Bericht
door Jesper » za sep 10, 2005 1:46 am
Zo, hehe, ik ben thuis!
Dam
Lekker begin van de avond! Niet helemaal mijn muziek, maar toch wel vermakelijk. Het geluid was ook redelijk goed hier, maar het stond wel wat hard.
Detonation
Top! Echt, gaaf optreden! Het geluid was trouwens subliem, nog nooit zo helder meegemaakt in de Baroeg! Toppuntje!
Gorerotted
Die heb ik stukken beter gezien, maar desondanks een lekker optreden. De nieuwe nummers kwamen live niet echt gaaf uit de verf, denk ook dat ik de laatste cd maar niet aanschaf. Allemaal meer van hetzelfde... Ook hier was het geluid redelijk goed.
Decapitated
Zeeeer matig. Ten eerste hadden ze kutgeluid. Verder speelden ze maar 1 nummer van de eerste cd, nl. het titelnummer. Ik dacht: yes, heerschen. Maar die nieuwe zanger wist de tekst niet eens, de malloot! Verder zou hij ook wel wat aan zn podiumprestatie kunnen doen. Voor de verandering eens niet zn haar voor zn ogen houden ofzo. Hij durfde het publiek niet eens aan te kijken... Zn strot is wel bruut, maar vrij eentonig. Het mist ook de agressie die Sauron wel had.
Verder speelden ze een half uur (!!!) korter dan gepland stond: 45 min ipv. 75 min. Al met al dus zeer matig...
Toppunt was toch Detonation, gevolgd door Gorerotted. Leuk avondje, maar ik had er stukken meer van verwacht...
Heus.