Iron Maiden

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Rene

Bericht door Rene » di jul 26, 2005 9:35 pm

Jammer dat dat camerawerk weer zo snel is. Op Rock In Rio was dat één van de minpunten en je zou dus verwachten dat dat daarom nu wel goed zou zijn. Maar Steve zal 'm wel weer gemaakt hebben en we weten wel hoe koppig hij is ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

IROn

Bericht door IROn » di jul 26, 2005 9:59 pm

Lone Starr schreef:[..]

Dit vind ik echt een minder album van Iron Maiden. Be Quick Or Be Dead is een geweldig gaaf nummer; snel, ritmisch en fantastisch gezongen.
De rest van de nummers vind ik gewoonweg saai. Owja, wel de tofste Eddie vind ik.
Inderdaad, het is een van de mindere, maar dat wil niet zeggen dat hij niet goed is.

Ik bedoel, je kut niet zeggen dat Afraid To Shoot strangers, Judas Be My Guide en Fear of The Dark slechte nummers zijn! Erg jammer dat iedereen alles snel slecht vindt doordat de zang niet optimaal is.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » di jul 26, 2005 10:09 pm

Rene schreef:En gelukkig maakt hij fatsoenlijke muziek :)
Ik zei dus "fatsoenlijk"(zonder afsluitende "e"), waarmee ik wil zeggen dat ie de muziek díe ie maakt goed uit moet voeren. Dat de muziek zelf fatsoenlijk is staat natuurlijk buiten kijf. De uitvoering ervan, kan variëren. :wink:
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » di jul 26, 2005 10:13 pm

IROn schreef:[..]

Inderdaad, het is een van de mindere, maar dat wil niet zeggen dat hij niet goed is.

Ik bedoel, je kut niet zeggen dat Afraid To Shoot strangers, Judas Be My Guide en Fear of The Dark slechte nummers zijn! Erg jammer dat iedereen alles snel slecht vindt doordat de zang niet optimaal is.
Zeg ik dan dat het een slecht album is? Als je het over Iron Maiden hebt dan relateer je je ervaringen natuurlijk aan eerder Maiden werk (of vergelijkbare bands), en in die optiek is het een minder album. Niet slecht ofzo maar vergeleken met de andere Maiden-schijfjes draai ik Fear het minst.
"Do is die Bahnhof!!"

Djaser

Bericht door Djaser » di jul 26, 2005 10:54 pm

Positief punt aan die video is dat je de 3e gitaar goed hoort.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2005 11:11 pm

er word veel over The X Factor gediscussieerd, maar hoe zijn de meningen over Virtual XI, door velen als het minste Maiden album gezien.

Zoals ik mijn review heb laten blijken, blijf ik het een goed album vinden. Het is misschien in vergelijking met eerder werk een stuk minder, maar toch heeft de schijf zo z'n momenten.

Nummers als "Futureal" , "The Clansman" , "The Educated Fool" , "Lightning Strikes Twice" zijn toch wel sterke nummers.
"The Angel and the Gambler" is dan wat minder, ondanks dat de compositie in principe goed in elkaar steekt. Het repetitieve karakter helpt het echter deels om zeep.
"Don't look to the Eyes of a Stranger" komt wat traag op gang, maar word naar het einde toe toch wel interessant met die manische solo's.
"When Two worlds Collide", leuke rocker, maar niet echt bijzonder verder. Bevat wel goede zanglijnen, maar de tekst is niet over om naar huis te schrijven.
"Como Estais Amigos", een prachtnummer. Één van de beste zangprestaties van Blaze. Daarnaast doet de emotionele solo me ook wel wat.

Meningen? (Ja René, Lennert en Rebellion666
, van jullie weet ik zo onderhand wel ;) )
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Sirius

Bericht door Sirius » di jul 26, 2005 11:18 pm

virtual XI is nog lang zo'n slecht album niet, past qua stemgeluid beter bij blaze bailey als x-factor en heeft toch ook nog wat aardige nummers erop staan, en ondanks dat the clansman live het redelijk doet bij het publiek moet ik zeggen dat het toch nog een redelijk saai nummer is/blijft (vandaar wellicht ook de andere meezinger blood brothers op het daaropvolgende album)
persoonlijk vind ik no prayer for the dying een van de mindere albums (misschien nog wel lager in gradering dan virtual XI) van maiden,ondanks dat er een paar goeie nummers opstaan
het feit dat de grootste "hit" van Iron Maiden van dit album afkomstig is (Bring your daughter....) is, zoals bij meerdere mensen wel bekend, nou ook niet echt een van de betere nummers
Born to live forever more!!!

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di jul 26, 2005 11:18 pm

alle drie topnummers, er zitten wel meer erg gave nummers op dat album, waar ik zo even niet van op de naam kan komen. Ik vind fear of the dark echt een geweldig album!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2005 11:21 pm

Sirius schreef:virtual XI is nog lang zo'n slecht album niet, past qua stemgeluid beter bij blaze bailey als x-factor en heeft toch ook nog wat aardige nummers erop staan, en ondanks dat the clansman live het redelijk doet bij het publiek moet ik zeggen dat het toch nog een redelijk saai nummer is/blijft (vandaar wellicht ook de andere meezinger blood brothers op het daaropvolgende album)
persoonlijk vind ik no prayer for the dying een van de mindere albums (misschien nog wel lager in gradering dan virtual XI) van maiden,ondanks dat er een paar goeie nummers opstaan
het feit dat de grootste "hit" van Iron Maiden van dit album afkomstig is (Bring your daughter....) is, zoals bij meerdere mensen wel bekend, nou ook niet echt een van de betere nummers
ik vond juist wel dat The X Factor wat meer paste bij de stem van Blaze. Donkere sfeer.
The Clansman vind ik absoluut niet saai, ze zijn constant net op tijd. Dat doen ze doormiddel van het woordje 'Freedom'. Als een stukje iets te lang begint te duren komt dat als een verademing.

Overigens vind ik het wel een groeinummer.

Sirius

Bericht door Sirius » di jul 26, 2005 11:21 pm

Jeroen schreef:[..]

Overigens vind ik het wel een groeinummer.

wat bedoel je hier zo'n beetje mee?????????

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2005 11:23 pm

een nummer dat je vaker moet beluisteren om em te gaan waarderen.
De eerste keren vond ik het niet zo heel erg boeiend, maar nu alles voor m'n gevoel beter op elkaar aansluit, vind ik het een top nummer.
De tekst daarnaast is ook erg goed en ook de riffs zijn pakkend en folky beïnvloed. De solo's zijn prima, maar daar had misschien iets meer ingezeten

Damien, son of Lucifer

Bericht door Damien, son of Lucifer » di jul 26, 2005 11:24 pm

Uhm... Waarschijnlijk dat het *groeit* naarmate je hem vaker luistert. Wat trouwens ook beschouwd kan worden als de algemene definitie van een groeinummer.
[b]DAUDR!![/b]

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2005 11:26 pm

zo is The X Factor een groei album en Virtual XI eigenlijk een album dat je pakt of niet.

Sirius

Bericht door Sirius » di jul 26, 2005 11:26 pm

Damien, son of Lucifer schreef:Uhm... Waarschijnlijk dat het *groeit* naarmate je hem vaker luistert. Wat trouwens ook beschouwd kan worden als de algemene definitie van een groeinummer.
bijdehandje, ga slapen ofzo

Sirius

Bericht door Sirius » di jul 26, 2005 11:27 pm

Jeroen schreef:een nummer dat je vaker moet beluisteren om em te gaan waarderen.
De eerste keren vond ik het niet zo heel erg boeiend, maar nu alles voor m'n gevoel beter op elkaar aansluit, vind ik het een top nummer.
De tekst daarnaast is ook erg goed en ook de riffs zijn pakkend en folky beïnvloed. De solo's zijn prima, maar daar had misschien iets meer ingezeten
tekst is dan ook wel ok, maar verder vind ik het meer een nummer waar je aan gewend raakt dan dat je het beter gaat vinden

Damien, son of Lucifer

Bericht door Damien, son of Lucifer » di jul 26, 2005 11:28 pm

Sirius schreef:[..]

bijdehandje, ga slapen ofzo
Tja, ik wil wel eens bijdehand zijn als mensen vragen stellen die een gemiddelde tweejarige met het sydroom van Down kan beantwoorden.
[b]DAUDR!![/b]

IROn

Bericht door IROn » wo jul 27, 2005 11:12 am

Zeg ik dan dat het een slecht album is? Als je het over Iron Maiden hebt dan relateer je je ervaringen natuurlijk aan eerder Maiden werk (of vergelijkbare bands), en in die optiek is het een minder album. Niet slecht ofzo maar vergeleken met de andere Maiden-schijfjes draai ik Fear het minst.
Als je zegt dat je op een nummer na alles saai vindt, lijkt het er behoorlijk op dat je het slecht album vindt, of dat nou vergeleken met eerdere albums is of niet.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Bob

Bericht door Bob » wo jul 27, 2005 11:19 am

Wat heeft z'n kut ermee te maken?

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » wo jul 27, 2005 11:24 am

Zelf vind ik Virtual XI een zeer goed album. De Blaze Bailey (spelling?) spreekt me erg aan, vooral vanwege de sfeervolle zang van Blaze. Zijn solo-albums zijn ook echte aanraders. De nummers op Virtual XI vind ik zeer memorabele songs, de melodiën en de teksten blijven erg lang bij me hangen. De gitaarsolo's zijn ook weer sprankelend. Waar ik dit album moet plaatsen in m'n Maiden-lijst weet ik niet, ik heb gek genoeg een lange tijd liever geluisterd naar dit album dan naar Somewhere In Time (nu helaas niet meer - SOT is een 'groeier' voor mij. Ik denk dan ook dat als ik een favoriete Maiden albums lijst zou maken (van goed naar minder goed) zou dit album bij mij boven Brave New World, The X-Factor, No Prayer For The Dying en Killers komen te staan.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jul 27, 2005 1:29 pm

boven The X Factor sowieso niet, dat vind ik zeker één van de beste platen van Maiden.
Het pakt misschien niet snel, maar die complexe opbouw en duistere sfeer blijft nog altijd magistraal.

Rene

Bericht door Rene » wo jul 27, 2005 2:44 pm

IRON MAIDEN have confirmed they are to release their classic track "The Trooper" as a single to precede their hugely-anticipated headline appearances at the Reading and Leeds Festivals and their double live album "Death On The Road". The single will be released on August 15 as a maxi-CD, limited-edition blue 7" vinyl and 12" picture discs, all featuring a live recording of "The Trooper", taken from their forthcoming new album/DVD "Death On The Road", plus previously unavailable live tracks recorded on June 7, 2005 at Reykjavik Egishorllin Stadium.

"The Trooper", taken from the classic IRON MAIDEN album "Piece of Mind", was originally released as a single in July 1983 and reached No. 12 on the U.K chart. It has long been a live favorite and is a particular highlight of the current tour which is based around the band's first four albums. IRON MAIDEN's last single, "The Number of the Beast", entered the U.K. chart at No 3 when it was released early this year.

The Reading and Leeds appearances will complete IRON MAIDEN's busy summer touring schedule that includes top billing at major European Festivals and their own headlining stadium dates, like their record-breaking show in Gothenburg at the 55,000-capacity Ullevi Stadium that sold out in a mere two and a half hours. Just prior to Reading and Leeds, the band will be joining BLACK SABBATH on Ozzfest in North America, plus playing plus playing sold out gigs in Denver, Quebec and Toronto.

On August 29, IRON MAIDEN release "Death on the Road", the double live album recorded in Dortmund, Germany during their 2003 "Dance Of Death" world tour.

The single "The Trooper" is released on August 15 in the following three formats:

7" Limited-Edition Blue Vinyl:

The Trooper (Live 2003)
c/w Another Life (Live 2005)

12" Picture Disc Limited Edition in die cut sleeve:

The Trooper (Live 2003)
The Trooper (original version)
c/w Murders in the Rue Morgue

Enhanced Maxi CD:

Audio Tracks
The Trooper (Live 2003)
The Trooper (original version)
Prowler (live 2005)

Videos
The Trooper (Live 2003)
The Trooper (original promo)

IRON MAIDEN have also just announced that they are to play a special benefit concert in aid of former drummer Clive Burr MS Trust Fund at London's Hammersmith Carling Apollo on Friday, September 2 with special guests PIG IRON and VOODOO SIX.

Hmmm, b-tracks zijn niet echt interessant. De 2005 opnames zijn dat natuurlijk wel, zeker qua songkeuze. Maar moeten ze nou altijd uitgesmeerd worden over drie verschillende singleversies?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jul 27, 2005 2:45 pm

Ik vind het persoonlijk compleet zinloos, maar goed.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene

Bericht door Rene » wo jul 27, 2005 2:47 pm

Daar ben ik het met je eens. Maar Maiden brengt altijd een single uit voor de release van een (live-)album.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » wo jul 27, 2005 5:29 pm

De vinyl versies zal ik zeer waarschijnlijk wel weer aankopen.

innuendo schreef:alle drie topnummers, er zitten wel meer erg gave nummers op dat album, waar ik zo even niet van op de naam kan komen. Ik vind fear of the dark echt een geweldig album!
Lastig hè dat alle nummers op FOTD qua titel allemaal Track heten met een bepaald nummer erachter en dat je ook nog eens de pech heb dat ze niet zijn 'getagd'?
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jul 27, 2005 5:39 pm

Van Fear of the dark luister ik over het algemeen eigenlijk alleen de eerste 3 nummers en de laatste.

@Ruben, dat zijn dus Be quick or be dead, From here to eternity, Afraid to shoot strangers en Fear of the Dark ;)

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » wo jul 27, 2005 5:40 pm

Lennert from hell schreef:Van Fear of the dark luister ik over het algemeen eigenlijk alleen de eerste 3 nummers en de laatste.

@Ruben, dat zijn dus Be quick or be dead, From here to eternity, Afraid to shoot strangers en Fear of the Dark ;)
dat zijn idd zo'n beetje de beste nummers + wasting love
verder vind ik het maar een matige cd
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jul 27, 2005 8:43 pm

ach laten we het gewoon eens zo doen
subjectief -- dus het is niet te weerleggen op mijn recensies over sommige cd's.

Iron Maiden - 75/100
Killers - 80/100
The Number of the Beast - 83/100
Piece of Mind - 93/100
Powerslave - 84/100
Somewhere in Time - 98/100
Seventh Son of a Seventh Son - 88/100
No Prayer for the Dying - 79/100
Fear of the Dark - 81/100
The X Factor - 91 / 100
Virtual XI - 78 / 100
Brave New World - 86 / 100
Dance of Death - 84 /100

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » wo jul 27, 2005 9:34 pm

Jeroen schreef:ach laten we het gewoon eens zo doen
subjectief -- dus het is niet te weerleggen op mijn recensies over sommige cd's.

Iron Maiden - 75/100
Killers - 80/100
Piece of Mind - 93/100
Powerslave - 84/100
The X Factor - 91 / 100
Virtual XI - 78 / 100
Dance of Death - 84 /100
Jij vind BNW en DoD béter dan Iron Maiden en Killers?
Wow, dit ben ik totaal niet met je eens. oja, zó goed is Piece of Mind ook niet vind ik een 85 was meer op zijn plaats geweest. tenzij je de punten met Powerslave ruilt want die vind ik dan weer een beetje tekort gedaan.

maar goed, smaken verschillen.
"Do is die Bahnhof!!"

Rene

Bericht door Rene » wo jul 27, 2005 9:38 pm

Jij vind BNW en DoD béter dan Iron Maiden en Killers?
Wow, dit ben ik totaal niet met je eens. oja, zó goed is Piece of Mind ook niet vind ik een 85 was meer op zijn plaats geweest. tenzij je de punten met Powerslave ruilt want die vind ik dan weer een beetje tekort gedaan.

maar goed, smaken verschillen.
Ja, alsof hij z'n mening door jouw opeens gaat veranderen :P

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » wo jul 27, 2005 9:40 pm

Toch maar even mijn lijstje van beste naar slechtste Iron Maiden studio-albums posten:

13. No Prayer For The Dying
12. Brave New World
11. The X Factor
10. Killers.
09. Virtual XI
08. Dance Of Death
07. Fear Of The Dark
06. Somewhere In Time
05. Piece Of Mind
04. Iron Maiden
03. The Number Of The Beast
02. Seventh Son Of A Seventh Son
01. Powerslave

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » wo jul 27, 2005 10:38 pm

Iron Maiden - 80/100
Killers - 70/100
The Number of the Beast - 75/100
Piece of Mind - 70/100
Powerslave - 90/100
Somewhere in Time - 95/100
Seventh Son of a Seventh Son - 92/100
No Prayer for the Dying - 40/100
Fear of the Dark - 60/100
The X Factor - 60 / 100
Virtual XI - 55 / 100
Brave New World - 93 / 100
Dance of Death - 68 /100

zo denk ik er momenteel zon beetje over
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » wo jul 27, 2005 10:45 pm

Rene schreef:[..]

*Jedi Mind-Trick*
"Do is die Bahnhof!!"

Handle

Bericht door Handle » wo jul 27, 2005 11:25 pm

Rene schreef:[..]

Gelijk heeft tie wel :P
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Ajay23/]Tracklist etc[/url]

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jul 27, 2005 11:27 pm

Killers is erg goed en Iron Maiden op zich ook wel, zoals aan de cijfers te zien heeft Maiden in mijn optiek geen enkele slechte cd.

Mijn smaak gaat echter meer naar dat latere complexe geluid.
Piece of Mind vind ik gewoon geweldig vanwege de sfeer en het feit dat ik alle nummers geweldig vind (ook Quest for Fire ja)

Handle

Bericht door Handle » wo jul 27, 2005 11:48 pm

Jeroen schreef: Somewhere in Time - 98/100
Harvester Of Sorrow schreef: Somewhere in Time - 95/100
Waarom Somewhere in Time zo hoog dan?
Dat zijn weer de cijfers die ik aan Iron Maiden & Killers zou geven. :)

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » do jul 28, 2005 12:21 am

Nee, eigenlijk niet.
Somewhere in Time zit zo goed in elkaar, alles past.
De zang is formidabel, alles op dat formidabel, op SIT staat geen fillers alleen maar killers, hehe.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » do jul 28, 2005 12:22 am

Jeroen schreef:ach laten we het gewoon eens zo doen

Iron Maiden - 75/100
Killers - 80/100
Piece of Mind - 93/100
Powerslave - 84/100
The X Factor - 91 / 100
Virtual XI - 78 / 100
Dance of Death - 84 /100
:roll: Ik heb dit meer gelezen :P :lol:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Argarath

Bericht door Argarath » do jul 28, 2005 12:27 am

Sargatanas schreef:Nee, eigenlijk niet.
Somewhere in Time zit zo goed in elkaar, alles past.
De zang is formidabel, alles op dat formidabel, op SIT staat geen fillers alleen maar killers, hehe.
Deja Vu, Sea of Madness?
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Handle

Bericht door Handle » do jul 28, 2005 12:36 am

Deja Vu is best wel killer

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » do jul 28, 2005 12:40 am

Argarath schreef:[..]

Deja Vu, Sea of Madness?
Ze zijn dan misschien wat minder goed dan de rest van de nummers op SIT, maar het blijven voor mij gave nummers, dus zeker geen fillers.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » do jul 28, 2005 12:59 am

Somewhere In Time vond ik zelf eerst nogal een 'filler' album, de eerste paar luisterbeurten kon ik alleen 'Wasted Years' en het geniale 'Alexander The Great' appricieren, de rest vond ik matige fillers, ik moest ook wennen aan de keyboards. Naar het album een keer of 8 te hebben geluisterd, kwam ik tot inkeer en zag ik in dat dit album een 'groeier' is, waarop veel dingen te ontdekken zijn, keer op keer als je de cd beluistert. De keyboards en complexiteit van de nummers geven dit Maiden album ook een progressief smaakje, wat me tenslotte zeer goed heeft gesmaakt!

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » do jul 28, 2005 1:02 am

Alexander The Great vind ik zelf een minder nummer van de cd. En de Long Distance Runner vind ik ook wat minder. De sfeer echter maakt alles goed. Een vreselijk sterke cd!
"Do is die Bahnhof!!"

Bob

Bericht door Bob » do jul 28, 2005 7:37 am

TLOTLDR heeft een irritant refrein, en de gitaren op het hele album Somewhere In Time doen pijn aan m'n oren.

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » do jul 28, 2005 11:02 am

SiT is ook mijn favoriete Maiden-plaat. Zoals eerder gezegd, wel een plaat die moet groeien. In het begin vond ik hem uitermate saai. En van die schelle synth gitaren, tja, daar moet je aan wennen. Of het is een love it or hate it kwestie. Kan ook nog.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Djaser

Bericht door Djaser » do jul 28, 2005 1:07 pm

Iron Maiden - 85/100
Killers - 60/100
The Number of the Beast - 96/100
Piece of Mind - 90/100
Powerslave - 95/100
Somewhere in Time - 70/100
Seventh Son of a Seventh Son - 85/100
No Prayer for the Dying - 75/100
Fear of the Dark - 76/100
The X Factor - 80 / 100
Virtual XI - 80 / 100
Brave New World - 90 / 100
Dance of Death - 85 /100

Zoiets dan maar.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » do jul 28, 2005 1:13 pm

Iron Maiden - 86/100
Killers - 65/100
The Number of the Beast - 90/100
Piece of Mind - 87/100
Powerslave - 80/100
Somewhere in Time - 96/100
Seventh Son of a Seventh Son - 92/100
No Prayer for the Dying - 50/100
Fear of the Dark - 70/100
The X Factor - 60/100
Virtual XI - 67/100
Brave New World - 82/100
Dance of Death - 78/100

Zoiets bij mij denk ik.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jul 28, 2005 1:57 pm

Iron Maiden - 82
Killers - 82
Number of the beast - 87
Piece of Mind - 83
Powerslave - 90
Somewhere in time - 98
Seventh son of a seventh son - 95
No prayer for the dying - 73
Fear of the dark - 70
The X-Factor - 71
Virtual XI - 58
Brave new World - 90
Dance of death - 82

zo denk ik er nu over

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » do jul 28, 2005 2:45 pm

Iron Maiden - 86/100
Killers - 83/100
The Number of the Beast - 81/100
Piece of Mind - 87/100
Powerslave - 93/100
Somewhere in Time - 89/100
Seventh Son of a Seventh Son - 79/100
No Prayer for the Dying - 50/100
Fear of the Dark - 65/100
The X Factor - 60/100