Gamma Ray
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Als ik ooit een hond neem noem ik hem wel David
De kans is echter groter dat ik een kat neem, of nog liever een poes.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Dat is zeker waar en daarom luister ik er gelukkig wel met plezier naar. Gamma Ray is wat betreft sowieso aanstekelijk, want het spelplezier spat er elke keer weer vanaf.yesferro schreef:[..]
bah, NWO is gewoon stukken catchier en veel leuker om in de auto te spelen
Je kan echter niet ontkennen dat de inspiratie van Kai Hansen de laatste jaren op een laag pitjes zit. Daar komt nog eens bij dat het alweer bijna vier jaar geleden is sinds de laatste schijf.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dan ben ik benieuwd hoe dat beest eruit zietKristof schreef:Ik wil wel een giraffe genaamd Lennert.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Hellhammer
Hell yeah!
Die staat op m'n verlanglijstje.
Trouwens, ligt het aan mij of is Gamma Ray live veel energieker, rauwer en agressiever?
Ik heb laatst namelijk Gardens of the Sinner, Armageddon en Razorblade Sigh vergeleken van het Powerplant album met de zelfde nummers op het live album Skeletons in the Closet.
Ik was nogal teleurgesteld toen in Powerplant hoorde, want ik was de versies van Skeletons gewend.
Die staat op m'n verlanglijstje.
Trouwens, ligt het aan mij of is Gamma Ray live veel energieker, rauwer en agressiever?
Ik heb laatst namelijk Gardens of the Sinner, Armageddon en Razorblade Sigh vergeleken van het Powerplant album met de zelfde nummers op het live album Skeletons in the Closet.
Ik was nogal teleurgesteld toen in Powerplant hoorde, want ik was de versies van Skeletons gewend.
- Hellhammer
Nog effe met de lengtes van de nummers:
01. My Temple (4:57)
02. Fight (3:24)
03. Strange World (5:03)
04. Hell Is Thy Home (4:46)
05. Blood Religion (6:53)
06. Condemned To Hell (4:56)
07. Spiritual Dictator (5:38 )
08. Majesty (6:23)
09. How Long (4:06)
10. Revelation (8:30)
Ik heb dit keer maar geen verwachtingen. Ik ga er gewoon van uit dat ik het weer een lekkere plaat ga vinden.
Ik heb dit keer maar geen verwachtingen. Ik ga er gewoon van uit dat ik het weer een lekkere plaat ga vinden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Hellhammer
- Hellhammer
- Rebellion666
Voor zover je iets kunt aflezen van deze titels heb ik zo een voorgevoel dat het album tekstueel wat somber is. Aangezien je onder sombere teksten geen lalala-sing-along-deuntjes kunt zetten zou dit album misschien wel eens zware kost kunnen gaan worden. Ik kan er naast zitten! Ben erg benieuwd en kijk er sowieso meer naar uit dan naar het gewaagde nieuwe project van Helloween.Rene schreef:Nog effe met de lengtes van de nummers:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
Je ziet het aan de titels? Noem eens een voorbeeld dan. Want ik vind het wel meevallen met de titels. Revelations, Fight, Majesty, toch best positief.Rebellion666 schreef:[..]
Voor zover je iets kunt aflezen van deze titels heb ik zo een voorgevoel dat het album tekstueel wat somber is. Aangezien je onder sombere teksten geen lalala-sing-along-deuntjes kunt zetten zou dit album misschien wel eens zware kost kunnen gaan worden. Ik kan er naast zitten! Ben erg benieuwd en kijk er sowieso meer naar uit dan naar het gewaagde nieuwe project van Helloween.
Maar ik ga sowieso nooit af op songtitels

- Rebellion666
Misschien dat ik er als zanger een iets andere kijk op heb omdat ik sowieso wat meer met teksten te maken heb en er dus ook meer mee bezig ben. Maar wat ik al zei...het is een voorgevoel, ik kan er totaal naast zitten!Rene schreef:[..]
Je ziet het aan de titels? Noem eens een voorbeeld dan. Want ik vind het wel meevallen met de titels. Revelations, Fight, Majesty, toch best positief.
Maar ik ga sowieso nooit af op songtitels
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
- arnibes
- Contacteer:
dacht ik ook.Rebellion666 schreef:[..]
Misschien dat ik er als zanger een iets andere kijk op heb omdat ik sowieso wat meer met teksten te maken heb en er dus ook meer mee bezig ben. Maar wat ik al zei...het is een voorgevoel, ik kan er totaal naast zitten!
Ik verwacht van fight een lekkere beukende meezinger.
Jammer dat die titel zo onorgineel is
De nieuwe Helloween is misschien gewaagd, wat ik ervan gehoord heb is erg lekker!Rebellion666 schreef:[..]
Voor zover je iets kunt aflezen van deze titels heb ik zo een voorgevoel dat het album tekstueel wat somber is. Aangezien je onder sombere teksten geen lalala-sing-along-deuntjes kunt zetten zou dit album misschien wel eens zware kost kunnen gaan worden. Ik kan er naast zitten! Ben erg benieuwd en kijk er sowieso meer naar uit dan naar het gewaagde nieuwe project van Helloween.
- Rebellion666
- Hellhammer
Vriendelijk van je!Lennert from hell schreef:Als ik ooit een hond neem noem ik hem wel David
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Hellhammer
- Hellhammer
Ja, dat roep ik al jaren! Powerplant was al het begin, toen New World Order met erg veel gejatte/gerecyclede ideeen. En nu na 4 jaar pas weer iets nieuws. Maar ik zie dat wel als iets positiefs. Want ik neem aan dat ze de tijd hebben genomen om zelf ook weer eens wat te verzinnen.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
powerplant vind ik geweldig, neen, zelfs subliemRene schreef:Ja, dat roep ik al jaren! Powerplant was al het begin, toen New World Order met erg veel gejatte/gerecyclede ideeen. En nu na 4 jaar pas weer iets nieuws. Maar ik zie dat wel als iets positiefs. Want ik neem aan dat ze de tijd hebben genomen om zelf ook weer eens wat te verzinnen.
een prachtige tribute aan 80's metal
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Lone Starr
Yep. Ondanks mijn kritiek dat er de laatste cd's veel gejat is, blijft het goede muziek. Het spelplezier spat altijd van de cd's af en dat maakt ze altijd weer erg aanstekelijk.Kristof schreef:[..]
powerplant vind ik geweldig, neen, zelfs subliem
een prachtige tribute aan 80's metal
Als we echter over subliem spreken, dan ga ik toch echt voor Somewhere Out In Space en Land Of The Free.
- arnibes
- Contacteer:
Somewhere out in space vind ik ook een geweldig album. Maar dat begint toch na een tijdje te vervelen. Daarom ligt new world order vaker in m'n cd speler omdat daar wat meer variatie in zit.Rene schreef:[..]
Yep. Ondanks mijn kritiek dat er de laatste cd's veel gejat is, blijft het goede muziek. Het spelplezier spat altijd van de cd's af en dat maakt ze altijd weer erg aanstekelijk.
Als we echter over subliem spreken, dan ga ik toch echt voor Somewhere Out In Space en Land Of The Free.
- Hellhammer
- Rebellion666
- Hellhammer