Metal gesponsord door de Burger King?
Metal gesponsord door de Burger King?
Ja, het bestaat! De band Coq Roq is gesponsord door de Burger King!
Op hun site is een clipje te zien. Tja, ik weet niet wat ik er van moet denken...
http://www.coqroq.com/
Op hun site is een clipje te zien. Tja, ik weet niet wat ik er van moet denken...
http://www.coqroq.com/
Heus.
- Jabberwocky
Tja, bands moeten het tegenwoordig niet meer van de cd-verkoop hebben, dus zoeken ze alternatieven om meer inkomsten te generen. Dat bands door bedrijven gesteund worden is overigens niets nieuws. Jagermeister steunt al jaren bands zoals Slayer, Pantera, Machine Head e.d
Allways look on the bright side of life
maar jagermeister heeft dan ook wel een iets andere 'bekendheid' dan de burger king. ik geloof niet dat jagermeister mensen echt zo aanspoort om cd's te kopen. iniedergeval niet op de manier als de burger kingJabberwocky schreef:Tja, bands moeten het tegenwoordig niet meer van de cd-verkoop hebben, dus zoeken ze alternatieven om meer inkomsten te generen. Dat bands door bedrijven gesteund worden is overigens niets nieuws. Jagermeister steunt al jaren bands zoals Slayer, Pantera, Machine Head e.d
"What is it with you and banging monsters"
- Jabberwocky
ai..dus binnenkort zien we dus allemaal moddervette Amerikaanse bands die door de BK gesponsord zijn? Was ergens in de lente bij de mac in Breda en daar lagen folders waarin de dames van Destiny's Child duidelijk lieten weten dat ze na het zweten in het krachthonk naar Mac gingen, omdat dat zo gezond is. Kwam duidelijk niet meer bij van het lachen, dat moge wel duidelijk zijn. Dat is net zulke onzin als het bestellen van een Big mac menu met 2 liter dietcoke om af te vallen..vuist666 schreef:Ik neem aan dat ze dan wel gratis eten krijgen bij optredens en metalconcerten in plaatsen waar BK een filiaal heeft zitten! En anders langs de drive inn!

Allways look on the bright side of life
krijg je straks dan bandleden een whopperburger gaan opeten op het podium ipv een fles jaermeister leegdrinkenOrphe schreef:[..]
maar jagermeister heeft dan ook wel een iets andere 'bekendheid' dan de burger king. ik geloof niet dat jagermeister mensen echt zo aanspoort om cd's te kopen. iniedergeval niet op de manier als de burger king

Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
je zal maar zo'n burger tegen je bek krijgen en bedankt he!! dan liever een drumstok!!Oak schreef:Of ze gooien Crispy Chicken Menu's het publiek in in plaats van hun plectrums en drumstokjes...
-
- Contacteer:
- The Reckoning
- ruben somewhere online
Onderstaande sponsor zou beter bij je passen, minkukel:The Reckoning schreef:Lijkt me ook wel wat. Ik zal MC Donalds eens vragen voor een leuke geld-donatie.Die oefenruimtes blijven toch een duur geintje. Om nog maar te zwijgen van demo-opnames, apparatuur...

[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- The Reckoning
tja als ze voor dat logo, een percentage van de omkosten willen betalen.. waarom niet.. als het daar bij blijft.Jonathaan schreef:Ik kreeg ik geloof op Waldrock, een Wacken flyertje met een Burger King logootje, niet dat Wacken daardoor gesponsert word, maar toch het viel me nogal op.
Juist beter.Jonathaan schreef:Ik kreeg ik geloof op Waldrock, een Wacken flyertje met een Burger King logootje, niet dat Wacken daardoor gesponsert word, maar toch het viel me nogal op.
Wacken krijgt centjes van Burger String ; waardoor zij op hun beurt weer al die goeie bands kunnen betalen ; waardoor jij als Wacken-ganger weer dikke schik hebt.
edit: ik bedoel natuurlijk Waldrock, huhuhuhu
'Oak schreef:[..]
Juist beter.
Wacken krijgt centjes van Burger String ; waardoor zij op hun beurt weer al die goeie bands kunnen betalen ; waardoor jij als Wacken-ganger weer dikke schik hebt.
edit: ik bedoel natuurlijk Waldrock, huhuhuhu
Het was geen Waldrockflyer, het was een Wackenflyer (gekregen op Waldrock) maar goed. Vorig jaar hadden ze dat niet hoor, dus ook geen centje van Meneer en Mevrouw Burger Ding maar de line-up was er niet minder op.

- Rebellion666
- Das Gesicht
- Black_Goddess
- Contacteer:
NEEN!Black_Goddess schreef:Heb liever dat Mc Donalds het sponsord
Als groot Burger King aanhanger moet ik dit idee natuurlijk gaaf vinden, maar what's next? Manowar die niet meer (uiteraard voorgeprepareerde) telefoonboeken verscheurt maar een Big King XXL in een keer naar binnen werkt?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Mr.Antikrist