Heb je de vorige keer niet opgelet? De vorige tour (die dus niet doorging, maar wel heel wat meer plaatsen in de buurt zou aandoen) zouden ook al die bands al mee op deze tour, dus dit is allemaal niets nieuws, hoor...K. schreef:Voor het gemak er vanuit gaande dat het waar is... Mystic Circle en een homoseksuele power metal band in het voorprogramma van Marduk?
Wat bezielt die lui? Opkankeren, dat soort troep hoef ik, en waarschijnlijk velen met mij, niet te zien. De trendy skaters die er hoogstwaarschijnlijk in grote getale zijn hoeven ze echt niet tegemoet te komen.
Marduk; Tivoli Utrecht. 31 augustus!
Nee toen zouden ze met Wikked Wytch als voorprogramma gaan. En nog een band, en dat was geen Mystic Circle of Wicked Mystic.Regeer schreef:[..]
Heb je de vorige keer niet opgelet? De vorige tour (die dus niet doorging, maar wel heel wat meer plaatsen in de buurt zou aandoen) zouden ook al die bands al mee op deze tour, dus dit is allemaal niets nieuws, hoor...
Wat the fuck hebben ze trouwens met al die mystics?
- fetuskiller
- Contacteer:
- The Horseman
Ja, al zo'n 2 jaar...iscariah schreef:Euhm, die Power metalband in het voorprogramma is wel gesplit.
Want 2 leden spelen inmiddels in Diggeth.
Welke idioot zet er dan ook neer dat zij komen.
Overigens speelde ze meer Heavy/Thrash en geen power.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
-
-
Op de Tivoli site staat dat het idd in de Helling is en dat de support Mystic Circle is.. Jammer, ongeveer iedere andere band had ik liever gezien. Hoe komt het toch dat die band iedere keer weer toert, terwijl niemand ze goed vindt..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Och, dat moet je ruim zien.Zuipschuit schreef:Zal best, maar ik zie het nergens specifiek in deze topic vermeld staan behalve in de eerder geposte tourlist, dus ik dacht van ik post het even om verwarring bij mensen te voorkomen. Ligt namelijk nog wel een aardig eindje uit elkaar, Tivoli of Tivoli - De Helling.

-
-
Ah, jammer.K. schreef:Nee, heb ivm vakantie en aanverwante zaken drie keer werk moeten overslaan dus komt er geen salaris binnen. Heb wel geld maar ik moet Soulseller betalen aangezien hij al een poos spullen voor me opzij houdt hehe.
Nouja, zie ik Mystic Circle teminste niet hehe.
Tja, tijdens Mystic Circle ga ik maar aan den bar hangen.
Utereg!
-
- Sven Mesman
Heb je Plague Angel wel eens goed gehoord?Kristof schreef: nu moeten ze nog eens een goede snelle cd maken
Dat is er één. Natuurlijk hier en daar wel gas terug, qua tempo, maar wees blij. Een Panzerdivision 2 moet niet. Alleen maar snel, om het snel zijn is sneu. Dat is niet hetgeen waar alle kracht in schuilt.
Laatst gewijzigd door Plaag op do sep 01, 2005 1:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko
- zwarte krijser
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Oh, ik ging er eigenlijk wel van uit dat je het wist...zwarte krijser schreef:Jammer dat ik hier gisteravond pas om 9 uur achterkwam, anders was ik er ook zeker bij geweest.
Marduk klinkt als nooit tevoren met hun nieuwe zanger en komen ook duidelijk enthousiaster over.
Was zeer krieg ja. Ja, zelfs L. is Marduk wezen kijken en DE tering, gaaf dat het was...
Verslag volgt spoedig.
Overigens wel grappig: tijdens `t laaste nummer ( voor de toegift) spuwde Mortus een litertje bloed uit over `t publiek, waaronder ook over mij.
Toen Plaag en ik na afloop van `t concert nog even in de Burger King voor wat maagvulling belandden kreeg ik van een meelevende kassaturk een doekje met schoonmaakmiddel toegereikt.
Hij dacht waarschijnlijk dat het mijn bloed was.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- zwarte krijser
MArduk..was Erreg Goed gister avond ..heb geen spijt dat ik er 13 euro voor neer heb gelegd ..vond dat ze strak speelde en de zanger klonk ook helemaal niet slecht de sfeer was ook goed ik heb wel een vette avond gehad en denk de meeste wel die er waren mystic circle(voorprogamma) was ook wel grappig maarjah daar is het ook mee gezegt ...mzzl
Huh?speedsick schreef:MArduk..was Erreg Goed gister avond ..heb geen spijt dat ik er 13 euro voor neer heb gelegd ..vond dat ze strak speelde en de zanger klonk ook helemaal niet slecht de sfeer was ook goed ik heb wel een vette avond gehad en denk de meeste wel die er waren mystic circle(voorprogamma) was ook wel grappig maarjah daar is het ook mee gezegt ...mzzl
Kop dicht, Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
Wolves had van mij niet gehoeven. Ze eindigden met het belachelijk harde Throne of rats en dan is zo'n melodieuse, mid-tempo stamper als toegift een beetje jammer.
Verder trouwens weinig slechts over dit concert. Marduk kwam, zag en overwon. Ik dacht op een gegeven moment dat Mortuus een stuk long mee naar boven krijste.
Trouwens, die Emil Dragutinovic is echt een beestachtige drummer.
Verder trouwens weinig slechts over dit concert. Marduk kwam, zag en overwon. Ik dacht op een gegeven moment dat Mortuus een stuk long mee naar boven krijste.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- zwarte krijser
Wolves is wel vet, maar ze horen het inderdaad ergens halverwege te spelen.XnegativeX schreef:Wolves had van mij niet gehoeven. Ze eindigden met het belachelijk harde Throne of rats en dan is zo'n melodieuse, mid-tempo stamper als toegift een beetje jammer.