Landser / Zillertaler Türkenjäger
Landser / Zillertaler Türkenjäger
Punk achtige zooi dat zo extreem rechts is dat het gewoon humor is.
Niet eens suggestief of geraffineerd.
bv:
Opa war Sturmfuher bei der SS
Hurra, ein Neger brennt
Niet eens suggestief of geraffineerd.
bv:
Opa war Sturmfuher bei der SS
Hurra, ein Neger brennt
-
- Contacteer:
Dit is het soort zieke bands wat van mij best op mag houden met bestaan... Voegt niets toe aan de bestaande muziekscene behalve dan een enorme dosis absurdheid (nee niet de band absurd). Met name ZT vind ik erg, die cd zouden ze moeten gebruiken als proefkonijn bij zuur-op-metaal testen. Allemachtig wat een bagger...
Makkers staakt uw wild geraas
-
- Contacteer:
Als je via WinMX of Kazaa naar de Böhse Onkelz zoekt krijg je ook allemaal zo'n rotzooi van de Zillertaler Türkenjäger en zo. Dan zetten ze gewoon de naam van de Onkelz in de titel, om te zorgen dat mensen het downloaden. Vroeger waren zij ook nogal rechts (hun eerste demo's heetten Türke raus en Deutschland den Deutschen), maar nu al jaren niet meer. Dankzij die mensen die van die extreem rechtse rotzooi (zo'n nummer als Türke Türke is echt ziekelijk) onder de naam van de Onkelz verspreiden, krijgt zo'n goeje band een slechte naam.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
tuurlijk, en "Hurra Hurra ein nigger brennt" is een historisch verantwoorde vertelling over de achtergestelde positie van Afro-amerikanen in de jaren '50 in de zuidelijke staten van de VS en de desperate pogingen van de NAACP om hun positie te verbeteren en de invloed van de verderfelijke KKK te verminderen.
Suuuuure.
Als ik in Sodom zou zitten zou ik achteraf ook beweren dat het nummer daarover zou gaan.
Suuuuure.
Als ik in Sodom zou zitten zou ik achteraf ook beweren dat het nummer daarover zou gaan.
Vind je dat erg?Rascul_Waznagga schreef:Dit is het soort zieke bands wat van mij best op mag houden met bestaan... Voegt niets toe aan de bestaande muziekscene behalve dan een enorme dosis absurdheid (nee niet de band absurd). Met name ZT vind ik erg, die cd zouden ze moeten gebruiken als proefkonijn bij zuur-op-metaal testen. Allemachtig wat een bagger...
Dan luister je het toch niet?
Ik ga dadelijk de meesterplaat van de onkels maar weer eens onder de naald ketsen. Die nette man heerst namelijk al die andere baggerplaten er 400 keer uit.
Hoegaarden or die!
-
- Contacteer:
Volgens mij is 't toch echt Der nette Mann, ik geloof niet dat ze'm hebben omgebouwd. Persoonlijk vind ik dat een van hun mindere albums, maar ja smaken verschillenPoggwyd schreef:[..]
Ik ga dadelijk de meesterplaat van de onkels maar weer eens onder de naald ketsen. Die nette man heerst namelijk al die andere baggerplaten er 400 keer uit.
-
- Contacteer:
m'n favoriete Onkelz-nummer blijft toch Kirche
Ich pisse auf der Papst und seine Römische Zentrale
JBO is ook wel lachen. Toen ik ze in de Nuclear Blast-catalogus zag staan schrok ik ff van hun homofiele roze pakjes, maar de muziek is echt wel ruig. Voor wie hen niet kent: Het is een mix van rock, heavy metal, schlager, death metal en punk met grappige teksten. (als je geen Duits verstaat is 't natuurlijk niet zo grappig)
Enkele aanraders:
Hose runter, Schwanzvergleich
Ein guter Tag zum sterben
Ich will Lärm!
1001 Nacht
Ich möchte so gerne Metal hörn
Verteidiger des Blödsinns (Manowar-parodie)
Schlaf Kindlein schlaf (Metallica-parodie)
Ich pisse auf der Papst und seine Römische Zentrale

JBO is ook wel lachen. Toen ik ze in de Nuclear Blast-catalogus zag staan schrok ik ff van hun homofiele roze pakjes, maar de muziek is echt wel ruig. Voor wie hen niet kent: Het is een mix van rock, heavy metal, schlager, death metal en punk met grappige teksten. (als je geen Duits verstaat is 't natuurlijk niet zo grappig)
Enkele aanraders:
Hose runter, Schwanzvergleich
Ein guter Tag zum sterben
Ich will Lärm!
1001 Nacht
Ich möchte so gerne Metal hörn
Verteidiger des Blödsinns (Manowar-parodie)
Schlaf Kindlein schlaf (Metallica-parodie)