Chucknorris schreef:ik heb nog wel een fear of the dark tshirt uit 1992.. Keer of 5 aangehad..

welke maat?K. schreef:Iemand interesse in mijn Funeral Mist - Salvation TS?
Heb 'm slechts één keer aangehad, print is supergoed en van hoge kwaliteit en het shirt is van lekker dikke stof, dus niet zo'n dun kutshirtje dat na 2 keer wassen doorzichtig wordt.
FOTO:
Mijn shirt heeft geen mouw-opdruk, trouwens, daar het niet de LS maar de TS betreft. Bied maar wat leuke shirtjes aan, of breng een geldbod uit.
ik heb nog een hatebreeder shirt van CoB,toevallig ook hier op metalfan gekocht hehe,ik draag hem nooit en is in goeie staat,voorop staat de cover van hatebreeder,groene reaper,achterop de tekst 'From now on we are enemies....You and I... met ook nog eens de zeis en het lichaam van de reaper op de achtergrondChild of Decadence schreef:Ik ben op zoek naar alle T-shirts ,Longsleeves of truien of weetikveel wat van Children of bodom van de cd's Hatebreeder en Something wild , als iemand wat heeft hoor ik het graag.
JA zeker!No_Remorse schreef:[..]
ik heb nog een hatebreeder shirt van CoB,toevallig ook hier op metalfan gekocht hehe,ik draag hem nooit en is in goeie staat,voorop staat de cover van hatebreeder,groene reaper,achterop de tekst 'From now on we are enemies....You and I... met ook nog eens de zeis en het lichaam van de reaper op de achtergrond
intresse?
Ik weet nu al niet meer waar 't over gingSpeedpiano schreef:[..]
Welke cd's?
(sorry voor de nogal late reactie..)
Heb je ook foto's van die shirts van Deicide en Dimmu Borgir?MetalTuupLimburg schreef:[..]
Ik weet nu al niet meer waar 't over ging![]()
Dit heb ik nog in de aanbieding:
Deicide - Legion ( LS, zwart, XL, goed / nieuw ) 12 euro
Dimmu Borgir - Cunt Hunters of the Night ( TS, zwart, L, goed ) Bieden
Dissection - Storm of the Light's Bane ( LS, zwart, XL, goed ) 15 euro
Fear Factory - Obsolete ( TS, zwart, M/L, goed ) 8 euro
Flowing Tears - Jade ( TS, zwart, XL, nieuw ) 8 euro
HammerFall - Renegade World Crusade ( TS, zwart, XL, goed ) 8 euro
Manowar - Bandphoto + signatures ( LS, zwart, XL, nieuw ) 10 euro
Slayer - God Hates us All ( TS, zwart, L, redelijk / goed ) 6 euro
Ik vind er geen op internet en m'n ouders hebben de digitale camera mee op vakantie, dus daar zul je nog ff op moeten wachten.Child of Decadence schreef:[..]
Heb je ook foto's van die shirts van Deicide en Dimmu Borgir?
Heb je die van Children of Bodom nog?MetalTuupLimburg schreef:Updateje:
Borknagar - Logo ( TS, zwart, XL, goed/nieuw ) 10 euro
Children of Bodom - Led by the Reaper ( HSW, zwart, XL, goed ) 18 euro
Fear Factory - 4 Logos ( TS, wit, L, goed ) 5 euro
The Gathering - Superheat ( LS, zwart, nieuw ) 10 euro
Hammerfall - Renegade World Crusade ( LS, zwart, XL, goed ) 10 euro
Heideroosjes - Tanks ( TS, donkergroen, XL, redelijk ) 5 euro
Helloween - Better than Raw World Tour ( TS, zwart, L, redelijk/goed ) 6 euro
Immortal - Damned in Black ( TS, grijs, XL, goed ) 12 euro
Korn - Untouchables ( TS, donkergrijs, L, nieuw ) 10 euro
Metallica - Gimme Fuel ( LS, zwart, L, goed ) 12 euro
Moonspell - Angelizer ( LS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro
The Offspring - Smash ( TS, zwart, L, nieuw ) 10 euro
Ozzy Osbourne - The Original Sin ( TS, wit, XL, goed ) 10 euro
Papa Roach - Red Star ( TS, zwart, L, nieuw ) 8 euro
Paradise Lost - As I Die ( TS, zwart, XL, redelijk / goed ) 12 euro
Sum 41 - All Killer no Filler ( HSW, zwart, M/L, goed ) 6 euro
StormHammer - On the Rock ( LS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro
Tankard – Fat, Ugly and Live ( TS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro
Zonata - Tunes of Steel ( TS, zwart, XL, nieuw ) 12 euro
Misschien komt er nog eentje van Dissection bij, maar ik moet nog ff beslissen welke
[..]
Ik kan er op internet geen vinden, is volgens mij nogal een zeldzaam shirt. Ik fiks wel eens een foto met 'n webcam
Hehe, zoals je nu m'n vraag beantwoord hebt, bedoelde ik 'm ook.MetalTuupLimburg schreef:Hoe moet ik nou weten of jou dat past? Mij past 't nog net en ik heb normaal maat L of XL
Ik heb ook nog twee shirts liggen die ik wil verkopen...Child of Decadence schreef:[..]
Heb je die van Children of Bodom nog?
4 euro? Dat bestaat niet.valkyrian schreef:ziet eruit alsof die m uit de donkere dieptes van zijn kamer heeft gevist
edit: verzendkosten voor een shirt zijn die maar 1,50? gast waar ik een shirt van ga kopen die vroeg 4 euro verzendkosten.
Als die gratis is wel ik hem wel!!!Tymon schreef:Kan ik misschien nog iemand blij maken met dit afschuwelijke shirt?
Ik denk dat het een M of L is, dingetje is eruit. Voor verzendkosten alleen mag je m hebben. Ik ben blij als die vrachtwagenchauffers uit mn kledingkast zijn verdwenen.
Daar zou ik wel een paar foto's van willen zienSaxon 747 schreef:Black Sabbath-Forbidden
Iron Maiden-Run to the Hills
Vomitory-Primal Massacre
Onheil-The Threat
Slayer-Green Skull
Houwitser-Embrace Damnation
Dimmu Borgir-Death Cult Armageddon
Metallica-Baseball shirt (iets in die richting)
Cannibal Corpse-Meatslasher 500
System of a Down-Visier
Slipknot-Circle Masks (ls)
Iron Maiden-The Number of the Beast
Iron Maiden-Dance of Death tourshirt
5 euro per stuk, allemaal xl. Als je wilt weten hoe een shirt eruitziet, stuur een pm en ik maak een foto.