Callenish Circle + Detonation @ Ed & Rocco's (29.10) !
Callenish Circle + Detonation @ Ed & Rocco's (29.10) !
ZATERDAG 29/10/2005 @ ED & ROCCO'S in GELEEN
CALLENISH CIRCLE
+ support : Detonation
Tevens afscheidsoptreden van Rocco !!!
Aanvang : 22.00
Entree : 5 euro
More info soon!
www.callenish-circle.com
www.ed-en-roccos.com
CALLENISH CIRCLE
+ support : Detonation
Tevens afscheidsoptreden van Rocco !!!
Aanvang : 22.00
Entree : 5 euro
More info soon!
www.callenish-circle.com
www.ed-en-roccos.com
Laatst gewijzigd door Hoolie99 op za okt 22, 2005 1:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
!!! THE SIGN IS ON !!!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Veredelde cd-presentatie danKnevelaer schreef:[..]
het is geen cd presentatie.

Immers, de nieuwe plaat is al af, moet alleen nog worden uitgebracht, maar er zullen wel (waarschijnlijk veel) nieuwe nummers te horen zijn.
Of mag rocco gewoon zijn all-time-favorites uitkiezen en worden die gespeeld?
De officiele release party zal in een grotere zaal plaatsvinden... eventuele opties zijn Fenix (Sittard) of De Bosuil (Weert), waarbij Sittard meer voor de hand ligt omdat de meeste bandleden ook hier uit de buurt vandaan komen.
De nieuwe plaat is inderdaad klaar en daar zullen we ook een aantal nummers van spelen.
Hebben we het nog niet over gehad maar met Rocco kunnen we geen nieuwe nummers spelen, die kent hij namelijk nog niet...
Komt allemaal wel goed...
De nieuwe plaat is inderdaad klaar en daar zullen we ook een aantal nummers van spelen.
Hebben we het nog niet over gehad maar met Rocco kunnen we geen nieuwe nummers spelen, die kent hij namelijk nog niet...

!!! THE SIGN IS ON !!!
Sittard lijkt mij sterk, want de Fenix is op sterven na dood. Of hebben ze een nieuwe financiële injectie gekregen?Hoolie99 schreef:De officiele release party zal in een grotere zaal plaatsvinden... eventuele opties zijn Fenix (Sittard) of De Bosuil (Weert), waarbij Sittard meer voor de hand ligt omdat de meeste bandleden ook hier uit de buurt vandaan komen.
Ik ben benieuwdDe nieuwe plaat is inderdaad klaar en daar zullen we ook een aantal nummers van spelen.
Ik weet genoegHebben we het nog niet over gehad maar met Rocco kunnen we geen nieuwe nummers spelen, die kent hij namelijk nog niet...![]()

@Tokus: Ik denk dat een limbo band geen cd-presentatie wil doen op het mf-fest.
Onze vorige 2 release parties hebben we ook in Fenix gedaan en die waren beide goed voor ruim 300 betalenden. Zou erg dom van Fenix zijn om die kans te laten liggen...
Maar meestal organiseren we dat allemaal zelf waarbij Fenix de zaal, PA, licht en voldoende vrijwilligers ter beschikking stelt.
Wij kiezen zelf de bandjes uit die we als special guests willen laten spelen.

Maar meestal organiseren we dat allemaal zelf waarbij Fenix de zaal, PA, licht en voldoende vrijwilligers ter beschikking stelt.
!!! THE SIGN IS ON !!!
Dat zal helaas niet lukken Tokus omdat de plaat al in November uitkomt. De landelijke cd-presentatie zal plaatsvinden op de Arnhem Metal Meeting (26.11).Tokus schreef:of wacht even tot begin februari met de release en kom de releaseparty bij ons doen
Maaruh... ook zonder dat het een cd-presentatie is kunnen we wel komen spelen.
!!! THE SIGN IS ON !!!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
laat polluted dan maar wat meer spelen!Hoolie99 schreef:Onze vorige 2 release parties hebben we ook in Fenix gedaan en die waren beide goed voor ruim 300 betalenden. Zou erg dom van Fenix zijn om die kans te laten liggen...![]()
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling omdat ik al sinds een hele lange tijd in contact ben met hun (nieuwe) bassist Steven. Die heeft er (samen met Sebastian = zanger Burial) ook voor gezorgd dat we in onze begindagen regelmatig in Zeeuws Vlaanderen hebben kunnen spelen. Anyway helaas zijn 2 bandleden van P.I. in de maand december niet beschikbaar.Kristof schreef:[..]
laat polluted dan maar wat meer spelen!
Polluted speelt nu dus als support bij Ed & Rocco's en wie weet... Burial misschien wel als 1 van de special guest bands op onze release party.
Maar dan moet de drummer niet alweer zijn enkel breken natuurlijk...

!!! THE SIGN IS ON !!!
-
- Contacteer:
Aanvullende info:
* Doors : 21.00
* Polluted Inheritance : 22.00 - 22.45
* Callenish Circle : 23.15 - 00.30
* Damage : 5 euro
www.myspace.com/callenishcircle
www.callenish-circle.com
* Doors : 21.00
* Polluted Inheritance : 22.00 - 22.45
* Callenish Circle : 23.15 - 00.30
* Damage : 5 euro
www.myspace.com/callenishcircle
www.callenish-circle.com
!!! THE SIGN IS ON !!!
- Frituurmaster
- Contacteer:
Blasfemie? Eerder blijk van goede smaak.KoenM schreef:[..]
Blasfemie.
Je suis ook present overigens.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- Frituurmaster
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Apaat...
Withering Surface had 21.00 als aanvang, en 't was al 12 uur geweest toen 't voorprogramma begon.
Maar aangezien op de flyer staat: 'Deuren open: 19.00 Aanvang: 22.00' is't ook mogelijk dat aanvang ook echt aanvang is...
Withering Surface had 21.00 als aanvang, en 't was al 12 uur geweest toen 't voorprogramma begon.
Maar aangezien op de flyer staat: 'Deuren open: 19.00 Aanvang: 22.00' is't ook mogelijk dat aanvang ook echt aanvang is...
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op za okt 29, 2005 6:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Waar slaat die grootspraak nou op? Ik stelde een heel normale vraag... Je was er zelf niet eens 
Beide bands veegden iig weer behoorlijk. Heb me goed vermaakt.![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)

Beide bands veegden iig weer behoorlijk. Heb me goed vermaakt.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op zo okt 30, 2005 8:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Dennus en ik waren aan het heersen op een andere plek.MetalTuupLimburg schreef:Waar slaat die grootspraak nou op? Ik stelde een heel normale vraag... Je was er zelf niet eens
Beide bands veegden iig weer behoorlijk. Heb me goed vermaakt.
CC zie ik toch nog wel een keer of honderd.
From their torment springs its delight.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm