Black Metal topic zoveel
- ruben somewhere online
Ik vind het lekkere no-nonsense metal.ruben somewhere online schreef:Pfff... slechte parodie band zeg, valt me tegen van je, Plaag.
Niks parodie. Gewoon een zeer beproefde methode.
Ik heb trouwens mijn DsO dlp voor 25 euro verkocht. Aardig ben ik hè? Ik doe daar niet moeilijk over.
Kop dicht, Thorko
- ruben somewhere online
- the true Thorko
- ruben somewhere online
- Judas Iscariot
Nachtmystium nieuws:
8/8/05 - "Instinct:Decay" is about 75% finished. We will have the record finished by the end of August. The album is coming along great and yet another step into the obscure uncharted waters of black metal. Expect an autumn release on this in Europe via Drakkar Productions, France. A US label/distributor will be announced in the coming months.
In other news, Nachtmystium is currently planning our first invasion of Europe, which will occur sometime in January, 2006 if all goes as planned! More news and dates to be updated soon!
6/8/05 - New Nachtmystium interview! View here - http://harm.us/interviews/showinterview.cfm?interID=101
8/8/05 - "Instinct:Decay" is about 75% finished. We will have the record finished by the end of August. The album is coming along great and yet another step into the obscure uncharted waters of black metal. Expect an autumn release on this in Europe via Drakkar Productions, France. A US label/distributor will be announced in the coming months.
In other news, Nachtmystium is currently planning our first invasion of Europe, which will occur sometime in January, 2006 if all goes as planned! More news and dates to be updated soon!
6/8/05 - New Nachtmystium interview! View here - http://harm.us/interviews/showinterview.cfm?interID=101
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Iemand nu de nieuwe Endstille al geluisterd? Op www.endstille.com is er ook wat downloadbaar.
לֹא אעבוד
- the true Thorko
AmnesJAn schreef:Iemand nu de nieuwe Endstille al geluisterd? Op www.endstille.com is er ook wat downloadbaar.
Maar ik had dat nummertje op de site al gehoord. Dat klonk erg lekker. Helaas gemist op Wacken wegens Sentenced/extreme moeheid.ACHTUNG ! This site is under permanent DESTRUCTION !
Terug van weg geweest
- the true Thorko
Dat is relatief. Wat Xasthur betreft ben ik het volkomen met je eens maar Endstille vind ik wel gaaf.
Overigens zie ik dat je Sår van Sortsind zoekt.. Als het goed is brengt Ancient Darkness Prods die tezamen met de Tomhed EP uit op een prachtige DLP. Als je ook vinyl luistert lijkt dit me een prachtig alternatief.
EDIT: Kon er niks over vinden op de Ancient Darkness site maar dat die DLP er komt is zeker, weet nu alleen niet meer zeker welk label.
Overigens zie ik dat je Sår van Sortsind zoekt.. Als het goed is brengt Ancient Darkness Prods die tezamen met de Tomhed EP uit op een prachtige DLP. Als je ook vinyl luistert lijkt dit me een prachtig alternatief.
EDIT: Kon er niks over vinden op de Ancient Darkness site maar dat die DLP er komt is zeker, weet nu alleen niet meer zeker welk label.
- the true Thorko
't Wordt weer een zware tijd voor mijn portemonnaie...K. schreef:Dat is relatief. Wat Xasthur betreft ben ik het volkomen met je eens maar Endstille vind ik wel gaaf.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Vanvid gaat die DLP heten en meer zeg ik er niet over.K. schreef:Dat is relatief. Wat Xasthur betreft ben ik het volkomen met je eens maar Endstille vind ik wel gaaf.
En de man zal heersen.
- zwarte krijser
Ik vind het ook niet geweldig, waar staat dat ik het geweldig vind. Zeg het. Kun je niet. Houd je bek. Ik ben gewoon benieuwd wat ie de volgende keer uitbrengt. Ik vond "Telepathic..." een erg goed album, maar ook niet fantastisch. "A Gate..." was stront en de rest ken ik amper.Plaag schreef:[..]
Nog zo één. Wat ziet iedereen toch in die ondermaatse kutmuziek.
Stil maar joh. Het komt allemaal wel goed.Squid schreef:[..]
Ik vind het ook niet geweldig, waar staat dat ik het geweldig vind. Zeg het. Kun je niet. Houd je bek. Ik ben gewoon benieuwd wat ie de volgende keer uitbrengt. Ik vond "Telepathic..." een erg goed album, maar ook niet fantastisch. "A Gate..." was stront en de rest ken ik amper.
Kop dicht, Thorko
- Hellhammer
K. schreef:Heb een fancy wit shirt van Tommy Hilfiger gekocht, hetgeen, in combinatie met mijn onlangs afgeknipte haar, nogal slecht schijnt te vallen bij de onzekere imagoblekkies die dit forum bevuilen.

Waarom heb je je haar afgeknipt? Je had het juist net lang toch?
Enfin, zoals je weet heb ikzelf m'n lange haren al sinds een jaar niet meer en ik moet zeggen dat het me best bevalt. Scheelt een hoop moeite.
Tsja een shirt van Holfucker zou ik zelf niet gekocht hebben, verder boeit het natuurlijk geen zak wat iemand aantrekt.
The True North, Strong and Free
Metalarchives:
Het is overigens niet dat ik niet zonder ze kan, maar verrekte handig is het wel en ik heb die site nu al een paar dagen nodig om het één en ander op te snorren. Hou me dan op zijn minst een beetje op de hoogte van de progressie, in plaats van dat ene berichtje anderhalve week te laten staan.
Isengard is overigens bij vlagen briljant gaaf, om toch nog maar een beetje ontopic te gaan.
Tjonge, het schiet weer lekker op hoor! Inmiddels is die 48 uur al zo'n 180 geworden als ik me niet vergis, maar goed. Die kutsite ligt me de laatste tijd wat te vaak plat, echt, wat in de hel voeren ze toch uit? 'Slechte communicatie' zullen ze het zeker weten noemen als 'ie ooit weer online staat.SORRY!
We're moving server, so we'll be offline for a while. At the most, it should be 48 hours, depending on DNS propagation.
We will be back as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
Go cut off some fingers in the meantime.
Het is overigens niet dat ik niet zonder ze kan, maar verrekte handig is het wel en ik heb die site nu al een paar dagen nodig om het één en ander op te snorren. Hou me dan op zijn minst een beetje op de hoogte van de progressie, in plaats van dat ene berichtje anderhalve week te laten staan.
Isengard is overigens bij vlagen briljant gaaf, om toch nog maar een beetje ontopic te gaan.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Anders kijk je toch hier?Meltdown schreef:Metalarchives:
Tjonge, het schiet weer lekker op hoor! Inmiddels is die 48 uur al zo'n 180 geworden als ik me niet vergis, maar goed. Die kutsite ligt me de laatste tijd wat te vaak plat, echt, wat in de hel voeren ze toch uit? 'Slechte communicatie' zullen ze het zeker weten noemen als 'ie ooit weer online staat.SORRY!
We're moving server, so we'll be offline for a while. At the most, it should be 48 hours, depending on DNS propagation.
We will be back as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
Go cut off some fingers in the meantime.
Kop dicht, Thorko