Bericht
door IROn » za sep 10, 2005 10:09 pm
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Wat was dat fantastisch!
Echt geweldig concert, halleluja!
Machine Men was erg verrot, zanger was niks en het klonk behoorlijk standaard. Symphorce vond ik stukken beter, ze hadden er duidelijk lol in, en dat werkte in op het publiek. Gaaf optreden.
En Sonata Arctica, tsja, woorden schieten tekort. Ik vond het helemaal geweldig. Fijne setlist ook, en ik was wel blij met die rustigere nummertje tussendoor, want... WAT WAS HET MIETERS WARM! Mijn shirt en jas waren helemaal doorweekt van het zweet, (En het regen-op-de-fiets-effect: druppels van je neus afblazen, alleen dan met zweet.) en een beetje frisse lucht was welkom geweest. Tegen het einde kon ik bijna niet meer op m'n benen staan, zo heb ik me uitgeleefd. Gelukkig was mijn idee om wat enegrie op te sparen een goed idee, want met The Cage als afsluiter kon het bij mij niet meer stuk. Heerscherdeheersch, te gaaf voor woorden.
De DJ tussendoor was inderdaad ook zeer fijn, met onder andere Powerslave, The Hellion/Electric Eye, Strong Arm Of The Law, 747 (Strangers in the night), Hallowed Be Thy Name, Battle Hymns, en die ene van Accept waar ik de titel niet van wist, Angel Witch, hij was duidelijk goed bezig.
En het bier: PALM! Ik was nog nooit in de zaal geweest, maar dit was een mooie meevaller voor mooie prijzen. Dat was wel weer een voordeel van de hitte, je had geen- last van het bier, alles werd direct weer uitgezweet. Doordrinken zonder effect is ook wel eens lekker.
Verder Arnibes (Knetterstoned?) tegen het lijf gelopen in de pit, (Die ik helaas veel te laat opmerkte) en wie was de persoon buiten met de verjaardagskaart?
Ook leuk dat we Happy Birthday en Lang zal hij leven gezongen hebben, al verstonden ze ons waarschijnlijk niet echt.
En na afloop: WATER! Man wat een dorst, ik was kapot. Toen we naar buiten liepen hoorde je van alle kanten ook mensen de frisse lucht de hemel inprijzen, en terecht.
Een ding is zeker: Volgende keer ga ik weer.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...