zeg.

Amibor

Bericht door Amibor » wo jul 20, 2005 11:52 pm

Inderdaad. Waarom zou je het symbool blijven verdedigen, als de hele godvergeten wereld er akelige associaties mee heeft. Wie geeft dan nog een ruk om de 'oorspronkelijke' betekenis. Ik vind het maar triest. Verzin dan zelf een leuke symbooltje, als je daar zo'n harde van krijgt.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Othrys

Bericht door Othrys » do jul 21, 2005 12:10 am

http://history1900s.about.com/gi/dynami ... 2F151.html

En ja, wie geeft er inderdaad uberhaupt nog een ruk om de oorspronkelijke betekenis van dingen. Men kan inderdaad net zo goed zijn cultureel erfgoed in de prullenbak deponeren en zelf wat leuks verzinnen.

Verder ontken ik niet dat de bands die met dergelijke symboliek dwepen dat meestal vanuit het oogpunt van de verkeerde betekenis doen, dat was ook heel mijn punt niet.

[mierenneuker modus: op die foto is in het midden een ronde swastika te zien (inderdaad verwant aan het zonnewiel, maar ik geef toe dat de foto onduidelijk is en bovendien gespiegeld. Ik heb hier zelf betere exemplaren gezien]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jul 21, 2005 12:12 am

Ik heb volgens mij in een kerk in Engeland swastika;s gezien, veel mensen vonden het raar, maar als je de uitleg erbij even leest is het wel wat duidelijker.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do jul 21, 2005 12:15 am

In Ierland staat de fiets van je opa dan ook niet bij een duitser in de schuur, he?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Othrys

Bericht door Othrys » do jul 21, 2005 12:21 am

Jij maakt vast veel vrienden op Wacken deze zomer.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » do jul 21, 2005 2:07 am

Rob Darken is niet bang voor het uiten van zijn mening. Iedereen weet dat hij er bepaalde denkbeelden op na houdt. Maar om hem een "nazi" te noemen vanwege een nummer dat is opgedragen aan het hakenkruis bewijst je eigen grote domheid. Zoiezo het smijten met termen als nazi dit nazi dat komt me de strot uit. Iemand die direct met verheerlijkende verwijzingen naar concentratiekampen en dergelijke in zijn teksten komt mag je van mij een nazi noemen, maar bij een nummer als "The four wheels of the sun" vind ik het niet kloppen. Natuurlijk heeft hij het in de tekst over Aryan. Aryan betekent Arisch, dat is gewoon een benaming voor een ras, zoals er zoveel benamingen voor rassen zijn. Zoals zowat iedereen trots is op zijn eigen herkomst.

En je moet vooral zo zeker van jezelf blijven zijn over dingen waar je de ballen verstand van hebt (op de betekenis van een swastika in 2de wereldoorlog na), daar zul je nog ver mee komen.

N.E.
Contacteer:

Bericht door N.E. » do jul 21, 2005 3:39 pm

Het grappige is dat men tegenwoordig dikke schijt heeft aan de lading die de Geschiedenis geeft aan ons referentiekader, BEHALVE als het de maatschappij goed uitkomt, -> WOII.

De onderstaande fotos zijn uit Thailand. De tempels zijn er onder bedolven. Natuurlijk niet allemaal, maar wel vele.
Ik heb het er met meerdere monniken en Thaise mensen over gehad, en ze lachten me stuk voor stuk drie dubbel uit over de bekrompen manier van denken hiero. Gelijk hebben ze.
Alles maar dan ook alles heeft zo zijn goede en slechte kanten om maar even dualistische termen te gebruiken, het is dan ook weer erg christelijk om per definitie het negatieve op te roepen om het zo uit te bannen en te demoniseren. Ik prefereer de Oosterse manier van denken en doen.
Voor degene die de svastika wel zien als een heilig symbool, hou het lekker voor je. who cares. Mensen die hun woord al klaar hebben staan zonder de verscheidene invalshoeken te bekijken en te bestuderen en te beleven vooral!!! zijn bekrompen. Helaas zijn woorden tegenwoordig belangrijker dan daden.

http://www.blazing.ws/OMF/thailand%201204.jpg

http://www.blazing.ws/OMF/thailand%201205.jpg
Laatst gewijzigd door N.E. op do jul 21, 2005 3:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

Morgeve

Bericht door Morgeve » do jul 21, 2005 3:42 pm

ik heb hier denk ik een maand geleden een keer gepost, maar het lijkt alsof de discussie nog steeds gaande is. Ik begrijp niet dat als iedereen alles al een keer gelezen heeft en dus de kans heeft gehad erover na te denken, dat die iedereen zich nog steeds druk maken. Er is NSBM. Ja. En dat brengt veel met zich mee. Of niet, het is maar van welk opzicht je het bekijkt. En nu wil ik weer orginele bandnamen.
tuuut tuut tuut tuuut tuuut

N.E.
Contacteer:

Bericht door N.E. » do jul 21, 2005 3:45 pm

Morgeve schreef:ik heb hier denk ik een maand geleden een keer gepost, maar het lijkt alsof de discussie nog steeds gaande is. Ik begrijp niet dat als iedereen alles al een keer gelezen heeft en dus de kans heeft gehad erover na te denken, dat die iedereen zich nog steeds druk maken. Er is NSBM. Ja. En dat brengt veel met zich mee. Of niet, het is maar van welk opzicht je het bekijkt. En nu wil ik weer orginele bandnamen.
'Originele' bandnaam:
Kali Yuga - een Russische band met Oosterse invalshoek
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

Morgeve

Bericht door Morgeve » do jul 21, 2005 4:02 pm

A die ken ik nog niet, waarom zou je me die bijvoorbeeld aanraden?
tuuut tuut tuut tuuut tuuut

N.E.
Contacteer:

Bericht door N.E. » do jul 21, 2005 4:08 pm

Morgeve schreef:A die ken ik nog niet, waarom zou je me die bijvoorbeeld aanraden?
owww aanraden, ik dacht dat het puur om te bandnaam ging. Vind het gewoon 'vaag' dat een Russische band aan de haal gaat met het Oosten.

Othrys

Bericht door Othrys » do jul 21, 2005 4:40 pm

My point exactly. Ben jij zelf in Thailand geweest? Als het meezit ga ik in November daarheen. Het blijft intrigerend dat het symbool in alle uithoeken van de wereld in zeer uiteenlopende culturen opduikt vanaf de vroegste beschavingen. Dat ik het hier in de Keltische en vroeg-christelijke overblijfselen tegenkom en jij het bij de Boeddhisten terugvindt.

N.E.
Contacteer:

Bericht door N.E. » do jul 21, 2005 4:47 pm

My point exactly. Ben jij zelf in Thailand geweest? Als het meezit ga ik in November daarheen. Het blijft intrigerend dat het symbool in alle uithoeken van de wereld in zeer uiteenlopende culturen opduikt vanaf de vroegste beschavingen. Dat ik het hier in de Keltische en vroeg-christelijke overblijfselen tegenkom en jij het bij de Boeddhisten terugvindt.
Ja ik ben er geweest. Het is er super, alhoewel het aardig naar de klote begint te gaan, teveel westerse invloeden. Mocht je geld teveel hebben, bezoek Cambodia en ga naar Angkor Wat. De grootste Oude religieuze stad. Ontzettend indrukwekkend en de slag tussen het Hinduisme en Boeddhisme is er goed te zien. Vervallen waarden en normen zijn er goed terug te zien. Bezoek ook Laos als je tijd hebt ten noorden van Thailand. Het toerisme begint er net pas op te komen, dus het is nog authentiek!

Het feit dat het in iedere oude beschaving voorkomt is mede dankzij de Kosmische inslag van die beschavingen. Ze keken naar het heelal, er zijn vele nevels of hoe die dingen dan ook heten die de vorm van een svastika hebben. Ze waren een met alles, Kosmos en Aarde.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do jul 21, 2005 4:50 pm

Tyriel verdenkt mensen die foto's maken van swastika's van een verborgen fascistische agenda...

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do jul 21, 2005 4:53 pm

Vandaag binnen: ABSURD- Blutgericht Pic.LP

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » do jul 21, 2005 4:56 pm

Iemand bekend met Sonic Reign?
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gesloten