Gr. Dracula schreef:[..]
Neen.
We hebben ons er wel gemeld, betaald, en gauw weggescheurd om toch nog wat Incantation te zien.
Toen brak Nuub z`n arm waar hij tijdens Punchent Stench nog dapper mee heeft rondgelopen maar toen besloten we om toch maar richting hospital te gaan ( wat uiteindelijk geen overbodige luxe bleek). Dus reden we terug naar Hilversum.
Geen camping gezien dus, al met al.
Wel lekker kunnen douchen!
aah kijk aan, ik heb snachts 4 keer over de camping gelopen en sochtends ook nog 3 keer, en zelfs nog aan de camping baas gevraagd waar jullie uithingen, nu weet ik het. Mooi kloten voor hem.
Incantation: gemist godverdomme!!!
Belphegor: had hier toch wel wat meer van verwacht, niet dat het zo slecht was, maar toch niet geweldig.
Behemoth: de band waarvoor ik kwam, godverdomme het was gewoonweg geweldig! strak beukend, heerschend, GODVER!
Pungent Stench: gewoonweg gaaf, KLYSTER BOOGIE!
Unleashed: Voor mij de 2e band van de avond, alleen zat er niet echt veel gang in het publiek in het begin, later kwam het wat losser, en ik vond het een erg gave show!
Nile: De band is niet echt mijn ding, maar was toch benieuwd hoe ze het er live vanaf zouden gaan brengen. Het viel me neits teegn, tering wat rosten die er op los zeg! erg bruut, maar toch het blijft niet mijn band.
Al met al was het erg gezellig daar, en een zeer geslaagde verjaardag. Jammer dat we niet konden bbq-en Plaag, Gr. Dracula en Nuberus. Het smaakte ons iig goed

o ja en MindlessMayo wederom weer eens bedankt voor je biertje, had jij een banaan in je mond? volgens mij is die grijns niet van je hoofd verdwenen
edit: en nu eens lekker gaan douchen, tering hé haha ik loop me veel te mank, flink door me enkel gegaan, en me bloed was ook mooi rood haha