Las trouwens net op een the mars volta forum dat ze een videoclip hebben gemaakt voor L' Via L' Viaquez. Ze hebben helaas het nummer flink moeten inkorten van 12 min naar 4 min.
Inderdaad, het artwork van The Mars Volta wordt gemaakt door Storm Thorgerson, dezelfde man die artwork heeft gemaakt voor onder andere Pink Floyd (zoals Dark Side of the Moon en Wish You Where Here). Mooi opgemerkt trouwens!Het artwork deed me trouwens direkt aan Pink floyd denken maar eigenlijk is The Mars volta dan ook een beetje de moderne Floyd.
At the drive in was ook erg gaaf ja, Relationship of command is ook wel de tofste plaat van ze.Yggdrasil schreef:Muse is gewoon anders, maar ik denk dat als het erop aankomt in één of ander gitaarduel, the mars volta toch bij verre wint. Ik vind At The Drive In anders wel stukken beter. Luister naar One-armed Scissor en geniet!
Stiekem vind ik het niet erg dat ze hebben afgezegd, nu hoef ik ook niet meer zo te balen dat ik ze niet kon zien dit jaar. Jammer voor degenen die wel naar Werchter gingen voor TMV.Dudette schreef:Slecht nieuws voor de mensen die naar Rockin' Park en/of Rock Werchter gaan. The Mars Volta hebben afgezegd! Omar heeft last van hevige buikklachten dus hebben ze maar gelijk hun hele Europese tour afgezegd.
IK BAAL!
GVD! GVD! GVD!Dudette schreef:Slecht nieuws voor de mensen die naar Rockin' Park en/of Rock Werchter gaan. The Mars Volta hebben afgezegd! Omar heeft last van hevige buikklachten dus hebben ze maar gelijk hun hele Europese tour afgezegd.
IK BAAL!
ik heb Tremulant ook, en ik vind het inderdaad neigen naar At The Drive In, maar er zijn zeker ook veel invloeden van De Facto, Omar en Cedric's zij-project. Eunuch Provocateur is zo'n heerlijk nummer.paradigm shift schreef:Ik heb nu ook Tremulant, hun debuut ep. Ook erg fijn schijfje, neigt wel wat meer naar at the drive in.