Wacken Open Air 2005
- The Horseman
Als ik die foto's zie gaan mijn gedachten naar Dynamo van dit jaar.
Laatst gewijzigd door The Horseman op za aug 06, 2005 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Wat een tyfus troep.Richard schreef:
Lekker weertje ja.
Tering, wat ben ik blij dat ik thuis zit.
Heeft er eigenlijk iemand betaalt om daar in de modder te banjeren of kreeg men geld toe?
Als mijn baas zou zeggen dat ik daar moest gaan werken, had ie het zelf kunnen gaan doen.
Wat een smeerlapperij
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
- The Horseman
En daar hebben ze zomaar bevoegdheid voor ?Black_Goddess schreef:
nou verder heerscht het hier, alleen hebben we maandag middag een THC controle gehad.
hele auto werd leeggehaalt, en vriend leen moest in beker pissen voor controle.
ook kennissen uit utrecht hadden een vette boete van 650 euro, en 12 gram wiet is ingenomen.

Maar met 12 gram wiet meenemen ergens buiten ons Kikkerland is vragen om moeilijkheden eigenlijk.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
- ruben somewhere online
-
Flink balen als je daar loopt.
Heb er wel medelijden mee.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Johannes de Dopeste
Ik heb uit eerste hand vernomen dat het inderdaad een heerlijke modderzooi is, maar toch sfeer en muziek ten top. Het belangrijkste natuurlijk. Als je goed weer wilt ga je wel naar het middelandszee gebied over andere 'warme oorden'.Elessar schreef:Flink balen als je daar loopt.
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]
Ja maar sfeer, goede muziek en normaal weer is nog altijd leuker, niet? 

http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Johannes de Dopeste
Er kan nog een hoop aan dat rijtje toegevoegd worden wat het nog leuker maakt. Maar zoals eerder gezegd, men gaat voor de muziek en de sfeer, althans ik vorig jaar niemand 3 dagen op een handoekje zien zitten bakken in de zon.Elessar schreef:Ja maar sfeer, goede muziek en normaal weer is nog altijd leuker, niet?
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Hallo schatjes!
Jullie favoriete moderator is na een lange reis, een warme douche en een schoon gewaad maar eens achter zijn pc gaan zitten. Net terug van het befaamde Wacken Open Air waar ik erg van genoten heb ondanks het slechte weer. Woensdag en donderdag waren redelijk maar vrijdag was nat, heel erg nat. Te nat zelfs. Het hele veld is 1 grote modderpoel geworden. Gister hebben we (we als in de lui met wie ik op het festival was. Bijl en Noene voor de insiders) besloten na een telefoontje met het thuisfront over de voorspellingen van vandaag maar bij tijds naar huis te gaan. Dit om de volgende redenen: De voorspellingen waren dat het vanavond heel hard zou gaan regenen, gevolg: Morgen (zondag ochtend) 1 grote modderpoel. Waar staan de tentjes en de auto's? Juist ja, in de modderpoel. Maar waar moeten die naartoe? naar de snelweg. Gaat dat lukken? Met heel veel moeite en vertraging. Deze zwaarwegende argumenten en het feit dat na Marduk eigenlijk geen bands kwamen die we persé wouden zien heeft ons doen besluiten om vanochtend de tenten in te pakken, de auto van de camping af te rijden en vervolgens een beetje festival mee te pikken voordat we weer huiswaards vertrokken, de drukte voorblijvend. Heerlijk ontspannen terugrit gehad en medeleiden hebbend met de mensen op Wacken die kapot regenen.
Allereerst de minpunten:
-De regen (duh!)
-De brandende zon vandaag tussen de buien door(alsnog verbrand)
-Zatte duitsers
-Zatte mensen in het algemeen
-Volgens mij minder douche cabines dit jaar
Pluspunten:
-De regen (een novelty, geen opwaaiend stof in mijn ogen, heb een keer goed naar bands kunnen kijken, dat is in het verleden wel anders geweest)
-Bloodbath gezien, af te strepen op mijn to-see lijstje
-Dissection gezien, dito
-Corvus Corax, te geniale show met koor en orkest.
-Within Temptation die naar mijn volledige verassing een erg gaaf concert gaven.
-Strakke organisatie, alles was mooi stipt.
-Gratis regenponcho's
-Veel dixies die regelmatig verschoont werden
-Gratis drinkwater in overvloed
-Aantal MFers gespot en mee gepraat. Bob, vertel je grote vriend maar dat ik graag met hem nog een pilsje was gaan drinken maar dat het er gewoon niet meer van kwam. Ik zou het graag volgend jaar met hem in willen halen.
Spoils of war:
Satyricon - Volcano LP
Carcass - Heartwork LP
Opeth - My Arms, Your Hearse LP
Goddess of Desire - Let us Win this War LP
Goddess of Desire - Conquerors Devine LP
Goddess of Desire - Symbol of Triumph LP
Rainbow - Rising LP
Kiss - Dynasty LP
Stryper - Isaiah 53:5 LP
Twisted Sister - Love is for Suckers LP
Manowar - Hell on Earth part 4 DVD
Twisted Sister - Live at Wacken DVD
Exodus - Tempo of the Damned CD
Cradle of Filth - The Principle of Evil Made Flesh T-shirt
Jullie favoriete moderator is na een lange reis, een warme douche en een schoon gewaad maar eens achter zijn pc gaan zitten. Net terug van het befaamde Wacken Open Air waar ik erg van genoten heb ondanks het slechte weer. Woensdag en donderdag waren redelijk maar vrijdag was nat, heel erg nat. Te nat zelfs. Het hele veld is 1 grote modderpoel geworden. Gister hebben we (we als in de lui met wie ik op het festival was. Bijl en Noene voor de insiders) besloten na een telefoontje met het thuisfront over de voorspellingen van vandaag maar bij tijds naar huis te gaan. Dit om de volgende redenen: De voorspellingen waren dat het vanavond heel hard zou gaan regenen, gevolg: Morgen (zondag ochtend) 1 grote modderpoel. Waar staan de tentjes en de auto's? Juist ja, in de modderpoel. Maar waar moeten die naartoe? naar de snelweg. Gaat dat lukken? Met heel veel moeite en vertraging. Deze zwaarwegende argumenten en het feit dat na Marduk eigenlijk geen bands kwamen die we persé wouden zien heeft ons doen besluiten om vanochtend de tenten in te pakken, de auto van de camping af te rijden en vervolgens een beetje festival mee te pikken voordat we weer huiswaards vertrokken, de drukte voorblijvend. Heerlijk ontspannen terugrit gehad en medeleiden hebbend met de mensen op Wacken die kapot regenen.
Allereerst de minpunten:
-De regen (duh!)
-Zatte duitsers
Pluspunten:
-De regen (een novelty, geen opwaaiend stof in mijn ogen, heb een keer goed naar bands kunnen kijken, dat is in het verleden wel anders geweest)
-Dissection gezien, dito
-Within Temptation die naar mijn volledige verassing een erg gaaf concert gaven.
-Gratis regenponcho's
-Aantal MFers gespot en mee gepraat. Bob, vertel je grote vriend maar dat ik graag met hem nog een pilsje was gaan drinken maar dat het er gewoon niet meer van kwam. Ik zou het graag volgend jaar met hem in willen halen.
Spoils of war:
Satyricon - Volcano LP
Carcass - Heartwork LP
Rainbow - Rising LP
Kiss - Dynasty LP
Nee, jij!!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Mooi, geen reet gemist dus.Demorpheus schreef:Hallo schatjes!
Allereerst de minpunten:
-De regen (duh!)
-Zatte duitsers
Pluspunten:
-Dissection gezien, dito
-Gratis regenponcho's
Spoils of war:
Satyricon - Volcano LP
Carcass - Heartwork LP
Rainbow - Rising LP
Kiss - Dynasty LP
- Ktulu
- Contacteer:
Mjah, jammer van de bands, maar voor de rest blijkbaar dus niet zoveel gemist. Ben benieuwd hoe onze vrienden het er vanaf gebracht hebben.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Johannes de Dopeste
- Violent God
- Contacteer:
Het was gaaf. Wie interesseert een beetje modder nou? Heb Demorpheus nog wel zien lopen inderdaad.
En nog effe gezellig met Pier en Suus gekletst.
Ook meteen maar een fotootje van ze gemaakt:

En nog effe gezellig met Pier en Suus gekletst.
Ook meteen maar een fotootje van ze gemaakt:

[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]
- MindlessMayo
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Zo... ik ben ook weer onder de levenden.
Godver, wat was Wacken gruwelijk gaaf wieder! Maar ik ben blij dat zometeen ( NU!) een snoeihete douche ga nemen.
Minder blij ben ik met de vuilnisbelt die m`n huis zou moeten zijn. Maarja...
Godver, wat was Wacken gruwelijk gaaf wieder! Maar ik ben blij dat zometeen ( NU!) een snoeihete douche ga nemen.
Minder blij ben ik met de vuilnisbelt die m`n huis zou moeten zijn. Maarja...
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Hellhammer
- fuelforhatred
net een half uurtje thuis!
gelukkig geen last gehad van de modder met het wegrijden met onze geweldige (ahum) heuurde KAV bus...

lelijkste bus ooit...
hoedanook, een aantal MF-ers tegengekomen, waaronder demorpheus in de biergarten. verder me groen en geel geergerd aan de modder en regen..festival is toch leuker met een beetje zon enzo. Alhoewel ik toch nog verbrand ben, door de 10 zonnestralen die er wel waren!
Hppgtepunten waren voor mij,
Corvus Corax, waanzinnig, geniaal etc
Marduk, lachen om weer eens ouderwetse (lees: beroerd gespeelde) BM te zien, inclusief (echt? ) bloed.
Primordial was erg gezellig in de wet stage, die eigenlijk nu eens de dry stage was.,..Alleen doodzonde van het kut geluid.
De suicidale ik beklim het podium actie van Edguy was ook wel vermakelijK!
Dissection, was wat ik er van verwachtte, maar meer niet. Wel geniaal dat ze met teddybeertjes enzo werden bekogeld!
zo, nu een aantal foto's:
Ons (GELDERSCH) thuisfront in den vreemde:

Splintervuischt bij de BBQ:

stukje camping;

ik ende Bloeddorscht bij de camping:

heerschen op het terrein

Deze gast heeft uren bovenop die auto geslapen!

En na drie dagen wacken, heb je een...
KATER!

ok, genoeg ge foto-hoert.
gelukkig geen last gehad van de modder met het wegrijden met onze geweldige (ahum) heuurde KAV bus...

lelijkste bus ooit...
hoedanook, een aantal MF-ers tegengekomen, waaronder demorpheus in de biergarten. verder me groen en geel geergerd aan de modder en regen..festival is toch leuker met een beetje zon enzo. Alhoewel ik toch nog verbrand ben, door de 10 zonnestralen die er wel waren!
Hppgtepunten waren voor mij,
Corvus Corax, waanzinnig, geniaal etc
Marduk, lachen om weer eens ouderwetse (lees: beroerd gespeelde) BM te zien, inclusief (echt? ) bloed.
Primordial was erg gezellig in de wet stage, die eigenlijk nu eens de dry stage was.,..Alleen doodzonde van het kut geluid.
De suicidale ik beklim het podium actie van Edguy was ook wel vermakelijK!
Dissection, was wat ik er van verwachtte, maar meer niet. Wel geniaal dat ze met teddybeertjes enzo werden bekogeld!
zo, nu een aantal foto's:
Ons (GELDERSCH) thuisfront in den vreemde:

Splintervuischt bij de BBQ:

stukje camping;

ik ende Bloeddorscht bij de camping:

heerschen op het terrein

Deze gast heeft uren bovenop die auto geslapen!

En na drie dagen wacken, heb je een...
KATER!

ok, genoeg ge foto-hoert.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
Ik ben zo gaar als de tering, dus ik ga zometeen al naar bed, maar wat een gave wacken was dit! Ik heb gezopen als een dulle omdat dat wel lekker ging met dit kutweer. De eerste dag hadden we maar een partytent gekocht en dat was de beste aankoop van het hele festival. Veel vrienden gemaakt dankzij dat ding. Twee australiers die echt mega te gek waren. Allebei al 30 maar nog ze gedraagden zich nog steeds als iemand van 18
Maar die zijn we dus het hele festival niet meer kwijtgeraakt. En die noren in die bus waren ook super gaaf. Donderdag waren we echt helemaal de kloten op, hebben we ons daar flink uitgeleefd op die muziek daar. En iedere keer als we daar kwamen wisten ze al niet meer wie we waren. Volgens mij denken ze nou dat ze wel heel veel mensen uit nederland hebben ontmoet
Dat Wacken bier uit die kratten smaakte trouwens erg goed! We hebben er flink wat doorheen gejaagd.
Maarja, de bands:
Donderdag heb ik alles gemist omdat ik helemaal de tering op was van de drank. Ik heb alleen nog nightwish meegekregen.
Vrijdag:
Naglfar: Het kon me niet echt boeien, De band kwam over alsof ze er niet echt zin in hadden.
Bloodbath: Wat is Mikael toch lekker droog. Vooral bij zo'n band. Alleen jammer dat hij af en toe wat veel eigendunk had. Maarja, goeie setlist (ook al speelden ze cry my name niet). In het begin was het geluid niet zo goed maar dit werd beter toen het optreden vorderde.
Obituary: Viel me een beetje tegen. Ik ken ze niet echt goed maar ik horde er zoveel goeds over dat ze me toch wat tegen vielen. Alleen Slowly we Rot was erg gaaf!
Gorefest: Dé verrassing van de dag! Wat een tering gaaf optreden was dit. Ik ken ze ook niet echt heel erg goed maar daar gaat zeker verandering in komen! Ik heb me flink uitgeleefd toen. Als je die zanger zite denk je eerst 'what the fuck' maar zodra hij zijn strot open trekt kun je je kop niet stilhouden.
Turisas: Ook ZOOO ontzettend gaaf! Flink feesten en springen en meezingen (nouja, Mee-lalalala-en). Groot feest was dat! Vooral dat nummer met al die bekende melodietjes (volksliederen enzo) was erg gaaf! En dan al die mensen op het podium. Wat een show! En dan die violist, tering wat was die goed!
Verder nog een stukje Mercenary gezien maar live kan het me niet echt boeien. En ook nog een stukje Corvus Corax en dat vind ik opzich wel jammer dat ik de show niet helemaal heb gezien want het klonk best gaaf!
Zaterdag:
Zyklon: Tering wat was dat gaaf! Wat een artiesten zijn dat allemaal! Vooral Trym, als je denkt 'het kan nou echt niet sneller' weet hij toch altijd sneller te drummen! Jammer dat ik nog erg moe was anders was het flink loos gegaan.
Overkill: Blijft altijd super gaaf live met klassiekers als Wrecking Crew, Rotten to the Core, Welcome to the Gutter en Fuck You
Hartstikke gaaf optreden! Gelukkig werd ook hier het geluid beter tijdens het optreden.
Dissection: Het kon mij niet zo boeien als toen in de Baroeg maar zeker ontzettend gaaf! Zelfs de nieuwe nummers zijn live nog wel aan te horen. Maar als The Phantomless depts overgaat in Night's Blood is het altijd feest!
Marduk: Een paar nummers is het leuk maar met het geluid dat ze hadden leek alles op elkaar.
Kreator: Super! Meer valt er gewoon niet over te zeggen
Primordial: Een ontzettend gaaf optreden. Helaas was het geluid vrij kut en was ik veel te moe. Volgens mij hadden ze beter op de partystage kunnen staan want het was veel te druk in de tent. Maar de laatste twee nummers (The Coffin Ships en Gods to the Godless waren echt geniaal!
Sentenced: Ik was veel te moe onder dit optreden maar ik wou ze toch effetjes zien. Ik ken alleen de nieuwste cd en ik moet zeggen dat alleen de nummers van deze cd mij wisten te boeien. Wel grappig trouwens toen de zanger zich versprak. Eerst was hij bezig van 'no bullshit, just music' en na het nummer dat daar achteraan kwam zei hij 'just bullshit, no music'
Oja, en Hammerfall nog gezien van een flinke afstand gezien maar vlak voor ons stonden een stel zatlappen ontzettend gek te doen. We hebben ons echt bescheurd! Ook na het optreden waren ze ook aan het schreeuwen 'Thanks you wacken, you've been a great audience. You make us feel at home! We don't wanna go away! Stop our train!'
Maarja, het was een zeer geslaagde wacken!
Metalfanners die ik nog heb ontmoet:
AmnesJan op de parkeerplaats op de weg terug bij een tankstation.
Draconian tijdens uhm... een band. Nog effe met hem gekletst en hem beloofd dat ik een biertje met hem zou drinken tijdens Turisas maar daar zag ik hem niet meer dus dat hou je nog te goed kerel! Wat was het trouwens tering druk bij Turisas!
Robgoroth: Nog effe mee gepraat tijdens Overkill. Aardige gast!
!slayer! en Defenderpfsteel, lekker met ze gefeest tijdens Overkill. Was weer erg gaaf jongens!
En last but not least: Nightwing.
Ben ik nog mensen vergeten?

Maarja, de bands:
Donderdag heb ik alles gemist omdat ik helemaal de tering op was van de drank. Ik heb alleen nog nightwish meegekregen.
Vrijdag:
Naglfar: Het kon me niet echt boeien, De band kwam over alsof ze er niet echt zin in hadden.
Bloodbath: Wat is Mikael toch lekker droog. Vooral bij zo'n band. Alleen jammer dat hij af en toe wat veel eigendunk had. Maarja, goeie setlist (ook al speelden ze cry my name niet). In het begin was het geluid niet zo goed maar dit werd beter toen het optreden vorderde.
Obituary: Viel me een beetje tegen. Ik ken ze niet echt goed maar ik horde er zoveel goeds over dat ze me toch wat tegen vielen. Alleen Slowly we Rot was erg gaaf!
Gorefest: Dé verrassing van de dag! Wat een tering gaaf optreden was dit. Ik ken ze ook niet echt heel erg goed maar daar gaat zeker verandering in komen! Ik heb me flink uitgeleefd toen. Als je die zanger zite denk je eerst 'what the fuck' maar zodra hij zijn strot open trekt kun je je kop niet stilhouden.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Turisas: Ook ZOOO ontzettend gaaf! Flink feesten en springen en meezingen (nouja, Mee-lalalala-en). Groot feest was dat! Vooral dat nummer met al die bekende melodietjes (volksliederen enzo) was erg gaaf! En dan al die mensen op het podium. Wat een show! En dan die violist, tering wat was die goed!
Verder nog een stukje Mercenary gezien maar live kan het me niet echt boeien. En ook nog een stukje Corvus Corax en dat vind ik opzich wel jammer dat ik de show niet helemaal heb gezien want het klonk best gaaf!
Zaterdag:
Zyklon: Tering wat was dat gaaf! Wat een artiesten zijn dat allemaal! Vooral Trym, als je denkt 'het kan nou echt niet sneller' weet hij toch altijd sneller te drummen! Jammer dat ik nog erg moe was anders was het flink loos gegaan.
Overkill: Blijft altijd super gaaf live met klassiekers als Wrecking Crew, Rotten to the Core, Welcome to the Gutter en Fuck You
Hartstikke gaaf optreden! Gelukkig werd ook hier het geluid beter tijdens het optreden.
Dissection: Het kon mij niet zo boeien als toen in de Baroeg maar zeker ontzettend gaaf! Zelfs de nieuwe nummers zijn live nog wel aan te horen. Maar als The Phantomless depts overgaat in Night's Blood is het altijd feest!
Marduk: Een paar nummers is het leuk maar met het geluid dat ze hadden leek alles op elkaar.
Kreator: Super! Meer valt er gewoon niet over te zeggen
Primordial: Een ontzettend gaaf optreden. Helaas was het geluid vrij kut en was ik veel te moe. Volgens mij hadden ze beter op de partystage kunnen staan want het was veel te druk in de tent. Maar de laatste twee nummers (The Coffin Ships en Gods to the Godless waren echt geniaal!
Sentenced: Ik was veel te moe onder dit optreden maar ik wou ze toch effetjes zien. Ik ken alleen de nieuwste cd en ik moet zeggen dat alleen de nummers van deze cd mij wisten te boeien. Wel grappig trouwens toen de zanger zich versprak. Eerst was hij bezig van 'no bullshit, just music' en na het nummer dat daar achteraan kwam zei hij 'just bullshit, no music'

Oja, en Hammerfall nog gezien van een flinke afstand gezien maar vlak voor ons stonden een stel zatlappen ontzettend gek te doen. We hebben ons echt bescheurd! Ook na het optreden waren ze ook aan het schreeuwen 'Thanks you wacken, you've been a great audience. You make us feel at home! We don't wanna go away! Stop our train!'

Maarja, het was een zeer geslaagde wacken!
Draconian tijdens uhm... een band. Nog effe met hem gekletst en hem beloofd dat ik een biertje met hem zou drinken tijdens Turisas maar daar zag ik hem niet meer dus dat hou je nog te goed kerel! Wat was het trouwens tering druk bij Turisas!
!slayer! en Defenderpfsteel, lekker met ze gefeest tijdens Overkill. Was weer erg gaaf jongens!

Laatst gewijzigd door Knevelaer op zo aug 07, 2005 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug van weg geweest
- Violent God
- Contacteer:
Ja!!! Mij, ik was samen met Nightwing.Knevelaer schreef:Ik ben zo gaar als de tering, dus ik ga zometeen al naar bed, maar wat een gave wacken was dit! Ik heb gezopen als een dulle omdat dat wel lekker ging met dit kutweer. De eerste dag hadden we maar een partytent gekocht en dat was de beste aankoop van het hele festival. Veel vrienden gemaakt dankzij dat ding. Twee australiers die echt mega te gek waren. Allebei al 30 maar nog ze gedraagden zich nog steeds als iemand van 18Maar die zijn we dus het hele festival niet meer kwijtgeraakt. En die noren in die bus waren ook super gaaf. Donderdag waren we echt helemaal de kloten op, hebben we ons daar flink uitgeleefd op die muziek daar. En iedere keer als we daar kwamen wisten ze al niet meer wie we waren. Volgens mij denken ze nou dat ze wel heel veel mensen uit nederland hebben ontmoet
Dat Wacken bier uit die kratten smaakte trouwens erg goed! We hebben er flink wat doorheen gejaagd.
Maarja, de bands:
Vrijdag:
Gorefest: Dé verrassing van de dag! Wat een tering gaaf optreden was dit. Ik ken ze ook niet echt heel erg goed maar daar gaat zeker verandering in komen! Ik heb me flink uitgeleefd toen. Als je die zanger zite denk je eerst 'what the fuck' maar zodra hij zijn strot open trekt kun je je kop niet stilhouden.![]()
Turisas: Ook ZOOO ontzettend gaaf! Flink feesten en springen en meezingen (nouja, Mee-lalalala-en). Groot feest was dat! Vooral dat nummer met al die bekende melodietjes (volksliederen enzo) was erg gaaf! En dan al die mensen op het podium. Wat een show! En dan die violist, tering wat was die goed!![]()
Zaterdag:
Overkill: Blijft altijd super gaaf live met klassiekers als Wrecking Crew, Rotten to the Core, Welcome to the Gutter en Fuck You![]()
Kreator: Super! Meer valt er gewoon niet over te zeggen![]()
Sentenced: Ik was veel te moe onder dit optreden maar ik wou ze toch effetjes zien. Ik ken alleen de nieuwste cd en ik moet zeggen dat alleen de nummers van deze cd mij wisten te boeien. Wel grappig trouwens toen de zanger zich versprak. Eerst was hij bezig van 'no bullshit, just music' en na het nummer dat daar achteraan kwam zei hij 'just bullshit, no music'![]()
Oja, en Hammerfall nog gezien van een flinke afstand gezien maar vlak voor ons stonden een stel zatlappen ontzettend gek te doen. We hebben ons echt bescheurd! Ook na het optreden waren ze ook aan het schreeuwen 'Thanks you wacken, you've been a great audience. You make us feel at home! We don't wanna go away! Stop our train!'![]()
Maarja, het was een zeer geslaagde wacken!![]()
![]()
![]()
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
Machine Head was echt super. Die speelden strakke set. Goeie show. Aan het einde wat covers van als ik me goed herinner Metallica, Iron Maiden, Slayer, Led Zeppelin en nog eentje dacht ik.
Bloodbath was geweldig. Michael met z'n vage grappen ook. Witte t-shirts onder het bloed aan en dan zeggen; We forgot to bring our wardrobe but we know we're looking good. Thank you!
Obituary was ook heel goed. Alles kwam goed over. Mooie set.
Dissection was gaaf! Nightwing en ik kregen bijna Jon's gitaar tegen ons hoofd. Die gooide hij het publiek in.
Kreator was ook goed. Kende het niet erg goed maar ze speelden mooie strakke set.
Marduk vond ik echt beter met de nieuwe zanger als de andere 2x dat ik ze heb gezien.
Goddess of Desire was heel vet. Leuke show.
Suffocation viel tegen. Kan ook door de wind komen. We stonden achteraan. Geluid was daar in elk geval slecht. Kon me niet echt overtuigen.
Finntroll geldt hetzelfde voor. Stonden weer achteraan, slecht geluid. Je hoorde de helft niet.
Eisregen, jammer maar ook tegenvaller. Maar daar waaide het echt hard. Heb maar paar nummers gehoord. De zanger was slecht. Hij zong te vaak clean. Op cd doet hij dat sowieso nooit. De viool hoorde je ook vaak niet. Wel nieuwe bassist, vrouwlijke.
Oomph! was ook gaaf. Kende het nog niet echt, maar speelde overtuigend en strak. Lekkere band.
Nightwish speelde wel lekker, maar is niet echt mijn muziek.
Within Temptation moet ermee stoppen!!!! Wat zong Sharon vals. En die gast, weet z'n naam even niet meer, kan niet grunten. Vreselijk!!!!! Toevallig hebben we daar de helft van meegekregen omdat we op Machine Head wachtten.
Verder nog heel veel optredens gezien die leuk en goed en slecht waren.
Ondanks de regen toch goed Wacken gehad.
Behalve dat we volgens mij de enige Nederlanders bij ons op de camping, H, waren.
Bloodbath was geweldig. Michael met z'n vage grappen ook. Witte t-shirts onder het bloed aan en dan zeggen; We forgot to bring our wardrobe but we know we're looking good. Thank you!
Obituary was ook heel goed. Alles kwam goed over. Mooie set.
Dissection was gaaf! Nightwing en ik kregen bijna Jon's gitaar tegen ons hoofd. Die gooide hij het publiek in.
Kreator was ook goed. Kende het niet erg goed maar ze speelden mooie strakke set.
Marduk vond ik echt beter met de nieuwe zanger als de andere 2x dat ik ze heb gezien.
Goddess of Desire was heel vet. Leuke show.
Suffocation viel tegen. Kan ook door de wind komen. We stonden achteraan. Geluid was daar in elk geval slecht. Kon me niet echt overtuigen.
Finntroll geldt hetzelfde voor. Stonden weer achteraan, slecht geluid. Je hoorde de helft niet.
Eisregen, jammer maar ook tegenvaller. Maar daar waaide het echt hard. Heb maar paar nummers gehoord. De zanger was slecht. Hij zong te vaak clean. Op cd doet hij dat sowieso nooit. De viool hoorde je ook vaak niet. Wel nieuwe bassist, vrouwlijke.
Oomph! was ook gaaf. Kende het nog niet echt, maar speelde overtuigend en strak. Lekkere band.
Nightwish speelde wel lekker, maar is niet echt mijn muziek.
Within Temptation moet ermee stoppen!!!! Wat zong Sharon vals. En die gast, weet z'n naam even niet meer, kan niet grunten. Vreselijk!!!!! Toevallig hebben we daar de helft van meegekregen omdat we op Machine Head wachtten.
Verder nog heel veel optredens gezien die leuk en goed en slecht waren.
Ondanks de regen toch goed Wacken gehad.
Behalve dat we volgens mij de enige Nederlanders bij ons op de camping, H, waren.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
oke de bands die ik gezien heb zover ik weet:
donderdag:
Tristania: ik zou het neit meer weten.
vrijdag:
Naglfar: Ik had er toch wel veel meer van verwacht, vond er niet zo erg veel aan.
Sinners Bleed: nooit van gehoord, maar tering wat beukte dat volk zeg!
Bloodbath: Geweldig! wat een gave humor toch hehe erg droog. Maar een erg gaaf optreden.
Metal Church en Suidakra maar kleine stukjes van gezien dus niet veel over te zeggen.
Obituary: Godver dat was pas gaaf! Gelijk de eerste de beste pit ingedoken en maar gaan!
Eisregen: nou daar wou Reinier zo graag heen, dus ben ik maar even mee gegaan. Nou we konden niet szoveel horen( ik ga niet bij elk concert miereneuken over het geluid) maar ik was er snel weer weg iig.
Within Temptation maar gekeken toen, waarom? weet ik veel boeie ik ging wachten op Machine Head. Het was een slecht optreden iig.
Machine Head: Tering hé wat was dit een goed optreden! totaal niet verwacht!
zaterdag:
Suffocation: ik vond er niet veel aan eigenlijk dit keer, terwijl ze in Arnhem zo goed optreden weggaven. Ik zie ze liever in een zaal dus.
Count Raven een stuk van meegekregen saaie zooi.
Agonizer gezien, niet mijn ding
Overkill: ach ze gaven een best gaaf optreden weg, maar ja ik ben al vroeg na het Black Stage gegaan om bij Dissection vooraan te komen. Dus heb dit concert vanaf de zijkant gezien. Waar het geluid wel goed was trouwens.
Dissection: GODVERDOMME!! Eindelijk weer Dissection live zien. Nou ik stond vooraan en toen kwam de intro, haha godver wie start er nou af met Night's Blood daarna te fakking geweldig! nieuwe nummers waren ook goed aan te horen live. Alleen ik blijf erbij dat het concert in Hengelo gaver was. O ja en die gitaar die hij eht publiek ingooide miste me kop ook op 5 cm na, had dat ding niet gezien
Marduk en Finntroll: nou ik wou ze allebei nu weleens live zien dus was van plan om heen en weer te lopen. Eerst na Marduk, tering die zette me een goed optreden ener, totaal niet verwacht, toch na een lange tijd wel na Finntroll gegaan, maar daar was het zo druk en stond zover weg dat ik neits hoorde. Dus snel weer terug na Marduk, goed optreden!
Noise Forrest: niet mijn ding maar zette een best goed optreden neer, wat een saai publiek of niet Luth
Hammerfall en Accept vanuit eht hooi gekeken.
KREATOOOOORRRRRRRRRRRRRRRR: geweldig!!! me nek heeft neit stilgestaan onder dat concert, gave nummers ook TOOOOOOOOORMENTOOOOOOOOOOOOOOOR!!!
Endhammer was niet veel aan.
Primordial: ja ik weet nog steeds neit op cd is die band toch wel gaaf, maar soms ook nog niet, wel een gaaf nummer als afsluiter.
Endstille: ja wat een kutgeluid zeg, en toen viel het ook nog eens uit. geen mening hehe
Goddess of Desire: DE PERFECTE AFSLUITER, FEEEEEEEST!!!!!!!!!
donderdag:
Tristania: ik zou het neit meer weten.
vrijdag:
Naglfar: Ik had er toch wel veel meer van verwacht, vond er niet zo erg veel aan.
Sinners Bleed: nooit van gehoord, maar tering wat beukte dat volk zeg!
Bloodbath: Geweldig! wat een gave humor toch hehe erg droog. Maar een erg gaaf optreden.
Metal Church en Suidakra maar kleine stukjes van gezien dus niet veel over te zeggen.
Obituary: Godver dat was pas gaaf! Gelijk de eerste de beste pit ingedoken en maar gaan!
Eisregen: nou daar wou Reinier zo graag heen, dus ben ik maar even mee gegaan. Nou we konden niet szoveel horen( ik ga niet bij elk concert miereneuken over het geluid) maar ik was er snel weer weg iig.
Within Temptation maar gekeken toen, waarom? weet ik veel boeie ik ging wachten op Machine Head. Het was een slecht optreden iig.
Machine Head: Tering hé wat was dit een goed optreden! totaal niet verwacht!
zaterdag:
Suffocation: ik vond er niet veel aan eigenlijk dit keer, terwijl ze in Arnhem zo goed optreden weggaven. Ik zie ze liever in een zaal dus.
Count Raven een stuk van meegekregen saaie zooi.
Agonizer gezien, niet mijn ding
Overkill: ach ze gaven een best gaaf optreden weg, maar ja ik ben al vroeg na het Black Stage gegaan om bij Dissection vooraan te komen. Dus heb dit concert vanaf de zijkant gezien. Waar het geluid wel goed was trouwens.
Dissection: GODVERDOMME!! Eindelijk weer Dissection live zien. Nou ik stond vooraan en toen kwam de intro, haha godver wie start er nou af met Night's Blood daarna te fakking geweldig! nieuwe nummers waren ook goed aan te horen live. Alleen ik blijf erbij dat het concert in Hengelo gaver was. O ja en die gitaar die hij eht publiek ingooide miste me kop ook op 5 cm na, had dat ding niet gezien

Marduk en Finntroll: nou ik wou ze allebei nu weleens live zien dus was van plan om heen en weer te lopen. Eerst na Marduk, tering die zette me een goed optreden ener, totaal niet verwacht, toch na een lange tijd wel na Finntroll gegaan, maar daar was het zo druk en stond zover weg dat ik neits hoorde. Dus snel weer terug na Marduk, goed optreden!
Noise Forrest: niet mijn ding maar zette een best goed optreden neer, wat een saai publiek of niet Luth

Hammerfall en Accept vanuit eht hooi gekeken.
KREATOOOOORRRRRRRRRRRRRRRR: geweldig!!! me nek heeft neit stilgestaan onder dat concert, gave nummers ook TOOOOOOOOORMENTOOOOOOOOOOOOOOOR!!!
Endhammer was niet veel aan.
Primordial: ja ik weet nog steeds neit op cd is die band toch wel gaaf, maar soms ook nog niet, wel een gaaf nummer als afsluiter.
Endstille: ja wat een kutgeluid zeg, en toen viel het ook nog eens uit. geen mening hehe
Goddess of Desire: DE PERFECTE AFSLUITER, FEEEEEEEST!!!!!!!!!
www.last.fm/user/robenroll
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
candlemass is altijd geniaal liveRattlehead schreef:Heeft iemand Candlemass nog gezien? Hoe waren ze?
deze keer hadden ze een erg verrassende setlist, maar dat lees je later allemaal in een review

beste bands van het weekend:
candlemass, accept, kreator, mercenary, bloodbath, obituary,
sentenced, count raven!!!!!!
slechte act van het weekend: marky ramone zielige covershow
foutste act: mambo kurt
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.