Het is laat Plaagmans. En er zijn mensen met een sociaal leven.Plaag schreef:Kutblekkies! Geef antwoord!
Van Eternal Majesty heb ik alleen het nummer 'The warlord' op mp3.
Wat raad je aan?
Edit:

Oeh.
Dubbel-edit:

En dubbel-oeh.
Mijn speakers zijn gescheurd; geeft bij hogere volumes een heerlijk klapperend drumgeluid - kapotte audio-installaties zijn true ende kvlt!Meltdown schreef:Hahaha, tering, dat heb ik dan weer. M'n koptelefoon bleek net de hele tijd kuren gehad te hebben (gebeurd vaker, het kreng is 25 jaar oud), waardoor er een hele sloot reverb over het geluid lag en de gitaar een stuk duidelijker aanwezig was. Nu klinkt de boel weer veel gebalanceerder. Ook gaaf, maar daarnet was het gaver! Haha, ach, het went wel.
Welke bedoel je nou? Die Burger of Mutiilation? Want van die Rattenkönig bestaat een alleraardigste uitvouw-tot-omgekeerd-kruis-digipack-versie... en da's natuurlijk helemaal übergeil!Meltdown schreef:Dat blijkt maar weer! Ik zette toen ik doorhad dat er iets mis was als experiment even het één en ander op. Over Bleknede Blaner.. van Gummie Burger's For All Tid kwam voorbij, en je weet toch van die luide keyboardpartij aan het begin? Weg waren ze, de synths, haast volledig verdwenen, en ik hoorde riffs die ik normaal gesproken nooit kán horen omdat ze weggedrukt worden door die synths! Toch vreemd, hoe een kutterige koptelefoon schijn kan dienen alsof je een mastertape gebruikt en even wat sporen uitzet. Ik hoorde gitaren, drums en de reverb van de vocalen, meer niet. Heel apart.
Maar even serieus, die plaat zit nog steeds fameus met m'n kloten te rommelen. Wanneer is die platenbeurs weer in Utrecht, dan ga ik op zoek naar dit ding.
Ongelofelijk ja.the true Thorko schreef:Lemmy immiteren doet hij ook niet onverdienstelijk...
http://www.bombers.no/music/Bombers-No%20class.wma
Vanvid DLP van Sortsind is besteld.Meltdown schreef:Er verschijnt ergens dit jaar toch een LP van Sår?
Die schaf ik dan aan. Ja, dat ga ik doen. En ik ben er over uit, die plaat is geniaal. Pijniging, nacht, bloed. Sortsind is ergens de oorsprong van bands als Leviathan, en minstens zo ziek.
Blastingblack@msn.com of Drakkheim@gmail.com (Denemarken)Meltdown schreef:Aha. Mooi!
En waar is die besteld?
Tja, weetikveel! Moet je je maar een originele nickname aanmeten, droneboy.iscariah schreef:
Eigenlijk heb ik het wel gezegd ja:Hieronimus schreef:[..]
Tja, weetikveel! Moet je je maar een originele nickname aanmeten, droneboy.
ruben somewhere online schreef:[..]
Blastingblack@msn.com of Drakkheim@gmail.com (Denemarken)
of
B & E eisenkeil666@freenet.de (Duitsland)
@ RUBENPlaag schreef:[..]
Ja, lekker. Je hoeft niet alles kenbaar te maken voor het gepeupel dat alleen maar wil patsen, Ruben. Doe voortaan eens een pm die kant op. Of hij moet er al een gehad hebben, van Nuberus. Daar zorgen we wel voor.
Ik word naar van jullie grijpgrage klauwtjes, niet omdat mijn exemplaar in gevaar komt, nee want dat is allang geregeld, maar er zijn nou eenmaal zaken waar sommige gastjes geen flikker mee te maken hebben, waar ze niks mee kunnen en die hun niet, NIET! gegund zijn. En ik noem geen namen.
Dit is geen release voor het overgrote deel van het klootjesvolk hier, echt niet.
En ga nu maar weer Si Monumentum Requires, Circumspice op dubbel vinyl zoeken. En schiet op, want op ebay wordt ie duurder en duurder. Ebay, waar deze Sortsind nooit op terecht mag komen.
Hehehe.Chucknorris schreef:
om me even zoals jou te gedragen. "Maar wel een goedE"Plaag schreef:[..]
Hehehe.
Het was maar een voorbeeld. Maar wel een goed.
Het gaat er in elk geval om dat, ook jij Chuck, dat e-mail adres niet hebt, hoogstwaarschijnlijk, omdat de eigenaar ervan dat niet aan je gegeven heeft. Zo simpel ligt dat soort dingen.
Sommige dingen krijg je niet in je schoot geworpen, maar moet je zoeken. En als je geluk hebt, kom je ergens en anders heb je pech.
Kan wel wezen, maar er wordt nergens gesuggereerd dat je die shit ook hier moet posten.the true Thorko schreef:*kuch* http://gaffa.dk/forum/thread.php/forum_ ... _id=146984
Tot zover obscuriteit en exclusiviteit...
Om dit soort vragen uit te lokken.Chucknorris schreef:[..]
Het was maar een voorbeeld. Maar wel een goede.
of
Het was maar een voorbeeld. Maar wel een goed voorbeeld.
+ ps. waarvoor heb je zelfs tijd in dat plaatje gestopt?
En vergeet die grote neus niet (ik zag hem net weer op dat plaatje: stop being a cunt, wat overigens een zeer gaaf plaatje is, afgezien van die pinokkio-neus)Plaag schreef:@ TTT: Ik heb het dus niet over wat er elders op Internet allemaal te vinden is, maar over wat er hier gebeurt, de mensen hier. Je kent ze wel.
Eerst van alles in huis halen, dan haren knippen (makkelijk voorbeeld misschien), veranderingen in opvatting, een ravage aanrichten in vinylland en vervolgens ergens anders rondneuzen. HIER DAT VINYL DAT JULLIE ACHTERLATEN! Ga maar lekker Pink Floyd luisteren.
Verder ben ik een irritante relhond, ja.
Lachen hè?
Over 10 minuten zit ik op mijn fietsje richting het station en een uur daarna zal ik mij in Groningen bevinden. En later deze avond ga ik weer terug. En dan kun je weer van mijn aanwezigheid genieten.Plaag schreef:[..]
Ben je er nu pas? Net nu ik weg moet. Zonde.