Wacken Open Air 2006
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
The Emperor has returned!
Enne, only open air show in 2006 ....
In addition to headlining the 2006 edition of Norway's Inferno Festival, influential Norwegian extreme metal outfit EMPEROR will perform at next year's Wacken Open Air festival, set to take place August 3-5, 2006 in Wacken, Germany. Other bands confirmed for the festival include CHILDREN OF BODOM, SOILWORK, SUBWAY TO SALLY, IN EXTREMO and DIE APOKALYPTISCHEN REITER.
Commented EMPEROR members Ihsahn, Samoth and Trym in a statement: "Greetings, metalheads of the world! We are proud to announce that EMPEROR will headline Wacken Open Air 2006. Join us, as we re-enter the nightside to chant anthems of equilibrium, fire and demise!"
Enne, only open air show in 2006 ....
In addition to headlining the 2006 edition of Norway's Inferno Festival, influential Norwegian extreme metal outfit EMPEROR will perform at next year's Wacken Open Air festival, set to take place August 3-5, 2006 in Wacken, Germany. Other bands confirmed for the festival include CHILDREN OF BODOM, SOILWORK, SUBWAY TO SALLY, IN EXTREMO and DIE APOKALYPTISCHEN REITER.
Commented EMPEROR members Ihsahn, Samoth and Trym in a statement: "Greetings, metalheads of the world! We are proud to announce that EMPEROR will headline Wacken Open Air 2006. Join us, as we re-enter the nightside to chant anthems of equilibrium, fire and demise!"
Van de Wacken-site:
Tickets
Advance Sale – W:O:A 2006 – 17 Years Wacken Open Air
03.-05.08.2006
And the party goes on.....
The legendary limited X-Mas package is available from now on incl. T-shirt, special Promo DVD, surprise gimmick, free entry in the Wacken-swimming-pool in the 3-day festival ticket at a price of only 65 EUR plus 5, - advance booking office fee and postage.
The 3-Day Ticket includes:
> free entrance for the Wacken Swimming Pool starting from 01.08.05
> camp directly at your car
> no limitations of drinks and food on the campingground
> reservations of campingground for groups with more than 50 peopple
> only grass surfaces, short ways to the festivalground and village
> mind. 60 Bands on 4 Open Air Stages and a Tentstage (Headbangersballroom)
> Videoscreen, LED-Info-Systems
> beer-garden
much more
You can order the ticket at: www.metaltix.com
Tickets
Advance Sale – W:O:A 2006 – 17 Years Wacken Open Air
03.-05.08.2006
And the party goes on.....
The legendary limited X-Mas package is available from now on incl. T-shirt, special Promo DVD, surprise gimmick, free entry in the Wacken-swimming-pool in the 3-day festival ticket at a price of only 65 EUR plus 5, - advance booking office fee and postage.
The 3-Day Ticket includes:
> free entrance for the Wacken Swimming Pool starting from 01.08.05
> camp directly at your car
> no limitations of drinks and food on the campingground
> reservations of campingground for groups with more than 50 peopple
> only grass surfaces, short ways to the festivalground and village
> mind. 60 Bands on 4 Open Air Stages and a Tentstage (Headbangersballroom)
> Videoscreen, LED-Info-Systems
> beer-garden
much more
You can order the ticket at: www.metaltix.com
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
- Rebellion666
Wat een verrassende bands tot nu toe (niet dus)! Hopen op beter zullen we maar zeggen! Ik ga toch wel, alleen al vanwege de goede sfeer en om heel veel te eten bij Zur Post (die schnitzel is werelds!):P
Nu nog hopen dat het weer ook wat meer meewerkt...
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
- Johannes de Dopeste
Geen verrassende bands? Had jij dan al aan zien komen dat Emperor zou spelen? Ik anders niet hoor!Rebellion666 schreef:Wat een verrassende bands tot nu toe (niet dus)! Hopen op beter zullen we maar zeggen! Ik ga toch wel, alleen al vanwege de goede sfeer en om heel veel te eten bij Zur Post (die schnitzel is werelds!):P
Terug van weg geweest
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
-
- Contacteer:
Ik heb 'dat hele eind' heen en terug gereden en ik had op geen enkel moment behoefte aan aflossing. Terug ging alleen ietwat lastiger i.v.m. een aantal blauwe plekskes en een tamelijk gaar gevoel van binnen. Maar kom op, je bent toch metal, oder ? Godsamme, Emperor, dat maakt me best vrolijk.
lekker hoor !
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
alleen rijden is ook makkelijk te doenDemorpheus schreef:nee, dat is het niet
5 uur oid. als je 2 of meer mensen hebt die kunnen rijden is het zeer goed te doen.
en het is helemaal niet ver, 800 km van mijn deur
ligt niet aan eind van de wereld
en in duitsland kan je doorvlammen met de auto en als je s nachts rijdt ben je er op zes uur als je wilt
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
twee jaar terug was het nog 50Flaw schreef:70 euro is wel belachelijk goedkoop!
maar ik vind dat een normale prijs...in duitsland zie je nergens hoge prijzen zoals hier (fields of ruk, graspop) ..rock hard, summerbreeze, wacken..allemaal redelijke prijzen
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
raar, twee jaar terug was het 40 euro, toen was ik er ookvalkyrian schreef:owh, ik was eer vorig jaar geweest, aan de deur 30- en voor de camping er nog 10 bij, nou vind ikzelf een hele goeie prijsen voor die bands: sodom, sonata arctica etc
trouwens verslag van dit jaar om al in de festivalsfeer te komen:
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=219
vorig jaar heb ik overgeslagen, dus dan was plots het tien euro goedkoper dan normaal? ljikt me sterk! was trouwens wel ook kutweer in 2004 hoorde ik
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
overigens valt de verrassing dat emperor speelt op wacken toch ook niet zo uit de lucht vallen
deze naam werd al eerder gefluisterd...At The Gates en Immortal zullen in 2006 ook wel terug beginnen
voor de rest verwacht ik ook blind guardian op wacken
deze naam werd al eerder gefluisterd...At The Gates en Immortal zullen in 2006 ook wel terug beginnen
voor de rest verwacht ik ook blind guardian op wacken
- Hieronimus
Kut, ik ben zóóó hard aanwezig op Wacken.
Emperor, godverdomme.
Ik loop de komende 2, 3 weken met een stijve rond... Wat zeg ik?! Ik loop t/m Wacken met een stijve rond. Te-ring. En daarna kan ik vredig sterven, yeah.
Emperor, godverdomme.
Ik loop de komende 2, 3 weken met een stijve rond... Wat zeg ik?! Ik loop t/m Wacken met een stijve rond. Te-ring. En daarna kan ik vredig sterven, yeah.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- fetuskiller
- Contacteer:
CELTIC FROST Naar wacken!
Van Blabbermouth:
Seminal avant-garde metal pioneers CELTIC FROST (photo) have been confirmed for next year's Wacken Open Air festival, set to take place August 3-5, 2006 in Wacken, Germany. The reunited band will perform a 90-minute "best of" set (including new songs) on August 4 on the "Blackstage." The festival billing is now shaping up as follows (in alphabetical order):
CELTIC FROST
CHILDREN OF BODOM
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
EMPEROR
IN EXTREMO
SOILWORK
SUBWAY TO SALLY
Van Blabbermouth:
Seminal avant-garde metal pioneers CELTIC FROST (photo) have been confirmed for next year's Wacken Open Air festival, set to take place August 3-5, 2006 in Wacken, Germany. The reunited band will perform a 90-minute "best of" set (including new songs) on August 4 on the "Blackstage." The festival billing is now shaping up as follows (in alphabetical order):
CELTIC FROST
CHILDREN OF BODOM
EMPEROR
IN EXTREMO
SOILWORK
SUBWAY TO SALLY
- fuelforhatred
- arnibes
- Contacteer:
w0000000000tfetuskiller schreef:CELTIC FROST Naar wacken!
Van Blabbermouth:
CELTIC FROST
CHILDREN OF BODOM
EMPEROR
IN EXTREMO
SOILWORK
SUBWAY TO SALLY
Godver tering. Dit is gaaf.
-
-
- Hieronimus