Powermetal
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik vind dat toch een tegenvallende plaat, niets met cliche te maken, de nummers zijn net niet goed genoegLennert from hell schreef:Overigens vind ik New World Order nog steeds een heerlijk album en het kan me geen drol schelen dat het cliche en gerecycled klinkt.
Eagle heerscht. Klaar
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Eagle was weer zo'n typisch voorbeeld van een bijna complete tekst kopieeren, namelijk Helloween's Eagle Fly Free. Lekker nummertje, dat wel.Lennert from hell schreef:Overigens vind ik New World Order nog steeds een heerlijk album en het kan me geen drol schelen dat het cliche en gerecycled klinkt.
Eagle heerscht. Klaar
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Hellhammer
- Hellhammer
- Hellhammer
Ze sloegen ons de laatste twee tours over (No World Order en Skeletons In The Closet). En dit keer ziet het er weer naar uit, want de huidige tour ziet er ook alweer aardig compleet uit.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Bastard Of Bodom
- Hellhammer
- Bastard Of Bodom
- Hellhammer
Ik wacht netjes tot 31 oktober. Ik blijf het nog steeds vele malen leuker vinden om een cd daadwerkelijk voor het eerst te horen als ie in de cd-speler zit. De spanning voor de release is ook nog eens extra leuk als het je favoriete band betreft.
- Bastard Of Bodom
- Bastard Of Bodom
Maar daarvoor hoef je niet het hele album te downloaden. Veel mensen doen dat gewoon omdat het stoer is om één van de eersten te zijn die een nieuwe release te horen krijgt.valkyrian schreef:maar als die dan erg kut is, heb je voor niets veel euro's uitgegeven
- Hellhammer
Of je ben gewoon ontzettend benieuwd, zoals bij mij het geval is.Rene schreef:Maar daarvoor hoef je niet het hele album te downloaden. Veel mensen doen dat gewoon omdat het stoer is om één van de eersten te zijn die een nieuwe release te horen krijgt.valkyrian schreef:maar als die dan erg kut is, heb je voor niets veel euro's uitgegeven
- Dragonforce
- Hellhammer
- Dragonforce
- Bastard Of Bodom
Niks mis met een albumpje eerst kennen, voordat je hem koopt. Althans, zo'n nieuwe Gamma Ray zou ik wel eerst downloaden, voordat ik hem koop, omdat ik niet superbekend ben met de band. Vaak koop ik zelf ook liever de oude albums eerst, maar dat ligt ook aan de situatie. Ik moet Kristof wel gelijk geven, dat als je een nieuw album koopt, waar je lang naar uit hebt gekeken, dat het heerlijk is om met het boekje in de hand, de teksten lezend, de plaat te luisteren. Ik bedoel, als je naar een plaat uitkijkt, dan zal ie vast niet tegenvallen, heb ik nog nooit mee gemaakt in ieder geval.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Dragonforce
Het blijft een beetje respectloos tegenover de artiest. Ze hebben niet voor niets een release-datum. Zo'n band vind het dan pas de tijd dat men de nieuwe muziek hoort.Hellhammer schreef:Ik snap het probleem niet als je eerst het album download, en het dan koopt.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- arnibes
- Contacteer:
Als bob die promo niet zou krijgen krijgt die gast een hartaanval. Dus ik gun het hem wel om een helloween review te schrijven.Rene schreef:De nieuwe Helloween krijg ik niet, dus die moet ik ook downloaden mocht ik die alvast willen horen.
Zo, en nu zijn we weer terug bij het begin van de discussie
Re: Powermetal
Heidewolf schreef:Ik luister de laatse tijd weinig powermetal. En het is nog wel m'n favoriete genre. Wat zijn leuke nieuwe bands in het genre?
En wat doet blind guardian de laatste tijd eigenlijk? Daar hoor ik ook weinig van de laaste tijd, afgezien van hun nieuwe DVD.
om maar weer lkkr helemaal naar het begin terug te gaan weet ik oowk niet wat blind guardian aan et doen is maar ik weet wel dat de zanger van blind guardian druk bezig is met demons and wizards
heey ik ben ik en ik speelt in een metalband
ik heb eigen lijk nix te vertellen en daarom gaat dit verhaaltje nergens over
ik heb eigen lijk nix te vertellen en daarom gaat dit verhaaltje nergens over
- Metalheank
Jup, erg degelijk. Alleen een beetje veel Zweeds gezwets tussendoor, maar niet dat je je er aan ergert.Thaxll'ssillyia schreef:Trouwens dat Life concert, is dat een beetje gaaf? Zag namelijk laatst de 3LP set. Mooi dingetje.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA