Gauhaert

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Mr.Antikrist

Gauhaert

Bericht door Mr.Antikrist » vr sep 16, 2005 11:32 pm

Voor de mensen die van minimalistische folkmetal houden, de debuutcd van Gauhaert is binnenkort uit. De muziek is een mengeling van nederlandstalige folkmetal en klassieke duistere symfonien, vervaardigd door Dolen van Urfaust... zang en gitaarpartijen komen op rekening van de heer IX van Urfaust en de drums worden gedaan door de heer Zwendelaer van Grimm....
De geluidskwaliteit is niet echt een tractatie voor de mensen die kicken op een loepzuiver geluid, maar voor de mensen die meer door het obscure minimalistische geobsedeerd zijn, is dit wel een must, denk ik.

Volgens Goatowarex:

"Debut album of this obscure dutch raw black folkmetalband, musically very similar to Urfaust but focused more on clear vocal and folk elements,definitely essential for the fans of Urfaust. Feature Ritualistic, Folkloristic Classical Music contribute by Dolen of Urfaust."

MP3: Blaasbalg Der Zwijnen

http://www.geocities.com/goatowarex/Gauhaert_track2.mp3

(het kan zijn dat deze link niet werkt, maar dan moet je het later nog eens proberen)
Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op za sep 17, 2005 1:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Orange Star

Bericht door Orange Star » za sep 17, 2005 12:29 am

Inderdaad, die link werkt niet

Beschrijving bevalt me wel in ieder geval

Meltdown

Bericht door Meltdown » za sep 17, 2005 11:39 am

Die mp3 is best wel oké, maar haal die overmatig aanwezige put-echo eens van de zang af. Echt. Klinkt alsof IX onder de douche staat te blèren.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » za sep 17, 2005 11:50 am

Heb je me hier niet eens keer een cd-r van gegeven? Uitgegeven door drunken druid records :lol:
Als het dat was dan klonk het iig goed in 't gehoor.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Mr.Antikrist

Bericht door Mr.Antikrist » za sep 17, 2005 12:45 pm

Dat was idd die cd Heer Thorwulf, alleen staan er nu nog wat meer van die klassieke stukken op.

Ja, we zijn er nog steeds niet uit of die echo op de zang nou wel of niet gaaf is.... ik denk dat je er gewoon aan moet wennen, dat was bij ons ook zo. We vonden het toen gaaf omdat het extra obscuur klonk en toen hebben we het maar zo gelaten. We kunnen het nu ook niet meer veranderen, want er zijn al 500 cds van uit de fabriek gerold hehe
Lick my chainsaw, bitch!

Meltdown

Bericht door Meltdown » za sep 17, 2005 1:19 pm

Ik moet zeggen dat het wel went na een paar luisterbeurten, ja. Gave zanglijn op zich. Als er ook nog klassiek werk van Dolen op die plaat vertegenwoordigd wordt, wil ik waarschijnlijk wel een exemplaartje hebben. Minimalisme heeft zeker zo z'n charmes.

Mr.Antikrist

Bericht door Mr.Antikrist » zo okt 09, 2005 1:53 pm

de cds zijn binnen, wie hem wil bestellen, stuur een mail naar zwendelaer@gmail.com voor 10 eurootjes, incl. porto is hij de uwe
Lick my chainsaw, bitch!

Meltdown

Bericht door Meltdown » zo okt 09, 2005 2:05 pm

Gers, hier met dat ding. Die mp3 is behoorlijk gegroeid met de dagen.

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » zo okt 09, 2005 6:40 pm

Zeg jonhyboy, wordt die Dani niet kets-gestoord van al dat spul wat jullie zijn kant uit sturen ?
Hoegaarden or die!

Gangrad

Bericht door Gangrad » zo okt 09, 2005 7:31 pm

Poggwyd schreef:Zeg jonhyboy, wordt die Dani niet kets-gestoord van al dat spul wat jullie zijn kant uit sturen ?
Trouwens, ondanks het feit dat Goatowarex (??) wel vette releases heeft.... die kerel brengt echt ALLES uit van onze landgenoten. Zou ie 't ook echt allemaal goed vinden?

Mr.Antikrist

Bericht door Mr.Antikrist » zo okt 09, 2005 7:47 pm

Dat is dus gelul....de enige nederlandse bands op zijn label zijn volgens mij Gauhaert, Zwartketterij, Urfaust, Grimm en Planet Aids, en dit komt dan van dezelfde muzikanten.... hierbij moet ik wel zeggen dat Planet Aids natuurlijk wel een beetje de goede naam van de Nederlandse metal naar beneden trekt :wink:

En Poggwyd: Zo lang hij ons zelf platencontracten aanbiedt, zal hij ons wel niet moe zijn.... of het moet zijn dat hij ons wil paaien omdat hij ons zo n aardige jongens vindt :P
Lick my chainsaw, bitch!

Gangrad

Bericht door Gangrad » zo okt 09, 2005 7:50 pm

kwam er ook niet iets van een zekere op Mysticum lijkende band uit via GWR?

Mr.Antikrist

Bericht door Mr.Antikrist » zo okt 09, 2005 8:03 pm

Fluisterwoud? Nee, die hebben niet zoveel gemeen met Mysticum, alleen dat die jongens misschien ook komkommers in hun broeken dragen :P
De black metalscene boeit me eigenlijk ook evenveel als het koopgedrag van besneden marokkaanse vrouwen in de prostitutie....
Lick my chainsaw, bitch!

Plaats reactie