Hmm, die band ontwijk ik nadat ik The Atlantean Wardragon van ze heb gehad. Ik vond vaag wat weghebben van de laatste 2 cd's van Absu alleen miste ik de energie, de herkenbare nummers (die hoor ik bij dit soort thrash/black graag) en de afwisseling. Daarom heb ik hem doorverkocht. Maar zou Pestilence from the dragonstar wel wat voor me zijn dan?Plaag schreef:[..]
Over woeste black gesproken: Jij moet eens "Pestilence From the Dragonstar" van Blood Storm draaien. Mits je een dosis brekende en slopende thrash ook kan hebben.
Black Metal.
- XnegativeX
- Contacteer:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- the true Thorko
- the true Thorko
- the true Thorko
Ik mag ze beide graag horen... VWtD is voor mij speciaal omdat het na Satyricon's Shadowthrone mijn tweede BM-CD was - oh, sentiment!K. schreef:Vind "Blood and Valour" beter, die heeft een lekker smerige passende productie, de songs op "Vengeance War 'Till Death" klonken me af en toe nog iets te rommelig. Wat niet wegneemt dat dat ook een prima ceedeetje is.

I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- the true Thorko
Dat was mijn derde schijfje :')K. schreef:Ha, dat heb ik met "Dark Medieval Times" van Satyricon, daarmee kwam ik in aanraking met BM en fuck, wat kan ik nog genieten van die CD. Draai 'm nog steeds wel wekelijks.
En in dezelfde periode kwamen Immortals BitN, Emperors ItNE, Mayhems DMdS en de Burzum rereleases uit... wat een tijd; vroeger was alles echt wel beter!

EDIT: En natuurlijk Hades' Again Shall Be... WAT EEN PLAAT!
Laatst gewijzigd door the true Thorko op ma jul 25, 2005 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Judas Iscariot
Exact, dit was precies wat ik bedoelde in mijn bovenstaande post.XnegativeX schreef:Ik vind Endstille juist erg gaaf. Ik mag dat soort woeste black metal wel. Maar veel bands weten met dat soort snelheden geen sfeer te behouden en al helemaal geen afwisseling in hun muziek te houden. En dat doet Endstille dus wel. Ik kan niet wachten tot ik Navigator in m'n handen krijg.
De eerste band die even in me opkwam was Lunar Aurora, al hebben die qua sfeer overduidelijk niks met Endstille te maken.
- Judas Iscariot
- ruben somewhere online
- XnegativeX
- Contacteer:
Daaaaaaaamn! Ik hoor net voor het eerst een nummer van Kenose van Deathspell omega. Het wordt toch maar eens tijd om die band een serieuse kans te geven. Dit heeft bijna alles wat ik goed vind aan black metal. Een zieke sfeer, haatvolle razernij, duisternis...prachtig allemaal.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ik bedoel maar..XnegativeX schreef:Daaaaaaaamn! Ik hoor net voor het eerst een nummer van Kenose van Deathspell omega. Het wordt toch maar eens tijd om die band een serieuse kans te geven. Dit heeft bijna alles wat ik goed vind aan black metal. Een zieke sfeer, haatvolle razernij, duisternis...prachtig allemaal.
Kop dicht, Thorko
- the true Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
- the true Thorko
Hehehehe... je wilt toch niet zeggen dat je 'Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice' nog niet gehoord hebt? Hoe vaak is dat album hier al ter sprake gekomen? En jij blijft je maar richten op die slappe rammelpottenblack die ze bij Large aanprijzen? Tsja, dan is het ook je eigen schuld...XnegativeX schreef:Boeie hoer!!!

- XnegativeX
- Contacteer:
Boeien...hoer.the true Thorko schreef:[..]
Hehehehe... je wilt toch niet zeggen dat je 'Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice' nog niet gehoord hebt? Hoe vaak is dat album hier al ter sprake gekomen? En jij blijft je maar richten op die slappe rammelpottenblack die ze bij Large aanprijzen? Tsja, dan is het ook je eigen schuld...
- the true Thorko
- ruben somewhere online
Black metal plaat van het jaar.XnegativeX schreef:Daaaaaaaamn! Ik hoor net voor het eerst een nummer van Kenose van Deathspell omega. Het wordt toch maar eens tijd om die band een serieuse kans te geven. Dit heeft bijna alles wat ik goed vind aan black metal. Een zieke sfeer, haatvolle razernij, duisternis...prachtig allemaal.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
Heb dat ding op LP, ook na diverse luisterbeurten weet het materiaal me nog niet zo te pakken als SMRC en voorgaand materiaal dat deed. Ook de track van de split met Malicious Secrets kon me niet echt bekoren. Ik ga het beide vaker luisteren.XnegativeX schreef:Daaaaaaaamn! Ik hoor net voor het eerst een nummer van Kenose van Deathspell omega. Het wordt toch maar eens tijd om die band een serieuse kans te geven. Dit heeft bijna alles wat ik goed vind aan black metal. Een zieke sfeer, haatvolle razernij, duisternis...prachtig allemaal.
- XnegativeX
- Contacteer:
Boei... Laat ook maar.
Ik luister al jaren naar bands als Lunar aurora en dergelijken. Deathspell omega kende ik ook al tijden. Maar Kenose kende ik nog niet. Maar black metal moet je natuurlijk weten te raken. En Endstille weet dat bij mij te doen. Stukken beter dan al die nazi ellende waar dit topic mee vol gekwijlt is.
Ik luister al jaren naar bands als Lunar aurora en dergelijken. Deathspell omega kende ik ook al tijden. Maar Kenose kende ik nog niet. Maar black metal moet je natuurlijk weten te raken. En Endstille weet dat bij mij te doen. Stukken beter dan al die nazi ellende waar dit topic mee vol gekwijlt is.
- XnegativeX
- Contacteer:
- the true Thorko
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
heb hier thuis wat exemplaren liggen aangezien ik ook 2 deuntjes heb gedaan..the true Thorko schreef:Iemand de Ildjarn tribute-CD gehoord? Vinden we dat het iets toevoegt aan het bestaande werk of hoeft zo'n eerbetoon niet meer te zijn dan een blijk van waardering?
ik vidnt dat er een paar erg sterke covers op staan, vele malen beter als het origineel, maar sommige covers klinken vrij kut (geluid!), maar goed, dat doet Ildjarn ook.......
hehehe
ik vin het wel een gave tribute en vanuit onze kant zijn we tevreden...
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
- the true Thorko
Hoe zijn jullie (Haat?) benaderd voor het maken van een cover?ik stamp je kapot schreef:[..]
heb hier thuis wat exemplaren liggen aangezien ik ook 2 deuntjes heb gedaan..
ik vidnt dat er een paar erg sterke covers op staan, vele malen beter als het origineel, maar sommige covers klinken vrij kut (geluid!), maar goed, dat doet Ildjarn ook.......
hehehe
ik vin het wel een gave tribute en vanuit onze kant zijn we tevreden...
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
wow..
nee, ik heb niks te maken met HAAT,
wij hebben meegedaan onder het bannier van URFAUST...
Pestilence records is een goede kameraad van ons en die vroeg of we interesse hadden om mee te doen.. en dat hadden we wel aangezien Ildjarn een aantal zeer vette traxxx heeft (ook wel een hele hoop rommel overigens)..
Pestilence records is een goede kameraad van ons en die vroeg of we interesse hadden om mee te doen.. en dat hadden we wel aangezien Ildjarn een aantal zeer vette traxxx heeft (ook wel een hele hoop rommel overigens)..
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
Gelukkig maar!!!ik stamp je kapot schreef:wow..

http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
The recordings of Der Sturmer`s 2nd album “A Banner Greater Than Death”
Is now completed.
More info (Release date, Mp3s, Titles e.t.c.) available on the new website that its now online: www.thepaganfront.com/dersturmer
Mp3`s can be founded here:
DAWNING ISRAEL’S PERDITION
http://www.thepaganfront.com/dersturmer/ds01.mp3
FEEL THE BITTER TASTE OF NEMESIS
http://www.thepaganfront.com/dersturmer/ds09.mp3
Is now completed.
More info (Release date, Mp3s, Titles e.t.c.) available on the new website that its now online: www.thepaganfront.com/dersturmer
Mp3`s can be founded here:
DAWNING ISRAEL’S PERDITION
http://www.thepaganfront.com/dersturmer/ds01.mp3
FEEL THE BITTER TASTE OF NEMESIS
http://www.thepaganfront.com/dersturmer/ds09.mp3
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
- Hellhammer
Ik krijg EN de PF-pagina niet geopend, EN ik kan de nummers niet downloaden, EN ik zie het plaatje niet.
Grmpf.
En ook ik ben verslaafd aan het raken aan Deathspell Omega.
Edit: En toen zag ze het plaatje opeens wel. Wat kliesjee weer zeg. (maar het gaat om de muziek jajaja...)
Grmpf.
En ook ik ben verslaafd aan het raken aan Deathspell Omega.
Edit: En toen zag ze het plaatje opeens wel. Wat kliesjee weer zeg. (maar het gaat om de muziek jajaja...)
From their torment springs its delight.
Ik heb er pas 1x naar geluisterd maar op het eerste gehoor valt het zeker niet tegen. Alleen het Exordium gedeelte vind ik tot nu toe wat minder. Maar wat meer luisterbeurten kan mijn mening doen veranderen.Hellhammer schreef:Mensen die de Crushing the Holy Trinity compilatie al hebben gehoord?
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
- the true Thorko
Hehehe.... oké!ik stamp je kapot schreef:wow..
Wel de goede tracks uitgekozen; I Anmarsj Gjennom Grangrun en Skogens Hatefulle Skapning zijn samen met Kronet mijn favo Ildjarn-nummers...
Gelukkig heb je niets met Obscure te maken? Lekker, zo'n minutenlange muur van feedback...

Niet om het een of het ander, maar ik kan me niet onttrekken aan het idee dat je dit statement maakt zonder 'al die nazi ellende' ooit beluisterd te hebben.XnegativeX schreef:Boei... Laat ook maar.
Niet dat dat hoeft, maar dan kun je er ook geen vergelijkend waardeoordeel over hebben. Correct me if I'm wrong.
Wat Kenose betreft: na inmiddels toch al vele luisterbeurten begin ik de diepte van dit kunststuk te doorgronden en weet ik het steeds beter op waarde te schatten, maar ik concludeer hoe dan ook dat ik het materiaal op de eraan voorafgaande langspeler beter vind.
The True North, Strong and Free
- ruben somewhere online
Niet zo vreemd gezien het feit dat Kénôse maar drie nummers heeft, vind het eerste nummer van Kénôse beter dan welk nummer ook van Si Monumentum Requires, Circumspice.Othrys schreef:Wat Kenose betreft: na inmiddels toch al vele luisterbeurten begin ik de diepte van dit kunststuk te doorgronden en weet ik het steeds beter op waarde te schatten, maar ik concludeer hoe dan ook dat ik het materiaal op de eraan voorafgaande langspeler beter vind.
Mijn enige minpunt betreffende Kénôse is dat het derde nummer zo snel overschakelt naar een soort outro, nummer begint heel sterk, lekkere riffs, had beter moeten worden uitgewerkt, maar dat terzijde, eigenlijk niks meer dan lof voor Kénôse van Deathspell Omega, mijn black metal plaat van 2005 (tot nu toe).
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- Chucknorris
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- Chucknorris
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb genoeg nazi ellende door mijn strot gedrukt gekregen en 90% daarvan vond ik ronduit kut. En dan heb ik het alleen nog maar over de muziek. En als ik dan zo'n cd'tje van Der Sturmer zie dan hoeft het van mij al helemaal niet meer.Othrys schreef:[..]
Niet om het een of het ander, maar ik kan me niet onttrekken aan het idee dat je dit statement maakt zonder 'al die nazi ellende' ooit beluisterd te hebben.
Niet dat dat hoeft, maar dan kun je er ook geen vergelijkend waardeoordeel over hebben. Correct me if I'm wrong.
@Thorko: Hoe kun je nou zeggen dat Endstille bagger is terwijl je Ildjarn wel een warm hart toedraagt? Ik bedoel, ik heb meerdere cd's van Ildjarn aan een luisterbeurt onderworpen maar voor mij is en blijft het een bak pretentieuse ruis.