ASK - oldschool black metal project

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

ASK - oldschool black metal project

Bericht door Mr.Antikrist » zo jul 31, 2005 10:45 pm

Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op vr aug 05, 2005 7:54 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo jul 31, 2005 10:48 pm

Is dit een grap :?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

narrow minded oldschool primitive black metal

Bericht door Mr.Antikrist » zo jul 31, 2005 10:53 pm

Mr.Antikrist schreef:http://web.comhem.se/~u70717102/Track2mp3.mp3

luister en oordeel...
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » zo jul 31, 2005 10:54 pm

tsssss
Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op zo jul 31, 2005 10:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » zo jul 31, 2005 10:58 pm

Mr.Antikrist schreef:[..]

waarom zou dit een grap zijn? verklaar u nader....

maar goed, om verkeerde assosiaties te voorkomen, haal ik ff de genoemde bandnamen weg, want eigenlijk heeft het componeren niets met die andere bands te maken, het is alleen voor de mensen die van de genoemde bands houden wellicht interessant om eens te beluisteren
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
ik stamp je kapot
Berichten: 920
Lid geworden op: zo okt 27, 2002 4:29 pm
Locatie: Arnhem - spijkerkwartier
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » do aug 04, 2005 7:57 pm

line-up van dit project:

zwendelaer (grimm / zwartketterij) : zang
Dolen (Urfaust klassiek) : de rest


dan is dat ff duidelijk!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: nieuw, van de makers van Grimm/Zwartketterij en Urfaust

Bericht door Rascul » do aug 04, 2005 7:59 pm

Mr.Antikrist schreef:http://web.comhem.se/~u70717102/Track2mp3.mp3

luister en oordeel...
Als die mp3 het nou ook nog deed, dan kwam het "luister" aspect wat beter tot zijn recht
Makkers staakt uw wild geraas

banisher
Berichten: 4239
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:58 pm
Locatie: roelofarendsveen
Contacteer:

Bericht door banisher » do aug 04, 2005 8:02 pm

Mp3 opnieuw online gooien aub.
werkt niet.

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Re: nieuw, van de makers van Grimm/Zwartketterij en Urfaust

Bericht door The Reckoning » do aug 04, 2005 8:03 pm

Mr.Antikrist schreef:http://web.comhem.se/~u70717102/Track2mp3.mp3

luister en oordeel...
Kan de pagina niet vinden.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Omina Mortis
Berichten: 678
Lid geworden op: di dec 09, 2003 1:59 pm
Locatie: Het mortuarium

Bericht door Omina Mortis » vr aug 05, 2005 12:22 am

Als het op Grimm lijkt ben ik zeker benieuwd.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » vr aug 05, 2005 12:40 am

Het is vast te treu om het aan stervelingen te laten horen dachten die mensen. Dus is het er maar weer vanaf gehaald.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » vr aug 05, 2005 1:09 am

Als je niks nuttigs te zeggen hebt, houd dan gewoon je muil, want werkelijk niemand heeft boodschap aan dat soort opmerkingen, behalve powermetalkneusjes misschien.

OT: 't Zou fijn zijn als die link in orde werd gemaakt, heb het wel geluisterd toen het nog werkte maar er is me niet veel van bijgebleven.

Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

Bericht door Heidens Hart » vr aug 05, 2005 11:09 am

Het goeie adres is
http://web.comhem.se/~u70717102/Track9mp3.mp3
Klinkt wel aardig, maar nogal standaard naar mijn mening.

Gebruikersavatar
ik stamp je kapot
Berichten: 920
Lid geworden op: zo okt 27, 2002 4:29 pm
Locatie: Arnhem - spijkerkwartier
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » vr aug 05, 2005 11:38 am

@ zwendelaer:

het zou misshcien handig zijn als je de topik titel even aanpast, want dit zijn slechte marketingpraatjes... noem het beest bij het naampje: ASK


:wink:

beetje verwarrend zo.... :roll:
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » vr aug 05, 2005 11:44 am

het irriteerd niet
klinkt zelfs wel goed

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » vr aug 05, 2005 11:50 am

Wel aardig, maar origineel is het niet te noemen.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » vr aug 05, 2005 11:53 am

Hirchart schreef:Wel aardig, maar origineel is het niet te noemen.
De zang vind ik wel origineel (als niet-blekkie weet ik natuurlijk niet veel van black metal zang af) , maar gaaf is anders.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » vr aug 05, 2005 11:56 am

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


De zang vind ik wel origineel (als niet-blekkie weet ik natuurlijk niet veel van black metal zang af) , maar gaaf is anders.
De zang is misschien iets anders dan bij "doorsnee" bm maar de riffjes zijn totaal niet origineel, de rest van muziek eigenlijk ook niet.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 4:58 pm

Het is ook niet bedoeld om origineel te zijn, de heer Dolen heeft gewoon wat muziek gemaakt en ik heb even mijn diensten verleend om het in te krijsen, gecombineerd met het overmatig consumeren van Zweedse Vodka en het onzedelijk het hof maken van Zweedse dames....
:P

Zeg raafje, die titel is idd verwarrend, maar goed, ik was nog geheel in een delirium toestand van de combinatie drank/medicijnen... hehe... maar goed bedankt voor de toelichting....

Originele black metalbands zijn op 1 hand te tellen, en daar ging het ons ook niet om, het gaat om de sfeer, en de sfeer in dat nummer is goed te noemen, mijns oordeels.... In black metal is gewoon niets nieuws meer te doen, alle riffs zijn al gebruikt, alle manieren van krijsen zijn al gebruikt, het enige dat nog mogelijk is, om het origineel te maken, is het mengen met andere muziekstijlen.....
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » vr aug 05, 2005 5:17 pm

Op iedere ''doorsnee" bm-band wordt tegenwoordig gezeikt met als argument dat ze niet origineel genoeg zijn.
Waar heb je originaliteit voor nodig als het gewoon lekker klinkt?
Ik vind het lang niet slecht, integendeel.
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » vr aug 05, 2005 5:29 pm

Zorya schreef:Op iedere ''doorsnee" bm-band wordt tegenwoordig gezeikt met als argument dat ze niet origineel genoeg zijn.
Waar heb je originaliteit voor nodig als het gewoon lekker klinkt?
Ik vind het lang niet slecht, integendeel.
Waarom nieuwe bands luisteren als andere vrijwel hetzelfde klinken?
Ik zeg niet dat het slecht klinkt, ik zeg dat het saai is.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » vr aug 05, 2005 5:31 pm

Ik vind het geen hol aan. Maar ik luister nooit naar stofzuigers met schreeuwende huiswijven.

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » vr aug 05, 2005 5:32 pm

@ Hirchart

Omdat je deze misschien iets beter zijn dan die andere bands die jij ''hetzelfde'' vindt?

Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

Als je het saai vind, tja, not my problem :)
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 5:34 pm

Mr.Antikrist schreef:Het is ook niet bedoeld om origineel te zijn, de heer Dolen heeft gewoon wat muziek gemaakt en ik heb even mijn diensten verleend om het in te krijsen, gecombineerd met het overmatig consumeren van Zweedse Vodka en het onzedelijk het hof maken van Zweedse dames....
:P

Zeg raafje, die titel is idd verwarrend, maar goed, ik was nog geheel in een delirium toestand van de combinatie drank/medicijnen... hehe... maar goed bedankt voor de toelichting....

Originele black metalbands zijn op 1 hand te tellen, en daar ging het ons ook niet om, het gaat om de sfeer, en de sfeer in dat nummer is goed te noemen, mijns oordeels.... In black metal is gewoon niets nieuws meer te doen, alle riffs zijn al gebruikt, alle manieren van krijsen zijn al gebruikt, het enige dat nog mogelijk is, om het origineel te maken, is het mengen met andere muziekstijlen.....

Dat jij niets nieuws meer weet te verzinnen zegt niet dat anderen dat niet kunnen...
Spreek voor jezelf.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » vr aug 05, 2005 5:34 pm

Geef mij maar Grimmmmmmmm...
Was Grimm nou een full-length aan het opnemen, of niet? En wanneer komt live in Eindhoven op vinyl uit?

Gebruikersavatar
Metal_heart
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma nov 15, 2004 9:15 pm

Bericht door Metal_heart » vr aug 05, 2005 5:39 pm

wat is dit voor een misselijk makend ruis?
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » vr aug 05, 2005 5:44 pm

Oak schreef:Geef mij maar Grimmmmmmmm...
Was Grimm nou een full-length aan het opnemen, of niet? En wanneer komt live in Eindhoven op vinyl uit?
Er staat nog niks op de site...

@ Metal_Heart

Voorspelbaar ;)
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » vr aug 05, 2005 5:47 pm

Vette shit wel ja. Fuck originaliteit, lekkere zang.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 6:06 pm

Krijst schreef:[..]



Dat jij niets nieuws meer weet te verzinnen zegt niet dat anderen dat niet kunnen...
Spreek voor jezelf.
als je nou eens verder had gelezen...... :evil: ik gaf namelijk een verklaring en tegelijk een optie hoe het wel origineel kan....en zo wordt het door de weinige originele black metal bands ook gedaan..... maar dat is je zeker even ontgaan omdat je je zo focuste op hoe je eventjes eens zogenaamd stoere reactie zou kunnen geven....

En nog iets... als je goed had gelezen, wist je dat ik persoonlijk niets met het componeren van de nummers te maken had.... ik maak liever mijn eigen soort metal....

en voor de liefhebbers van Grimm:

De full length is helemaal opgenomen, hij moet alleen nog afgemixed worden, maar dat gaat binnenkort gebeuren..... daarna moet hij nog naar Australie gestuurd worden en weer terug, dus het kan een tijdje duren voor hij hier in Nederland te krijgen is.... maar dat wordt tzt goed gevierd met een cd presentatie....
Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op vr aug 05, 2005 6:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 6:07 pm

Metal_heart schreef:wat is dit voor een misselijk makend ruis?
Ik hoop dat je heel misselijk er van geworden bent. Echt ontzettend misselijk. Echt gruwelijk misselijk. Zo misselijk dat je moet kotsen. Of nee, zo misselijk dat je moet kosten en spuitkakken tegelijk. Zo misselijk dat alles bij jou onder de stront en de kots zit. En dat je moeder dan binnenkomt en ook misselijk wordt. En dat ze dan ook moet kotsen. En spuitkakken natuurlijk. En dat je vader, als gevolg van al die kotsgeluiden, ook maar eens komt kijken. En dat hij dan ook misselijk wordt. Ook heel erg misselijk zelfs. Zo misselijk ook weer, dat hij ook moet kotsen. En ook weer spuitkakken. En dan hoop ik dat ie over jou computer heen kotst. Niet alleen op je beeldscherm, nee ik hoop dat er zelfs een straaltje spuitkak via de diskettedrive zo op je harde schijf terecht komt. En dat die dan ook helemaal vol met kak komt te zitten. En eigenlijk alles aan de binnenkant van die computer besmeurd met spuitkak is. En je toetsenbord, die moet ook vol met kots. Alles onder de kots en stront omdat jij misselijk bent geworden van deze muziek. En dan hoop ik dat dit ook de laatste keer is dat je zo'n zeikbericht komt plaatsen. Ik hoop dat, omdat ik inmiddels ook kotsmisselijk begin te raken van die sneue kutberichten zoals jij hierboven hebt geschreven.

(Die laatste regel is niet helemaal waar)
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23042
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » vr aug 05, 2005 6:08 pm

Wat een misselijk ventje ben je ook, Krijst.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Squid
Berichten: 249
Lid geworden op: za jul 30, 2005 2:41 pm

Bericht door Squid » vr aug 05, 2005 6:09 pm

Dat je nog de tijd neemt om al die onzin te typen is me een raadsel.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr aug 05, 2005 6:10 pm

Squid schreef:Dat je nog de tijd neemt om al die onzin te typen is me een raadsel.
Dwangmatig... :D
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 6:14 pm

Mr.Antikrist schreef:[..]


als je nou eens verder had gelezen...... :gun: ik gaf namelijk een verklaring en tegelijk een optie hoe het wel origineel kan....en zo wordt het door de weinige originele black metal bands ook gedaan..... maar dat is je zeker even ontgaan omdat je je zo focuste op hoe je eventjes eens zogenaamd stoere reactie zou kunnen geven....

En nog iets... als je goed had gelezen, wist je dat ik persoonlijk niets met het componeren van de nummers te maken had.... ik maak liever mijn eigen soort metal....
Jij schreef in dat berichtje waarop ik reageerde: "In black metal is gewoon niets nieuws meer te doen"
En dat betwijfel ik. En dat jij allemaal andere dingen schrijft die dat tegenspreken, ok, het zal wel. Vrij dom om het dan in te typen als je dat niet bedoelt.
Maar goed, dat stoere, dat zit in me: Zie mijn bericht hierboven.
Ik geloof er in ieder geval niet in dat de enige manier om origineel te zijn ligt in het combineren van dingen. Ik geloof dat er nog wel wegen zijn te bewandelen die nog niet bewandeld zijn.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 6:22 pm

kijk, nu praten we tenminste.....
Je hebt op zich wel gelijk, er zullen best nog bands zijn die op de een of andere manier wel nog origineel kunnen zijn, maar als we het echt over pure black metal hebben... dan zullen dat er denk ik toch erg weinig zijn...
al is het natuurlijk afhankelijk van wat een ieder voor definitie aan black metal geeft.... er is overigens niets mis met het combineren van stijlen, integendeel....dat verbreedt juist het genre en biedt nieuwe perspectieven.....
Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op vr aug 05, 2005 6:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Squid
Berichten: 249
Lid geworden op: za jul 30, 2005 2:41 pm

Bericht door Squid » vr aug 05, 2005 6:23 pm

Is dit echt een lopend project of gewoon een nummertje voor de 'grap' om het zo maar te zeggen?

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 6:26 pm

Mr.Antikrist schreef:kijk, nu praten we tenminste.....
Je hebt op zich wel gelijk, er zullen best nog bands zijn die op de een of andere manier wel nog origineel kunnen zijn, maar als we het echt over pure black metal hebben... dan zullen dat er denk ik toch erg weinig zijn...
al is het natuurlijk afhankelijk van wat een ieder voor definitie aan black metal geeft.... er is overigens niets mis met het combineren van stijlen, integendeel....dat verbreedt juist het genre en biedt perspectieven.....
Ik begreep al niet zo veel van je boosheid. (misschien misselijk geworden, net als metalheart? Jij hebt het tenslotte vast al vaker gehoord)
Maar goed, iedere band moet zelf maar weten welke stijlen hij wil spelen. En ik kies uiteindelijk wel weer uit wat ik het waard vindt om te luisteren.
En inderdaad, het hangt er ook maar net vanaf wat je definitie is van BM.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 6:29 pm

we hebben een zevental nummers opgenomen, puur als project.... het is zeker geen grap, laat ik het zo zeggen, ik zie in veel dingen de humor, maar niet in het parodieren van metalbands ..... maar, ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij persoonlijk niet echt iets "serieus" is, ik heb het ingekrijst om mijn kameraad een dienst te verlenen, en alhoewel ik de muziek best ok vindt, het is niet iets wat ik zelf zou maken....
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Squid
Berichten: 249
Lid geworden op: za jul 30, 2005 2:41 pm

Bericht door Squid » vr aug 05, 2005 6:32 pm

Mr.Antikrist schreef:we hebben een zevental nummers opgenomen, puur als project.... het is zeker geen grap, laat ik het zo zeggen, ik zie in veel dingen de humor, maar niet in het parodieren van metalbands ..... maar, ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij persoonlijk niet echt iets "serieus" is, ik heb het ingekrijst om mijn kameraad een dienst te verlenen, en alhoewel ik de muziek best ok vindt, het is niet iets wat ik zelf zou maken....
Ik zie dit ook niet als een grap, was gewoon benieuwd of dit het enige was dat jullie zouden maken. Ik neem ook aan dat de eerste mixes zijn ofzo? Ik vond het niet slecht klinken, maar ook niet geweldig. Ben wel benieuwd naar een volgend nummer.

Gebruikersavatar
Omina Mortis
Berichten: 678
Lid geworden op: di dec 09, 2003 1:59 pm
Locatie: Het mortuarium

Bericht door Omina Mortis » vr aug 05, 2005 6:36 pm

Hehe ik vind het wel een oké nummer... Interessante krijs, anders dan ik bij Grimm heb gehoord.

Maar Grimm is toch gaver. Nog optredens op de agenda?

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 6:39 pm

er moet idd nog wel wat aan de mix gebeuren... helaas is Dolen zijn computer gecrashed en moet er nog heel wat gebeuren om hem weer op orde te krijgen...
Als het goed is wordt er nog een officiele demo van gemaakt, maar hoe of wat weet ik nog niet....
het nummer dat er nu op staat is overigens niet het nummer dat er oorspronkelijk op stond.... mr. Dolen heeft het oorspronkelijke nummer er eerst afgehaald en pas na een paar dagen het huidige nummer er op gezet... vandaar dat die link het eerst niet deed
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » vr aug 05, 2005 7:31 pm

Ik vind het nummer echt niet zo heel onorigineel of zo. Beetje raar dat dat uitgerekend hier wordt gezegd terwijl het genre al helemaal vol zit met veel onoriginelere bands.
Het is ook wel een gaaf nummer, goede riffs en zeer gave en aparte zang!
Ik wil er wel wat meer van horen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 05, 2005 7:40 pm

Krijst schreef:[..]


Jij schreef in dat berichtje waarop ik reageerde: "In black metal is gewoon niets nieuws meer te doen"
En dat betwijfel ik. En dat jij allemaal andere dingen schrijft die dat tegenspreken, ok, het zal wel. Vrij dom om het dan in te typen als je dat niet bedoelt.
Maar goed, dat stoere, dat zit in me: Zie mijn bericht hierboven.
Ik geloof er in ieder geval niet in dat de enige manier om origineel te zijn ligt in het combineren van dingen. Ik geloof dat er nog wel wegen zijn te bewandelen die nog niet bewandeld zijn.
Als je maar wegen bewandelt die je zelf nog niet kent. Je eigen grenzen verkennen, daarin schuilt originaliteit. Niet naar anderen kijken, althans, niet te veel.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » vr aug 05, 2005 7:43 pm

Zodra er al termen genoemd worden als narrow-minded of b.v. kult , nekro etc. houdt het bij mij helemaal op en kan ik het niet meer serieus nemen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 7:56 pm

dat "narrow minded" was ironisch bedoeld.... maar goed, laten we dat even terzijde laten...
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 05, 2005 7:57 pm

Weet je? Ik ga vanavond luisteren.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » vr aug 05, 2005 7:58 pm

Hirchart schreef:[..]

Waarom nieuwe bands luisteren als andere vrijwel hetzelfde klinken?
Ik zeg niet dat het slecht klinkt, ik zeg dat het saai is.
daarom heb je ook aan een stuk of 10 bands wel genoeg
vind ik dan

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 8:02 pm

waarom bands vergelijken met andere bands? als de muziek an sich goed klinkt, dan is het toch goed, dacht ik zo....
Mensen proberen altijd te categoriseren en dan krijg je meteen vergelijkingen met andere bands en er worden links gelegd en invloeden genoemd die er helemaal niet waren bij het maken van de muziek....
Als je bijvoorbeeld de oude bathory of darkthrone als uitgangspunt neemt, dan lijk je misschien nogal gauw op 50% van alle black metalbands, omdat die daar ook door beinvloed zijn....
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » vr aug 05, 2005 8:05 pm

Mr.Antikrist schreef:dat "narrow minded" was ironisch bedoeld.... maar goed, laten we dat even terzijde laten...
Laat het dan staan,man !!
Ben jij nou een vent?
Als een persoon het afzeikt verander je het maar gelijk...

:?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 8:08 pm

Mr.Antikrist schreef:waarom bands vergelijken met andere bands? als de muziek an sich goed klinkt, dan is het toch goed, dacht ik zo....
Mensen proberen altijd te categoriseren en dan krijg je meteen vergelijkingen met andere bands en er worden links gelegd en invloeden genoemd die er helemaal niet waren bij het maken van de muziek....
Als je bijvoorbeeld de oude bathory of darkthrone als uitgangspunt neemt, dan lijk je misschien nogal gauw op 50% van alle black metalbands, omdat die daar ook door beinvloed zijn....
Het kan een mooie ervaring en een mooie les ofzo zijn voor een band, als hij hetzelfde heeft gemaakt als een ander. Hij mag het van mij ook zeker zelf wel mooi vinden enzo. maar als ik het al ken, (en dan maakt het geen fuck uit wat de invloeden zijn geweest van de band), dan is er toch geen enkele reden voor mij om die cd te kopen?
Ik vind het wel handig om dingen met andere bands te vergelijken. Hoe moet ik anders er achter komen welke cd ik misschien goed vind? Elke willekeurige cd in cd winkel eens luisteren?
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Plaats reactie