Plaag schreef:[..]
Plaag zegt ook: Avulsed - Gorespattered Suicide rost de gevel uit mijn huis.
Je hebt alweer gelijk

Ik kan alleen er niet bij zijn wanneer ze in de baroeg spelen.... Ik moet dan werken......
diepgang willen en zelf niet dieper gaan dan de titel spreekt elkaar tegen, maar daar gaat je geest niet diep genoeg voor om dat te begrijpen zeker.Sargatanas schreef:De naam Gorespattered suicide zorgt er al voor dat ik het niet wil luister.
Ik wil meer diepgang, al oordeel ik nu alleen over naam enb niet over de tekst.
Inderdaad.Soulcollector schreef:[..]
diepgang willen en zelf niet dieper gaan dan de titel spreekt elkaar tegen, maar daar gaat je geest niet diep genoeg voor om dat te begrijpen zeker.
Conjuration of the Spectral Empire is ook mijn favoriet. Absoluut.Soulcollector schreef:ik heb hem juist nog te weinig geluisterd vind ik. heb em ook weer meteen opgezet.
over weinig luisterbeurten geven gesproken. laatst nog es Conjuration of the Spectral Empire van die ene band opgezet. je weet welke. beviel me opeens erg goed, maar de nieuwe The Spell of Retribution in mijn herinner weer niet. allebei nog een keer goed luisteren.
Zo gaat dat.Soulcollector schreef:nieuwe bands vanaf de grond aan ontdekken "is a bitch", vind ik. het gebeurt regelmatig dat ik er niet bij ben als ik iets voor de eerste keer luister, het dan links laat liggen en later weer erop terugkomen en het wel degelijk vette muziek vind.
Ja, ik denk dat die titel wel meer mensen op afstand houdt terwijl Avulsed nou net een band is die allesbehalve tegenvalt als de verpakking er af is gerukt.Sargatanas schreef:De naam Gorespattered suicide zorgt er al voor dat ik het niet wil luister.
Ik wil meer diepgang, al oordeel ik nu alleen over naam enb niet over de tekst.
Nou, dat vind ik persoonlijk nog best meevallen. Het gevoel dat ik bij Stargazer krijg is dat ze niet zozeer diep gaan als dat ze een hele warrige oppervlakte-indruk maken.Soulcollector schreef:probeer anders es Stargazer - The Scream That Tore The Sky. daar heb je je diepgang, blekkie.
Jesus will not come! No! Jesus will not come!Soulcollector schreef:ik ben deze week wat van de Unique Leader bands aan het luisteren. de meeste veelbelovende band die ik er nog niet van kende is met stip Aeon. hun eerste full-length komt mid-september uit en dat moet een regelrechte knaller worden. hard, doch melodisch en ook nog es technisch.
een vrijgegeven nummer:
http://www.uniqueleader.com/MP_3/Aeon-forevernailed.mp3
Klinkt ontzettend gaaf. Vooral die zang kan me boeien (in dit nummer).Soulcollector schreef:ik ben deze week wat van de Unique Leader bands aan het luisteren. de meeste veelbelovende band die ik er nog niet van kende is met stip Aeon. hun eerste full-length komt mid-september uit en dat moet een regelrechte knaller worden. hard, doch melodisch en ook nog es technisch.
een vrijgegeven nummer:
http://www.uniqueleader.com/MP_3/Aeon-forevernailed.mp3
Nou, inmiddels heb ik `m zelf al geëvalueerd.Gr. Dracula schreef: Dit jaar heeft Mangled een nieuw album uitgebracht, "Witness Disposal Program". Heft iemand deze al gehoord? Zoja, vertel!
Gaaf, ik kies voor 3!arnibes schreef:http://www.nuclearblast.de/katavoting.php
WTF dit heb ik nog nooit eerder gezien. Ik verwacht trouwens weinig van deze plaat. Maar ik ga hem natuurlijk wel een keer beluisteren.
Ik heb het nummer Recounts Of Disembodiment gehoord. En het tikt wel lekker weg. Maar heel erg overtuigen doet het niet. Maar als ik van je hoor dat de laatste schijf heel veel beter te pruimen is zal ik je maar geloven.Gr. Dracula schreef:Tering...death metal leeft weer lekker onder onder het metalvolk.
Kortom, wederom eens een dikke aanrader.
Luisteren! Kutblekkies!
http://www.beheaded.net/
Nee. Dat moet je nooit doen. Je moet zelf graven, zoeken, ontdekken, verdiepen, luisteren, inhaleren, verteren.arnibes schreef:[..]
Ik heb het nummer Recounts Of Disembodiment gehoord. En het tikt wel lekker weg. Maar heel erg overtuigen doet het niet. Maar als ik van je hoor dat de laatste schijf heel veel beter te pruimen is zal ik je maar geloven.
Nou is dat muziek niet zo heel erg, maar qua normen en waarden/politiek vind ik dit een goed advies.Gr. Dracula schreef:[..]
Nee. Dat moet je nooit doen. Je moet zelf graven, zoeken, ontdekken, verdiepen, luisteren, inhaleren, verteren.
Oordelen en vervolgens vertellen.
Maar nooit geloven.
Ook voor muziek geldt dat.Audiophile schreef:[..]
Nou is dat muziek niet zo heel erg, maar qua normen en waarden/politiek vind ik dit een goed advies.
Ok morgen begin ik een jazz collectie aan te leggen en donder ik al m'n herrie cd'tjes weg.Gr. Dracula schreef:[..]
Ook voor muziek geldt dat.
Het feit dat dit te weinig gebeurt leidt nu tot een massale haarvernietiging, om maar eens wat te noemen, en laat men de metalen platen links liggen voor ander meuk.
Waarmee ik overigens niet wil suggereren dat je naast metal niets anders mag luisteren. Maar toch komen veel mensen plots achter het feit dat metal toch niet helemaal hun ding is. Ja, als je jarenlang maar "gelooft" kom je tot zo`n moment ja.
Overigens bedoel ik hiermee niemand in `t bijzonder en wens ik dus ook geen haardiscussies in dit topic te hebben.
Ik zei nog zo, "Ik bedoel niemand in `t bijzonder".arnibes schreef:[..]
Ok morgen begin ik een jazz collectie aan te leggen en donder ik al m'n herrie cd'tjes weg.
Hey m'n haartjes groeien snel hoor![]()
Ik heb trouwens net een cd van vehemence opstaan. Om precies te zijn is het helping the world to see. Wat een kut grunts heeft die zanger. Zonde want er kon veel meer van worden gemaakt.
Yep, Beheaded is weer een leuke aanvulling op het Unique Leader-spectrum van interessante death metal bands. Nu nog een headlinetour(tje) en ze worden eens echt bekend.Gr. Dracula schreef:Tering...death metal leeft weer lekker onder onder het metalvolk.
Kutblekkies.
Ja, nieuwe Beheaded dan maar even aanprijzen. Beheaded? Wie? Ja, dat dacht ik al.
Beheaded, dames en heren, komt uit Malta en speelt een uitermate oorstrelende vorm van brute death metal. Niet echt goed te vergelijken met bijvoorbeeld de collegae uit de US of ons eigen kikkerlandje, omdat Beheaded hun muziek behalve bruut ook nog degelijk overzichtelijk en gevarieerd houdt. Een zeer aantrekkelijke kluif dus voor diegenen die zich maar met moeite door breierige massa`s deathgeweld kunnen worstelen, en overigens voor een iedere deathconsument in het algemeen.
Welnu, sinds dit jaar is Beheaded wederom een album rijker. "Omnious Bloodline" is de titel en ik kan u vertellen dat ik halsreikend naar dit album uit heb gekeken omdat Beheaded mij altijd al wist te boeien en te overtuigen. "Omnious Bloodline" heeft mijn verwachtingen meer dan voldoende ingelost want het is weer een ouderwets lekkere schijf geworden die vol staat met de hardste en zwaarste tonen van de beste death. Dit album vermorzelt ieder haarzakje in uw kopf op de meest creatieve manieren waarmee ik meteen het feit dat Beheaded meer dan alleen rammen en blazen is, wil aanstippen. Zoals ik al eerder zei kleedt deze band hun muziek veel rijker dan de meeste soortgenoten en dat komt de herrie alleen maar ten goede omdat het album op deze manier 9 nummers lang ook werkelijk weet te boeien en te verrassen.
Kortom, wederom eens een dikke aanrader.
Luisteren! Kutblekkies!
http://www.beheaded.net/
Nou, dat zou best eens mogen, onderhand.Rascul schreef:[..]
Yep, Beheaded is weer een leuke aanvulling op het Unique Leader-spectrum van interessante death metal bands. Nu nog een headlinetour(tje) en ze worden eens echt bekend.
Hey, vertel eens iets meer! Hier heb ik een tijdje terug al eens om gevraagd.vertigo schreef:Heb stiekem de nieuwe VILE, the new age of chaos gedownload en wat ik tot nu toe heb gehoord is het weer bruutheid om geil van te worden. Heerlijke gitaarlijnen en monsterlijke grunts. Ik kan me voorstellen dat velen dit niet bijzonder vinden maar voor mij is VILE één van de beste brute deathbands die er rondstrompelen op dit moment.
Of eerder, niemand die het te horen krijgt, tenzij je specifiek gaat zoeken. Dat UL geen mp3's van ze heefd en hun eigen webpagina niet zo best werkt helpt overigens ook niet zoGr. Dracula schreef:[..]
Nou, dat zou best eens mogen, onderhand.
Beheaded is nou typisch zo`n voorbeeld van `t lelijke eendje. Zulk een kwaliteit en nauwelijks een hond die het horen wil...