Dat weet ik. Maar Maiden is één van mijn eerste bands waar ik naar luister én mijn favoriete band. Daar koop nu eenmaal alles van (afgezien van een paar best-offs).Iemand die zeker met deze cliché-reactie aan zal komen: schreef: Maar Rene, je hoéft het niet te kopen!
Iron Maiden
Ik heb de single ook gekocht. Echt geldklopperij kan ik het niet noemen, want Maiden brengt altijd een single uit voor een (live-)albumrelease. Toch vind ik het gebodene erg mager, met maar één echt uniek nummer (Prowler live). De rest is al te vinden op andere releases.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- The Horseman
Ik verveel me enigzins en geef dus ook maar een lijstje, al krijg ik natuurlijk een afrekening van mensen omdat ik SIT en SSOASS niet bezit.
Dus er ontbreken ook wat albums.
Killers - Murders In The Rue Morgue
Number Of The Beast - Hallowed Be Thy Name
Piece Of Mind - Revelations
Powerslave - Powerslave
Fear Of The Dark - Fear Of The Dark
The X Factor - Sign Of The Cross
Virtual XI - Como Estais Amigos
Brave New World - Dream Of Mirrors
Dance Of Death - No More Lies
Dus er ontbreken ook wat albums.
Killers - Murders In The Rue Morgue
Number Of The Beast - Hallowed Be Thy Name
Piece Of Mind - Revelations
Powerslave - Powerslave
Fear Of The Dark - Fear Of The Dark
The X Factor - Sign Of The Cross
Virtual XI - Como Estais Amigos
Brave New World - Dream Of Mirrors
Dance Of Death - No More Lies
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Dragonforce
Ik heb m om dezelfde reden gekochtRene schreef:Dat weet ik. Maar Maiden is één van mijn eerste bands waar ik naar luister én mijn favoriete band. Daar koop nu eenmaal alles van (afgezien van een paar best-offs).

nog ff me 3 favo Maiden albums:
The Number Of The Beast
Piece Of Mind
The X Factor
It's the end of time
- death_is_stronger
Yeah
Ik ben sinds kort meer gaan luisteren naar iron maiden,
Heb 2 cds
Dance of the death < die vind ik persoonelijk niet echt goed!
Live after death < Die vind ik perfect
Heb 2 cds
life sucks, beer doesnt
- Dragonforce
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ik ga het nog maar eens doen, gewoon omdat het leuk is. Buiten de top 3 wil het nog wel eens veranderen.
1. Somewhere in Time (een magistraal album dat met elk nummer wel iets te bieden heeft. Een aantal nummers zijn vrij complex qua opbouw en daarnaast hou ik wel van de veelal aanwezige Harris epiek. De typische eigthies sfeer die door de gitaar synths word neergezet doet het bij mij nog altijd goed. Daarnaast natuurlijk ook omdat Alexander the Great mijn favoriete muziekstuk allertijden is. De zang, de opbouw, de heerlijke solo's, magistraal. )
2. Piece of Mind (het vreemde is dat ik dit eerst beschouwde als één der mindere Maiden albums. Ik kan daar vandaag de dag nog altijd niet over uit, omdat ik het nu op nummer 2 heb staan van de favorieten. Ook een album wat constante kwaliteit bied en eigenlijk (in mijn optiek) geen enkele afzwakker kent. Misschien dat bij een nummer als Quest for Fire de tekst de één een doorn in het oog zal zijn, als je ziet hoe het nummer is opgebouwd en hoe gaaf de gitaarsolo's zijn (één van de beste solo's van het album, vind ik) moet je daar toch doorheen kunnen kijken. )
3. The X Factor (nog altijd een onbegrepen keuze. Ik blijf dit album gewoon zo ontzettend sterk vinden, vooral op compositorisch gebied. Daarnaast vind ik groeialbums altijd geweldig omdat ze mij in ieder geval nooit vervelen. Ik vind de zang van Blaze passen bij de duistere sfeer en het stoort me geen moment. De constante spanningsopbouw binnen elk nummer is dan ook nog eens fenomenaal, juist ook vanwege de knallende overgangen. Sowieso compositorisch en qua complexiteit het meest interessante Maiden album)
4. Brave New World (tja, een schitterend album gewoon. Grotendeels fantastische nummers en ik was blij verrast dat het licht progressieve element was doorgezet (nadat het op Virtual XI wat afzwakte) Qua zang één van Bruce meest geweldige prestaties..kortom, een majestueus meesterwerk)
5. Seventh Son of a Seventh Son (afgezien van enkele nummers staan hier in de vorm van bijvoorbeeld Infinite Dreams en The Prophecy ook wat afwijkende complexe Maiden nummers op. De sfeer bevalt me en ondanks dat de boel zo nu en dan wat inkakt , is het een fantastisch album. )
6. The Number of the Beast (zo nu en dan simpel, zo nu en dan wat complexer. Fabelachtige zang, briljante riffs en een aantal van de grootste Maiden klassiekers. Fanfukkingtastisch al is het refrein van Invaders nog altijd niet mijn ding en wil een nummer als Gangland me nog niet altijd pakken.)
7. No Prayer for the Dying (verklaar me voor gek dat het boven Powerslave staat, maar dit album vind ik nog altijd helemaal te gek. Lekker rauwe live feel en daarnaast is elk nummer pakkend. Een episch nummer als Mother Russia had dan wel wat langer mogen duren en The Assassin mag dan wel een echte climax missen, het blijft toch het lekkerste luisteralbum wat je zo even snel kan opzetten zonder dat je er speciaal voor hoeft te gaan zitten)
8. Powerslave (een goed album, voornamelijk dankzij de eerste twee nummers, The Duellists en de laatste twee nummers. Deze redden het album, want de drie overgebleven tracks doen me niet al te veel en verzinken hier en daar in middelmatigheid.)
9. Dance of Death (gaaf, erg gaaf. Ook weer wat anders dan de vroegere Maiden en vooral Journeyman is een ware openbaring. Paschendale is één van de beste Maiden songs ooit en stiekem vind ik Gates of Tomorrow ook geweldig. Verder erg goede songs, maar vooral qua productie valt dit album toch wat tegen en met drie gitaristen had er gewoon wat meer ingezeten.)
10. Killers (voor mij het beste album met Paul. Pakkende songs en een goede productie. Ook een lekker luisteralbum wat me toch net niet zo lekker pakt als bijvoorbeeld No Prayer for the Dying. Magistrale nummers als Prodigal Son gaan hand in hand met korte krakers als Purgatory. Gaaf, maar niet een album dat uren achtereen kan worden geluisterd hier)
11. Virtual XI (mijn eerste Iron Maiden album en daarom heeft het dus wat nostalgisch. Er staan erg goede nummers op, maar het hier en daar langdradige repetitieve karakter van sommige songs wil de sfeer nogal eens teniet doen. Verder wel een gaaf album, maar toch een stap terug van The X Factor)
12. Fear of the Dark (het album van Maiden dat in mijn oren het meest commercieel en pakkend klinkt. Nu is praten over commercieel zijn in Maiden's geval wel heel gevaarlijk, maar hoewel elke song wel wat heeft, komt het nooit echt tot een grandioos hoogtepunt. Er zijn maar een paar nummers die me echt bij de ballen grijpen en niet los laten. Vermakelijk, dat zeker. Een klassieker zoals sommige beweren, dat zeker niet.)
13. Iron Maiden (het debuut, leuke cd met eigenlijk maar twee echt briljant geschreven nummers. Phantom of the Opera en Remember Tomorrow. De rest is leuk voor de live shows en er komen fijne sing along passages voorbij. Het doet me verder niet zo heel veel en daarnaast is de ouderwetse productie (die volgens mij en volgens de band zelf helemaal niet nodig was) niet om over naar huis te schrijven. Iel drumwerk, dunne gitaren. Baspel en zang springen er dan wel weer uit. Leuk album verder en zeker niet slecht, maar een typisch debuut.)
Oke, kruisig me nu maar
1. Somewhere in Time (een magistraal album dat met elk nummer wel iets te bieden heeft. Een aantal nummers zijn vrij complex qua opbouw en daarnaast hou ik wel van de veelal aanwezige Harris epiek. De typische eigthies sfeer die door de gitaar synths word neergezet doet het bij mij nog altijd goed. Daarnaast natuurlijk ook omdat Alexander the Great mijn favoriete muziekstuk allertijden is. De zang, de opbouw, de heerlijke solo's, magistraal. )
2. Piece of Mind (het vreemde is dat ik dit eerst beschouwde als één der mindere Maiden albums. Ik kan daar vandaag de dag nog altijd niet over uit, omdat ik het nu op nummer 2 heb staan van de favorieten. Ook een album wat constante kwaliteit bied en eigenlijk (in mijn optiek) geen enkele afzwakker kent. Misschien dat bij een nummer als Quest for Fire de tekst de één een doorn in het oog zal zijn, als je ziet hoe het nummer is opgebouwd en hoe gaaf de gitaarsolo's zijn (één van de beste solo's van het album, vind ik) moet je daar toch doorheen kunnen kijken. )
3. The X Factor (nog altijd een onbegrepen keuze. Ik blijf dit album gewoon zo ontzettend sterk vinden, vooral op compositorisch gebied. Daarnaast vind ik groeialbums altijd geweldig omdat ze mij in ieder geval nooit vervelen. Ik vind de zang van Blaze passen bij de duistere sfeer en het stoort me geen moment. De constante spanningsopbouw binnen elk nummer is dan ook nog eens fenomenaal, juist ook vanwege de knallende overgangen. Sowieso compositorisch en qua complexiteit het meest interessante Maiden album)
4. Brave New World (tja, een schitterend album gewoon. Grotendeels fantastische nummers en ik was blij verrast dat het licht progressieve element was doorgezet (nadat het op Virtual XI wat afzwakte) Qua zang één van Bruce meest geweldige prestaties..kortom, een majestueus meesterwerk)
5. Seventh Son of a Seventh Son (afgezien van enkele nummers staan hier in de vorm van bijvoorbeeld Infinite Dreams en The Prophecy ook wat afwijkende complexe Maiden nummers op. De sfeer bevalt me en ondanks dat de boel zo nu en dan wat inkakt , is het een fantastisch album. )
6. The Number of the Beast (zo nu en dan simpel, zo nu en dan wat complexer. Fabelachtige zang, briljante riffs en een aantal van de grootste Maiden klassiekers. Fanfukkingtastisch al is het refrein van Invaders nog altijd niet mijn ding en wil een nummer als Gangland me nog niet altijd pakken.)
7. No Prayer for the Dying (verklaar me voor gek dat het boven Powerslave staat, maar dit album vind ik nog altijd helemaal te gek. Lekker rauwe live feel en daarnaast is elk nummer pakkend. Een episch nummer als Mother Russia had dan wel wat langer mogen duren en The Assassin mag dan wel een echte climax missen, het blijft toch het lekkerste luisteralbum wat je zo even snel kan opzetten zonder dat je er speciaal voor hoeft te gaan zitten)
8. Powerslave (een goed album, voornamelijk dankzij de eerste twee nummers, The Duellists en de laatste twee nummers. Deze redden het album, want de drie overgebleven tracks doen me niet al te veel en verzinken hier en daar in middelmatigheid.)
9. Dance of Death (gaaf, erg gaaf. Ook weer wat anders dan de vroegere Maiden en vooral Journeyman is een ware openbaring. Paschendale is één van de beste Maiden songs ooit en stiekem vind ik Gates of Tomorrow ook geweldig. Verder erg goede songs, maar vooral qua productie valt dit album toch wat tegen en met drie gitaristen had er gewoon wat meer ingezeten.)
10. Killers (voor mij het beste album met Paul. Pakkende songs en een goede productie. Ook een lekker luisteralbum wat me toch net niet zo lekker pakt als bijvoorbeeld No Prayer for the Dying. Magistrale nummers als Prodigal Son gaan hand in hand met korte krakers als Purgatory. Gaaf, maar niet een album dat uren achtereen kan worden geluisterd hier)
11. Virtual XI (mijn eerste Iron Maiden album en daarom heeft het dus wat nostalgisch. Er staan erg goede nummers op, maar het hier en daar langdradige repetitieve karakter van sommige songs wil de sfeer nogal eens teniet doen. Verder wel een gaaf album, maar toch een stap terug van The X Factor)
12. Fear of the Dark (het album van Maiden dat in mijn oren het meest commercieel en pakkend klinkt. Nu is praten over commercieel zijn in Maiden's geval wel heel gevaarlijk, maar hoewel elke song wel wat heeft, komt het nooit echt tot een grandioos hoogtepunt. Er zijn maar een paar nummers die me echt bij de ballen grijpen en niet los laten. Vermakelijk, dat zeker. Een klassieker zoals sommige beweren, dat zeker niet.)
13. Iron Maiden (het debuut, leuke cd met eigenlijk maar twee echt briljant geschreven nummers. Phantom of the Opera en Remember Tomorrow. De rest is leuk voor de live shows en er komen fijne sing along passages voorbij. Het doet me verder niet zo heel veel en daarnaast is de ouderwetse productie (die volgens mij en volgens de band zelf helemaal niet nodig was) niet om over naar huis te schrijven. Iel drumwerk, dunne gitaren. Baspel en zang springen er dan wel weer uit. Leuk album verder en zeker niet slecht, maar een typisch debuut.)
Oke, kruisig me nu maar
Laatst gewijzigd door Jeroen op vr aug 19, 2005 12:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- ruben somewhere online
Op welke momenten kakt het album dan wat in als ik het vragen mag?Jeroen schreef:ik ga het nog maar eens doen, gewoon omdat het leuk is. Buiten de top 3 wil het nog wel eens veranderen.
Oke, kruisig me nu maar
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Jeroen
- Contacteer:
ik vond persoonlijk Can I play with Madness niet veel bijzonders (hoewel ik de live versies wel wat beter vind) Het refrein van Seventh Son is simpelweg te simpel en matig.
Het zijn voornamelijk de kleine dingetjes die me het album niet hoger doen zetten. Daarnaast ben ik geen fan van de productie op dit album, vooral de solo in The Clairvoyant komt hierdoor mijnsinziens totaal niet uit de verf.
Het zijn voornamelijk de kleine dingetjes die me het album niet hoger doen zetten. Daarnaast ben ik geen fan van de productie op dit album, vooral de solo in The Clairvoyant komt hierdoor mijnsinziens totaal niet uit de verf.
- Dragonforce
- ruben somewhere online
Can I Play with Madness kan ik wel begrijpen, beetje de vreemde eend in de bijt op het album qua lading.Jeroen schreef:ik vond persoonlijk Can I play with Madness niet veel bijzonders (hoewel ik de live versies wel wat beter vind) Het refrein van Seventh Son is simpelweg te simpel en matig.
Het refrein van 7th Son is welliswaar simpel, maar de titel van het refrein en de manier waarop Bruce hem zingt komt het bij mij heel krachtig over.
Op The Clairvoyant heb ik niks op aan te merken, misschien dat de solo wat aan de korte kant is, vind het een top nummer, de wisseling van keyboards en gitaren in dat nummer is zeer mooi gedaan.
De productie van SSOASS vond ik in eerste instantie ook niks, voor Maiden begrippen een behoorlijk zwaar geluid, vond het album zowaar kut, maar door vaker te luisteren kon ik hem veel beter waarderen.
- Lone Starr
- Jeroen
- Contacteer:
Re: Yeah
flauwekul natuurlijk, Dance of Death is een erg sterk album..maar daar moet je natuurlijk niet mee beginnendeath_is_stronger schreef:Ik ben sinds kort meer gaan luisteren naar iron maiden,
Heb 2 cds
- death_is_stronger
Ik zeg persoonelijk niet echt goed!Jeroen schreef:[..]
flauwekul natuurlijk, Dance of Death is een erg sterk album..maar daar moet je natuurlijk niet mee beginnen
ik bedoel ik vind Live after death veel toffer!
life sucks, beer doesnt
- Lone Starr
Dat is een live cd, dat kun je beter vergelijken met een best of dan met een regulier album.death_is_stronger schreef:[..]
Ik zeg persoonelijk niet echt goed!
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- Dragonforce
Voor een euro of 5 koop je een van de andere Maiden albums, waar wacht je nog op... (maandag? Probeer dan een koopzondag)death_is_stronger schreef:[..]
Ik zeg persoonelijk niet echt goed!
It's the end of time
Nee, Virtual XI is een goed album om mee te beginnenJeroen schreef:[..]
flauwekul natuurlijk, Dance of Death is een erg sterk album..maar daar moet je natuurlijk niet mee beginnen

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Tering zeg, de laatste show van Maiden op Ozzfest ging niet bepaald van het leien dakje! 
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=40691

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=40691
Maiden bekogeld met eieren tijdens OZZFEST:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/
Sharon Osbourne noemt Bruce Dickinson 'a prick'.
Klik op bovenstaande link voor mp3's van Bruce's rant.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/
Sharon Osbourne noemt Bruce Dickinson 'a prick'.
Klik op bovenstaande link voor mp3's van Bruce's rant.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Dragonforce
Oh, die is hardRene schreef:[..]
Nee, Virtual XI is een goed album om mee te beginnen

Weeelllll,
Ozzy's wife's a bitch, she's a big fat bitch,
She's the biggest bitch in the whole wide world,
She's a stupid bitch, if there ever was a bitch,
She's a bitch to all the boys and girls.
On Monday she's a bitch
On Tuesday she's a bitch
On Wednesday thru Saturday she's a bitch
Then on Sunday just to be different,
Shes u super king kamehameha bitch
It's the end of time
- Kaleidoscope
- Contacteer:
over dat incident aub hier verder:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15432
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15432
- Jeroen
- Contacteer:
Iron maiden vs Black Sabbath..
wat een nonsens..
het draait toch allemaal om smaak..voor de één is de ander beter dan de ander.
Ikzelf vind dat Maiden vanaf het begin Black Sabbath naar de schroothoop verwijst.
Ik irriteer me mateloos aan die zompige riffs en dat maniakaal schreeuwende mannetje
wat een nonsens..
het draait toch allemaal om smaak..voor de één is de ander beter dan de ander.
Ikzelf vind dat Maiden vanaf het begin Black Sabbath naar de schroothoop verwijst.
Ik irriteer me mateloos aan die zompige riffs en dat maniakaal schreeuwende mannetje
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Die discussie houden we dan ook niet hier
Wat vind iedereen hier de beste b-kant van de singles? Persoonlijk ga ik voor King of Twilight
Wat vind iedereen hier de beste b-kant van de singles? Persoonlijk ga ik voor King of Twilight
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- ruben somewhere online
- Jeroen
- Contacteer:
gezien het feit dat Total Eclipse op de re-release is gaan staan van The Number of the Beast.
hmm..ik ga dan voor That Girl, Reach out en Justice of the Peace..ik kan niet kiezen
van de covers..
hmm..ik denk toch wel Kill me Ce Soir..heerlijk sfeertje, lekker rauwe zangpartijen.
meest geinig..euhm, Sherrif of Huddersfield, Black Bart Blues, Nodding Donkey Blues en Roll over Vic Vella
hmm..ik ga dan voor That Girl, Reach out en Justice of the Peace..ik kan niet kiezen
van de covers..
hmm..ik denk toch wel Kill me Ce Soir..heerlijk sfeertje, lekker rauwe zangpartijen.
meest geinig..euhm, Sherrif of Huddersfield, Black Bart Blues, Nodding Donkey Blues en Roll over Vic Vella
Adrian Smith is een goede zanger ja, ik hoorde laatst wat andere bands en projecten van hem, waar hij ook in zong, erg gaaf.ruben somewhere online schreef:[..]
Is dat het nummer met die geniale bass spel aan het begin?
Ik ga voor Reach Out, Adrian op zang en het heeft een heerlijke jaren 80 sfeer.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Beetje jaren 70 progrock nummer met een heel gaaf 'aaaaahaaahaahaaaa' koortjeruben somewhere online schreef:[..]
Is dat het nummer met die geniale bass spel aan het begin?
Ik ga voor Reach Out, Adrian op zang en het heeft een heerlijke jaren 80 sfeer.
Total Eclipse is trouwens ook bijzonder gaaf inderdaad, vind ik een prima toevoeging op de geremasterde versie van NOTB
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
ik heb enkel de ouwe single van run to the hills, met total eclipse.
dus ik kan niet meepraten.
dus ik kan niet meepraten.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
Dus, morgen Death On The Road in de winkel. Hoewel ik nog steeds van mening ben dat het een behoorlijk nutteloze release vind, krijg ik toch nog weer de kriebels van het feit dat er een nieuwe (live-)cd verkrijgbaar zal zijn 

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik zit wel op de dvd te wachten, want ik vond de show in de Ahoy fantastisch. De cd zal ik toch wat later kopen als hij iets minder duur is
- ZeroTolerance
- ruben somewhere online
Idd, de gitaren klonken 'modderig', vooral bij Rainmaker is dat goed te horen.ZeroTolerance schreef:Volgens mij gaan de DOD nummers op het live-album een heel stuk beter klinken. De productie/mastering op het studio-album was om te huilen
Oeh, morgen al? Goed dat men het zegt, was het zowaar vergeten.
Ik ben ook benieuwd naar hoe ze klinken, het zal allicht beter klinken dan op het album. Ik ben vooral benieuwd naar Journeyman, met name de livesfeer om dat nummer heen. Geweldig was dat.
Overigens, komt de LP-versie morgen ook al?
Ik ben ook benieuwd naar hoe ze klinken, het zal allicht beter klinken dan op het album. Ik ben vooral benieuwd naar Journeyman, met name de livesfeer om dat nummer heen. Geweldig was dat.
Overigens, komt de LP-versie morgen ook al?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...