als je verder wat kwijt wil, feel free to post!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
PS: 11 october komt de nieuwe dvd elegies uit!

ben helaas niet in 013 geweest, in de melkweg speelden ze em wel d8 ikTokus schreef:speelden ze vorig jaar november nou ook Seasons Wither, daar in 013?
Dat staat namelijk wel op de dvd, die een maandje later is opgenomen. Wel een aardig nummer, wat helaas niet op de europese versie van dat laatste album staat.
Dan vind ik The Burning Red toch nog beter dan Supercharger. Dat was voor mij het echte dieptepunt. The Burning Red was gewoon nog leuke numetal.Fear_Of_The_Dark schreef:[..]
Hier sluit ik me bij aan. Burn My Eyes is nu eenmaal een klassieker, terwijl hun andere albums gewoon goed zijn (behalve The Burning Red)
Ik vind American High eigenlijk best wel een lekker nummer. Verder ben ik niet zo heel bekend met deze cd, maar eens opzetten.r1Co schreef: 4. supercharger, toch een paar geweldige nummers zoals Trephination, Deafening silence, all in your head maar ook opvullers als American High en Brown acid
En "awesome" kan 'ie ook goed zeggenMr T. schreef:[..]
Geen twijfel over mogelijk, alles is dan ook wel meer metal, en tevens kan onze rob goed het woord 'proost' zeggen
Zeer terecht opgemerkt, is echt een dijk van een album met (bijna) alleen maar knallers van nummers. En het geluid is echt MEGA vet.Darth Vader schreef:...maar ik ben toch voor The More.. gegaan, omdat ik die zwaar ondergewaardeeerd vind. Ik vind hem echt niet vslechter dan bv. Burn My Eyes
"...bassist Dave McLean ziet..."???
Is er al iets over bekend?The Horseman schreef:Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe album opzich.
Met name nu Demmel aan het schrijfproces mee zou moeten/kunnen doen.