Helloween - Keeper Of The 7 Keys III
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Dragonforce
Ze zijn beiden man of the year bij Time Magazine geweest, maar ik denk dat Hitler toch echt wel kan fietsen...Rene schreef:Die vergelijking van Bush met Hitler is wel leuk, want Kai Hansen denkt er precies zo over.
Wat een toffe gast is de Andi toch. Ik wou dat ik zijn handtekening had
It's the end of time
- ruben somewhere online
Zo, de nieuwste van Helloween beluisterd, lekker album, met name het eerste nummer is een schitterende epic, begint heerlijk furieus, drums klinken goed, zelfde geldt voor de gitaren en de vocalen vind ik behoorlijk gaaf klinken. Favoriete nummers tot nu toe: King For A Thousand Years, Invisible Man, Pleasure Drone, Light The Universe, Do You Know What You're Fighting For en Come Alive.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Rebellion666
- ruben somewhere online
- Rebellion666
Ik kan nu haast niet meer wachten. Ik draai King nu dagelijks en wordt steeds beter. Ik ben vooral benieuwd naar wat de nieuwe drummer nog meer kan. Hij is echt goed bezig op King en de band heeft zich geen betere drummer kunnen wensen, dacht ik zo.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- ruben somewhere online
Ben ondertussen ook redelijk verslaafd aan het nieuwe album, vooral de opener is een briljante epic, veel kippenvel momenten en ik vind King For A Thousand Years wat weg hebben van Kamelot's muziek.
EDIT: Komt The Legacy ook op vinyl uit?
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
Ja, ik moest ook meteen aan zo'n soort band denken, maar dan Rhapsody. Maar dan met een betere tekst 
Het valt me trouwens op dat de epics van de nieuwe cd's van Masterplan (Black In The Burn), Gamma Ray(Revelations) en Helloween(King For A 1000 Years) bijna dezelfde soort refreinen hebben: allemaal op hypersnelheid.

Het valt me trouwens op dat de epics van de nieuwe cd's van Masterplan (Black In The Burn), Gamma Ray(Revelations) en Helloween(King For A 1000 Years) bijna dezelfde soort refreinen hebben: allemaal op hypersnelheid.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- arnibes
- Contacteer:
binnenkort ook voor mij verplichte kost om deze helloween te luisterenruben somewhere online schreef:Ben ondertussen ook redelijk verslaafd aan het nieuwe album, vooral de opener is een briljante epic, veel kippenvel momenten en ik vind King For A Thousand Years wat weg hebben van Kamelot's muziek.
- arnibes
- Contacteer:
Dat weet ik ook wel. M'n vraag was niet goed geformuleerd.Tokus schreef:[..]
digipack is karton met daarin plastic om je cd in te klemmen net als in normaal hoesje.
digibook is hardcover boek-vorm, met daarin ergens iets waar je de cd in schuift.
Zijn er nog een verschillen in wat er op de cd's staan.
Laatst gewijzigd door arnibes op zo okt 23, 2005 12:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rebellion666
Digi-pack is, 1 (meestal) duurder, 2 beschadigd sneller, 3 krijg je er (vaak) nietszeggende bonustracks bij die die extra centen weer niet waard zijn.arnibes schreef:[..]
En wat is het verschil tussen die krengen
Daarom koop ik dus nooit een digi-versie van een album.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
Qua inhoud niente. Allebei met clip van Mrs. God, Japan krijgt een bonustrack (Revolution).arnibes schreef:[..]
En wat is het verschil tussen die krengen
Ergens in december moet er nog een tweede single uitkomen, Light The Universe. Ik ben benieuwd of daar ook de Andi-only versie van het nummer (zie interview

- Rebellion666
Ik snap nog steeds niet hoe je het orgineel (voor degene die het niet weten 'Goodbye Jenny') zó om zeep kan helpen bij zo'n prulwerkje als de tekst van 'Light The Universe'.Bob schreef:[..]
Qua inhoud niente. Allebei met clip van Mrs. God, Japan krijgt een bonustrack (Revolution).
Ergens in december moet er nog een tweede single uitkomen, Light The Universe. Ik ben benieuwd of daar ook de Andi-only versie van het nummer (zie interview) opstaat.
De tekst van 'Goodbye Jenny' snijdt bekant door je hart en zaligheid. Jammer dat dat nummer in een hele matige versie op een album van Helloween terug te horen is.
- Hellhammer
- Hellhammer
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
ben ik nou de enige die netjes wacht tot hij in de winkels ligt met luisteren of lijkt het maar zo
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- Eru Iluvatar
Ik ben vandaag maar eens begonnen met het downloaden van de bonusnummers van de 'Keepers' albums. 'Savage' is bijvoorbeeld een heerlijk nummer! Rost lekker en de zang van Kiske is zoals op de beide hele albums fantastisch! Het nummer is wel wat simpeler dan de nummers op de albums zelf, wat dan natuurlijk ook wel de reden zal zijn waarom ze niet op de standaard-album versies staan. Ohja, die dubbel-cd edite van de Keepers albums met die bonustracks heb ik laatst nog ergens zien liggen en laten liggen, omdat ik zelf natuurlijk de beide albums al heb en de dubbelaar ook best wel prijsig was. Maar hoe zeldzaam is dat ding/heet het een grote verzamelwaarde?
- arnibes
- Contacteer:
Die dubbelaar zag er idd mooi uit. Hier in de plaatboef zag ik hem toen voor 7.50Eru Iluvatar schreef:Ik ben vandaag maar eens begonnen met het downloaden van de bonusnummers van de 'Keepers' albums. 'Savage' is bijvoorbeeld een heerlijk nummer! Rost lekker en de zang van Kiske is zoals op de beide hele albums fantastisch! Het nummer is wel wat simpeler dan de nummers op de albums zelf, wat dan natuurlijk ook wel de reden zal zijn waarom ze niet op de standaard-album versies staan. Ohja, die dubbel-cd edite van de Keepers albums met die bonustracks heb ik laatst nog ergens zien liggen en laten liggen, omdat ik zelf natuurlijk de beide albums al heb en de dubbelaar ook best wel prijsig was. Maar hoe zeldzaam is dat ding/heet het een grote verzamelwaarde?
Maar deze sukkel had te weinig geld bij zich

- Hellhammer
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Hellhammer
- Hellhammer
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
Ik verwachtte dat hij iets van 22 euro zou zijn bij large, dat viel weer mee.Hellhammer schreef:Ik koop hem wel in een platenzaak in Arnhem.
Zoveel duurder is 'ie waarschijnlijk ook weer niet in de winkel.
Ik wacht ook netjes. Wel irritant natuurlijk dat er inmiddels al weer lang en breed over de cd is gediscuseerd.Harvester Of Sorrow schreef:ben ik nou de enige die netjes wacht tot hij in de winkels ligt met luisteren of lijkt het maar zo
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
jij vind het toch bij voorbaat geweldig, is het niet? :p
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik dacht dat dat alleen bij mijn reviews het geval was, dan zal ik die van jou toch ook maar eens gaan doornemenBob schreef:Als iets powermetal lijkt te zijn krijgt het 80 punten en het commentaar 'leuk als je ervan houdt'.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Rebellion666
Zat vandaag vol verbazing het interview met Helloween in de Aardschok te lezen. Het ging over de titel van het nieuwe album en hoe die keuze is ontstaan. Meneer Weiki vertelde totaal wat anders dan wat Andreas Deris hier in het interview vertelde. Het bevestigde mijn vermoeden maar weer eens.
Ik denk trouwens wel dat Bob een lange neus kan trekken richting de vragensteller van de Aardschok. Wat een waardeloze opsomming van geschiedenisfeiten die we allemaal al weten! Als je in de Aardschok 2 pagina's hebt waarvan in ongeveer 3/4 dit geneuzel wordt beschreven heb je óf een waardeloos interview gedaan óf de vragen deugde niet. Puntje voor Bob!
Ik denk trouwens wel dat Bob een lange neus kan trekken richting de vragensteller van de Aardschok. Wat een waardeloze opsomming van geschiedenisfeiten die we allemaal al weten! Als je in de Aardschok 2 pagina's hebt waarvan in ongeveer 3/4 dit geneuzel wordt beschreven heb je óf een waardeloos interview gedaan óf de vragen deugde niet. Puntje voor Bob!