CRUACHAN Pagan Invasion Tour 2005

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Mr.Antikrist

Bericht door Mr.Antikrist » ma sep 19, 2005 6:04 pm

in de Jonosh te Asten - Heusden, ergens eind november of zo, we moeten namelijk eerst de cds binnen hebben uit Australie...

Garmenhord heeft helaas een soort van Sabbatical Year, anders waren ze zeker van de partij geweest! en terecht, Garmenhord is wat mij betreft de beste vlaamse folkmetalband, vooruit, samen met Wapenspraak en Drinkgelag :D ook al is er toch wel wat verschil tussen de beide bands
Lick my chainsaw, bitch!

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma sep 19, 2005 6:20 pm

Ik heb alleen Thronar en Grimm gezien, Black Messiah kende ik niet en Cruachan vind ik eigenlijk niet zo bijzonder.
Thronar was erg goed, meteen maar het album aangeschaft, en Grimm vond ik in febuari beter, maar desalniettemin was het erg gaaf!

En wellicht ga ik ook nog naar die cd presentatie.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma sep 19, 2005 6:21 pm

fuelforhatred schreef:[..]

ik ben het gewoon een keer met je eens! grimm was echt uber heerschend gaaf!

En Oak, je lijkt idd verdomd veel op de broer van Sebas, kan dr niks aan doen. En ik ging dr vanuit dat hij t was, omdat je ook naast sebas stond..

hoe dan ook, t was een machtig gave avond.
Hmm, volgens mij heb ik jou gezien in de Burger King. :P

Meridian

Bericht door Meridian » ma sep 19, 2005 7:34 pm

Mr.Antikrist schreef:in de Jonosh te Asten - Heusden, ergens eind november of zo, we moeten namelijk eerst de cds binnen hebben uit Australie...

Garmenhord heeft helaas een soort van Sabbatical Year, anders waren ze zeker van de partij geweest! en terecht, Garmenhord is wat mij betreft de beste vlaamse folkmetalband, vooruit, samen met Wapenspraak en Drinkgelag :D ook al is er toch wel wat verschil tussen de beide bands
Interessant, en daar kan ik ook wel een slaapplek regelen denk ik, dus even in de gaten houden :)

Richard

Bericht door Richard » di sep 20, 2005 10:40 am

was wel weer leuk, al heb ik er wel een fikse verkoudheid opgelopen.

We kwamen bijna niet binnen, we zouden op de gastenlijst staan, stonden we niet, toen dachten ze dat we ons gratis naar binnen probeerden te lullen. Na veel geouwehoer tourmanager drbij, begon een heel verhaal over dat het echt niet mogelijk was, en dat er maar beperkte plaatsen waren op die lijst etc.

"Who is on the list then?"

"Some press and people for ze Cruachan website"

".............website...?"

"ARE YOU FOR ZE WEBSITE? KOMM IN!"

Hoera.

Moskau was een leuke verrassing van Black Messiah.
HAHA neen.

fuelforhatred

Bericht door fuelforhatred » di sep 20, 2005 3:28 pm

Hellhammer schreef:[..]

Hmm, volgens mij heb ik jou gezien in de Burger King. :P
ik was inderdaad op jacht naar een dubbele wopper 8)
En ik kon natuurlijk gelijk meenemen voor bloeddorst die te lui was zelf ff te lopen!

@ Richard, die verkoudheid kan je best van mij gekregen hebben, sorry :P
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]

[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]

Mr.Antikrist

Bericht door Mr.Antikrist » di sep 20, 2005 4:44 pm

Meneer Bloeddorst was waarschijnlijk slim en dacht, waarom zelf lopen als ik toch een vriendin heb die voor mij gaat halen :P
Lick my chainsaw, bitch!

IROn

Bericht door IROn » di sep 20, 2005 7:07 pm

Wow, gave avond was het. Ik was aanvankelijk alleen aangezien een maat van me eerst persé zijn potje D&D af wilde maken. Fijn dat het buiten lekker weer was, heb nog mooi even van de zon kunnen genieten voor Thronar.

Maar toen ze begonnen, was ik blij dat ik binnen was. Man, Thronar was vet zeg, goede sfeer zetten die gasten neer, in mijn ogen mede met dank aan de keybords. Het was de eerste keer dat ik ze zag, maar zeker niet de laatste. Cd ook gekocht, dus ik doe nu een spoedcursus Thronarluisteren voor Donderdag.

Grimm was ook erg vet, ik kende er wel niets van maar dat gaf niet. Wel een wat onverwachtste stem had die kerel maar dat gaf er wel een origineel tintje aan. Ik heb me in ieder geval erg geamuseerd.

Black Messiah vond ik niet zoveel aan, dus we (Maat was ondertussen gearriveerd) zijn even wat gaaf schaften en wat bijpraten.

En toen Cruachan. Het begin was wat zwakjes, maar ze verbeterden zeer goed! Lekkere muziek, vrolijk! Grappige pit om te zien ook en ook nog even meegedaan. Ook leuk vond ik The Rocky Road To Dublin wat voor mij altijd een meezinger is.

Kortom: leuke avond.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

walkyr

Bericht door walkyr » wo sep 21, 2005 11:42 pm

Thronar en Grimm waren echt geweldig!
Black Messiah kende ik nog niet, maar ze maakten inderdaad ook niet zo veel indruk op mij.
van Cruachan heb ik helaas maar twee nummers kunnen beleven, voordat ik weer huiswaarts moest..

en het ziet ernaar uit dat die cd presentatie van Grimm zeer sjiek gaat worden!

Plaats reactie