Gezocht: heavy metal zanger omgeving R'dam

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
metalboefje
Contacteer:

Gezocht: heavy metal zanger omgeving R'dam

Bericht door metalboefje » zo feb 13, 2005 11:09 pm

:D Hallo :D

Wij, solarfall zoeken een zanger in de stijl van Manowar, Hammerfall, Gamma Ray, Iron Maiden enz. Heavy Metal dus
Wij hebben allemaal in harde bands gespeeld en willen heavy metal terugbrengen.

Profiel:
- Jij moet gezellig zijn
- gemotiveerd zijn
- een podiumbeest zijn
- je hoeft niet over eigen materiaal te beschikken

Wij komen uit de omgeving r'dam

Ik hoor graag reply, wees niet verlegen of bang dat je niet kan zingen, wij beschikken over leermiddelen

www.heavymetalsolarfall.tk

gegroet

Harro, Rudi, Thierry, Raymond :D
Laatst gewijzigd door metalboefje op do feb 17, 2005 2:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeding the Call, one and for all, never surrender, With glory we fall!!! - heavy metal -

Metallist

Bericht door Metallist » zo feb 13, 2005 11:13 pm

Leuk.
www.myspace.com/thenewdominion

TELEPETHERION
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » zo feb 13, 2005 11:41 pm

Succes ermee.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma feb 14, 2005 7:46 pm

Leuk maar ik weet niet of ik wel een goede heavy metal stem heb en verder is het wat ver vanaf mijn huis maar als ik een piano partij moet inspelen zeg je het maar

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Re: Gezocht: heavy metal zanger omgeving R'dam

Bericht door Lennert » ma feb 14, 2005 9:51 pm

metalboefje schreef::D Hallo :D

Wij, solarfall zoeken een zanger in de stijl van Manowar, Hammerfall, Gamma Ray, Iron Maiden enz. Heavy Metal dus

Profiel:
- Jij moet gezellig zijn
- gemotiveerd zijn
- een podiumbeest zijn

Ik hoor graag reply, wees niet verlegen of bang dat je niet kan zingen, wij beschikken over leermiddelen

gegroet

Jullie doel is groots, veel succes iig!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » ma feb 14, 2005 9:55 pm

arnibes schreef:Leuk maar ik weet niet of ik wel een goede heavy metal stem heb en verder is het wat ver vanaf mijn huis maar als ik een piano partij moet inspelen zeg je het maar
Ver?
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma feb 14, 2005 9:56 pm

Nidhuggur schreef:[..]

Ver?
ik woon aan de andere kant van rotterdam. En mijn enige vervoer is mijn fietsje omdat mijn geld voor het openbaar vervoer op is

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » ma feb 14, 2005 9:57 pm

arnibes schreef:[..]
ik woon aan de andere kant van rotterdam. En mijn enige vervoer is mijn fietsje omdat mijn geld voor het openbaar vervoer op is
Gaylord.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

The Horseman

Bericht door The Horseman » ma feb 14, 2005 9:59 pm

Jammer dat het in Rotterdam is.
Maar desal niet te min...

Succes !
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

metalboefje
Contacteer:

een heavy metal zanger vinden, een missie op zich

Bericht door metalboefje » ma feb 14, 2005 10:35 pm

Tja, tis lastig om een heavy metal zanger te vinden... zelf woon ik tegen delft aan maar ik ga trouw elke dinsdag spelen...
Wij hebben (en nog steeds) in black en thrash-bands gespeeld en willen eigenlijk terug naar de heavy metal. Er zijn gewoon te weinig heavy metalbands in nederland.
We blijven doorzoeken 'and if our quest last forever, we'll just keep drinking beer'

Als je jullie iemand weten of zelf het aandurft, wij horen het graag

gegroet

metalboefje, achtergrondzanger en bassist
Heeding the Call, one and for all, never surrender, With glory we fall!!! - heavy metal -

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma feb 14, 2005 10:35 pm

metalboefje schreef::D Hallo :D

Profiel:
- Jij moet gezellig zijn
- gemotiveerd zijn
- een podiumbeest zijn

gegroet

Ik zal eens rondkijken of ik nog een Heavy Metal zanger ken. Post het nog wel hierzo.

Het is dat ik zelf al een band heb anders zou ik wel geintereseerd zijn.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Amibor

Bericht door Amibor » ma feb 14, 2005 10:49 pm

Ik woon in Dordt en ik heb een hekel aan Manowar. Oja, en ik kan niet zingen. Is dat een probleem, het is tenslotte metal.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » di feb 15, 2005 12:45 am

Helaas, ik heb mijn ballen nog. Succes met verder zoeken.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di feb 15, 2005 12:47 am

metalboefje schreef:Ik hoor graag reply, wees niet verlegen of bang dat je niet kan zingen, wij beschikken over leermiddelen
ik vraag me toch af hoe ze iemand die niet kan zingen, heavy metal willen laten zingen. iets van castratie?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Metallist

Bericht door Metallist » di feb 15, 2005 12:16 pm

Soulcollector schreef:[..]

ik vraag me toch af hoe ze iemand die niet kan zingen, heavy metal willen laten zingen. iets van castratie?
Simpel. Als je een beetje zuiver kan zingen en wat toon aan kunt houden, dan ben je prima in staat om een goeie zanger te worden. Kun je dat allemaal niet, dan wordt je gewoon zo'n blaffende hond als bij Nile.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di feb 15, 2005 12:19 pm

je hebt altijd nog zoiets als bereik. voor heavy metal is het een pré om hoog te kunnen zingen, dus je kan nog zo zuiver een toon aanhouden, maar als je dat alleen maar laag kan, dan houdt het volgens mij op.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » di feb 15, 2005 4:07 pm

Soulcollector schreef:je hebt altijd nog zoiets als bereik. voor heavy metal is het een pré om hoog te kunnen zingen, dus je kan nog zo zuiver een toon aanhouden, maar als je dat alleen maar laag kan, dan houdt het volgens mij op.
nou dat hoeft niet. Ik dacht dat die zanger van metallica (hoe krijg ik het over mijn lippen) soms redelijk laag zingt. Maar hij haalt het bij lange na niet bij mij 8)

metalboefje
Contacteer:

Bericht door metalboefje » di feb 15, 2005 5:33 pm

hoe een heavy metalzanger van solarfall moet zijn?

Ten eerste, hoevel heavy metalstemmetjes zijn er? ik probeer zelf heavy metal te zingen, en ik kom in de buurt van Freedom Call ongeveer. Maar er zijn zoveel verschillende stemmen, hoog mag, maar wie het laag kan, mag het komen laten zien. Wij zoeken slechts iemand die kan zingen en welke stijl dat is, mogen ze zelf weten, zolang het maar clean is. Zelf kan ik ook wel een brute strot opzetten, ben zelf namelijk leadzanger in een black/deathband geweest. Het gaat juist om dat we iemand zoeken met uitstraling en iemand die er zin in heeft, heeft deze persoon een peter steele stem met iets meer power, graag zelfs!!!!

Ach en over castratie beginnen we maar niet.... totdat je evenveel heb liggen douwen als de zanger van manowar, kan je daar geen oordeel over vellen...

chicks dig heavy metal... ;-)

Metallist

Bericht door Metallist » di feb 15, 2005 6:17 pm

Soulcollector schreef:je hebt altijd nog zoiets als bereik. voor heavy metal is het een pré om hoog te kunnen zingen, dus je kan nog zo zuiver een toon aanhouden, maar als je dat alleen maar laag kan, dan houdt het volgens mij op.

Als je kunt wat ik eerder beschreven heb, dan is het kwestie van oefenen voordat je hoog kunt zingen. Het is echt niet aangeboren.

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 15, 2005 6:39 pm

Metallist schreef:[..]

Als je kunt wat ik eerder beschreven heb, dan is het kwestie van oefenen voordat je hoog kunt zingen. Het is echt niet aangeboren.
Voor een deel is het zeker wel aangeboren, niet iedereen heeft even veel bereik als de ander. Als iedereen echt hoog zou kunnen zingen na oefenen dan zouden er veel meer mensen zijn die dat deden. Je hebt altijd een bepaald aantal octaven bereik en als die van jou laag zijn dan kom je echt niet zo snel hoog.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » di feb 15, 2005 8:54 pm

Metallist schreef:[..]

Ik dacht het wel. Ik ben een bas en ik kom met veel moeite tot de centrale c. Dus het heeft wel zeker invloed op hoe je bent aangeboren

metalboefje
Contacteer:

Bericht door metalboefje » wo feb 16, 2005 5:42 pm

Het is zeker aangeboren hoe je kan zingen, maar door ervaring en lessen kan je je stem nog wel manipuleren, als je bv. gecontroleerd je stem over kan laten slaan, kan je veel bereiken, heavy metalzangers zingen meestal niet hoog, alleen de uitlopers worden hoog gezet... er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals bv. het nummer, black wind fire and steel van manowar... dan gaat hij echt hoog, een beetje te hoog voor het mooie....

Maar als jullie vooralsnog iemand kennen die het leuk zou vinden om te spelen, laat 'm/haar mailen via metalfan.nl of via de website of msn... in elk geval middelen zat.

Nog even over solarfall:

- we beschikken over oefenruimte op dinsdagavond van 20:00/23:00
- we zijn nu 9 weken bezig en gaan beginnen aan het vierde nummer
- ideeen zat, nu nog een zanger!!
- we beschikken over prof. opname-apparatuur en dan praten we niet over zo'n tascam sporenrecordertje ofzo ;)
- en we hebben ambitie, gemixt met het plezier in spelen..!!!

8) EN WE ZOEKEN EEN ZANGER!! :roll:

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo feb 16, 2005 8:39 pm

Nou ik ben dan heel stil want ik heb mezelf nooit horen zingen. En als je keyboards moet inspelen kan ik dat misschien doen.

xeper

Bericht door xeper » zo feb 20, 2005 7:45 pm

metalboefje schreef:
chicks dig heavy metal... ;-)
Was dat maar zo'n feest. Maar wordt Batter dan in de koelkast geschoven? Gezien op Martijn en Alex na alle Batter leden hier in zitten?
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

metalboefje
Contacteer:

Bericht door metalboefje » zo feb 20, 2005 9:42 pm

xeper schreef:[..]

Was dat maar zo'n feest. Maar wordt Batter dan in de koelkast geschoven? Gezien op Martijn en Alex na alle Batter leden hier in zitten?
Absoluut niet!!!
Iedereen geeft nog precies dezelfde inzet in batter, incl. ikzelf en ik zit geeneens in batter. Ik heb er nog voor gezorgd dat ze binnenkort 2 optredens hebben in de little cave en in de franse bulldog, den haag....

Solarfall is ook geen zij-project van batter. Wij zijn gewoon vier mensen die naast onze harde bands ook heavy metal willen maken (wat overigens ook niet zacht is...)

Batter is veilig....

Martine

Bericht door Martine » zo feb 20, 2005 9:52 pm

metalboefje schreef:[..]

Absoluut niet!!!
Iedereen geeft nog precies dezelfde inzet in batter, incl. ikzelf en ik zit geeneens in batter. Ik heb er nog voor gezorgd dat ze binnenkort 2 optredens hebben in de little cave en in de franse bulldog, den haag....

Solarfall is ook geen zij-project van batter. Wij zijn gewoon vier mensen die naast onze harde bands ook heavy metal willen maken (wat overigens ook niet zacht is...)

Batter is veilig....
Komt Dark Desire definitief niet dan?

xeper

Bericht door xeper » ma feb 21, 2005 3:16 pm

metalboefje schreef:[..]

Absoluut niet!!!

Batter is veilig....
Dan zal jij mijn Heavy Metal vocalen vast wel langs horen komen, als Mental Captivity Powerslave weer speelt. Dan kan je zelf oordelen. Hahaha.
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

metalboefje
Contacteer:

Bericht door metalboefje » ma feb 21, 2005 5:15 pm

Of Dark Desire nog komt? geen idee... ik regel niks meer voor hun....
Ik wil best die heavy metal vocalen horen, kan je dat ook in een band, dan moet je op dinsdag met thierry meerijden ofzo en komen zingen :wink:
Dark Desire is voor mij een zeer afgesloten hoofdstuk en dat blijft ook wel zo. Ik hou het lekker op heavy metal, wat eigenlijk veel leuker is om te spelen

xeper

Bericht door xeper » ma feb 21, 2005 5:17 pm

metalboefje schreef:Of Dark Desire nog komt? geen idee... ik regel niks meer voor hun....
Ik wil best die heavy metal vocalen horen, kan je dat ook in een band, dan moet je op dinsdag met thierry meerijden ofzo en komen zingen :wink:
Dark Desire is voor mij een zeer afgesloten hoofdstuk en dat blijft ook wel zo. Ik hou het lekker op heavy metal, wat eigenlijk veel leuker is om te spelen
Ik zou graag willen, maar oordeel er eerst zelf maar eens over, beter plan lijkt me. Ik neem nog weleens wat op, om te kijken hoe het dan klinkt, voordat ik overhaaste beslissingen maak.
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

metalboefje
Contacteer:

Bericht door metalboefje » ma feb 21, 2005 9:24 pm

Nou, wat we dan kunnen doen, is misschien dat je een keer gezellig met thierry meekomt(ik neem aan dat je 'm kent) en eens gaat luisteren, kijk we moeten je zang natuurlijk wel tof vinden, maar jij moet ook onze muziek tof vinden, dat is belangrijk, rij anders een keer mee en kom eens luisteren of leen onze proefopname van thierry, die heeft hij thuisliggen al hebben we daar wel het 1 en ander op veranderd.

Kom gewoon eens kijken en als je het niks vind, dan kunnen we met even goede vrienden nog steeds met'z'n allen een biertje of 20 pakken... geen probleem....

ik hoor het wel, stuur mij of thierry anders een meeltje ofzo

xeper

Bericht door xeper » wo feb 23, 2005 11:24 am

metalboefje schreef:Nou, wat we dan kunnen doen, is misschien dat je een keer gezellig met thierry meekomt(ik neem aan dat je 'm kent) en eens gaat luisteren, kijk we moeten je zang natuurlijk wel tof vinden, maar jij moet ook onze muziek tof vinden, dat is belangrijk, rij anders een keer mee en kom eens luisteren of leen onze proefopname van thierry, die heeft hij thuisliggen al hebben we daar wel het 1 en ander op veranderd.

Kom gewoon eens kijken en als je het niks vind, dan kunnen we met even goede vrienden nog steeds met'z'n allen een biertje of 20 pakken... geen probleem....

ik hoor het wel, stuur mij of thierry anders een meeltje ofzo
Het probleem is dat ik niet kan zingen, hehe, althans, dat vind ik dan. En aangezien ik altijd gelijk heb.
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

David Marcelis
Contacteer:

Bericht door David Marcelis » di sep 13, 2005 10:54 am

Kunnen jullie niet een (demo) opname beluisterbaar stellen? Ik ben mogelijk wel geïnteresseerd.
http://www.lordvolture.com
http://www.myspace.com/lordvolture

David Marcelis
Contacteer:

Bericht door David Marcelis » di sep 13, 2005 10:59 am

En die link naar jullie website doet het niet!

Daeminion

Bericht door Daeminion » di sep 13, 2005 11:05 am

Bij mij wel anders.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » di sep 13, 2005 7:21 pm

De laatste info die ik gehoord heb omtrend Solarfall is dat bassist Raymond (metalboefje dus) de vocalen op zich genomen heeft. Of dit waar is, weet ik niet. Maar, het zou erg gaaf zijn als David Marcelis nog een band zou hebben, je hebt me zaterdag weer even helpen onthouden hoe je zingt, hehehe.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

valkyrian

Bericht door valkyrian » di sep 13, 2005 8:12 pm

ja idd raymond ook bassist van sollarfall zingt nu ook, maar ik denk wel dat ze liever nog een zanger hebben, aangezien bassen en zingen een vrij moeilijke combinatie is

David Marcelis
Contacteer:

Bericht door David Marcelis » di sep 13, 2005 9:47 pm

Saxon 747 schreef:De laatste info die ik gehoord heb omtrend Solarfall is dat bassist Raymond (metalboefje dus) de vocalen op zich genomen heeft. Of dit waar is, weet ik niet. Maar, het zou erg gaaf zijn als David Marcelis nog een band zou hebben, je hebt me zaterdag weer even helpen onthouden hoe je zingt, hehehe.
Dank je, David! Ik kan maar niet genoeg bezig zijn met metal!

Metalheank

Bericht door Metalheank » wo sep 14, 2005 9:17 am

Ja, echt geweldig zaterdag. Je zit toch nog wel in Retaliate?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

David Marcelis
Contacteer:

Bericht door David Marcelis » wo sep 14, 2005 10:35 am

Metalheank schreef:Ja, echt geweldig zaterdag. Je zit toch nog wel in Retaliate?
Jazeker, maar ik wil alle gaatjes vullen met metal, haha!

Fusion

Bericht door Fusion » wo sep 14, 2005 10:44 am

@David: waar de n**k ligt Boxtel? Is dat enigzins in de buurt van Amsterdam? :?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

David Marcelis
Contacteer:

Bericht door David Marcelis » wo sep 14, 2005 11:27 am

Fusion schreef:@David: waar de n**k ligt Boxtel? Is dat enigzins in de buurt van Amsterdam? :?
Tussen Den Bosch en Eindhoven, maar met OV is de afstand tussen Boxtel en R'dam niet zo'n probleem

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo sep 14, 2005 3:31 pm

David Marcelis schreef:[..]

Dank je, David! Ik kan maar niet genoeg bezig zijn met metal!
Graag gedaan, David! Dat snap ik zeker. Nou ja, als ik hem eens spreek op msn zal ik hem vertellen hier eens te kijken!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

ancient mariner

Bericht door ancient mariner » za mei 06, 2006 5:26 pm

Waarom stuur je geen cdeetje met wat muziek? Ancient Mariners staat voorlopig op een laag pitje en ik wil het daarom best proberen! Maar ben wel eerst heel benieuwd naar de muziek!

Groet Chris
www.ancient-mariners.nl

FNaRK

Bericht door FNaRK » ma mei 08, 2006 9:37 pm

xeper schreef:[..]

Dan zal jij mijn Heavy Metal vocalen vast wel langs horen komen, als Mental Captivity Powerslave weer speelt.
Mental Captivity speelt weer !
26 mei in Dordrecht (LexNoise)....eerste optreden in de nieuwe bezetting na een geslaagde try-out vorige week !

(oh ja, Powerslave staat (nog) niet op de setlist) 8)

dako

Bericht door dako » ma mei 08, 2006 9:43 pm

ancient mariner schreef:Ancient Mariners staat voorlopig op een laag pitje
Klinkt goed.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Tony Montana

Bericht door Tony Montana » ma mei 08, 2006 9:44 pm

Inderdaad, dat geeft de burger moed!
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

dako

Bericht door dako » ma mei 08, 2006 9:45 pm

En wat is er aan de bezetting van Metal Captivity veranderd, eigenlijk?

FNaRK

Bericht door FNaRK » ma mei 08, 2006 9:47 pm

dako schreef:En wat is er aan de bezetting van Mental Captivity veranderd, eigenlijk?
Gitarist Elbert is fulltime overgestapt naar A New Dawn,
daarvoor in de plaats zijn 2 nieuwe gitaristen aangenomen (waaronder de ex-gitarist van Roadkill) en dus speelt de band nu met 3 gitaristen :roll:

dako

Bericht door dako » ma mei 08, 2006 10:06 pm

Dat klinkt best gaaf, drie gitaristen!

Plaats reactie