Conquestador stopt
Conquestador stopt
Hail brothers and sisters of metal. We have a sad announcement to make. After more than 4 years of destroying Holland and Belgium with pure heavy metal, Conquestador has decided to stop. There are a couple of reasons for this decision which are not important, but we want you to know that all the guys in the band are still mates and there's no bickering or any arguments. We have decided that our futures lie elsewhere.
We really enjoyed all the audiences we played for and we thank all our hardcore supporters from all over Holland, Germany, Switzerland and Belgium, and we especially thank Metalfan.nl and their users and the Heavy Metal Maniacs for their enthousiasm.
We also like to thank everybody that helped us out through our journey, Wido and Pol and everybody that drove a car or helped out carrying our gear, especially Pieter.
We will play the last shows we have planned, which are Black Rose on the 9th (yes, the date has changed) and Hall of Fame on the 10th of september. We hope that you'll all come along and have a good last party with us.
Thank you all for four great years,
Conquestador
We really enjoyed all the audiences we played for and we thank all our hardcore supporters from all over Holland, Germany, Switzerland and Belgium, and we especially thank Metalfan.nl and their users and the Heavy Metal Maniacs for their enthousiasm.
We also like to thank everybody that helped us out through our journey, Wido and Pol and everybody that drove a car or helped out carrying our gear, especially Pieter.
We will play the last shows we have planned, which are Black Rose on the 9th (yes, the date has changed) and Hall of Fame on the 10th of september. We hope that you'll all come along and have a good last party with us.
Thank you all for four great years,
Conquestador
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Sargatanas
- Soulcollector
- Contacteer:
- Fat Bastard
- Contacteer:
LolRichard schreef:Wat moet ik nu met die 3500 stickers die ik illegaal heb laten drukken van jullie logo (om over die kleine 500 cd-r's voor de russchische markt maar niet te spreken. Als die Antonovs er lucht van krijgen raak ik ze aan de straatstenen niet kwijt).
Pleurislijers.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
ik ben er de 9e bij met mijn ouders die ook groot fan zijn geworden Tom. Spijtig om te horen, Conquestador was een grote aanwinst voor de Nederlandse Heavy Metal Scene
Betekend dit dat de promo's niet meer uitgebracht worden?
Betekend dit dat de promo's niet meer uitgebracht worden?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Contacteer:
-
- Hellhammer
Daarom is er de 10e gelukkig nog het Hall of Fame fest in Tilburg, waar naast Conquestador nog veel meer gave heavy metal bands op het podium hun ding doen.Bob schreef:Ik ben er niet de 9e, dan is immers Sonata Arctica.
En van Conquestador: Verschrikkelijk jammer. Maargoed, de zanger is nu in ieder geval met een andere band bezig en ik vermoed niet dat de rest stil zal blijven zitten. Dus met wat geluk komen hier nog een paar hele goede heavy metal bands uitvoort.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Metallist schreef:[..]
Oeh, de black-metal gay himself! Je kunt zoiets ook subtiel zeggen.
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Dat hoeft toch niet onderdanig en slijmerig ingepakt te worden. Overigens heb je gelijk dat ik meer van black dan heavy metal houd. Ik ga inmiddels ook al weer wat langer mee en heb in het verleden genoeg heavy metal als vergelijkingsmateriaal gehoord om deze band minder goed te vinden ---> de MUZIEK bedoel ik dan! De personen ken ik niet, het is altijd aan te moedigen een band te beginnen, eventueel je muziek naar buiten te brengen. Daarbij hoort ook het incasseren van kritiek. Boven alles heeft 'gay' daar niets mee te maken.
- No_Remorse
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Terrorizer
- ruben somewhere online
Altijd toch, iedereen wil nog kunnen zeggen dat ze Conquestador nog eens live hebben gezien, als het over 25 jaar even kvlt is als Picture.ruben somewhere online schreef:Ironisch dat juist de afscheids optredens pas publiek gaat aantrekken.
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
En leg eens even uit waarom het dan een kutband is? Slechte muzikanten en songs? Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, maar geef dan eens duidelijke argumentatie (en kom niet met het verhaal dat je alle metal met hoge vocalen gay vind)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Tja, maar dan kun je ook gewoon zeggen: Ik vond het niet erg want de muziek vond ik niks. Maar het slaat nergens op dat je zegt: Mooi zo! Want? Staan ze andere bands in de weg? Kunnen BM bands (of die van jouw voorkeur) niet optreden omdat Conquestador er is? Nee, precies. Dus heb je er absoluut geen baat bij dat de band stopt. Dus zeg vooral niet: Mooi. Je kent de personen zelf niet eens. Misschien zijn het wel hele relaxe gasten (en dat zijn het). Dus zeggen dat je het mooi vind dat ze kappen puur vanwege de muziek gaat nergens over. Dat vind ik gewoon een overdreven reactie. Vandaar mijn overdreven reactie terug. En dat je BM luisterd vind ik prima.De Demoon schreef:[..]
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Dat hoeft toch niet onderdanig en slijmerig ingepakt te worden. Overigens heb je gelijk dat ik meer van black dan heavy metal houd. Ik ga inmiddels ook al weer wat langer mee en heb in het verleden genoeg heavy metal als vergelijkingsmateriaal gehoord om deze band minder goed te vinden ---> de MUZIEK bedoel ik dan! De personen ken ik niet, het is altijd aan te moedigen een band te beginnen, eventueel je muziek naar buiten te brengen. Daarbij hoort ook het incasseren van kritiek. Boven alles heeft 'gay' daar niets mee te maken.
www.myspace.com/thenewdominion
Ze spelen niet bijna elk jaar op Xmass Metalfest of Nomercy.Lennert from hell schreef:En leg eens even uit waarom het dan een kutband is? Slechte muzikanten en songs? Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, maar geef dan eens duidelijke argumentatie (en kom niet met het verhaal dat je alle metal met hoge vocalen gay vind)
Ik vond het niet erg want de muziek vond ik niks.Metallist schreef:[..]
Tja, maar dan kun je ook gewoon zeggen: Ik vond het niet erg want de muziek vond ik niks. Maar het slaat nergens op dat je zegt: Mooi zo! Want? Staan ze andere bands in de weg? Kunnen BM bands (of die van jouw voorkeur) niet optreden omdat Conquestador er is? Nee, precies. Dus heb je er absoluut geen baat bij dat de band stopt. Dus zeg vooral niet: Mooi. Je kent de personen zelf niet eens. Misschien zijn het wel hele relaxe gasten (en dat zijn het). Dus zeggen dat je het mooi vind dat ze kappen puur vanwege de muziek gaat nergens over. Dat vind ik gewoon een overdreven reactie. Vandaar mijn overdreven reactie terug. En dat je BM luisterd vind ik prima.
Of de personen al dan niet relaxed zijn doet niet ter zake. Ik vind de MUZIEK niet mooi en vond het optreden (in So What?) niet goed (mede vanwege de andere flutbands, maar dat terzijde); als deze relaxte personen een black metal band begonnen wellicht wel.
Jammer hoor dat mijn mening je zo schokt.
PS. Hee Henk, hoe is tie?! Ook je tijd aan het verdoen

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dan ben ik toch blij dat ik alle merchandise (shirt, demo, mini-cd en aansteker) heb
Nou ja, schokt, ik vond hem nogal overdreven.De Demoon schreef:[..]
Ik vond het niet erg want de muziek vond ik niks.
Of de personen al dan niet relaxed zijn doet niet ter zake. Ik vind de MUZIEK niet mooi en vond het optreden (in So What?) niet goed (mede vanwege de andere flutbands, maar dat terzijde); als deze relaxte personen een black metal band begonnen wellicht wel.
Jammer hoor dat mijn mening je zo schokt.
PS. Hee Henk, hoe is tie?! Ook je tijd aan het verdoen
www.myspace.com/thenewdominion