Black Metal topic zoveel
Achjah, bepaalde elite figuren blijven denken dat ze het alleenrecht in dit topic hebben:)
Maar zo snel word ik niet boos hoor.
Maar zo snel word ik niet boos hoor.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
Edit: je bedoelt dat over Heil Hitler, zie ik nu.Zorya schreef:*voelt weer een zinloze discussie over ns aankomen*
MENSEN.....BOEIEND!
De bandnamen die jij en anderen noemen, met 88 erin. Daar krijg ik genoeg van.
Laatst gewijzigd door Plaag op do aug 25, 2005 3:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- HellcommandeR
Ik bedoelde eigenlijk dat deze pagina's vervuilen met een discussie over NS/88/Heil Hitler vrij zinloos is. En al veel te vaak gevoerd.Plaag schreef:[..]
Edit: je bedoelt dat over Heil Hitler, zie ik nu.
De bandnamen die jij en anderen noemen, met 88 erin. Daar krijg ik genoeg van.
Bovendien ken ik geen bands met 88 in hun naam.
From their torment springs its delight.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Al een vaste avatar gevonden, Squid?Squid schreef:Om stoer over te komen en goed te laten zien waar ze wel niet voor staan. Kansloze lui, dat Pagan Front en dergelijke organisaties.
En gaan jullie 'NS naar Heidens Hart en schaf daar voor drie euro zo'n mooie Zahrim tape aan. Omdat ik zeg dat het heerscht, je hebt m'n woord. Lekker beukende Deense meuk. Ouwe school enzo. Fijne demo voor zo weinig geld.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Judas Iscariot
- Chucknorris
over mijn oma een kusje geven? misschien wanneer de dead ge-waked word juist wel!ik stamp je kapot schreef:hebben jullie jullie lieve ouders al op de hoogte gesteld dat jullie met kerstavond niet mee eten en dus je oma geen kusje kan geven?
aangezien dan WAKING THE DEAD in de GOUDVISHAL is met SECRETS OF THE MOON (ger), BLISS OF FLESH (fr) and nog 2 geniale bands (die maken we pas over een tijdje bekend, maar geloof me, het wordt speciaal!)...
dus...
en ja, inderdaad.. zoals gewoonlijk, word het weer spec- en gen-iaal! Dit word een lekker avondje in arnhem vertoeven!
Laatst gewijzigd door Chucknorris op do aug 25, 2005 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Chucknorris
Ja dat hoef je mij in ieder geval niet aan het verstand te brengen.Lafawijn schreef:het interesseerd me geen fuck of er nou wel of niet 88 in de naam staat.... als de muziek mooi is koop ik het anders niet
En is er nou verdomme niemand bekend met het Italiaanse Malnatt?
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Mijn conclusie: totale lamslaande zwakte door het gemis van hersenen.AltarOfSacrifice schreef:[..]
Dit is dus meteen de conclusie van de "NSBM discussies" wat mij betreft.
Een stuk spons zit er in de koppen van jullie zwakkelingen.
Maar blijf je vooral verschuilen achter je eigen stompzinnigheden.
Ik kom niet meer in de Black Metaltopic.
Veel plezier hier nog en de kogel!
Laatst gewijzigd door Plaag op do aug 25, 2005 5:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Weet je wat? Vertel JIJ ons dan eens wat we anders moeten in een Black Metal topic.NecroNoud schreef:[..]
Ik wel iig. Iedereen roept hier maar obscure bandnamen en hoe geniaal het wel niet is, maar meestal kom ik erachter dat het saaie inhoudsloze troep is.
Diepzinnige roundtables houden over bepaalde zaken bínnen Black Metal, dat is verder het enige wat ik kan bedenken. Maar daar moet wel eerst aanzet toe gegeven worden. Het is echter makkelijker om over bands te lullen, dus doet niemand het! Ik ook niet. Ik zou niet weten waarover ik het moet hebben. Misschien een gevalletje onervarenheid.
Laatst gewijzigd door Meltdown op do aug 25, 2005 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Chucknorris
Nou helden, en nu weer over muziek!
Blijkbaar kent niemand dat Malnatt dus. Ik vroeg me af of iemand misschien een mp3 had van hun nieuwe album 'Carmina Pagana' omdat ik er nogal benieuwd naar ben.
Ik heb op de site ook geen samples kunnen vinden.
www.malnatt.org
Blijkbaar kent niemand dat Malnatt dus. Ik vroeg me af of iemand misschien een mp3 had van hun nieuwe album 'Carmina Pagana' omdat ik er nogal benieuwd naar ben.
Ik heb op de site ook geen samples kunnen vinden.
www.malnatt.org
- arnibes
- Contacteer:
Laat er weer wat over black metal worden geleuterd.Oak schreef:Pfff...wat een lamlendige manier van 'discussie voeren' is dit eigelijk. Een hoop frustratie en gescheld en geen steek verder komen omdat iedereen vastgekleefd zit aan zijn eigen superieure mening. Mensen mensen...
Ik had laatst een discussie met iemand op school over death, black death en gewone black metal.
Hij vond dat als death metal bands een heel album maken met teksten die gaan over satan aanbidden etc. (hij noemde een band als behemoth) Dat het dan black death moet worden genoemd. Waardoor ik dus graag wil weten wat het precieze verschil tussen black, black death en death.
Tussen black metal en death metal is het verschil duidelijk

BOEIE HOERarnibes schreef:[..]
Laat er weer wat over black metal worden geleuterd.
Ik had laatst een discussie met iemand op school over death, black death en gewone black metal.
Hij vond dat als death metal bands een heel album maken met teksten die gaan over satan aanbidden etc. (hij noemde een band als behemoth) Dat het dan black death moet worden genoemd. Waardoor ik dus graag wil weten wat het precieze verschil tussen black, black death en death.
Heeft niet bijster veel met teksten te maken lijkt me.arnibes schreef:[..]
Laat er weer wat over black metal worden geleuterd.
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Ik zat net nog eens mijn cd kast door te spitten en ik kwam een paar cd's van Ophthalamia tegen. Een band die toch nooit zo heel bekend geworden is, ondaks dat de band over erg veel kwaliteit beschikte.
Onder de leden van dit gezelschap bevond zich onder andere IT van het legendarische ne beruchte Abruptum. De band heeft een aantal albums uitgebracht waarvan ik A journey in Darkness, Via Dolorosa en Dominion bezit.
Dominion vind ik hiervan het sterkst. Zweedse black metal die vooral in het mid-tempo gehouden wordt, gevoel voor melodie, een goeie productie en een gevoel waardoor je je als luisteraar in middeleeuwse tidjen in een oud kasteel waant.
Meer liefhebbers van deze helaas ter ziele gegane band en wellicht tips van bands met een soortgelijk geluid.
Onder de leden van dit gezelschap bevond zich onder andere IT van het legendarische ne beruchte Abruptum. De band heeft een aantal albums uitgebracht waarvan ik A journey in Darkness, Via Dolorosa en Dominion bezit.
Dominion vind ik hiervan het sterkst. Zweedse black metal die vooral in het mid-tempo gehouden wordt, gevoel voor melodie, een goeie productie en een gevoel waardoor je je als luisteraar in middeleeuwse tidjen in een oud kasteel waant.
Meer liefhebbers van deze helaas ter ziele gegane band en wellicht tips van bands met een soortgelijk geluid.
לֹא אעבוד
- Chucknorris
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
-
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Ik heb er veel negatieve geluiden over gehoord, maar ikzelf vind hem erg geslaagd.iscariah schreef:Hoe is die nieuwe Azaghal nu, Erynide?
Er zitten wat meer 'kleine solo's' in en hier en daar wat cleane vocalen. Hierdoor is de hele plaat wat melodischer dan voorgaanden.
Maar dat echte rauwe Azaghal sfeertje is er nog steeds op te horen.
Al krijg ik hier en daar wel het idee dat die solo's ed er een beetje lukraak tussen gestopt zijn waardoor je af en toe je aandacht lichtelijk verliest.
Laatst gewijzigd door Myrthe op do aug 25, 2005 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He Eier, hoe voelt dat nu? zo'n bandtopic?
Om maar niet te spreken over Image of the horned king.
Lekkere plaat ja. The saturnine denomination is 1 van de beste nummers.Erynide schreef:[..]
Inderdaad zwaar gaaf.
Vooral Massive Terrestrial Strike, geweldig album.
Om maar niet te spreken over Image of the horned king.