(Beginnende) Rock-Metal band gezocht voor optreden....
- Frituurmaster
- Contacteer:
(Beginnende) Rock-Metal band gezocht voor optreden....
...voor een show op vrijdag 18 november a.s. in DB's Utrecht, zoeken wij (Cardamon-melancholische rock/metal) een (beginnende) rock/pop/metal band die de avond wil openen als voorprogramma van Cardamon + nog een band.
De avond zal in het teken staan van Cardamon's eerste live show, de band heeft dan ook zelf DB's afgehuurd voor deze aangelegenheid. Cardamon bestaat uit leden van Detonation, M-90's, en Barnyard. voor info en muziek: www.cardamon.nl
LET OP: We zoeken GEEN brute metal band, het moet wel een beetje bij de andere bands aansluiten natuurlijk...en helaas is er GEEN betaling beschikbaar voor de band in kwestie, omdat het hier om een zelf georganiseerd try-out optreden gaat, maar wel zal er de nodige drank aanwezig zijn, en je speelt gegarandeerd voor een gevulde zaal. Backline wordt ook vrijwel compleet beschikbaar gesteld.
Heb jij een beginnende rock/pop/metal band en wil je graag een optreden doen? Stuur dan een mailtje naar info.cardamon@gmail.com met een link naar een MP3-tje van je muziek, of stuur een MP3-tje door.....
Iemand interesse?
De avond zal in het teken staan van Cardamon's eerste live show, de band heeft dan ook zelf DB's afgehuurd voor deze aangelegenheid. Cardamon bestaat uit leden van Detonation, M-90's, en Barnyard. voor info en muziek: www.cardamon.nl
LET OP: We zoeken GEEN brute metal band, het moet wel een beetje bij de andere bands aansluiten natuurlijk...en helaas is er GEEN betaling beschikbaar voor de band in kwestie, omdat het hier om een zelf georganiseerd try-out optreden gaat, maar wel zal er de nodige drank aanwezig zijn, en je speelt gegarandeerd voor een gevulde zaal. Backline wordt ook vrijwel compleet beschikbaar gesteld.
Heb jij een beginnende rock/pop/metal band en wil je graag een optreden doen? Stuur dan een mailtje naar info.cardamon@gmail.com met een link naar een MP3-tje van je muziek, of stuur een MP3-tje door.....
Iemand interesse?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
http://www.underscoremusic.nl
Nu moet ik toegeven dat 'Everything must fade', het nummer wat je hoort wel het softste nummer is. De invloeden die verder terug te vinden zijn, zijn pink floyd (gitaarspel), iron maiden (basspel), coldplay en chris cornell (zanglijnen)
Hoe lang moet de band spelen?
Nu moet ik toegeven dat 'Everything must fade', het nummer wat je hoort wel het softste nummer is. De invloeden die verder terug te vinden zijn, zijn pink floyd (gitaarspel), iron maiden (basspel), coldplay en chris cornell (zanglijnen)
Hoe lang moet de band spelen?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Frituurmaster
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nou goed, mocht er eventuele interesse zijn dan kan ik je ook nog andere nummers sturen, de demo is bijna klaar
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Frituurmaster
- Contacteer:
is niet nodig, heb geluisterd en klinkt goed! Ik ga effe overleggen met de rest van de organisatie of ze het ook goed vinden. Voor jullie geen probleem om gratis te spelen? Want andere 2 bands die avond krijgen trouwens ook niks...Lennert from hell schreef:Nou goed, mocht er eventuele interesse zijn dan kan ik je ook nog andere nummers sturen, de demo is bijna klaar
Mail me op info.cardamon@gmail.com als je vragen hebt of opmerkingen!
Lator...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nee, lijkt me geen probleem, buiten de Hoeksche Waard en Dordrecht optreden zal voor ons ook plezierig zijn 

- Frituurmaster
- Contacteer:
We zoeken nog steeds een band voor de 18e november!
reacties naar info.cardamon@gmail.com als je interesse hebt.
reacties naar info.cardamon@gmail.com als je interesse hebt.
- Frituurmaster
- Contacteer: