Opeth in 013 en melkweg

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » ma sep 12, 2005 9:36 am

Orklord schreef:Ik krijg steeds meer zin in woensdag. :D

Hoe was Extol eigenlijk?
Ik vond Extol ook wel OK. Op het eerste gehoor een mengelmoesje tussen textures en een emocore bandje (maar dat kwam misschien door het uiterlijk van de zanger) Ik heb een 3tal nummers van ze gezien dus ik kan geen compleet oordeel vellen. Maar ik ga zeker eens wat van ze luisteren.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma sep 12, 2005 10:24 am

Gisterenmiddag eigenlijk op het laatste moment besloten om er toch maar heen te gaan.Ben erg blij dat ik die keuze heb gemaakt.
Mooi,indrukwekkend concert.Goed gespeeld en ook een erg goed geluid.
Van alle keren (4 in totaal)dat ik Opeth heb gezien,hadden ze dit keer het beste geluid.De band had er duidelijk zin in en dat kwam ongetwijfeld ook door het werkelijk uitzinnige publiek.Mooi gezicht vanaf het balkon,waar wij stonden,om regelmatig al die handjes omhoog te zien gaan.
Enige minpuntje vond ik dat eindeloze geouwehoer van Mikael.Als ie wat minder had geluld hadden ze godver zo een nummer extra kunnen spelen!

Verder eigenlijk niets dan lof!!

We hebben ook nog aardig wat foto's gemaakt.Vanaf het balkon zoals gezegd,dus ze kunnen wat veraf zijn,maar volgens mij zitten er toch wel een aantal mooie bij.Ik ga nu eerst ff wakker worden met een bak koffie en een boterham met chocoladepasta.Als ik dan wat foto's heb geselecteerd volgen ze hier.
Laatst gewijzigd door yowannuzz op ma sep 12, 2005 10:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma sep 12, 2005 10:26 am

mét dat lullen erbij konden ze ook nog vijf extra songs spelen hoor

bands als opeth, dream theater en soortgenoten moeten gewoon altijd minstens 2.5 uur spelen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Jabberwocky
Berichten: 202
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:45 am

Bericht door Jabberwocky » ma sep 12, 2005 11:05 am

Gisteren geweldig concert van Opeth, het was alleen jammer dat een of andere lamlul zo nodig zijn concertervaringen per mobiel aan zijn halve vriendenkring moest doorgeven...
Allways look on the bright side of life

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » ma sep 12, 2005 11:07 am

dan ga je toch ergens anders staan, inplaats van daar te blijven staan en je te ergeren? Goed, het is asociaal van die mobile-eenheid, maar die past zich heus niet aan.

Gebruikersavatar
Jabberwocky
Berichten: 202
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:45 am

Bericht door Jabberwocky » ma sep 12, 2005 11:12 am

Procrustus schreef:dan ga je toch ergens anders staan, inplaats van daar te blijven staan en je te ergeren? Goed, het is asociaal van die mobile-eenheid, maar die past zich heus niet aan.
Mijn vriendin was inderdaad de verstandigste en die trok me mee naar de andere kant van de zaal, maar ik kreeg acuut veel zin om wat normen en waarden in die gast te schoppen...
Allways look on the bright side of life

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » ma sep 12, 2005 11:15 am

Jabberwocky schreef:[..]


Mijn vriendin was inderdaad de verstandigste en die trok me mee naar de andere kant van de zaal, maar ik kreeg acuut veel zin om wat normen en waarden in die gast te schoppen...
Kan ik me heel goed voorstellen, maar het is de moeite niet waard. En dan zul je zien dat jij de zaal uitgeschopt wordt ipv die gast.

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » ma sep 12, 2005 11:20 am

Moet nog wakker worden maar eerste reactie: supergaaf concert, goed geluid, lekkere nummers, enthousiaste band/publiek, en dan die stem...... ik ben verliefd!

Heb van de MF-ers alleen Mayo gezien. Neggie en Vlammy even. O en Amibor liep langs.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » ma sep 12, 2005 11:30 am

Ik was er ook en ik vond het tof.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma sep 12, 2005 11:31 am

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Metalmatje
Berichten: 501
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 1:26 pm
Locatie: Kerkdriel

Bericht door Metalmatje » ma sep 12, 2005 11:35 am

Erg gaaf concert gister ja. Was even bang bij het horen van het eerste nummer dat we de hele avond een kutgeluid zouden hebben, maar dat viel 100% mee. Bij het 1 na laatste nummer begon het publiek mee te klappen, maar dat was zo ongeloofelijk uit de maat dat het gewoon lachwekkend was. Iemand anders dat ook nog gemerkt?

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » ma sep 12, 2005 11:36 am

yowannuzz schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuk! Geeft de sfeer aardig weer zou ik zeggen!
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » ma sep 12, 2005 11:37 am

Metalmatje schreef:Erg gaaf concert gister ja. Was even bang bij het horen van het eerste nummer dat we de hele avond een kutgeluid zouden hebben, maar dat viel 100% mee. Bij het 1 na laatste nummer begon het publiek mee te klappen, maar dat was zo ongeloofelijk uit de maat dat het gewoon lachwekkend was. Iemand anders dat ook nog gemerkt?
Hoe kun je dat nou niet merken? :lol:
Daarom vind ik meeklappen meestal maar niets. Het lukt "het publiek" vrijwel NOOIT om langer dan 3 klappen in de maat te doen.

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma sep 12, 2005 12:00 pm

Idd. Zo debiel is dat. Ik denk dat dat ook de reden is dat niet iedereen in een band speelt. ;)

Mooi foto's overigens...!

Oh, Nile en Behemoth waren ook vet. (verkeerde topic)

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4074
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » ma sep 12, 2005 12:01 pm

Orklord schreef:Ik krijg steeds meer zin in woensdag. :D

Hoe was Extol eigenlijk?
Ik vond Extol erg goed eigenlijk, die lui kunnen echt spelen, vooral die drummer beukte er heerlijk op los, echt retestrak.

Voor de vorm nog even de Opeth setlist:

1. The Baying Of The Hounds
2. When
3. Deliverance
4. In My Time Of Need
5. To Rid The Disease
6. The Drapery Falls
7. The Grand Conjuration
8. Face Of Melinda
9. Blackwater Park
========
10. Demon Of The Fall

Tof dat ze 2 nummers van Damnation speelden, maar speel ze dan niet echter elkaar, dat haalt inderdaad de vaart er nogal uit. Wel beter dat ze To Rid The Disease speelden i.p.v. Death Whispered A Lullaby (wat mij betreft het zwakste Damnation nummer).

Ook jammer dat ze niet iets meer van de nieuwe speelden, ik had toch graag Ghost Of Perdition gehoord (als opener!).

Voor de rest, geweldig concert! Mikael ouwehoerde soms wel wat lang, maar dat was puur omdat hij het uitstekend naar zijn zin had. Vond dat Axenrot het uitstekend deed op drums, maar toch jammer dat Lopez er niet was.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » ma sep 12, 2005 12:07 pm

Narrative schreef:Idd. Zo debiel is dat. Ik denk dat dat ook de reden is dat niet iedereen in een band speelt. ;)

...
Haha ik speel ook niet in een band hoor, het lijkt me toch makkelijk te horen of je naast de maat klapt (uitzonderingen daar gelaten).

Maar goed, bands vinden het geweldig, de response uit het publiek, dus ik doe meestal ook maar mee (tot het uit de maat gaat lol)

Frapant trouwens, eerst kreeg Mikael vaak commentaar omdat hij zo weinig sprak tijdens concerten. En nu lult ie weer te veel. Het is natuurlijk ook niet gauw goed he :P

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:13 pm

Hehe, het stoort me niet, die gast is zooo droog...
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma sep 12, 2005 12:16 pm

Heb je op de DVD ook al eens gehoord dat ie Elvis nadoet? "Thank you very much." Alleen dan wel Mikael style...

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » ma sep 12, 2005 12:17 pm

Equinox schreef:Hehe, het stoort me niet, die gast is zooo droog...
Hij heeft absoluut humor! :)

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:18 pm

:lol:
Bij "we are Opeth from Stockholm, Sweden" hou ik het al niet meer droog :P
Nadeel aan die dvd is dat je zo zn neusgaten in kunt kijken....

@ narr:
btw: stuur me die gp4 dingetjes ff :D
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma sep 12, 2005 12:20 pm

Oh ja.

Die neusgaten, tja. Das idd een beetje een probleempje (nou ja, 2). Maar goed, dat vin'k ook dom van die cameraman en van de regiseur.

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:20 pm

Femaze schreef:[..]


Hij heeft absoluut humor! :)
het leuke is dat die reviewer van de Aardschok dat niet doorheeft (review van Bloodbath op Wacken), die dacht dat Akerfeldt serieus was geloof ik..
("we started out as a side project, but now we are the elite of death metal" :lol: )
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma sep 12, 2005 12:22 pm

Hehe. Het is denk ik ook maar net hoe bekend je met de band bent.

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:22 pm

Narrative schreef:Oh ja.

Die neusgaten, tja. Das idd een beetje een probleempje (nou ja, 2). Maar goed, dat vin'k ook dom van die cameraman en van de regiseur.
ik zeg ook niet dat hij er zelf wat aan kan doen, idd de regisseur wel!
goede dvd overigens, vooral the lepper affinity en master's apprentices
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:23 pm

"back in the day, when opeth started, the martin's were still embryo's"

:lolup:
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma sep 12, 2005 12:24 pm

Absoluut. Opeth is ook zo'n band die ook wel eens een live CD mag uitbrengen. Of nog een DVD. Of gratis bij mij in de tuin... Of in ons voorprogramma.

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:32 pm

Uiteraard
Coveren wij daarna Ghost Reveries in zn geheel :P
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma sep 12, 2005 12:33 pm

Verzoekjes mag ook natuurlijk.

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma sep 12, 2005 12:34 pm

Wij hebben grootheidswaanzin, net als Akerfeldt...
heh, alweer een overeenkomst!
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma sep 12, 2005 12:40 pm

OMG!!!! Wat fantastisch geweldig weer! Zoals iemand al zei.. tijdens de seks moeten mannen niet zo lullen, maar hij mag wat mij betreft hele verhalen blijven vertellen.. wat een geile stem hahahaha.

Geweldige setlist, kippenvel en ik vergat bier te halen doordat ik helemaal in de muziek zat. En ja dat komt niet vaak voor! Helemaal enthousiast hier, het liefst ging ik ook nog naar de Melkweg maarja.. centjes.

Aantal mf/ertjes gezien.. Amibor liep snel voorbij, Femaze gezien en Maze ennem.. xneggie en vlammy. Ben ook net wakker trouwens, toch nog heel thuis gekomen.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » ma sep 12, 2005 12:45 pm

MindlessMayo schreef:OMG!!!! Wat fantastisch geweldig weer! Zoals iemand al zei.. tijdens de seks moeten mannen niet zo lullen, maar hij mag wat mij betreft hele verhalen blijven vertellen.. wat een geile stem hahahaha.

Geweldige setlist, kippenvel en ik vergat bier te halen doordat ik helemaal in de muziek zat. En ja dat komt niet vaak voor! Helemaal enthousiast hier, het liefst ging ik ook nog naar de Melkweg maarja.. centjes.

Aantal mf/ertjes gezien.. Amibor liep snel voorbij, Femaze gezien en Maze ennem.. xneggie en vlammy. Ben ook net wakker trouwens, toch nog heel thuis gekomen.
Als alle mannen zo'n stem hadden, zouden vrouwen een stuk minder kletsen en veel meer luisteren idd :lol:

Blij dat je toch nog veilig bent thuisgekomen. Ga je mee vanavond naar A'dam? :P

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » ma sep 12, 2005 12:50 pm

ROFL!!! Dat was toch wel het beste optreden van Opeth wat ik tot nu toe zag, goed geluid, enthousiast en zoals altijd strak gespeeld. Akerfeld was lekker spraakzaam op zijn eigen droge manier van de keer en ik kon daar toch wel menigmaal om gniffelen, vooral omdat ie expres lang over niets aan het lullen was, tja moeten de mensen maar niet zo zeiken dat ie altijd zo weinig zegt he 8)
Het eerste kwartier gemist doordat de NS op het idee kwam ons via Den Bosch naar Tilburg te sturen, maar dat mocht de pret ook weer niet drukken. Van bekenden alleen Erased tegen gekomen, die liever Gene Hoglan op de drums had gezien. Grappige meid.

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » ma sep 12, 2005 12:51 pm

zwarte krijser schreef:ROFL!!! Dat was toch wel het beste optreden van Opeth wat ik tot nu toe zag, goed geluid, enthousiast en zoals altijd strak gespeeld. Akerfeld was lekker spraakzaam op zijn eigen droge manier van de keer en ik kon daar toch wel menigmaal om gniffelen, vooral omdat ie expres lang over niets aan het lullen was, tja moeten de mensen maar niet zo zeiken dat ie altijd zo weinig zegt he 8)
Het eerste kwartier gemist doordat de NS op het idee kwam ons via Den Bosch naar Tilburg te sturen, maar dat mocht de pret ook weer niet drukken. Van bekenden alleen Erased tegen gekomen, die liever Gene Hoglan op de drums had gezien. Grappige meid.
Zag je volgens mij na het concert nog staan met Saz :)

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma sep 12, 2005 12:56 pm

Femaze schreef:[..]
Als alle mannen zo'n stem hadden, zouden vrouwen een stuk minder kletsen en veel meer luisteren idd :lol:
Precies!! :lol:
Boehoe wil ook naar Amsterdam, stomme centjes ook!

Oh en ja heel blij dat we heel thuis gekomen zijn, ben heel oplettend geweest :evil:
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma sep 12, 2005 12:58 pm

Offtopic: 26 november.. arnhem metal meeting.. in de agenda zetten Femaze! ;)
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma sep 12, 2005 1:09 pm

zwarte krijser schreef:Van bekenden alleen Erased tegen gekomen, die liever Gene Hoglan op de drums had gezien.
Dat was de bedoeling toch ook?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » ma sep 12, 2005 1:20 pm

Jup dat zei ze dus ook, maar die GH past toch voor geen meter bij Opeth? Hij was er iig niet.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma sep 12, 2005 1:24 pm

Metalmatje schreef:Erg gaaf concert gister ja. Was even bang bij het horen van het eerste nummer dat we de hele avond een kutgeluid zouden hebben, maar dat viel 100% mee. Bij het 1 na laatste nummer begon het publiek mee te klappen, maar dat was zo ongeloofelijk uit de maat dat het gewoon lachwekkend was. Iemand anders dat ook nog gemerkt?

Ja idd. Wat haat ik dat geklap. We zijn geen blije chineesjes. En dan nog wel dat gigantisch mooie pianootje in 'Rid the disease'. Blasfemie!

Maar wat mij betreft mag Mikael lekker blijven lullen, het is zo'n ongelovelijke droogkloot. 'I feel kind of like a public person now, everybody knows my wife's name'. En je krijgt toch wel genoeg gave muziek, wees daar maar niet bang voor.
En hoe vet dat ze Blackwater Park speelden! Maargoed, mijn nek heeft het duidelijk moeten ontgelden, kan niet echt veel bewegen vandaag, hehe.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma sep 12, 2005 1:28 pm

zwarte krijser schreef:Jup dat zei ze dus ook, maar die GH past toch voor geen meter bij Opeth? Hij was er iig niet.
Ik vond het ook al een vreemde keuze ja, maar goed, nu die kerel van Bloodbath inviel (toch?), is het nog steeds een rare combinatie.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4074
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » ma sep 12, 2005 1:38 pm

zwarte krijser schreef:Jup dat zei ze dus ook, maar die GH past toch voor geen meter bij Opeth?
Hoezo niet?

Dat had je van tevoren wellicht ook bij die Martin A. gedacht (Bloodbath, Witchery..), maar dat ging ook uitstekend.

Volgens mij is het nooit de bedoeling geweest dat Hoglan ook de Europese shows zou doen trouwens.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
The Moor
Berichten: 103
Lid geworden op: za aug 06, 2005 4:30 pm
Locatie: Rockanje

Bericht door The Moor » ma sep 12, 2005 3:00 pm

Het was geweldig! Ik ging helemaal los. En 10 nummers is relatief veel voor een Opeth concert.
Ik heb nu al zin in Woensdag.
(Wie heeft nog meer nekpijn en overal spierpijn/blauwe plekken?)

Gebruikersavatar
The Moor
Berichten: 103
Lid geworden op: za aug 06, 2005 4:30 pm
Locatie: Rockanje

Bericht door The Moor » ma sep 12, 2005 3:27 pm

Equinox schreef:Hehe, het stoort me niet, die gast is zooo droog...
Inderdaad. Het is juist leuk dat ie tussendoor even wat praat.

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma sep 12, 2005 3:34 pm

Opeth is goddelijk. Echt.

Wat een teringgaaf optreden. The Drapery Falls was het nummer van de avond (naast Demon of the fall natuurlijk).
Wel erg jammer van The baying of the hounds, maar dat kon de pret niet drukken.
Lekker met het hoofd gezwaaid en gelachen om de droge humor van Mikael.
Het hele concert was te mooi voor woorden.

O, en ik heb het flesje van Lindgren gevangen! Hihi.

Extol was trouwens poep.

Oja, en een hele boel mfers gezien.
Hehe, de helft herkende me vast niet eens.

@ Zwarte krijser

Ben ik jou toevallig tegengekomen voor het station terwijl wij mensen in de achterbak van een auto aan het proppen waren?
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma sep 12, 2005 3:34 pm

Al die verhalen lezend, krijg ik steeds meer zin in woensdag.

En begin ook wel benieuwd te worden naar Extol.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma sep 12, 2005 3:45 pm

Oude Extol is GAAF! Die laatste pakt me nog niet helemaal, en live spelen ze t meest daarvan.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma sep 12, 2005 3:46 pm

The Moor schreef:[..]

Inderdaad. Het is juist leuk dat ie tussendoor even wat praat.
En OH MY GOTH.. wat een geile stem!!!!!
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma sep 12, 2005 4:07 pm

MindlessMayo schreef:[..]


En OH MY GOTH.. wat een geile stem!!!!!
Zat jij toevallig op een terrasje voor Opeth begon?

Want volgens mij zat ik dan op het terras ernaast.
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8447
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma sep 12, 2005 4:07 pm

Opeth was uiteraard gaaf. Extol was wat emo en kwam live niet geheel uit de verf, maar klonk wel heel interessant. Dus binnenkort eens goed gaan beluisteren.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma sep 12, 2005 4:07 pm

Zorya schreef:[..]


Zat jij toevallig op een terrasje voor Opeth begon?

Want volgens mij zat ik dan op het terras ernaast.
Als er mooie plastic bloemetjes op dat terrasje stonden, dan wel ja.. :lol:
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma sep 12, 2005 4:08 pm

Fusion schreef:Oude Extol is GAAF! Die laatste pakt me nog niet helemaal, en live spelen ze t meest daarvan.
Ik ga dan toch maar eens wat nummers van het oude werk luisteren en verder hoor ik het woensdag dan wel.

Plaats reactie