Thrash/Speed metal III
- The Horseman
Duitse Thrash heeft in de jaren 80 altijd minder melodie gehad en meer snel en rauwheid bezeten.
Ik ben dan ook meer liefhebber voor Bay Area/Amerikaanse Thrashbands omdat ze ook oog voor melodie en de songs opzichzelf hebben.
Overigens kan ik echt wel genieten van bijvoorbeeld Pleasure To Kill van Kreator.
Ik ben dan ook meer liefhebber voor Bay Area/Amerikaanse Thrashbands omdat ze ook oog voor melodie en de songs opzichzelf hebben.
Overigens kan ik echt wel genieten van bijvoorbeeld Pleasure To Kill van Kreator.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
ik vind curse the gods op the antichrist veel gaver klinken dan de oude versiedefenderofsteel schreef:[..]
dat vinden er veel toch juist een must? ik ben meer voorstander van de modernere mixen.
voorbeelden. metaldischarge en tempo of the damned doen mij meer dan eternal devastation of bonded by blood
- defenderofsteel
meeens de hele stelling wel. maar om nu eens een album te noemen? zou zelf voor reign in blood kiezenDestructor schreef:[..]
Oude Slayer, Exodus, Testament, Razor, Evil Dead, Kill 'Em All van Metallica. een hoop Bay Erea Bands vind ik pure thrash. Duits thrash vind ik bijvoorbeeld altijd iets duisterde en zwaarder, terwijl New York thrash altijd wat meer Speed en Hardcore achtig is.
www.myspace.com/suddenthrash
- defenderofsteel
dan heb je de limited edition:) die zoek ik trouwens nog. ken het nummer zelf niet. maar weet bijna wel zeker dat ik het met je eens bent. ligt aan de betere productie neem ik aanvalkyrian schreef:[..]
ik vind curse the gods op the antichrist veel gaver klinken dan de oude versie
- Destructor
Bang your head against the stage like you never did before!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
is wel erg gaaf hoor 66 nummersdefenderofsteel schreef:[..]
dan heb je de limited edition:) die zoek ik trouwens nog. ken het nummer zelf niet. maar weet bijna wel zeker dat ik het met je eens bent. ligt aan de betere productie neem ik aan

Cathalised schreef:[..]
Make it ring, make it bleed, make it really sore!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Hmm ik heb wel opnames van Paradox, Sabbat, Toxik, Candlemass en Exodus op dynamo '88. Helaas geen Laaz Rockit. Maar mocht je een van deze willen ben ik wel geïnteresseerd in de opnames van 2005!defenderofsteel schreef:maar aangezien er nu zoveel mensen actief zijn in deze topic?
iemand de radio opnamens van laazrockt dynamo '88?
ruilen tegen de opnamens van dit jaar dynamo of kan ook nog wel de beeldopnamens van het taste for rebellion live album regelen
"Maya subjects you..."
- The Horseman
Leuk, activiteit in dit topic!
Ik ga absoluut voor oude Destruction, enorm gaaf! Jammer dat ze met de latere albums meer de Amerikaanse kant opgingen, hoewel ik ze nog steeds erg gaaf vind!
CUUUUUUUUUUUUURRRRRRRSEEEEE the GOOOOODS! Die hoge gekke krijsen van Schmier, daar zal ik immer fan van blijven. Ik vind die oude, mindere mixen juist veel gaver, organischer, het staat dichter bij je. Vooral de mix van Hell Awaits, None shall defy, dat soort spul kan ik zeer bejubelen.
Maar hoe iemand Metal Discharge beter kan vinden dan de rest van Destruction......oei, gebruik je oren man!
Ik ben overigens zeer geïnteresseerd in die opnames van Dynamo 88! Heb je die op de pc staan neem ik aan Stillborn?
Dan gaan wij zo maar weer es msnen denk ik 
Ik ga absoluut voor oude Destruction, enorm gaaf! Jammer dat ze met de latere albums meer de Amerikaanse kant opgingen, hoewel ik ze nog steeds erg gaaf vind!
CUUUUUUUUUUUUURRRRRRRSEEEEE the GOOOOODS! Die hoge gekke krijsen van Schmier, daar zal ik immer fan van blijven. Ik vind die oude, mindere mixen juist veel gaver, organischer, het staat dichter bij je. Vooral de mix van Hell Awaits, None shall defy, dat soort spul kan ik zeer bejubelen.
Maar hoe iemand Metal Discharge beter kan vinden dan de rest van Destruction......oei, gebruik je oren man!

Ik ben overigens zeer geïnteresseerd in die opnames van Dynamo 88! Heb je die op de pc staan neem ik aan Stillborn?

Hmm, als de productie van de nieuwe cd van Destruction beter schijnt te zijn dan van de oude platen ga ik hem toch maar eens een kans geven. Vind namelijk dat Destruction totaal niet uit de verf komt op de nummers die ik gehoord heb, het klinkt te slap naar mijn mening.
Hij was al wel uit toch? Anders ga ik weer voor niets naar de cdwinkel
Hij was al wel uit toch? Anders ga ik weer voor niets naar de cdwinkel

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
omdat je nummers niet kent?Hellfire's Dominion schreef:Hmm, dat heb ik dus gedaan en toen vond ik ze ook waardeloos en heb ik me om gedraaid om met mensen te praten..
Het is gewoon niet 'pakkend' genoeg naar mijn mening. Het zijn op zich redelijke nummers maar ze kunnen mijn aandacht niet lang vasthouden, ik weet niet precies waar het aan ligt..
nummers zijn erg simpel en catchy
het is geen wagner hoor
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Hahah, dat beweer ik ook niet hoor.Kristof schreef:[..]
omdat je nummers niet kent?
nummers zijn erg simpel en catchy
het is geen wagner hoor
Inmiddels ken ik al aardig wat nummers hoor, kan ze niet meezingen want daar heb ik ze niet vaak genoeg voor geluisterd, maar denk niet dat het daar aan ligt. Ik luister de nieuwe cd wel en als ik die ook niks vindt is het gewoon niet voor mij weggelegd. Wie weet stoort de productie mij alleen maar.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
en je noemt jezelf een thrashfan?Hellfire's Dominion schreef:[..]
Hahah, dat beweer ik ook niet hoor.
Inmiddels ken ik al aardig wat nummers hoor, kan ze niet meezingen want daar heb ik ze niet vaak genoeg voor geluisterd, maar denk niet dat het daar aan ligt. Ik luister de nieuwe cd wel en als ik die ook niks vindt is het gewoon niet voor mij weggelegd. Wie weet stoort de productie mij alleen maar.
ga dan gewoon the haunted luisteren!
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Precies!Rattlehead schreef:Mee eens Kristof, Destruction is een van de basisbands in de thrash...ik zou het wel kunnen begrijpen dat mensen moeten wennen aan Schmiers enigszins afwijkende vocalen, maar de nummers zijn extreem catchy!
Standaard bandje..
En nu hou ik op, want jullie denken er duidelijk anders over.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik doelde op het feit dat jij de productie niets vindHellfire's Dominion schreef:[..]
Liever niet eigenlijk, en als thrashfan hoef je niet elke band in het genre goed te vinden.
Ik luister nu naar Dark Angel-Hunger of the undead, blijft een gave plaat waar het nummer op staat.
Ja, daar heb je gelijk in, er zijn een hoop meer bands waar dat ook bij is.Kristof schreef:[..]
ik doelde op het feit dat jij de productie niets vind
Ik opperde het als mogelijke reden waarom Destruction mij niet pakt. Even voor de duidelijkheid, ik vind het zeker geen slechte band maar ken genoeg bands die ik stukken beter vindt en daar dus liever mijn aandacht aan geef.
- Dragonforce
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- defenderofsteel
niet zo bekrompe he ernst. die nieuwe albums komen veel agresiever over waarom vanwege de productie. daar gaat bij mij voor.Rattlehead schreef:Leuk, activiteit in dit topic!
Maar hoe iemand Metal Discharge beter kan vinden dan de rest van Destruction......oei, gebruik je oren man!![]()
Ik ben overigens zeer geïnteresseerd in die opnames van Dynamo 88! Heb je die op de pc staan neem ik aan Stillborn?Dan gaan wij zo maar weer es msnen denk ik
- defenderofsteel
waren deze ook voor de radio? dan ben je tenmiste verzekerd van goede opnamens. anders heb ik wel intresse in toxik en paradoxStillborn schreef:[..]
Hmm ik heb wel opnames van Paradox, Sabbat, Toxik, Candlemass en Exodus op dynamo '88. Helaas geen Laaz Rockit. Maar mocht je een van deze willen ben ik wel geïnteresseerd in de opnames van 2005!
- Lone Starr
Bestial Invasiooooooooonnn!!!!!Rattlehead schreef:Mee eens Kristof, Destruction is een van de basisbands in de thrash...ik zou het wel kunnen begrijpen dat mensen moeten wennen aan Schmiers enigszins afwijkende vocalen, maar de nummers zijn extreem catchy!
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- defenderofsteel
- Oblivion
- Contacteer:
Heidewolf schreef:Kreator is gaver destruction. Het klinkt allemaal iets strakker en melodieuzer. En ik vind enemy of god ook iets leuker dan pleasure to kill.

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
-
Enemy of god draai ik bijna nooit meer. De nummers die ze er live van spelen zijn goed te pruimen, maar ik draai liever de oude cd's. Echt een favoriet heb ik niet, maar ik denk dat ik endless pain en Pleasure to kill het meest draai.
De nieuwe van Destruction doet me weinig. Het klinkt niet verkeerd, maar hij laat weinig indruk achter. No mans land vind ik wel een vet nummer. Misschien een kwestie van een paar keer luisteren.
De nieuwe van Destruction doet me weinig. Het klinkt niet verkeerd, maar hij laat weinig indruk achter. No mans land vind ik wel een vet nummer. Misschien een kwestie van een paar keer luisteren.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
thrashfan zijn is soms hard
had zaterdag een harde mep in mijn gezicht gekregen (tanden deels door mijn lippen) maar ik dacht dat geneest wel, niet dus, vanmorgen naar dokter moeten gaan omdat alles was beginnen te ontsteken (zweren en dik), pijn boeit me niet, maar kan amper eten
had zaterdag een harde mep in mijn gezicht gekregen (tanden deels door mijn lippen) maar ik dacht dat geneest wel, niet dus, vanmorgen naar dokter moeten gaan omdat alles was beginnen te ontsteken (zweren en dik), pijn boeit me niet, maar kan amper eten