Dimmu Borgir
- The Reckoning
Of hij pastte niet meer in de tourbus.Sandr schreef:[..]
omdat hij nogal lastig werd in de omgang (volgens mij door de drank)
Overigens ben ik maar sceptisch over die remake van Stormblast, dat album is goed zoals het is, moeten ze niet aan gaan sleutelen om het een hoger tr00 s@tan gehalte te geven. Iets zegt mij dat die rerelease gewoon een rede is om nog meer schijfjes te kunnen verkopen, zonder dat ze nieuwe nummers hoeven te schrijven. Als ik Death Cult Armageddon luister, is de inspiratie van de Noorse heren namelijk toch wel een flink eind met de noorderzon verdwenen.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
- The Reckoning
Misschien dat dat juist de reden is dat ze met een remake aan de gang gaan, in plaats van een nieuwe schijf?Necrophagist schreef:[..]
Als ik Death Cult Armageddon luister, is de inspiratie van de Noorse heren namelijk toch wel een flink eind met de noorderzon verdwenen.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
-
- Contacteer:
- The Reckoning
Tot aan PEM heerschte Dimmu Borgir best hard, PEM zelf was ook nog wel te pruimen, DCA is jammer, hoewel ik wel te spreken ben over die 2 noorse nummers die erop staan.
Vind het jammer dat ze een remake van Stormblast gaan uitbrengen, dat album is eigenlijk van een heel andere Dimmu als dat ze nu zijn, en het in een nieuw jasje steken zal de sfeer van stormblast alleen maar verpesten.. aan de andere kant ben ik wel zwaar benieuwd..
Vind het jammer dat ze een remake van Stormblast gaan uitbrengen, dat album is eigenlijk van een heel andere Dimmu als dat ze nu zijn, en het in een nieuw jasje steken zal de sfeer van stormblast alleen maar verpesten.. aan de andere kant ben ik wel zwaar benieuwd..
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
- Hieronimus2
Idioot.Nidhuggur schreef:Nee, Cradle of Filth maakte altijd al kutmuziek.
M'n hoop is dat Hellhammer de band overtuigt dat ze een Arcturus-kloon moeten gaan worden!
Ad Astra...
[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]
[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
-
- Contacteer:
Als ze de sfeer inderdaad weten te verpesten, dan is de oplossing simpel; alleen nog maar naar de originele Stormblast luisteren.Dragahl schreef:Tot aan PEM heerschte Dimmu Borgir best hard, PEM zelf was ook nog wel te pruimen, DCA is jammer, hoewel ik wel te spreken ben over die 2 noorse nummers die erop staan.
Inderdaad, je gaat Pentagram ook niet heropnemen met Gaahl op zang.Dragahl schreef:Tot aan PEM heerschte Dimmu Borgir best hard, PEM zelf was ook nog wel te pruimen, DCA is jammer, hoewel ik wel te spreken ben over die 2 noorse nummers die erop staan.
Vind het jammer dat ze een remake van Stormblast gaan uitbrengen, dat album is eigenlijk van een heel andere Dimmu als dat ze nu zijn, en het in een nieuw jasje steken zal de sfeer van stormblast alleen maar verpesten..
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
- Hieronimus2
Och, als het eenzelfde iets wordt als Covenant - In Times Before the LightDragahl schreef:Tot aan PEM heerschte Dimmu Borgir best hard, PEM zelf was ook nog wel te pruimen, DCA is jammer, hoewel ik wel te spreken ben over die 2 noorse nummers die erop staan.

Ad Astra...
- Hieronimus2
- the true Thorko
- HellcommandeR
Aangezien Dimmu Borgir nu op zijn gat ligt, en alleen op een paar festivals komt spelen in Europa, (met Tony Laureano op drums) zijn een aantal bandleden bezig met hun eigen ding.
Vortex zingt nu dus weer bij Arcturus
Shagrath en Nagash (Lex Icon) zijn dus bezig met hun bandje Chrome Division, hieronder een klein plaatje.

Silenoz is dus ook een bandje begonnen, dit valt te lezen op het forum van Tony Laureano.
Vortex zingt nu dus weer bij Arcturus
Shagrath en Nagash (Lex Icon) zijn dus bezig met hun bandje Chrome Division, hieronder een klein plaatje.
Silenoz is dus ook een bandje begonnen, dit valt te lezen op het forum van Tony Laureano.
http://www.tonylaureano.com/forum/index.phpInsidious Disease is the band I am doing with Silenoz (Dimmu Borgir) and Jardar (Old Man's Child).
-
- Contacteer:
Die remake heeft wel iets ja. Toch hoor ik liever de ouwe. 'k Verwacht dat dat met de remake van Stormblast ook zo gaat worden.Hieron¡mus schreef:[..]
Och, als het eenzelfde iets wordt als Covenant - In Times Before the LightThe Kovenant - In Times Before the Light, dan klaag ik niet hoor.
[Voorheen Necrophagist]
- Sturmblast
- The Reckoning
Alleen iemand met 0,0 muzikaal inzicht kan zoiets zeggen.Oak schreef:Dat doen ze al. Hun nieuwe werk zuiyght namelijk.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- The Reckoning
Moet... schoppen... AARRAGRH!! In Death's Embrace is... b-b-BRILJANT! Vooral de intro (en tevens de outro) kent heerlijk toetsenwerk van Aarstad (whats in a name?). Hij zag er misschien uit als een reetridder, maar toetsen kon ie wel! Godver, wat gaaf.Religious_Cancer schreef: Het beste Dimmu Borgir nummer vind ik In Death's Embrace !
Ok, negeer me maar weer.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- HellcommandeR
Hellhammer gaat dus ook de "nieuwe" Stormblast indrummen, sterker nog, het is al ingedrumt. Hellhammer zal dus ook het nieuwe album van ze indrummen, en gaat ook live-optredens met ze doen. Als Hellhammer het te druk heeft zal Tony Laureano zijn plaats op de drumkruk innemen.
Hi man!
Yeah Im done. The actual drum recording didnt take a long time at all. I recorded 7 songs on one night, and the remaining 4 in some hours another day, so in total one and a half day. 2 tracks are bonus tracks, including the new Sorgens Kammer. ( Chamber of Sorrows)
I think we will start working on the new album this autumn, and maybe enter the studio a year or so from now.
I will tour as well, and the dates that I am too buissy doing, Tony Laureano will do.
Cheers
- The Reckoning
- HellcommandeR
De toetsen werden allemaal door Shagrath en Nagash geschreven. Die reetridder had dus heel weinig inbreng, was een luie donder.The Reckoning schreef:[..]
Moet... schoppen... AARRAGRH!! In Death's Embrace is... b-b-BRILJANT! Vooral de intro (en tevens de outro) kent heerlijk toetsenwerk van Aarstad (whats in a name?). Hij zag er misschien uit als een reetridder, maar toetsen kon ie wel! Godver, wat gaaf.
Ok, negeer me maar weer.
- The Reckoning
- arnibes
- Contacteer:
That's interesting.HellcommandeR schreef:Hellhammer gaat dus ook de "nieuwe" Stormblast indrummen, sterker nog, het is al ingedrumt. Hellhammer zal dus ook het nieuwe album van ze indrummen, en gaat ook live-optredens met ze doen. Als Hellhammer het te druk heeft zal Tony Laureano zijn plaats op de drumkruk innemen.
Hi man!
Yeah Im done. The actual drum recording didnt take a long time at all. I recorded 7 songs on one night, and the remaining 4 in some hours another day, so in total one and a half day. 2 tracks are bonus tracks, including the new Sorgens Kammer. ( Chamber of Sorrows)
I think we will start working on the new album this autumn, and maybe enter the studio a year or so from now.
I will tour as well, and the dates that I am too buissy doing, Tony Laureano will do.
Cheers
Ik ben benieuwd of de nieuwe dimmu borgir nog wat wordt. Want het laatste album doet me soms denken aan death metal zo weinig heeft het met black metal te maken.
- The Reckoning