DESPERATION
DESPERATION
HAIL METAL HEADS,
WIJ ZIJN DE METAL BAND DESPERATION UIT BELGIE. VIA DEZE WEG WILLEN WE ONZE MUZIEK AAN JULLIE VOORSTELLEN,DEZE KAN JE TERUG VINDEN OP ONZE SITE www.desperation.tk
LAAT HET ONS WETEN WAT JE ER VAN VINDT EN WELKE SONG HET BESTE IS,OK SEE YEA
WIJ ZIJN DE METAL BAND DESPERATION UIT BELGIE. VIA DEZE WEG WILLEN WE ONZE MUZIEK AAN JULLIE VOORSTELLEN,DEZE KAN JE TERUG VINDEN OP ONZE SITE www.desperation.tk
LAAT HET ONS WETEN WAT JE ER VAN VINDT EN WELKE SONG HET BESTE IS,OK SEE YEA
Aye, strakke show op Ragnarock. Jullie demo is erg goed, mijn review op Metal March geeft hem niet voor niets een 8. Voor iedere liefhebber van echte metal een regelrechte aanrader.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Zo dan, dit klinkt erg lekker. Goed potje Heavy Metal. Goede zang goede gitaar/bas/drums goede composities. Als ik het zo hoor denk ik wel dat jullie een goed toekomst tegenmoet gaan zien.
Oh ja ik vind Heaven Will Die het beste nummer.
Oh ja ik vind Heaven Will Die het beste nummer.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1972
Leest en huivert
Heerlijke band, op Ragnarock waren ze samen met Virgin Steele de band van de dag. Lijkt me een goeie kandidaat voor metalfanfest
Leest en huivert
Heerlijke band, op Ragnarock waren ze samen met Virgin Steele de band van de dag. Lijkt me een goeie kandidaat voor metalfanfest
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ze moeten zeker naar Nederland toe komen wil ze wel live zien. Misschien kan die zanger me nog les geven of zoLennert from hell schreef:http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1972
Leest en huivert

It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Precies ja. Overigens vind ik het moeilijk om een keuze te maken welk nummer ik het beste vind. Heaven will die is wel het meest agressieve van de demo, maar Life after Death doet het ook erg goed bij mij.
@Ironfist, welk nummer speelden jullie nou als laatste op Ragnarock? (die niet op de demo staat)
@Ironfist, welk nummer speelden jullie nou als laatste op Ragnarock? (die niet op de demo staat)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
hail lennert, het laaste nummer was IT'S NOT OVER, dit is een zeer persoonlijk nummer over het verleden en toekomst van onze bandLennert from hell schreef:Precies ja. Overigens vind ik het moeilijk om een keuze te maken welk nummer ik het beste vind. Heaven will die is wel het meest agressieve van de demo, maar Life after Death doet het ook erg goed bij mij.
wij zijn toch al een goei 9jaar bezig enz
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Precies, die bedoelde ik. Ik hoop dat dit nummer dan ook op jullie volledige album zal verschijnen, want live bezorgde het ons in ieder geval kippenvel.
zaterdag 13/08/05 kleudde backyard metalfest metLennert from hell schreef:Precies, die bedoelde ik. Ik hoop dat dit nummer dan ook op jullie volledige album zal verschijnen, want live bezorgde het ons in ieder geval kippenvel.
TANKARD,AFTER ALL,DESPERATION,ea
meer info www.kleudde.be
- arnibes
- Contacteer:
Lennert from hell schreef:http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1972
Leest en huivert
Binnenkort duikt de band de studio in om een volledig album op te nemen. Hierna lijkt het mij het ultieme moment voor Desperation om contact met Conquestador op te nemen voor een gezamenlijke tour, want beiden bands hebben de potentie om groot te worden. Ik zal in ieder geval vooraan bij het podium zijn te vinden. Liefhebbers van bands als Saxon, Iron Maiden en Warlord roep ik hierbij op mijn voorbeeld te volgen.
Deze genoemde band lijkt me anders ook gaaf op mf fest.
Samen zou natuurlijk beter zijn.