Aye, dat is mogelijk. Razor en Dark Angel zijn erg gaaf ja. Heb je die link nu al gevonden?XnegativeX schreef:*zucht*
Jongens, hoe hard jullie ook proberen en op hoeveel manieren jullie bands als Testament en Exodus ook blijven omschrijven. Mijn smaak is het gewoon niet.
Ik houd van shit als:
Razor - Violent restitution
Sadus - Illusions
Dark angel - Darkness Descends
Slayer - Reign in blood
Dat soort werk.
Thrash/Speed metal II
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Bedankt!Bob schreef:[..]
Realplayer, of realalternative
http://www.free-codecs.com/download/Rea ... native.htm
Toxik is best gaaf zeg.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Toxik was toentertijd 1 van de snelste bands met een zanger die Rob Halford als een bas laat klinken. Verder vind je het hoogstwaarschijnlijk te melodieus, maar ik raad het je toch aan eens te luisterenXnegativeX schreef:En wat is daar precies zo goed aan?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb niks tegen melodie. Bij Testament en Exodus heb ik gewoon dat het me te mid-tempo is en met wat melodieen die de agressie er helemaal uit halen. En ik heb mijn thrash nou eenmaal het liefst bloed agressief.Lennert from hell schreef:[..]
Toxik was toentertijd 1 van de snelste bands met een zanger die Rob Halford als een bas laat klinken. Verder vind je het hoogstwaarschijnlijk te melodieus, maar ik raad het je toch aan eens te luisteren
Maar als ik zo lees dat Toxik snel en melodieus is met een stem als die van Halford dan gok ik dat het meer speed metal is dan thrash. Meer in het straatje van Agent steel dus. (Verder niks mis mee ofzo.)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben niet zo bekend met het oude werk maar het nieuwere werk vind ik vreselijk. Goed gespeelt maar ik krijg het er niet warm of koud van. Het gaat bij mij het ene oor in en het andere oor weer uit zonder ook maar 1 emotionele snaar te raken.Saxon 747 schreef:[..]
Doe dat zeker. Wat vind jij van een band als Annihilator? (de oude)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ja, leuk...maar ik heb ondertussen ook al wel duidelijk gemaakt dat het totaal mijn smaak niet is.Oblivion schreef:Dan moet je de 1e 2 albums (Alice in Hell & Never Neverland) es horen, das echt geweldige en erg technische thrash !
- XnegativeX
- Contacteer:
Normaal gezien had ik dat ook zeker gedaan hoor. En een bandje als Toxik, dat direkt al interessant klinkt, check ik ook zeker wel uit. Maar gezien het feit dat ik een behoorlijk brede smaak heb, die zich uitstrekt van punk tot black metal naar heavy metal, zijn er nog zoveel dingen die ik nog moet checken.
Daarom moet ik filteren. En Annihilator heeft me nog nooit een harde plasser bezorgt dus ik ben totaal niet gemotiveerd om nog meer muziek van ze te gaan beluisteren.
Daarom moet ik filteren. En Annihilator heeft me nog nooit een harde plasser bezorgt dus ik ben totaal niet gemotiveerd om nog meer muziek van ze te gaan beluisteren.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
XnegX hoe durf je Cause For Conflict goed te vinden? Dat is 90's thrash en alle 90's thrash is zonder uitzondering bijzonder kut te noemen.XnegativeX schreef:Die was ik even vergeten. Maar die is inderdaad ook super vet.
Hoewel ik Cause for conflict nog net iets beter vind.
*duikt onder de tafel voor bescherming van boze thrash fans*
Het enige wat telt is is de thrash van de 80's, dat was de enige echte, je weet toch.

- HellcommandeR
xNegativex als je agressieve thrash wilt, moet je vio-lence toch echt s proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Alleen is de 'zang' voor veel mensen te apart...
En ouwe annihilator is echt 250204902 keer zo goed als de nieuwe. Bij ieder album worden ze steeds minder, echt jammer...
Maar geod, Alison Hell is de definitieve Annihilator-klassieker, hoewel het niet echt agressief is. WTYD, Human Insecticide en I Am In Command zijn op zich wel de ruigere nummers.
En ouwe annihilator is echt 250204902 keer zo goed als de nieuwe. Bij ieder album worden ze steeds minder, echt jammer...

Maar geod, Alison Hell is de definitieve Annihilator-klassieker, hoewel het niet echt agressief is. WTYD, Human Insecticide en I Am In Command zijn op zich wel de ruigere nummers.
- ruben somewhere online
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik vind de nieuwe annhilator op cd (niet live) beter dan al het oudere werkKris schreef:xNegativex als je agressieve thrash wilt, moet je vio-lence toch echt s proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Alleen is de 'zang' voor veel mensen te apart...
alison hell is natuurlijk een klassieker, maar de platen daarna zijn stukken minder
geef mij maar de laatste drie annihilatorplaten dan
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Destructor
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik zit hem op dit moment te luisteren. Lekker opgefokte muziek ja. Maar dit is toch meer speedmetal dan thrash. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gaaf is. Ik ga de cd zeker eens checken. Want de kwaliteit van de MP3's is niet hoogstaand.Saxon 747 schreef:[..]
Ik had die links toch neergeteft? Als je realplayert hebt, kan je het zo luisteren hoor.
Hehe, inderdaad gaaf. Ik heb hem sinds vandaag op de Roadrunner, eerst had ik de reissue op Roadracer. De cd is moeilijk aan te komen.XnegativeX schreef:[..]
Ik zit hem op dit moment te luisteren. Lekker opgefokte muziek ja. Maar dit is toch meer speedmetal dan thrash. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gaaf is. Ik ga de cd zeker eens checken. Want de kwaliteit van de MP3's is niet hoogstaand.
Vooral de openingsnummer! Heart Attack!
een dubbel DVDm in Januari komt de nieuwe CD en twee maanden daarna een tweede dubbel DVD! er zit dus flink wat aan te komen voor de SODOM fanaten!Destructor schreef:[..]
is dit een CD of een DVD? want als ik het goed begrepen heb waren ze met een DVD bezig. Maar het maakt niet uit want een nieuwe CD van de thrash helden Sodom is natuurlijk altijd welkom.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Destructor
Zozo, Sodom is weer flink bezig. Nou nog een optreden in Nederland en dan is het helemaal compleet. PS die CD en DVD's moet ik zeker hebben.enforcer schreef:[..]
een dubbel DVDm in Januari komt de nieuwe CD en twee maanden daarna een tweede dubbel DVD! er zit dus flink wat aan te komen voor de SODOM fanaten!
Annihilator brengt in December geloof ik weer een nieuw album uit.....ben erg benieuwd of ze nu wel iets fatsoenlijks uitbrengen, maar ik vermoed van niet....
Overigens, XniggaX, als ik je beschrijving zo lees zal je Hirax wellicht super vinden.....Crossover/Thrash, behoorlijk opgefokt spul!!!
Ik ga wel naar dat Muncipal Waste kijken als ze in Roosendaal komen in november, lijkt me meer een liveband. En jawel, 80's thrash is wel degelijk superieur aan 90's thrash hahah! Tussen 1990-1993 zijn nog wat gave albums uitgebracht, toen werd het snel minder.....
Overigens, XniggaX, als ik je beschrijving zo lees zal je Hirax wellicht super vinden.....Crossover/Thrash, behoorlijk opgefokt spul!!!
Ik ga wel naar dat Muncipal Waste kijken als ze in Roosendaal komen in november, lijkt me meer een liveband. En jawel, 80's thrash is wel degelijk superieur aan 90's thrash hahah! Tussen 1990-1993 zijn nog wat gave albums uitgebracht, toen werd het snel minder.....
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik moet jullie eigenlijk wel gelijk geven. Ik bedoel, ik vind Cause for conflict van Kreator nog zeer gaaf en het debuut album van The Haunted (au au!). Maar verder komt er maar weinig vette thrash uit. Oh ja, Hypnosia niet te vergeten.
Maar veel thrash is tegenwoordig overgoten met een death of black metal sausje. Leuk allemaal en soms best effectief (Sarcoma Inc., Aura noir) Maar ik zou wel graag weer eens een cd horen die net zo agressief is als die lijst die ik telkens blijf opnoemen.
Maar veel thrash is tegenwoordig overgoten met een death of black metal sausje. Leuk allemaal en soms best effectief (Sarcoma Inc., Aura noir) Maar ik zou wel graag weer eens een cd horen die net zo agressief is als die lijst die ik telkens blijf opnoemen.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Ktulu
- Contacteer:
Mjah, het is idd geen bloedspetterragdood agressie. Maar zijn (Mille) maatschappijkritische teksten ondersteund door bijpassende muziek staan wel bol van de ingehouden agressie.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
Het laatste album van Hirax is ook super!!! En M-16 vind ik een regelrechte klassieker van Sodom, die vind ik briljant. Het laatste werk van Exodus en Death Angel kan ik ook goed pruimen: oftewel, sinds 2000 ongeveer is er een echte thrash-revival. Nu nog hopen dat Slayer een fatsoenlijk album uitbrengt en Anthrax een album met Belladonna!
Hehe, daar ben ik het wel mee eens. Vooral die van Exodus en Death Angel kan ik goed hebben. Ik ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe van Heathen, verwacht er veel van. Nuclear Assault is ook nog even afwachten.Rattlehead schreef:Het laatste album van Hirax is ook super!!! En M-16 vind ik een regelrechte klassieker van Sodom, die vind ik briljant. Het laatste werk van Exodus en Death Angel kan ik ook goed pruimen: oftewel, sinds 2000 ongeveer is er een echte thrash-revival. Nu nog hopen dat Slayer een fatsoenlijk album uitbrengt en Anthrax een album met Belladonna!
Ik lees net dat de Duitse band Vendetta weer bestaat!!!! Supergaaf nieuws zeg, zeer, zeer mooi!
http://www.vendetta-band.de/
http://www.vendetta-band.de/
- XnegativeX
- Contacteer:
Met ingehouden agressie kan ik niet zoveel.Ktulu schreef:Mjah, het is idd geen bloedspetterragdood agressie. Maar zijn (Mille) maatschappijkritische teksten ondersteund door bijpassende muziek staan wel bol van de ingehouden agressie.
Dat vind ik gaaf bij death en black metal. Van die broeierige, onderhuidse agressie. Bij thrash en hardcore hoor ik het liefst full blown woede.
- Lone Starr
Check Hatework eens. http://www.hatework.itXnegativeX schreef:Ik moet jullie eigenlijk wel gelijk geven. Ik bedoel, ik vind Cause for conflict van Kreator nog zeer gaaf en het debuut album van The Haunted (au au!). Maar verder komt er maar weinig vette thrash uit. Oh ja, Hypnosia niet te vergeten.
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- RegnumIrae
- Lone Starr
- RegnumIrae