Paradise Lost Vrijdag 2 september - De Groene Engel, Oss
Paradise Lost Vrijdag 2 september - De Groene Engel, Oss
Ik ben de laatste keer in Utrecht ook geweest (weet uit mijn hoofd even niet meer wanneer). Omdat ik ze toen erg goed vond spelen (ik heb wel eens anders meegemaakt) ga ik vrijdag weer kijken. Op hun laatste cd staan ook een paar erg lekkere nummers, hopelijk komen die langs.
Zijn er nog meer mensen die gaan?
Zijn er nog meer mensen die gaan?
- The Horseman
- Rebellion666
Re: Paradise Lost Vrijdag 2 september - De Groene Engel, Oss
Tot aan Draconian Times vind ik alles best. Wat ze daarna hebben geknutseld interesseerd me gewoon niet dus dat hoeven ze van mij ook niet te spelen, als ik er al naar toe zou gaan. Ik vraag me trouwens serieus af of er nog hele volkstammen op Paradise Lost zitten te wachten. Ik vind die laatste CD ook maar een wanhoopsdaad. Citaat uit een interview (ik meen Aardschok): 'We hebben ons haar weer lang laten groeien' , nou en??? Ga je daar betere muziek van maken?Femaze schreef: Op hun laatste cd staan ook een paar erg lekkere nummers, hopelijk komen die langs.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
Re: Paradise Lost Vrijdag 2 september - De Groene Engel, Oss
In hun geval niet nee.Rebellion666 schreef:[..]
Tot aan Draconian Times vind ik alles best. Wat ze daarna hebben geknutseld interesseerd me gewoon niet dus dat hoeven ze van mij ook niet te spelen, als ik er al naar toe zou gaan. Ik vraag me trouwens serieus af of er nog hele volkstammen op Paradise Lost zitten te wachten. Ik vind die laatste CD ook maar een wanhoopsdaad. Citaat uit een interview (ik meen Aardschok): 'We hebben ons haar weer lang laten groeien' , nou en??? Ga je daar betere muziek van maken?