Arnhem Metal Meeting II
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
haha ja weinig tijd om te eten toen, gewoon doorgaan. heb maar tijd moeten maken.Gr. Dracula schreef:Tering, wat een troep op de bill wieder...
Het begon veelbelovend maar kakt nu weer helemaal in. Godverdomme, hebben die malloten nou echt niet door dat je écht geen doom op de planken moet gooien op z`n avond...?!
Nouja, dat is dan extra tijd om te vreten enzo. Vorig jaar ging dat maar krapjes.
www.last.fm/user/robenroll
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
en wat maak jij tegenwoordig klaar behalve dom lullen op een forum...?Gr. Dracula schreef:Tering, wat een troep op de bill wieder...
Het begon veelbelovend maar kakt nu weer helemaal in. Godverdomme, hebben die malloten nou echt niet door dat je écht geen doom op de planken moet gooien op z`n avond...?!
Nouja, dat is dan extra tijd om te vreten enzo. Vorig jaar ging dat maar krapjes.
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
- Fucker
- Contacteer:
Wat nou kutband dit, kutband dat... Als je het beter kunt, kom dan van je luie reet en organiseer dan zelf eens wat.
Voordat je weer men weer in het luchtledige gaat blaten, bedenk dan dat:
- een hele dag met veel van hetzelfde voor veel mensen ook erg snel saai wordt;
- AMM als policy heeft elk jaar andere bands te boeken (wat al moeilijk genoeg is als je met beperkt budget de kwaliteit hoog wil houden), dus geen jaarlijks terugkerende Marduk-taferelen;
- er al genoeg andere festivals zijn met alleen maar herriebands;
- het festival niet wordt georganiseerd om de zeikerds te behagen, en dat er genoeg andere mensen zijn die andere bands wèl leuk vinden die we niet willen overslaan.
Ik heb gezegd, kanker nu maar weer vrolijk verder.
Voordat je weer men weer in het luchtledige gaat blaten, bedenk dan dat:
- een hele dag met veel van hetzelfde voor veel mensen ook erg snel saai wordt;
- AMM als policy heeft elk jaar andere bands te boeken (wat al moeilijk genoeg is als je met beperkt budget de kwaliteit hoog wil houden), dus geen jaarlijks terugkerende Marduk-taferelen;
- er al genoeg andere festivals zijn met alleen maar herriebands;
- het festival niet wordt georganiseerd om de zeikerds te behagen, en dat er genoeg andere mensen zijn die andere bands wèl leuk vinden die we niet willen overslaan.
Ik heb gezegd, kanker nu maar weer vrolijk verder.
-
- Hellhammer
-
Sja met een gevarieerd aanbod om zoveel mogelijk zieltjes te trekken krijg je natuurlijk (in mijn geval dan) te maken met een aanzienlijke hoop kutbands, kan ik ook niks aan doen.
Niet dat ik dat erg vind, heb ik tenminste tijd om op het gemakje wat te drinken/converseren. Alsof het zo belangrijk is welke bands er allemaal komen.
En dat word gepoogd er geen 2e x-massfest van te maken door geen 5jarige contracten uit te delen kan ik uiteraard alleen maar toejuichen.
Op m'n luie reet zitten bevalt me trouwens prima danku.
Niet dat ik dat erg vind, heb ik tenminste tijd om op het gemakje wat te drinken/converseren. Alsof het zo belangrijk is welke bands er allemaal komen.
En dat word gepoogd er geen 2e x-massfest van te maken door geen 5jarige contracten uit te delen kan ik uiteraard alleen maar toejuichen.
Op m'n luie reet zitten bevalt me trouwens prima danku.
Under The Banner Of Death
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- ruben somewhere online
Arnhem Metalmeeting was vorig jaar al een erg goed festival, dit jaar zal ik er zeker weer bij zijn
. Bands als Destruction, Thyrfing & Candlemass mogen natuurlijk niet gemist worden, Enslaved zal ik deze keer ook maar gaan kijken aangezien die ik op Graspop heb moeten missen.

[url=http://www.metal-march.com/index.php?p=lottery][img]http://www.metal-march.com/lottery/banners/promo_3.gif[/img][/url]
Enslaved.. Lang geleden dat ik die gezien heb.Draiden schreef:Arnhem Metalmeeting was vorig jaar al een erg goed festival, dit jaar zal ik er zeker weer bij zijn. Bands als Destruction, Thyrfing & Candlemass mogen natuurlijk niet gemist worden, Enslaved zal ik deze keer ook maar gaan kijken aangezien die ik op Graspop heb moeten missen.
Maar ze stonden altijd garant voor een leuk feest. Wellicht nu ook nog wel.
Kop dicht, Thorko
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Yup, het is idd wieder chilitijd. Goed dat je het even zegt.Sai schreef:[..]
Als het nou chili was....
over chili gesproken, binnekort nog wat boeiends in baroeg?
Er komt eigenlijk wel weer genoeg in Baroeg, de komende tijd. Decapitated & co, Avulsed & co, Vital Remains & co, Heaven Shall Burn & co, Vomitory, Desaster & Pentacle...
Enzo.
Dus!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- XnegativeX
- Contacteer:
Flikker ff lekker in mekaar met je gescheld altijd hier op dit forum.Squid schreef:[..]
Kneus.
Meningsverschil oke, maar dat zielige gescheld altijd. !!!
Wat een kleuterklas...
Er was een festival voor nazi's en dat heette: Pagan Front
hoeft niet alle Pagan nazi te zijn maar vandaar mijn vraag.
wel toeval he maarja....
De teksten in Pagan metal zijn, in tegenstelling tot Black metal, niet satanistisch. De teksten behandelen vooral oude paganistische levenswijzen vandaar ook Pagan Metal. Veelal wordt er gebruik gemaakt folk arrangements waardoor deze stijl vaak gelijkenissen toont met Folk Metal, echter ligt in Pagan Metal niet de nadruk op de muziekale folk invloeden maar meer op de achterliggende paganistische thematiek.
bron:Wikipedia
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
Gaaf, Destruction. Ik ben wel aanwezig.
Vorig jaar moeten missen wegens brakheid(Suffocation in de Baroeg de dag ervoor), dit jaar wel aanwezig.
Vorig jaar moeten missen wegens brakheid(Suffocation in de Baroeg de dag ervoor), dit jaar wel aanwezig.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ja, daar zijn wij ook nog heen geweest. Ruige zooi. Maar de dag erop gewoon braaf naar de AMM voor...oa nóg meer Suffocation.
Hehehehe, overigens, als mijn geheugen mij niet in de steek laat ( wat dus ook niet het geval is) regende het bloed in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ik noem maar geen namen verder.
Hehehehe, overigens, als mijn geheugen mij niet in de steek laat ( wat dus ook niet het geval is) regende het bloed in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ik noem maar geen namen verder.
Perhaps you should try the morgue
Hmmm, ik denk wel te komen, ik zie Destruction toch wat liever dan Exodus en Candlemass is helemaal niet verkeerd! Nu maar hopen dat er nog wat kick ass Heavy/Thrash bij komt.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
SatanicA schreef:[..]
Flikker ff lekker in mekaar met je gescheld altijd hier op dit forum.
Meningsverschil oke, maar dat zielige gescheld altijd. !!!
Wat een kleuterklas...
Er was een festival voor nazi's en dat heette: Pagan Front
hoeft niet alle Pagan nazi te zijn maar vandaar mijn vraag.
wel toeval he maarja....
De teksten in Pagan metal zijn, in tegenstelling tot Black metal, niet satanistisch. De teksten behandelen vooral oude paganistische levenswijzen vandaar ook Pagan Metal. Veelal wordt er gebruik gemaakt folk arrangements waardoor deze stijl vaak gelijkenissen toont met Folk Metal, echter ligt in Pagan Metal niet de nadruk op de muziekale folk invloeden maar meer op de achterliggende paganistische thematiek.
bron:
Wikipedia
verdiep je eerst eens in wat zaken voor dat je zo dom gaat lopen blaten achterlijke domme doos!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....