Geen idee, maar die hoef ik niet. Dat wil zeggen, voor de prijs waarop 'ie momenteel rondgaat. Anders graag.Oak schreef:CW heeft toch ook de Inn I Evighetens Morke EP liggen?
Ik kan moeilijk onderdrukken dat ik daar jaloers op ben, gehe.
edit:
Trouwens:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1
Klopt het trouwens dat jouw boekje een totaal andere inhoud qua fotomateriaal bevat? Van dat truie zwart-wit spul? Zou nog een leuke bijkomstigheid zijn, daar ze in het geval van de rerelease te erg voor woorden zijn.
Ik begrijp sowieso vrij weinig van het verschil in 'puur Black' gehalte tussen die foto's op de eerste albums, als je begrijpt wat ik bedoel. Sla voor een goed voorbeeld het Stormblast boekje maar open. Op pagina 2 tref je meneer Shagrath aan in een vrij gattik-verantwoorde uitdossing. Niet trui. Althans, niet dat ík daarover wil oordelen, maar dit zijn dan allemaal even de algemene opvattingen. Blader je door naar het einde, dan vind je daar een groepsfoto die onmiddelijk qua uitstraling weer een stuk meer op die......'typische BM-afbeeldingen' (wat is het verrot moeilijk om zoiets goed te omschrijven, bah) lijkt. Totaal onvergelijkbaar. Dit klinkt vaag, en belangrijk is het ook al niet, maar het is immers bekend dat Dimmu met de tijd eigenlijk steeds meer van zijn roots is afgestapt. Zodoende begin ik me af te vragen of die foto's wel allemaal uit dezelfde tijdsspanne komen. Hetzelfde verschil zie je tussen het originele FAT boekje en de heruitgave, waar je het in het geval van Stormblast weer in het boekwerk zelf ziet.
Het is meer iets voor groupies om zoiets te willen weten, maar ik zit er toch echt mee, haha.