ASK - oldschool black metal project

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 8:11 pm

nee, maar ik heb geen zin om mijn eigen gevoel voor ironie de hele tijd uit te leggen, dus laat ik het maar zo zakelijk mogelijk houden....

ik denk overigens niet vanuit een uitdaging/confrontatie met iemand aangaan, ik denk aan mijn eigen gemak, dat ik in plaats van duizend en 1 beledigingen, cynische toespelingen en verwensingen ik ook een paar biertjes kan drinken en Elvenking kan luisteren.....
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Omina Mortis
Berichten: 678
Lid geworden op: di dec 09, 2003 1:59 pm
Locatie: Het mortuarium

Bericht door Omina Mortis » vr aug 05, 2005 8:13 pm

Mr.Antikrist schreef:dat "narrow minded" was ironisch bedoeld.... maar goed, laten we dat even terzijde laten...
Er hoorde nog 'true' bij...

Men kan beter zeggen dat het onorigineel is dan zeggen dat het slecht is.
Onorigineel betekent dat het ergens op lijkt, en als zoiets op goede black metal lijkt is dat al een aardige prestatie.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » vr aug 05, 2005 8:14 pm

ik vind dit qua ideeen te simpel om te boeien
ik vind dit qua structuur te simpel om te boeien
ik vind dit qua uitvoering te simpel om te boeien

Ergo, ik vind er geen zak aan.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » vr aug 05, 2005 8:16 pm

Ik vind het best gaaf klinken, op 1 of andere manier doet het me aan Sammath (album Strijd) denken, al zit ik er misschien helemaal naast.

Hoe dan ook, ik heb genoeg BM gehoord die minder toevoegde dan dit. Complimenten!

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 8:16 pm

Mr.Antikrist schreef:nee, maar ik heb geen zin om mijn eigen gevoel voor ironie de hele tijd uit te leggen, dus laat ik het maar zo zakelijk mogelijk houden....

ik denk overigens niet vanuit een uitdaging/confrontatie met iemand aangaan, ik denk aan mijn eigen gemak, dat ik in plaats van duizend en 1 beledigingen, cynische toespelingen en verwensingen ik ook een paar biertjes kan drinken en Elvenking kan luisteren.....
Waarom heb je het eigenlijk hier op het forum gezet?
(je lijkt een beetje een houding aan te nemen van "het maakt me toch geen zak uit wat jullie er van vinden"_
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 8:22 pm

ik heb het op het forum gezet voor de mensen die puur uit muziekkritisch oogpunt oordelen, niet voor mensen die enkel lopen te zeiken om stoer te doen, of om het zeiken an sich....

met de reacties tot nu toe kan ik wel iets.... en om het over jouw reacties te hebben... nu je gewoon zakelijk bent, vind ik je wel een goede discussiepartij
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » vr aug 05, 2005 8:29 pm

nuberus schreef:ik vind dit qua ideeen te simpel om te boeien
ik vind dit qua structuur te simpel om te boeien
ik vind dit qua uitvoering te simpel om te boeien

Ergo, ik vind er geen zak aan.
simpel

ik hou er wel van

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » vr aug 05, 2005 8:35 pm

Ik vind het een goed nummer.
goede melodie...en een echt oud black geluid.

Het enige struikelblok vind ik de zang...is het een vrouwen stem?? Het heeft iets weg van die zangeres van Guano apes in bepaalde nummers.

en echte goede krijs zou het nummer zeker 2 beter maken...
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr aug 05, 2005 8:35 pm

Mr.Antikrist schreef:ik heb het op het forum gezet voor de mensen die puur uit muziekkritisch oogpunt oordelen, niet voor mensen die enkel lopen te zeiken om stoer te doen, of om het zeiken an sich....

met de reacties tot nu toe kan ik wel iets.... en om het over jouw reacties te hebben... nu je gewoon zakelijk bent, vind ik je wel een goede discussiepartij
Viel die kotsverwensing aan metal_heart ook onder de noemer 'zakelijk'?
Helaas kan ik je niet zoveel verder helpen op muzikaal gebied denk ik. Ik vind muziek goed of slecht. Maar waarom dat weet ik meestal niet zo goed. Ik heb afgerond 0 verstand van muziek. Het enige instrument dat ik ooit gepoogd heb serieus te bespelen is een triangel geweest, en dat was toen ik 4 was denk ik. Toen was het blijkbaar al duidelijk dat ik nooit muziek moest gaan maken.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » vr aug 05, 2005 8:45 pm

Zoals vaak bij Black Metal is het saai, niet origineel, duf, en vaag.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 05, 2005 8:48 pm

Ik krijg hem niet geopend. Wat nu? Hel.



edit: Plaag, seniele zak! Lees!
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 8:52 pm

CALIBANaan schreef: Het enige struikelblok vind ik de zang...is het een vrouwen stem?? Het heeft iets weg van die zangeres van Guano apes in bepaalde nummers.

en echte goede krijs zou het nummer zeker 2 beter maken...
ik weet niet of je een psychotische, zieke black metal krijs kan vergelijken met de zangeres van de Guano Apes, op dit nummer heb ik me nog ingehouden, de zang in de andere nummers is nog een stuk hoger en ziekelijker.....

Overigens heer Krijs... het is mijn muziek niet, ik heb het niet gemaakt...ik probeer slechts te peilen wat mensen ervan vinden...ik wil toch het gevoel hebben dat ik er niet voor niets aan mee heb geholpen....overigens vind ik het zelf zeer ok klinken, en dat lijkt me het belangrijkst lijkt me.... en voor degenen die geinteresseerd zijn, zal ik zorgen dat ze aan de demo kunnen komen zo gauw die uitkomt
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 05, 2005 9:02 pm

Mr.Antikrist schreef:[..]


ik weet niet of je een psychotische, zieke black metal krijs kan vergelijken met de zangeres van de Guano Apes, op dit nummer heb ik me nog ingehouden, de zang in de andere nummers is nog een stuk hoger en ziekelijker.....

Overigens heer Krijs... het is mijn muziek niet, ik heb het niet gemaakt...ik probeer slechts te peilen wat mensen ervan vinden...ik wil toch het gevoel hebben dat ik er niet voor niets aan mee heb geholpen....overigens vind ik het zelf zeer ok klinken, en dat lijkt me het belangrijkst lijkt me.... en voor degenen die geinteresseerd zijn, zal ik zorgen dat ze aan de demo kunnen komen zo gauw die uitkomt
Nou, die wil ik zeker horen dan! Deze mp3 bevat heel goede ideeën, dat op zijn minst. Ik denk dat er door meer overtuiging in de stem, inderdaad, en wat meer gitaar ofzo, er een mooi en schril contrast kan ontstaan in de melodielijnen van de muziek en de "zang". Waardoor er juist meer eenheid ontstaat. Denk ik.

Genoeg potentie om de zeikstralen die zeiken om het zeiken, in de nabije toekomst de mond te snoeren.

Bovendien moet niet vergeten worden dat dit een brakke mp3 is en ik vind mp3 nagenoeg altijd ronduit kut om te horen.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » vr aug 05, 2005 9:22 pm

Mr.Antikrist schreef:[..]


ik weet niet of je een psychotische, zieke black metal krijs kan vergelijken met de zangeres van de Guano Apes, op dit nummer heb ik me nog ingehouden, de zang in de andere nummers is nog een stuk hoger en ziekelijker.....

Overigens heer Krijs... het is mijn muziek niet, ik heb het niet gemaakt...ik probeer slechts te peilen wat mensen ervan vinden...ik wil toch het gevoel hebben dat ik er niet voor niets aan mee heb geholpen....overigens vind ik het zelf zeer ok klinken, en dat lijkt me het belangrijkst lijkt me.... en voor degenen die geinteresseerd zijn, zal ik zorgen dat ze aan de demo kunnen komen zo gauw die uitkomt
Deze zang heeft wel iets. maar het lijkt te veel op die megafoonstukken die in sommige schijt apen nummers voor komen.

Maar als je zegt dat de krijs op andere nummers hoger en ziekelijker is. Ben ik heel erg benieuwd naar die nummers.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 05, 2005 9:26 pm

CALIBANaan schreef:[..]


sommige schijt apen nummers voor komen.
sommige apen komen voor schijt nummers.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » vr aug 05, 2005 9:27 pm

;)
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 9:29 pm

er staat een distortion op de zang, dat maakt dat het klinkt alsof het door een megafoon gekrijst is, maar dat moet nog veranderd worden.... probleem is dat pc's wel eens crashen...
Kijk, als de buren op een gegeven moment de politie en de ambulance willen bellen omdat ze denken dat er iemand op sterven ligt, dan is dat toch een compliment te noemen :P
Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op vr aug 05, 2005 9:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » vr aug 05, 2005 9:31 pm

Dat is een heel kut probleem. Maar laat de andere nummers/samples eens horen dan.
Of is dat nóg niet voor het publieke gehoor bestemd.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » vr aug 05, 2005 9:33 pm

die nummers staan op de desbetreffende cd, die gecrasht is, gelukkig is er een back up gemaakt. Ik zal vragen aan heer Dolen of hij zo snel mogelijk andere nummers online zet, zo gauw zijn computer gefixed is....
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » vr aug 05, 2005 9:47 pm

Mr.Antikrist schreef:[..]


ik weet niet of je een psychotische, zieke black metal krijs kan vergelijken met de zangeres van de Guano Apes, op dit nummer heb ik me nog ingehouden, de zang in de andere nummers is nog een stuk hoger en ziekelijker.....
Ja! Dat moet ik horen.
Ik ben groot fan van vage hoge bm vocalen.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » vr aug 05, 2005 9:49 pm

nuberus schreef:ik vind dit qua ideeen te simpel om te boeien
ik vind dit qua structuur te simpel om te boeien
ik vind dit qua uitvoering te simpel om te boeien

Ergo, ik vind er geen zak aan.
Het is inderdaad geen DsO :finger:

Plaats reactie