Ssssst.nightwing schreef:eigenlijk net zoiets als een audioscrobler hehe
Black Metal topic zoveel
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Van elke band heeft ie waarschijnlijk wel 2 hele mp3's gedownload. Met zulke truie mensen moet je niet spotten hoor.Dennus schreef:[..]
Grappig is dat rtoch, zeggen dat je een hekel aan posers hebt, en vervolgens een ellenlange lijst met 'band waar ik naar luister' in je profiel hebben staan.
לֹא אעבוד
Volgens mij kopieren ze de namen gewoon van andere sites.AmnesJAn schreef:[..]
Van elke band heeft ie waarschijnlijk wel 2 hele mp3's gedownload. Met zulke truie mensen moet je niet spotten hoor.
Op mijn 14e kon ik net 3 bm-bands ofzo.
No way dat ze al die bands hebben kunnen beluisteren, ik geloof er niks van.
From their torment springs its delight.
-
The Chosen
Whahaha. Striid heeft fans. Zal ie blij mee zijnZorya schreef:Ach als je alleen al eens op cu2 rondkijkt hoeveel 14-jarige jongens en meisjes er lopen te patsen met ns-bands en pagan frontbanners...
Gewoon niks van aantrekken. Gaat vanzelf wel weer over.
Deze vond ik persoonlijk nogal over de top:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3177025
(En dan heb ik het voornamelijk over zijn berichten)
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Denk het ook.Zorya schreef:[..]
Volgens mij kopieren ze de namen gewoon van andere sites.
Op mijn 14e kon ik net 3 bm-bands ofzo.
No way dat ze al die bands hebben kunnen beluisteren, ik geloof er niks van.
Hoewel men rekening moet houden met het internet, daardoor komt men veel sneller in contact met verschillende muziek/bands.
לֹא אעבוד
Uiteraard 
Ik heb hier nog een concert van Dub buk op VHS samen met Nokturnal mortum, Branikald, Hate Forest en Astrofaes.
Ik heb hier nog een concert van Dub buk op VHS samen met Nokturnal mortum, Branikald, Hate Forest en Astrofaes.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
De nieuwe Branikald "Winterkald" is ook weer erg gaaf.
Typische Blazebirth hall stijl
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
- Chucknorris
een echte internetheld...Zorya schreef:Ach als je alleen al eens op cu2 rondkijkt hoeveel 14-jarige jongens en meisjes er lopen te patsen met ns-bands en pagan frontbanners...
Gewoon niks van aantrekken. Gaat vanzelf wel weer over.
Deze vond ik persoonlijk nogal over de top:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3177025
(En dan heb ik het voornamelijk over zijn berichten)
jesus-fan
◄ 17-04-05 vieze ziekelijke kanker christenhond sterf ik wens je kanker toe gij zult lijden
HAHAHA
http://www.cu2.nl/6satan6cradle6

dit is darkthrone wat voor genre hun zijwn weejtk niej mja ze zijn maar vaag ik vin ze niej supewr goewd maar ze hewbben wel wat
Ik kan het shirt op ebay trouwens niet vinden.
Heb wel toevallig een Radigost cd gezien die ik graag wil hebben.
Russische pagan voor de geïnteresseerden:
http://radigost.da.ru/
Heb wel toevallig een Radigost cd gezien die ik graag wil hebben.
Russische pagan voor de geïnteresseerden:
http://radigost.da.ru/
- Judas Iscariot
Ik vind de riffs van Blazebirth hall bands vaak echt killer! Kijk naar Forest, Vargleide en Branikald. Maar ze worden echt zo eindeloos veel herhaald. Dit verpest het voor mij. Die nummers duren allemaal 6 a 7 minuten maar er zitten maar drie riffs in of zo en geen variaties in de drums etc.ThorWulf schreef:De nieuwe Branikald "Winterkald" is ook weer erg gaaf.
- Chucknorris
Bm-nummers hoeven mij sowieso niet al te lang te duren eigenlijk.Judas Iscariot schreef:[..]
Ik vind de riffs van Blazebirth hall bands vaak echt killer! Kijk naar Forest, Vargleide en Branikald. Maar ze worden echt zo eindeloos veel herhaald. Dit verpest het voor mij. Die nummers duren allemaal 6 a 7 minuten maar er zitten maar drie riffs in of zo en geen variaties in de drums etc.
Dingen als Heathen van Wyrd zijn dan weer iets anders.
Maar over het algemeen...
En al helemaal wanneer het van die eentonige ruis is.
- Judas Iscariot
Wyrd met blazebirth hall bands vergelijken is appels met peren vergelijken. Bovendien is Heathen eigenlijk een samenraapsel van oude demo nummers.Zorya schreef:[..]
Bm-nummers hoeven mij sowieso niet al te lang te duren eigenlijk.
Ik vind het op zich niet zo erg als nummers zo lang duren (bij de meeste bands die ik luister zijn nummers van 7 tot 10 minuten geen uitzondering) maar er moet wel variatie en een goede opbouw in zitten. Of heel erg meeslepend zijn. Iets dat ik bij geen één van de bbh bands terughoor.
Het maakt me ook niet zo veel uit hoe ruizig de productie is, als het goed past heb ik er niks op tegen ik luister bijna overal wel doorheen.
Om vrijwel dezelfde redenen als ik hierboven genoemd heb vind ik de nieuwe Wyrd ook niet goed, gewoonweg te saai.
- Chucknorris
- Judas Iscariot
- Chucknorris
- Lord Leuber
- Contacteer:
Ik heb zojuist de Paysage d'Hiver/Lunar Aurora split LP binnen gekregen en naast het feit dat deze natuurlijk geniaal is, vroeg ik me iets af over de nummering. De mijne is namelijk genummerd met "Michiel/500" (Michiel is mijn echte naam). Nou vraag ik me af of er meer mensen een op die manier genummerd exemplaar hebben of dat er ook op een 'normale' manier genummerd is.
Ik heb gewoon nummer 426.Lord Leuber schreef:Ik heb zojuist de Paysage d'Hiver/Lunar Aurora split LP binnen gekregen en naast het feit dat deze natuurlijk geniaal is, vroeg ik me iets af over de nummering. De mijne is namelijk genummerd met "Michiel/500" (Michiel is mijn echte naam). Nou vraag ik me af of er meer mensen een op die manier genummerd exemplaar hebben of dat er ook op een 'normale' manier genummerd is.
Kop dicht, Thorko
The old trick, 1000 laten persen, zeggen dat ie gelimiteerd is op 500 stuks en dan vervolgens de overige 500 gewoon niet* of anders nummeren.Lord Leuber schreef:Ik heb zojuist de Paysage d'Hiver/Lunar Aurora split LP binnen gekregen en naast het feit dat deze natuurlijk geniaal is, vroeg ik me iets af over de nummering. De mijne is namelijk genummerd met "Michiel/500" (Michiel is mijn echte naam). Nou vraag ik me af of er meer mensen een op die manier genummerd exemplaar hebben of dat er ook op een 'normale' manier genummerd is.
* want wie heeft ze niet in z'n collectie?
Hoegaarden or die!
- the true Thorko
- the true Thorko
Waarom überhaupt 'een schuine streep en dan 500' neerzetten?Lafawijn schreef:omdat het opvalt als er een schuine streep en dan 500 staat... en er niks voorstaat...
als je gewoon 2x tot 500 nummert... denkt iedereen dat hij een hele zeldzaam(lees: duur) exemplaar heeft... terwijl er eigenlijk 1000 zijn.
EDIT: Maw als ik een schijfje uitbreng en zeg dat het gelimiteerd is tot 300 stuks dan is dat ook zo, daar hoef ik ze niet handmatig voor te nummeren... geloof je me niet? Dan tel je ze maar na!
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- the true Thorko
- ruben somewhere online
- the true Thorko
Ik vemoed dat de komende tijd alleen het schijfje met DsO en Stabat Mater in mijn speler zit... vind die 20 minuten durende muur van dissonantie die DsO optrekt erg moeilijk te bevatten...ruben somewhere online schreef:En vertel me straks wat jouw mening er over is.
Zorya schreef:[..]
Bm-nummers hoeven mij sowieso niet al te lang te duren eigenlijk.
Eentonige ruis is ook geen BM, maar gewoon eentonige ruis. Ik ben veelal wel gesteld op lange nr's. Het is uiteraard helemaal aan de band of het gepast is of niet. En afwisseling is ook lang niet altijd nodig. Bij Xasthur kan een herhaling je juist meevoeren en bijna hypnotiseren. Ik ken eigelijk maar weinig bands waarbij de lengte van de nr's me irriteert.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- the true Thorko
Ik vind dat er nogal veel ophef gemaakt wordt over die Holy Trinity set.the true Thorko schreef:[..]
Welke ophef?
Die ophef dus.
Bijna ieder black metal kopend individu heeft het erover. Alsof het meer voorstelt dan het doet. Alsof het iets is dat je in huis moet hebben.
Nogmaals: zo bijzonder vind ik die verzameling niet. Zelfs niet de Deathspell Omega bijdrage.
Kop dicht, Thorko
- the true Thorko
't Zijn gewoon 3 split-CD's in een onhandige verpakking... niet meer of minder.Plaag schreef:[..]
Ik vind dat er nogal veel ophef gemaakt wordt over die Holy Trinity set.
Die ophef dus.
Bijna ieder black metal kopend individu heeft het erover. Alsof het meer voorstelt dan het doet. Alsof het iets is dat je in huis moet hebben.
Nogmaals: zo bijzonder vind ik die verzameling niet. Zelfs niet de Deathspell Omega bijdrage.
- ruben somewhere online