We waren er al om 16.00 uur en de zaal zou om 19.00 open gaan en het zou om 20.00 uur gaan beginnen.
Ach ja dachten we laten we hier maar een beetje gaan zitten we hadden vleesch meegenomen en een voorraadje bier (ik was "de bok" dus ik kon niet drinken) en dat wouden we eerst even gaan consumeren. En als dat op zou zijn dan zouden we even de binnenstad van krefeld onveilig gaan maken. ik had net een paar kippenpoten naar binnen gewerkt en toen kwam Hansi er langs gelopen. En wat vraag je dan als daar in 1 keer Hansi langs komt lopen.....
juist of hij ook kip en bier wil hij sloeg het jammer genoeg af omdat hij moest zingen en niet wou drinken voordie tijd
na nog eventjes verder gestoterd te hebben was Hansi weer weg
na nog een paar uur gewacht te hebben tot de andere bards er langs waren gelopen of gereden
zijn we maar in de rij gaan staan om naar binnen te gaan
daar in dat zaaltje aangekomen hebben we even wat gedronken en hebben we als heerschende dutchies een plaatsje vooraan weten te veroveren waar we een zeer heerschend concert hebben gezien van 2 en een half uur lang ik heb hier onder de setlist neegezet (dit is ook te verwachten in rijssen) vooral ATTWS heerschde echt een geweldig nummer live
Helaas was Thomen er niet bij omdat hij een last heeft van een zenuw in zijn pols waardoor hij geen druk mee kan uitoefenen (zijn vervanger was en is Alex Holzwarth Die het trouwens heel goed deed)
01. War Of Wrath
02. Into The Storm
03. Welcome To Dying
04. Nightfall
05. Bright Eyes
06. Valhalla
07. Harvest Of Sorrow
08. The Script For My Requiem
09. I'm Alive
10. The Soulforged
11. Born In A Mourning Hall
12. Mordred's Song
13. And Then There Was Silence
14. The Bard's Song - In The Foresz
15. Another Holy War
16. Imaginations From The Other Side
- 1st Encore -
17. And The Story Ends
18. Lord Of The Rings
19. Time Stands Still (At The Iron Hill)
- 2nd Encore -
20. Mirror Mirror
Na het consert heb ik de nieuwe singel gehaald met 4x de bard song
die daar voor 5 pleuro te koop was En marcus en andré hebben die gesigneerd

dit was het meest heerschende concert dat ik tot nu toe van hun heb gezien