Iron Maiden

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » vr aug 05, 2005 7:49 pm

Die happy schreef:[..]


Bij videos staat coming soon.
Jammer hebben ze die weggehaald. Op de video klinkt het wat meer als rock met name door een aantal gitaar solo's die er doorheen worden gegooid.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » vr aug 05, 2005 10:53 pm

het feit dat ze maiden shirtjes draagt zegt al veel voor mij.... nuja, erg populair blijkt ze toch niet te zijn
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za aug 06, 2005 1:03 am

Djaser schreef:En helaas maakt de keuze om alleen de 'hits' op het album te zetten het zo'n bagger best of.
Nee, best of cd's zijn dan ook alleen bedoelt voor de mainstream mensen, die gaan alleen voor hitmuziek, oftewel korte catchy nummers, het is de ideale manier om die mensen te laten interesseren voor de muziek die een bepaalde artiest/band maakt, dus niks meer dan logisch.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » za aug 06, 2005 1:07 am

En een makkelijke manier om nog wat extra geld te verdienen.
Laatst gewijzigd door Sargatanas op za aug 06, 2005 1:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za aug 06, 2005 1:12 am

Jep, everything counts in large amounts...
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Die happy
Berichten: 239
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:08 pm

Bericht door Die happy » za aug 06, 2005 8:43 pm

ruben somewhere online schreef:Jep, everything counts in large amounts...
Depeche Mode

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » za aug 06, 2005 8:54 pm

Of sperma sletjes, die houden ook wel van large amounts!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za aug 06, 2005 9:05 pm

Die happy schreef:Depeche Mode
101 is één van de beste live platen ooit.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 07, 2005 10:08 pm

Of interest, an interview of Bruce has him revealing: “People want a great souvenir, and from now on you should expect a live DVD and double album after every tour, there will be a new Maiden studio album out next year. So you can wait for that if you want to; nobody is forcing you to buy the live DVD.”
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 07, 2005 10:20 pm

Ach, het is inderdaad wel zo dat als ze maar met regelmaat nieuwe albums blijven maken (voor hoe lang dat nog mag duren), het helemaal niet erg is wat daarnaast allemaal uitgebracht wordt.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » zo aug 07, 2005 11:41 pm

Na 12 jaar trouw fan van Maiden te zijn geweest ben ik echt op ze uitgekeken.

Ik word niet koud of warm meer van een nieuwe release. :(

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma aug 08, 2005 12:19 am

Tokus schreef:Of interest, an interview of Bruce has him revealing: “People want a great souvenir, and from now on you should expect a live DVD and double album after every tour, there will be a new Maiden studio album out next year. So you can wait for that if you want to; nobody is forcing you to buy the live DVD.”
Nou ik ben het voor 100% met de man eens.
Meer bands zouden na elke tour een DVD moeten uitbrengen. Is toch retegaaf! Als je band veel beeldmateriaal verkoopt? Je hoeft het niet te kopen, maar als je het wilt is de mogelijkheid er wel.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » ma aug 08, 2005 2:28 am

hmmm, een nieuw album volgend jaar , klinkt goed!
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 08, 2005 11:43 am

Tokus schreef:Of interest, an interview of Bruce has him revealing: “People want a great souvenir, and from now on you should expect a live DVD and double album after every tour, there will be a new Maiden studio album out next year. So you can wait for that if you want to; nobody is forcing you to buy the live DVD.”
Zo mag ik het horen! Scheelt weer zoeken naar de beste bootlegs van iedere tour, gewoon een livealbum van elke tour. Heerlijk.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma aug 08, 2005 12:19 pm

gister van phantom geluisterd, godver blijft een lekker nummertje..
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma aug 08, 2005 7:44 pm

Rene schreef:Ach, het is inderdaad wel zo dat als ze maar met regelmaat nieuwe albums blijven maken (voor hoe lang dat nog mag duren), het helemaal niet erg is wat daarnaast allemaal uitgebracht wordt.
Mjah, daar zit het probleem juist. Je zou denken dat ze nu tijd zat hebben maar een nieuw album laat maar op zich wachten. Dus schrap 'regelmatig' mijn part maar weg. Ondertussen worden de fans zoetgehouden (ik zou bijna zeggen opgelicht) met een zoveelste nutteloze live-release. Als de DVD's als vrijbrief worden gezien om ná het uitbrengen even wat festivals aan te doen om vervolgens de fans wéér maanden te laten wachten op een nieuw album dan mogen ze die van mij ook wel weglaten.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma aug 08, 2005 8:39 pm

IROn schreef:Zo mag ik het horen! Scheelt weer zoeken naar de beste bootlegs van iedere tour, gewoon een livealbum van elke tour. Heerlijk.
Hopelijk komt op de volgende 'history' DVD van Maiden een full show te staan van de Somewhere on Tour '86/'87 tour.


Rebellion666 schreef:Mjah, daar zit het probleem juist. Je zou denken dat ze nu tijd zat hebben maar een nieuw album laat maar op zich wachten. Dus schrap 'regelmatig' mijn part maar weg. Ondertussen worden de fans zoetgehouden (ik zou bijna zeggen opgelicht) met een zoveelste nutteloze live-release. Als de DVD's als vrijbrief worden gezien om ná het uitbrengen even wat festivals aan te doen om vervolgens de fans wéér maanden te laten wachten op een nieuw album dan mogen ze die van mij ook wel weglaten.
Precies, vind 3 jaar wachten aan de te lange kant voor een nieuw album, 2 jaar is nog wel te doen.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 08, 2005 9:13 pm

ruben somewhere online schreef:[..]
Hopelijk komt op de volgende 'history' DVD van Maiden een full show te staan van de Somewhere on Tour '86/'87 tour.
Volgens mij is die wel ergens een keer opgenomen ja, dus het zou me niets verbazen. Vanaf toen heeft Steef al geprobeert alle shows te laten opnemen, of in ieder geval een van elke tour, maar toen was de platenmaatschappij het er nog niet helemaal mee eens meende ik.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma aug 08, 2005 9:22 pm

IROn schreef:Volgens mij is die wel ergens een keer opgenomen ja, dus het zou me niets verbazen. Vanaf toen heeft Steef al geprobeert alle shows te laten opnemen, of in ieder geval een van elke tour, maar toen was de platenmaatschappij het er nog niet helemaal mee eens meende ik.
Volgens mij lag het net wat anders, heb eens ergens gelezen dat er amper opname's van de Somewhere on Tour tour zijn, omdat de manager van Iron Maiden vond dat de kosten te hoog zouden worden. Achteraf baalde Steve daar behoorlijk van, omdat hij het Somewhere on Tour tour de leukste tour vond om te doen, Steve besloot daarom om voortaan van elke tour opname's te maken.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 08, 2005 9:26 pm

Ah, kan ook wel, ik herinner me het ook alleen maar vaag van wat ik ergens eens heb gelezen.

Overigens biedt dat wel perspectieven, want dan moeten er ook opnames van de No Prayer Tour en tour met Blaze zijn, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

En nu ga ik me toch afvragen tot waar de volgende history-dvd gaat. Want alleen al tot en met SiT moeten ze er dan twee volledige concerten opzetten, dus ik hoop dat dat gaat passen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma aug 08, 2005 9:32 pm

IROn schreef:En nu ga ik me toch afvragen tot waar de volgende history-dvd gaat. Want alleen al tot en met SiT moeten ze er dan twee volledige concerten opzetten, dus ik hoop dat dat gaat passen.
Ben juist bang dat van SiT geen opname's zijn van een full show, net zoals in het geval met PoM, met de vorige DVD, maar die waren ook gedeeltelijk verloren gegaan.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » ma aug 08, 2005 9:33 pm

denk niet dat ze full shows doen, enkel de nummers die van betreffende periode zijn...
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma aug 08, 2005 9:36 pm

Harvester Of Sorrow schreef:denk niet dat ze full shows doen, enkel de nummers die van betreffende periode zijn...
LaD uitgezonderd natuurlijk.

Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke, wel jammer, vind de stageset van de SiT tournee zo verschrikkelijk machtig uitzien. :(
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 08, 2005 9:37 pm

Ach kom, ze kunnen de Live After Death Video er vast wel in zijn geheel opgooien, evenals de Maiden England en Live At Donington opnames, dit is ten slotte de perfecte manier om ze op DVD uit te geven.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » ma aug 08, 2005 9:43 pm

live after death heb ik al als dvd dus die mogen ze wat mij betreft houden.
zouden ze het overleggen met mij?
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di aug 09, 2005 10:32 am

Zou er niet op rekenen...

En daarbij, die jij hebt is niet officieel toch, en er moet natuurlijk wel geld aan verdiend worden.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 09, 2005 12:10 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Mjah, daar zit het probleem juist. Je zou denken dat ze nu tijd zat hebben maar een nieuw album laat maar op zich wachten. Dus schrap 'regelmatig' mijn part maar weg. Ondertussen worden de fans zoetgehouden (ik zou bijna zeggen opgelicht) met een zoveelste nutteloze live-release. Als de DVD's als vrijbrief worden gezien om ná het uitbrengen even wat festivals aan te doen om vervolgens de fans wéér maanden te laten wachten op een nieuw album dan mogen ze die van mij ook wel weglaten.
Om de drie jaar krijgen we sinds Brave New World een nieuwe cd. Als dat nodig is om met fatsoenlijke nummers te komen, dan hebben ze mijn zegen. Straks maken ze weer wel in een razend tempo cd's en blijkt dat de kwaliteit steeds sneller minder wordt. Nee, drie jaar is prima, zolang ze er maar niet van af wijken.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » di aug 09, 2005 1:51 pm

Harvester Of Sorrow schreef:live after death heb ik al als dvd dus die mogen ze wat mij betreft houden.
zouden ze het overleggen met mij?
Koop gewoon geen bootlegs, dan heb je ook dat probleem niet.
Rene schreef:[..]


Om de drie jaar krijgen we sinds Brave New World een nieuwe cd. Als dat nodig is om met fatsoenlijke nummers te komen, dan hebben ze mijn zegen. Straks maken ze weer wel in een razend tempo cd's en blijkt dat de kwaliteit steeds sneller minder wordt. Nee, drie jaar is prima, zolang ze er maar niet van af wijken.
Ze hebben maar een paar maanden nodig om nieuwe nummers te schrijven, dus eigenlijk zijn ze gewoon lui. Niet dat ze de enige band wat dat betreft.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 1:58 pm

Rene schreef:[..]


Om de drie jaar krijgen we sinds Brave New World een nieuwe cd. Als dat nodig is om met fatsoenlijke nummers te komen, dan hebben ze mijn zegen. Straks maken ze weer wel in een razend tempo cd's en blijkt dat de kwaliteit steeds sneller minder wordt. Nee, drie jaar is prima, zolang ze er maar niet van af wijken.
Het probleem is alleen dat BNW en DOD niet echt bijster veel fatsoenlijke nummers bevatten. Van mij had Bruce solo mogen blijven, zijn soloalbums zijn vele malen sterker dan de reuniealbums met Maiden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 09, 2005 2:01 pm

ik vind dat probleem wat je daar noemt niet echt bestaan, eigenlijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 2:03 pm

Tokus schreef:ik vind dat probleem wat je daar noemt niet echt bestaan, eigenlijk.
Ook niet als je BNW en DOD vergelijkt met Bruces solo cd's en dan met name The Chemical Wedding?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 09, 2005 2:25 pm

ik ga ze niet vergelijken. Maiden=Maiden, Bruce=Bruce.
Als Bruce solo was doorgegaan had hij voor hetzelfde geld weer een Balls To Picasso gemaakt, of een Tattooed Millionaire. Aardige platen, maar geen hoogvliegers.
Bij Maiden weet je tenminste wat je krijgt, bij Bruce kan het alle kanten op. En daarom vind ik het nu wel zo fijn dat Bruce ook nog soloplaten uitbrengt, tussendoor de Maiden albums.

komt overigens nog bij dat ik Accident of Birth beter vind dan the Chemical Wedding.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 2:29 pm

Tokus schreef:ik ga ze niet vergelijken. Maiden=Maiden, Bruce=Bruce.
Als Bruce solo was doorgegaan had hij voor hetzelfde geld weer een Balls To Picasso gemaakt, of een Tattooed Millionaire. Aardige platen, maar geen hoogvliegers.
Bij Maiden weet je tenminste wat je krijgt, bij Bruce kan het alle kanten op. En daarom vind ik het nu wel zo fijn dat Bruce ook nog soloplaten uitbrengt, tussendoor de Maiden albums.

komt overigens nog bij dat ik Accident of Birth beter vind dan the Chemical Wedding.
Je hebt gelijk als je zegt dat je bij Maiden weet wat je krijgt, maar dat voorspelbare is me juist tegen gaan staan.

De diversiteit van Bruce's hele discografie spreekt mij wel aan.
Picasso en Skunkworks waren vreemde albums maar daardoor wel interessant. Volgens mij hoef je niet bang te zijn dat-ie weer zo'n vreemd album uit gaat brengen, kijk naar de laatste 3, dat waren alle 3 degelijke old school metal-platen met een modern geluid.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 09, 2005 2:45 pm

Djaser schreef:[..]

Ze hebben maar een paar maanden nodig om nieuwe nummers te schrijven, dus eigenlijk zijn ze gewoon lui. Niet dat ze de enige band wat dat betreft.
Door de jaren heen verzamelen ze op zichzelf wel ideeen. Door het uiteindelijke schrijfproces komen die ideeen naar voren en krijgen de nummers pas echt vorm.

En ze zijn niet lui, ze zijn tegenwoordig een dagje ouder ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di aug 09, 2005 2:47 pm

Dat bedoel ik, geeft die mannen ook hun welverdiende rustdagen, anders liggen ze volgens jaar al in een verzorgingstehuis.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 3:22 pm

Symbolic schreef:[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat je bij Maiden weet wat je krijgt, maar dat voorspelbare is me juist tegen gaan staan.

De diversiteit van Bruce's hele discografie spreekt mij wel aan.
Picasso en Skunkworks waren vreemde albums maar daardoor wel interessant. Volgens mij hoef je niet bang te zijn dat-ie weer zo'n vreemd album uit gaat brengen, kijk naar de laatste 3, dat waren alle 3 degelijke old school metal-platen met een modern geluid.
Dat voorspelbare vind ik erg meevallen. Ik vind er geen drol meer aan hoor, maar ik had DoD niet verwacht (lees de keyboardshit enzo). Dat was toch wel weer wat anders. Ach, wat zeik ik ook, ik luister toch alleen de 1e 2 maar.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 3:59 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Dat voorspelbare vind ik erg meevallen. Ik vind er geen drol meer aan hoor, maar ik had DoD niet verwacht (lees de keyboardshit enzo). Dat was toch wel weer wat anders. Ach, wat zeik ik ook, ik luister toch alleen de 1e 2 maar.
De 1e twee met Di'Anno?
Dat zijn idd de beste :twisted:

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 4:30 pm

Symbolic schreef:[..]

De 1e twee met Di'Anno?
Dat zijn idd de beste :twisted:
Vind ik zeker wel ja. De rest kan me simpelweg niet boeien. Mwah, die met Blaze zijn ook goed te doen moet ik zeggen, lekkere albums! Ik weet het niet, maar Bruce zijn stem doet het niet meer bij mij, in combinatie met de muziek. Samson kan ik daarentegen wel goed luisteren, de albums met Bruce, maar ook die zonder hem. De muziek vind ik gewoon veel beter. Daarom heb ik Iron Maiden dit jaar ook niet live gezien. Ik heb ze al een keer gezien en vind ze gewoon niet meer boeien.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 5:29 pm

Saxon 747 schreef:[..]
Vind ik zeker wel ja. De rest kan me simpelweg niet boeien. Mwah, die met Blaze zijn ook goed te doen moet ik zeggen, lekkere albums! Ik weet het niet, maar Bruce zijn stem doet het niet meer bij mij, in combinatie met de muziek. Samson kan ik daarentegen wel goed luisteren, de albums met Bruce, maar ook die zonder hem. De muziek vind ik gewoon veel beter. Daarom heb ik Iron Maiden dit jaar ook niet live gezien. Ik heb ze al een keer gezien en vind ze gewoon niet meer boeien.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb Maiden nu 3 x live gezien, en had dit jaar de kans om ze weer te zien maar ik ben niet gegaan. Na 12 jaar fan te zijn geweest is onze relatie doodgebloed... :cry:

Heb onlangs Paul Di'Anno in een klein zaaltje zien optreden en dat was vele malen heftiger dan Maiden in de Ahoy :!:

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 5:31 pm

Symbolic schreef:[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Heb Maiden nu 3 x live gezien, en had dit jaar de kans om ze weer te zien maar ik ben niet gegaan. Na 12 jaar fan te zijn geweest is onze relatie doodgebloed... :cry:

Heb onlangs Paul Di'Anno in een klein zaaltje zien optreden en dat was vele malen heftiger dan Maiden in de Ahoy :!:
Ja, dat lijkt me ook. Ik had hem in Engeland kunnen zien, maar werd in die fucking pub geweigerd door die stinkende kutpakistaan die bij de deur stond.

Ik kan de Bruce albums wel luisteren, maar wordt er niet echt super warm van.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 5:33 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Ja, dat lijkt me ook. Ik had hem in Engeland kunnen zien, maar werd in die fucking pub geweigerd door die stinkende kutpakistaan die bij de deur stond.

Ik kan de Bruce albums wel luisteren, maar wordt er niet echt super warm van.
Hoezo mocht je die pub niet in?

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 5:34 pm

Symbolic schreef:[..]
Hoezo mocht je die pub niet in?
Omdat ik geen 21 ben.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 5:36 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Omdat ik geen 21 ben.
Damn, da's mooi klote. Typisch Engeland.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 5:36 pm

Symbolic schreef:[..]
Damn, da's mooi klote. Typisch Engeland.
Ja, lullige shit is dat.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » di aug 09, 2005 5:54 pm

Symbolic schreef:[..]
Het probleem is alleen dat BNW en DOD niet echt bijster veel fatsoenlijke nummers bevatten.
bnw is in z'n geheel briljant en dance of death heeft zo zijn zwakkere nummers.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » di aug 09, 2005 6:06 pm

Rene schreef:Straks maken ze weer wel in een razend tempo cd's en blijkt dat de kwaliteit steeds sneller minder wordt.
Toen maakten ze juist hun beste albums.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » di aug 09, 2005 6:26 pm

Symbolic schreef:[..]
Heb onlangs Paul Di'Anno in een klein zaaltje zien optreden en dat was vele malen heftiger dan Maiden in de Ahoy :!:
Ben blij om te lezen dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Di'Anno. Ik vind de man al jaren een zielige vertoning. Een parodie van zichzelf ondersteund door een band die het materiaal van Maiden amper overtuigend kan brengen. Als je dan ook nog een tourtje doet met een 3de rangs Maiden-coverband, sorry hoor maar dan ben je écht afgeschreven.

Wat ik niet snap, Di'Anno is zeker met Killers in staat geweest redelijke albums af te leveren. Waarom is hij niet op die weg verder gegaan? Gezien de kwaliteiten van die albums had een redelijk stabiele loopbaan als muziekant er best ingezeten.
Tokus schreef:
Bij Maiden weet je tenminste wat je krijgt, bij Bruce kan het alle kanten op. En daarom vind ik het nu wel zo fijn dat Bruce ook nog soloplaten uitbrengt, tussendoor de Maiden albums.
Voor de fans is dat zeker een pré. Zeker als je bedenkt dat Maiden met enige regelmaat nogal wat onzinnig materiaal de markt opslingert waar, op de diehardfans na, niemand op zit te wachten. Nieuw materiaal heeft altijd die extra meerwaarde denk ik.
Rene schreef:[..]
Straks maken ze weer wel in een razend tempo cd's en blijkt dat de kwaliteit steeds sneller minder wordt. Nee, drie jaar is prima, zolang ze er maar niet van af wijken.
Ik denk niet dat tijd iets met de kwaliteit van een album te maken heeft eigenlijk. Het gaat om inspiratie en als je dat voldoende hebt kun je bij wijze van spreken 1x per half jaar een album uitbrengen. Komt bij, de betere Maiden albums zijn gemaakt in een periode dat de band om de 2 jaar met een nieuw album kwam....toch?
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 6:29 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Wat ik niet snap, Di'Anno is zeker met Killers in staat geweest redelijke albums af te leveren. Waarom is hij niet op die weg verder gegaan? Gezien de kwaliteiten van die albums had een redelijk stabiele loopbaan als muziekant er best ingezeten.
Lees het interview. Zijn hart ligt bij punk muziek, zegt hij.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 09, 2005 6:31 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Ik denk niet dat tijd iets met de kwaliteit van een album te maken heeft eigenlijk. Het gaat om inspiratie en als je dat voldoende hebt kun je bij wijze van spreken 1x per half jaar een album uitbrengen. Komt bij, de betere Maiden albums zijn gemaakt in een periode dat de band om de 2 jaar met een nieuw album kwam....toch?
Je hebt ook wel gelijk. Maar naar mate een band veel albums heeft gemaakt, wordt het natuurlijk veel moeilijker om maar steeds weer met nieuwe nummers te komen en daar inspiratie voor te vinden.

Tuurlijk wil ik als fan ook wel elk jaar een nieuwe cd zien. Maar om de drie jaar heeft ook z'n charme, want dat maakt het net iets meer speciaal.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 09, 2005 6:32 pm

Rebellion666 schreef:[..]Ben blij om te lezen dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Di'Anno. Ik vind de man al jaren een zielige vertoning. Een parodie van zichzelf ondersteund door een band die het materiaal van Maiden amper overtuigend kan brengen. Als je dan ook nog een tourtje doet met een 3de rangs Maiden-coverband, sorry hoor maar dan ben je écht afgeschreven.

Wat ik niet snap, Di'Anno is zeker met Killers in staat geweest redelijke albums af te leveren. Waarom is hij niet op die weg verder gegaan? Gezien de kwaliteiten van die albums had een redelijk stabiele loopbaan als muziekant er best ingezeten.
Killers was zeer zeker een fantastische band. Vooral de cd Murder One is geweldig!

Maar Di'Anno kiest er toch weer voor om als ex-Maiden-Zanger te gaan touren. Klaarblijkelijk omdat de fans dat willen (niet deze fan). En dat terwijl zijn laatste studio-album Nomad ook niet echt slecht was.

Ik zag hem in Maart toen hij met de Nederlandse tribute band Up The Irons speelde: Geweldig optreden!!! De band beheerste het Maiden-materiaal tot in de puntjes, en ze hadden ook hun eigen "Bruce-zanger" bij zich die op het eind een duet met Di'Anno deed (Running Free).

Gesloten