Black Metal Worship pt. DCLXVI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Amibor

Bericht door Amibor » vr sep 09, 2005 12:39 pm

N.E. schreef:[..]

hahahaha ik heb in een zin nog nooit zo'n contradictie gelezen,
neem een ieder zoals ie is? beetje vrijblijvend, modernistisch, disrespect voor je (persoonlijke) geschiedenis, vind je niet?
Geniet van je leven? je gaat toch niet op de Carpe Diem en hedonistische tour he? :?
zoals je ouders jou hebben gemaakt, zo is de maatschappij een voortkoming uit het vorige. disrespect voor de geschiedenis, zowel ouderlijk als maatschappelijk is kwalijk.
wederom, jij refereert naar materie, is de verheerlijking van materie daadwerkelijk, ZELFS in BM, zo gigantisch dat complete redenaties aan dat verleend worden... :lol: :lol: :lol:
het lichaam is idd een hoopje vlees en bloed, een huls. Zonder een geest kan dat klote lichaam ook geen hol, dus waarom zoveel waarde hechten aan die materie... jezus... ongelooflijk.

Feit dat deze onzin naar boven komt, bewijst wederom weer dat mensen tegenwoordig van Buiten naar Binnen leven ipv Binnen naar Buiten. Het inferieure wordt hierarchisch hoger gezien dan het Superieure, Lichaam boven Geest.
De maatschappij vormt de mens ipv van dat de mens de maatschappij vormt. het Uiterlijk is reflectie van Innerlijk. met dit soort passieve onzin verandert er nooit wat. je kunt ook Actief van je leven genieten ipv huilen dat het zuigt en machteloos toekijken. tuurlijk, vast niet voor de gehele maatschappij, maar who cares.
Tegenwoordig zijn er programmas zoals: je bent wat je eet, je bent wat je rijdt.... :arrow: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
sinds wanneer bepaald materie (eten en auto) wat je bent hahahaha en de gehele maatschappij schijnt het nog eens te zijn met dit soort inferieure materiele gedachten.

Zoals true Torko al zei, KIJK om je heen, meer is niet nodig. theorien zijn interessant maar pas 'handig' of nuttig als ze aangepast kunnen worden aan de Hedendaagse realiteit.
Haha dit bedoel ik dus. Een ontzettend simpele en duidelijke post veel te ingewikkeld bekijken. Ik gooi er een paas cliches tegenaan om duidelijk te maken dat het allemaal niet zo ingewikkeld is, en wat doet meneer, op wetenschappelijke wijze mijn post ontleden. Je snapt er werkelijk helemaal niets van.

Edit; en volgens mij ben jij hier een van de weinige die 'de mens nemen zoals ie is' een belachelijk iets vindt. Jij beoordeelt iemand dus duidelijk niet op zijn persoonlijkheid, karakter en gedrag, maar op zijn geschiedenis. Walgelijk.
En zoals ik en de meeste anderen dat doen, gaat het prima samen met het genieten van je leven. Ik zie nergens een contradictie. Ik zie alleen iemand die geindoctrineerd is door geschreven werken en ideologieen van andere mensen, die minstens even slim of dom zijn als jezelf. Noem je dat voor jezelf denken?
Laatst gewijzigd door Amibor op vr sep 09, 2005 12:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » vr sep 09, 2005 12:41 pm

Amibor schreef:[..]

Haha dit bedoel ik dus. Een ontzettend simpele en duidelijke post veel te ingewikkeld bekijken. Ik gooi er een paas cliches tegenaan om duidelijk te maken dat het allemaal niet zo ingewikkeld is, en wat doet meneer, op wetenschappelijke wijze mijn post ontleden. Je snapt er werkelijk helemaal niets van.
de ultieme dooddoener in een discussie :)
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Amibor

Bericht door Amibor » vr sep 09, 2005 12:55 pm

nuberus schreef:[..]

nee hoor dan ben je geen boer, dan zou ik dat ook moeten zijn. Het is bij mij vaak wel een deur naar andere gedachten of juist ultieme stilte, het gedachtegoed van een band is daaraan ondergeschikt.

Mijn ouders vonden dat destijds ook hypocriet, luisteren naar muziek waar je niet achter staan. Maar dat is onzin. Als je rekening moet houden met de gedachtegang van honderden muzikanten voor je een cd op kan zetten, houd je weinig meer over. Zeker weinig black metal. Het gaat mij ook vooral om de agressie, de sfeer en de wijd uitgesponnen manier van muziek maken (bij bands als Xasthur bv.) Je hoeft echt geen NS'er, misantroop of suicidaal persoon te zijn om er naar te mogen of kunnen luisteren.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » vr sep 09, 2005 1:21 pm

Mijn ouders vonden dat destijds ook hypocriet, luisteren naar muziek waar je niet achter staan. Maar dat is onzin. Als je rekening moet houden met de gedachtegang van honderden muzikanten voor je een cd op kan zetten, houd je weinig meer over.
Dan zou ik nu toch al zo'n 600 mensen hebben vermoord, 83 zelfmoord pogingen hebben gedaan, willekeurig mensen inelkaar slaan en bij de NS werken...

of alleen love ballads beluisteren
It's the end of time

FrisianFreedom
Contacteer:

Bericht door FrisianFreedom » vr sep 09, 2005 3:19 pm

Misschien hadden je ouders wel gelijk.

:!:
[img]http://www.corrupt.org/transcendence/forum/yabbfiles/Templates/Forum/default/transcendence.jpg[/img]
[b][url=http://WWW.CORRUPT.ORG]CORRUPT.ORG[/url][/b]

[b][url=http://www.anus.com]AMERICAN NIHILIST UNDERGROUND SOCIETY[/url][/b]

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » vr sep 09, 2005 3:26 pm

Misschien hadden ze ook wel ongelijk, en was hij uiteindelijk toch gewoon een adoptie baby uit de Dominicaanse Republiek.
Hoegaarden or die!

FrisianFreedom
Contacteer:

Bericht door FrisianFreedom » vr sep 09, 2005 3:35 pm

Wat ik daar juist zei was niet bepaald constructief, maar ik ben wel serieus.

Het is een punt wat steeds weer terugkomt: muziek willen scheiden van de 'ideologie' (waar men het niet mee eens is) onder het motto van: 'maar, het gaat toch om de muziek?!'
Wat men dan niet beseft is dat een ideologie of een bepaalde 'spirit' / geest in z'n geheel in de muziek verwoven is: Muziek en ideologie/spirit zijn één. Het ene is de uiting van het andere.
[img]http://www.corrupt.org/transcendence/forum/yabbfiles/Templates/Forum/default/transcendence.jpg[/img]

Jepster

Bericht door Jepster » vr sep 09, 2005 3:39 pm

Zijn er hier nog fans van Carpathian Forest? Wat een heerschende band, vooral Black Shining Leather is geniaal, en wat heeft Nattefrost toch een heerlijk ranzige stem. De persoon Nattefrost is dan weer een ander verhaal.

Squid

Bericht door Squid » vr sep 09, 2005 3:43 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:Zijn er hier nog fans van Carpathian Forest? Wat een heerschende band, vooral Black Shining Leather is geniaal, en wat heeft Nattefrost toch een heerlijk ranzige stem. De persoon Nattefrost is dan weer een ander verhaal.
O.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » vr sep 09, 2005 3:44 pm

FrisianFreedom schreef:Wat men dan niet beseft is dat een ideologie of een bepaalde 'spirit' / geest in z'n geheel in de muziek verwoven is: Muziek en ideologie/spirit zijn één. Het ene is de uiting van het andere.
Dus klanken zijn niet autonoom maar zijn gekoppeld aan een (vaste) betekenis? Wat een onzin...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Morgeve

Bericht door Morgeve » vr sep 09, 2005 3:46 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:Zijn er hier nog fans van Carpathian Forest? Wat een heerschende band, vooral Black Shining Leather is geniaal, en wat heeft Nattefrost toch een heerlijk ranzige stem. De persoon Nattefrost is dan weer een ander verhaal.
Ik vind het, ondanks dat veel mensen het cliche en TE en te bekend of zo vinden, nog steeds een gave band.

En blabla nattefrost, dat is volgens mij ook al vaak langs geweest. maar nogmaals, gaat het mij meer om de muziek dan de persoonlijkheid van bijvoorbeeld de zanger.
tuuut tuut tuut tuuut tuuut

FrisianFreedom
Contacteer:

Bericht door FrisianFreedom » vr sep 09, 2005 3:48 pm

volgens mij ben jij hier een van de weinige die 'de mens nemen zoals ie is' een belachelijk iets vindt.
Wat voor bewijs levert dat als een meerderheid van mensen het niet belachelijk vind?
Het antwoord weet je hopelijk zelf wel.
Amibor schreef:[..]Jij beoordeelt iemand dus duidelijk niet op zijn persoonlijkheid, karakter en gedrag, maar op zijn geschiedenis.
En wat als je nou al deze factoren laat meetellen?

Jepster

Bericht door Jepster » vr sep 09, 2005 4:20 pm

Squid schreef:[..]
O.
Ja.

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » vr sep 09, 2005 4:37 pm

Maiastru Sfetnic van Negura bunget opgezet.

Wat een geniale cd.
Gelegenheids Satanist

Krijst

Bericht door Krijst » vr sep 09, 2005 5:14 pm

Mijn ouders vonden dat destijds ook hypocriet, luisteren naar muziek waar je niet achter staan. Maar dat is onzin. Als je rekening moet houden met de gedachtegang van honderden muzikanten voor je een cd op kan zetten, houd je weinig meer over. Zeker weinig black metal. Het gaat mij ook vooral om de agressie, de sfeer en de wijd uitgesponnen manier van muziek maken (bij bands als Xasthur bv.) Je hoeft echt geen NS'er, misantroop of suicidaal persoon te zijn om er naar te mogen of kunnen luisteren.
Achter muziek staan is wat anders dan achter de personen die de muziek maken staan.
Zoals ik al eerder zei, het liedje: "heb je even voor mij" van Frans Bauer heeft weinig om achter te staan. Het doet er voor het nummer ook geen fuck toe wat Frans Bauer van woonwagenkampen vindt. En je hoeft ook echt niet zelf in een woonwagen te wonen om achter de muziek van Frans Bauer te staan. Het zou wat anders zijn als hij zou zingen "heb je even voor mij, want ik ben van het woonwagenkampbewonerras en ben dus beter dan de rest" (het rijmt voor geen meter, maar op zich zou het een hit kunnen worden denk ik). Dan is het moeilijker om achter de muziek te staan. Er zijn genoeg bands waarvan de bandleden er vast maffe ideeen op nahouden, maar het boeit weinig zolang de muziek er verder niets mee te maken heeft.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » vr sep 09, 2005 5:30 pm

Krijst schreef:[..]

Achter muziek staan is wat anders dan achter de personen die de muziek maken staan.
Zoals ik al eerder zei, het liedje: "heb je even voor mij" van Frans Bauer heeft weinig om achter te staan. Het doet er voor het nummer ook geen fuck toe wat Frans Bauer van woonwagenkampen vindt. En je hoeft ook echt niet zelf in een woonwagen te wonen om achter de muziek van Frans Bauer te staan. Het zou wat anders zijn als hij zou zingen "heb je even voor mij, want ik ben van het woonwagenkampbewonerras en ben dus beter dan de rest" (het rijmt voor geen meter, maar op zich zou het een hit kunnen worden denk ik). Dan is het moeilijker om achter de muziek te staan. Er zijn genoeg bands waarvan de bandleden er vast maffe ideeen op nahouden, maar het boeit weinig zolang de muziek er verder niets mee te maken heeft.
Het is maar net hoe persoonlijk jij die teksten opneemt. Mij persoonlijk boeit het niet...
It's the end of time

K.

Bericht door K. » vr sep 09, 2005 5:31 pm

Teksten boeien jou niet?

phobia4
Contacteer:

Bericht door phobia4 » vr sep 09, 2005 5:48 pm

op darkfuneral.se zijn samples van het nieuwe album te beluisteren!

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » vr sep 09, 2005 6:01 pm

K. schreef:Teksten boeien jou niet?
Ik interesseer me ook niet zoveel voor teksten. Ik lees ze wel als ik de muziek luister. Soms denk ik wel van, hey dit is een vette tekst. Maar meestal crëeer ik liever m'n eigen beeld.
Er zitten behoorlijk vaak zelfs niet eens teksten bij een album.

K.

Bericht door K. » vr sep 09, 2005 6:02 pm

Ja, jammer is dat. Als ze erbij zitten lees ik het vrijwel altijd, toch wel interessant.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » vr sep 09, 2005 6:03 pm

Sandr schreef:ben ik trouwens een enorme boer als ik zeg dat het mij bij black metal vooral om de muziek en de sfeer die het genre oproept gaat?
ik heb zelf duidelijke opvattingen over het leven, de wereld, het menselijke ras etc (alhoewel onderhevig aan veranderingen), maar die komen lang niet altijd overeen met heersende stromingen in de black metal (en ik ben absoluut niet bereid ze zomaar over te nemen)
Idem.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » vr sep 09, 2005 6:47 pm

K. schreef:Teksten boeien jou niet?
Juist wel, het boeit me echter niet of ze nu over rassenverschillen, goden aanbidding of wat dan ook maar gaan...
It's the end of time

Othrys

Bericht door Othrys » vr sep 09, 2005 7:16 pm

Heb je weer wat gedownload?

Afgezien daarvan, Black Shining Leather rost, met afstand het beste album van Carpathian Forest.
The True North, Strong and Free

Othrys

Bericht door Othrys » vr sep 09, 2005 7:34 pm

Thorwulf schreef:En hoe staat het er voor met de wereld, met ons europa 60 jaar na de van van Berlijn?
Bar en bar slecht als je het mij vraagt, de maatschappij gaat steeds verder naar de kloten, oude waarden als eer en loyaliteit zijn niet meer te vinden. Oudere mensen durven nauwelijks meer over straat. Dier en natuur worden als consumptie product gebruikt in deze kapitalistische wereld zonder na de gevolgen te kijken.
Met wat je hier schrijft ben ik het roerend eens. In wat je zegt over scheiding van culturen kan ik me ook wel vinden, ik ben evenmin blij met wat men zo eufemistisch 'de multiculturele samenleving' noemt. Waar we naar toe gaan is een dominante monocultuur van decadentie. Kijk om je heen en je ziet het verval overal. Nederland loopt 'voor'op in Europa wat dat betreft, als het niveau van de programma's op televisie een maatstaf is voor de intelligentie van een natie zijn wij ongetwijfeld het stompzinnigste volk op het continent.

Totzover de overeenkomsten tussen jouw en mijn denkwijze, jouw en mijn onvrede met de huidige stand van zaken. Wat jij en je Pagan Front vrienden doen is het benoemen van de joden of voor mijn part een 'joodse mindset' als oorzaak van het probleem. Dat is niets meer dan het zoeken van een zondebok.

Een constructieve aanpak van een probleem is niet het aanwijzen van een schuldige, maar het zoeken naar een oplossing. Persoonlijk houd ik mij dus liever bezig met het laatste. Ik kan aan de wereld om mij heen niet veel veranderen, maar ik kan wel de hand in eigen boezem te steken en nadenken over hoe ik mijzelf kan verbeteren, zowel in mijn doen en laten op deze aardbol als geestelijk, of spiritueel zo je wilt. Noem het voor mijn part het streven naar een status van uebermensch, maar slechts met mijn eigen ontwikkeling als referentiekader, niet om een vergelijking te trekken tussen mijzelf en anderen.
The True North, Strong and Free

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » vr sep 09, 2005 7:42 pm

FrisianFreedom schreef:Wat ik daar juist zei was niet bepaald constructief, maar ik ben wel serieus.

Het is een punt wat steeds weer terugkomt: muziek willen scheiden van de 'ideologie' (waar men het niet mee eens is) onder het motto van: 'maar, het gaat toch om de muziek?!'
Wat men dan niet beseft is dat een ideologie of een bepaalde 'spirit' / geest in z'n geheel in de muziek verwoven is: Muziek en ideologie/spirit zijn één. Het ene is de uiting van het andere.
luisteren doe ik met mijn oren, niet met mijn ogen
teksten kunnen zeker een meerwaarde hebben en ze kunnen zeker bijdragen aan de sfeer van een nummer, maar ik vind het nogal pretentieus om te beweren dat je door een bepaalde combinatie van drums, gitaarakkoorden en evt. keyboards één bepaalde ideologie uitdraagt
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr sep 09, 2005 7:52 pm

Othrys schreef:[..]

Met wat je hier schrijft ben ik het roerend eens. In wat je zegt over scheiding van culturen kan ik me ook wel vinden, ik ben evenmin blij met wat men zo eufemistisch 'de multiculturele samenleving' noemt. Waar we naar toe gaan is een dominante monocultuur van decadentie. Kijk om je heen en je ziet het verval overal. Nederland loopt 'voor'op in Europa wat dat betreft, als het niveau van de programma's op televisie een maatstaf is voor de intelligentie van een natie zijn wij ongetwijfeld het stompzinnigste volk op het continent.

Totzover de overeenkomsten tussen jouw en mijn denkwijze, jouw en mijn onvrede met de huidige stand van zaken. Wat jij en je Pagan Front vrienden doen is het benoemen van de joden of voor mijn part een 'joodse mindset' als oorzaak van het probleem. Dat is niets meer dan het zoeken van een zondebok.

Een constructieve aanpak van een probleem is niet het aanwijzen van een schuldige, maar het zoeken naar een oplossing. Persoonlijk houd ik mij dus liever bezig met het laatste. Ik kan aan de wereld om mij heen niet veel veranderen, maar ik kan wel de hand in eigen boezem te steken en nadenken over hoe ik mijzelf kan verbeteren, zowel in mijn doen en laten op deze aardbol als geestelijk, of spiritueel zo je wilt. Noem het voor mijn part het streven naar een status van uebermensch, maar slechts met mijn eigen ontwikkeling als referentiekader, niet om een vergelijking te trekken tussen mijzelf en anderen.

Ik vrees dat er geen oplossing is voor de neerwaartse spiraal waar we als volk in verzeilt geraakt zijn. Om dit voor elkaar te krijgen zal de massa compleet om moeten slaan en dat zie ik niet snel gebeuren.
Ze zijn te gewend aan deze samenleving en zien niet of nauwelijks nadelen in.
Pas na een grote oorlog waarin de huidige maatschappij zichzelf vernietigd zal er op de as een nieuw begin, een nieuwe samenleving gebouwd kunnen worden.

Nog even over het anti semitisme van het PF, ik kwam zojuist deze quote tegen en vond hem persoonlijk wel passend bij deze discussie.
Verder ben ik het zo te lezen in grote lijnen met je eens.

"Look back a little and see what has happened. Nineteen hundred years ago you were an innocent, care-free, pagan race. You took unblushing pride in the glory of your naked bodies. Disporting yourselves on the hillsides and in the valleys of the great outdoors, you took to speculating on the wonder and mystery of life and laid the foundations of natural science and philosophy. Yours was a noble, sensual culture, unirked by the pricklings of a social conscience or by any sentimental questionings about human equality. Who knows what great and glorious destiny might have been yours if we had left you alone.

We made you the willing and unconscious bearers of our mission to the whole world, to the barbarous races of the earth, to the countless unborn generations. Without fully understanding what we were doing to you, you became the agents at large of our racial tradition, carrying our gospel to t h e unexplored ends of the earth.

Our tribal customs have become the core of your moral code. Our tribal laws have furnished the basic groundwork of all your august constitutions and legal systems. And the law which went forth from Zion became the official religion of Rome.

But what are the 'Protocols of the Elders of Zion' besides the unquestionable historical conspiracy which we have carried out, which we have never denied because you never had the courage to charge us with it, and of which the full record is extant for anybody to read?" (Marcus Eli Ravage, The Century Nr. 3, 1938, p. 346) "

*mensen die me een pm gestuurd hebben, morgen komt er een terug met de ftp info*
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Fusion

Bericht door Fusion » vr sep 09, 2005 8:02 pm

Oh Thorwulf wat zit je toch heerlijk diep tot over je over in die pseudo-wetenschappelijk onzin theorieen van je :lol:
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Amibor

Bericht door Amibor » vr sep 09, 2005 8:08 pm

Fusion schreef:Oh Thorwulf wat zit je toch heerlijk diep tot over je over in die pseudo-wetenschappelijk onzin theorieen van je :lol:
Haha, schattig he.

He Eric, heb je Robert nog kunnen ronselen, of is het maar een vieze linkse hippie gebleven?
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Jepster

Bericht door Jepster » vr sep 09, 2005 8:21 pm

Heb je weer wat gedownload?

Afgezien daarvan, Black Shining Leather rost, met afstand het beste album van Carpathian Forest.
Nee, hoezo?

K.

Bericht door K. » vr sep 09, 2005 8:30 pm

Omdat je gister iets in de trant van "Kopen? Blijf niet aan de gang, kost me teveel geld." zei.

Jepster

Bericht door Jepster » vr sep 09, 2005 8:32 pm

K. schreef:Omdat je gister iets in de trant van "Kopen? Blijf niet aan de gang, kost me teveel geld." zei.
Oh ja, dat is ook wel zo. Maar zo af en toe koop ik wel eens een paar albums.

Zorya

Bericht door Zorya » vr sep 09, 2005 8:34 pm

Fear_of_the_dark, je bent grappig.

En waarom wordt er geen apart bm-ideologie topic aangemaakt?

Of zeik ik nu?

Ach.
From their torment springs its delight.

Jepster

Bericht door Jepster » vr sep 09, 2005 8:35 pm

Zorya schreef:Fear_of_the_dark, je bent grappig.

Of zeik ik nu?

Ach.
Dank je, maar ik weet niet waar jij de grap ziet.

Krijst

Bericht door Krijst » vr sep 09, 2005 11:28 pm

Dragonforce schreef:[..]
Het is maar net hoe persoonlijk jij die teksten opneemt. Mij persoonlijk boeit het niet...
Je weet dat je ome Plaag hier boos mee maakt he?
En hij heeft gelijk met wat hij eerder hierover zei.
Je hoeft de tekst niet letterlijk te kennen. Het gaat uiteindelijk om wat bands met de muziek willen of juist niet willen. En daarvoor hoef je echt niet elke tekst uitgebreid gelezen te hebben, maar ik vind het toch redelijk belangrijk om te weten waar het ongeveer allemaal om te doen is.
Zelf vind ik, naast al dat NS gedoe, bijvoorbeeld ook geen zak aan Lord of the Rings gezeik.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Procrustus

Bericht door Procrustus » za sep 10, 2005 1:43 am

Zorya schreef:Fear_of_the_dark, je bent grappig.

Of zeik ik nu?

Ach.
van mij mag het best hier. Is weer eens wat anders dan een opsomming van de meest obscure bandjes die iedereen kent. En om nou het hele forum vol te spammen met alleen maar BM topics...

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » za sep 10, 2005 1:45 am

Procrustus schreef:[..]
. En om nou het hele forum vol te spammen met alleen maar BM topics...
Juist. Als er ook nu DM topics zouden komen en power metal topics....

Jepster

Bericht door Jepster » za sep 10, 2005 1:53 am

arnibes schreef:[..]

Juist. Als er ook nu DM topics zouden komen en power metal topics....
...dan zou dit forum opeens een stuk kleurrijker worden :D

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » za sep 10, 2005 1:55 am

LOL nee, die topics zijn er inderdaad niet nee.
Front voor/der Matigheid
last.fm

N.E.
Contacteer:

Bericht door N.E. » za sep 10, 2005 11:48 am

Edit; en volgens mij ben jij hier een van de weinige die 'de mens nemen zoals ie is' een belachelijk iets vindt. Jij beoordeelt iemand dus duidelijk niet op zijn persoonlijkheid, karakter en gedrag, maar op zijn geschiedenis. Walgelijk.
En zoals ik en de meeste anderen dat doen, gaat het prima samen met het genieten van je leven. Ik zie nergens een contradictie. Ik zie alleen iemand die geindoctrineerd is door geschreven werken en ideologieen van andere mensen, die minstens even slim of dom zijn als jezelf. Noem je dat voor jezelf denken?
:lol:

iemands geschiedenis is iemands karakter. Jij bent een evolutionist, linear, jij zit niet in en wil niet in zien dat het verleden iemand maakt zoals ie is. jouw probleem.

Ik lees al maanden geen boeken, ik kijk en luister om me heen. Hedendaags realisme. dus zeik niet eikel.
hahaha hoe jij denkt is ook verzonnen door iemand, of denk je dat dit modernistische uitbuitende gezanik uit de lucht is komen vallen. werderom :arrow: sukkel
Laatst gewijzigd door N.E. op za sep 10, 2005 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

N.E.
Contacteer:

Bericht door N.E. » za sep 10, 2005 11:51 am

hier kan amnibor de Jood nog wat van leren, de evolutionist, de individualist, de verlichter, de rationalist.

Van binnen (ik) naar buiten (maatschappij). Vergelijken maakt dit leven een hel. jij bent hun niet en hen zijn jou niet. Pas als de maatschappij als geheel Actief wordt , verandert er iets.. op dit moment.. kans van slagen 0%

Iedereen vindt het wel best in hun comfortabele leuke genietende destructieve consumerende leven. Wetenschap heeft ons verder verneukt door verschillende elementen als autonoom te zien, mens, dier , natuur, waardoor het supra belang niet wordt meegenomen in overwegingen, anders hadden we wel kunnen genieten zonder alles kapot te maken, nee erg genietend hoor. Feit dat je niets kan voelen voor je omgeving maakt je nogal een egotist. :roll:

Wees niet zo passief.
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

Amibor

Bericht door Amibor » za sep 10, 2005 12:10 pm

Amibor de Jood, eikel, sukkel.

Goede argumenten, ik ben onder de indruk.

Wederom blijkt uit je posts dat jij alleen kunt discussieren binnen je eigen referentiekader, en dat is jammer.
Ik ben een evolutionist? Volmondig neen.
Ik voel niets voor mijn omgeving?
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar niet uit mijn posts.

Ga nou maar weer lekker cd'tjes verkopen, en laat mij met rust. Godverdomme zeg.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » za sep 10, 2005 4:14 pm

N.E. schreef:Wetenschap heeft ons verder verneukt door verschillende elementen als autonoom te zien, mens, dier , natuur, waardoor het supra belang niet wordt meegenomen in overwegingen, anders hadden we wel kunnen genieten zonder alles kapot te maken, nee erg genietend hoor.
Leg uit...

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » za sep 10, 2005 4:21 pm

Kan er niet weer gewoon over bm gepraat worden?

Jepster

Bericht door Jepster » za sep 10, 2005 4:22 pm

Hellhammer schreef:Kan er niet weer gewoon over bm gepraat worden?
Inderdaad, het wordt erg politiek/wetenschappelijk.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » za sep 10, 2005 4:25 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]

Inderdaad, het wordt erg politiek/wetenschappelijk.
Uhm... er is nog geen woord over politiek gerept en het woord 'wetenschap' zou ik deze context al helemaal niet willen gebruiken...

Jepster

Bericht door Jepster » za sep 10, 2005 4:27 pm

the true Thorko schreef:[..]

Uhm... er is nog geen woord over politiek gerept en het woord 'wetenschap' zou ik deze context al helemaal niet willen gebruiken...
Dat gezeik over nationaal socialisme binnen de blackmetal scene vind ik aardig politiek.

Wat betreft wetenschap:

"Wetenschap heeft ons verder verneukt door verschillende elementen als autonoom te zien, mens, dier , natuur, waardoor het supra belang niet wordt meegenomen in overwegingen, anders hadden we wel kunnen genieten zonder alles kapot te maken, nee erg genietend hoor."

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » za sep 10, 2005 4:36 pm

Ik heb ook maar een order geplaatst voor een CD en een LP van de Lunar Aurora.
Ben erg benieuwd!

K.

Bericht door K. » za sep 10, 2005 4:39 pm

Waarom een LP? Meen me te herinneren dat jij geen LP-speler had.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » za sep 10, 2005 4:41 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]

Dat gezeik over nationaal socialisme binnen de blackmetal scene vind ik aardig politiek.

Wat betreft wetenschap:

"Wetenschap heeft ons verder verneukt door verschillende elementen als autonoom te zien, mens, dier , natuur, waardoor het supra belang niet wordt meegenomen in overwegingen, anders hadden we wel kunnen genieten zonder alles kapot te maken, nee erg genietend hoor."
Die quote heeft helemaal niets met wetenschap te maken... en alle aspecten die terug te vinde nzijn in NSBM zijn a-politiek. Bovenstaande discussie heeft nooit het niveau van esoterische, pseudo-wetenschappelijke kolder ontstegen...

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » za sep 10, 2005 4:42 pm

Hellhammer schreef:Ik heb ook maar een order geplaatst voor een CD en een LP van de Lunar Aurora.
Ben erg benieuwd!
Welke?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gesloten