Death Metal IV

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Plaag

Bericht door Plaag » do okt 20, 2005 12:04 pm

arnibes schreef:[..]

Ik heb die cd ook vandaag gehoord. Ik ben er behoorlijk door overdonderd. Maar ik weet wel dat ik deze cd moet hebben. Dus als je deze cd door de plee wilt spoelen wil ik hem overnemen.
Daar komt niks van in!

(Bovendien is het een promo.)
Kop dicht, Thorko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 20, 2005 5:04 pm

Rascul schreef:[..]

Goed, dan zal ik het verder uitleggen.
*verhaal*.
Ja, dat is idd heel prettig. Zo voer je voor je het weet een metal-gerelateerd gesprek.

Uitermate gevarieerd is Decrepit Birth inderdaad niet. Toch stoor ik mij persoonlijk totaal niet aan de monotoonheidsfactor van deze band omdat de cd ontzettend lekker doorramt en het geluid mij bovenal weet te behagen. Ik hoor graag een lompe vertoning van dit muzikaal geweld inclusief een solide productie, zware drums en een putdiepe strot. Bij "monotone death" is dit mijn vereiste en in combinatie met een lekker tempo weet ik zo`n cd altijd goed te behappen omdat de krachtig bedoelde stoten ook daadwerkelijk zo krachtig zijn.

Dat bulderende heeft iets ontzettend aantrekkelijks. Ik zit dit makkelijk een hele cd uit.

De nieuwe Vile overigens ook. Maar dat is dan weer heel wat anders.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do okt 20, 2005 5:07 pm

Die nieuwe Vile is vet! Ik zit dat ding de hele dag al te luisteren op m'n werk.

Samen met de nieuwe Averse Sefira...die overigens ook alles omver blaast en hoog nodig aangeschaft moet worden door alle fans van black en death metal. (Omdat ik het zeg JA!)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 20, 2005 5:07 pm

Ik heb die cd ook vandaag gehoord. Ik ben er behoorlijk door overdonderd. Maar ik weet wel dat ik deze cd moet hebben. Dus als je deze cd door de plee wilt spoelen wil ik hem overnemen.
Als ik "Once Was Not" door de plee had willen spoelen was Plaagje wel in de pleepot gaan liggen met zijn mond open.

Maar eigenlijk wil ik deze cd (promo) ook niet bepaald kwijt. Het is een muziekje waar ik op donkere, regenachtige en filosofische avonden nog een hoop plezier aan ga beleven.

Maar vertel anders eens vene wat meer over jouw belevingen, voor zover aanwezig. Dit is een cd die heel wat reacties heeft losgemaakt en ik ben persoonlijk erg benieuwd naar een ieder z`n gedachtengang er over.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 20, 2005 5:11 pm

XnegativeX schreef:Die nieuwe Vile is vet! Ik zit dat ding de hele dag al te luisteren op m'n werk.

Samen met de nieuwe Averse Sefira...die overigens ook alles omver blaast en hoog nodig aangeschaft moet worden door alle fans van black en death metal. (Omdat ik het zeg JA!)
Godverdomme!!!! Tuig, jij.
Beetje metal op de arbeid draaien. Verdoemde illigaal die je bent. Rauwe spruiten zul je vanavond kanen!

Maargoed, ik ga niet klagen. Ik heb een week vakantie ( lang leve het werk in het onderwijs) dus kom ik ook geen vette death tekort.

Averse Sefira moet je maar eens eventjes introduceren, als je wilt. Of kijk ik weer eens met m`n kont?[/b]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do okt 20, 2005 5:15 pm

Gezien ik nog steeds op m'n werk zit kan ik er dus moeilijk diepgaand over uitwijken, maar check deze link:

http://www.aversesefira.com/
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 20, 2005 5:20 pm

Ohja, vanmiddag heb ik nog even een wat ondergewaardeerde band uit de kast getrokken. Tijd om deze ook hier even onder de aandacht te schoppen:

Disloyal uit Polen.

De grap wil dat we ervoor "Pierced From Within" van Suffocation hadden gedraaid. Toen ik vervolgens "The Kingdom of Plague" er achteraan smeet waren Plaagje en ik het er roerend over eens dat deze band eigenlijk een toevallige maar mooie aansluiting op de voorgaande cd is.

Niet dat Disloyal nou als Suffocation klinkt maar het volume, de kracht, de nummers, het ligt als het ware een beetje in het verlengde ervan. Alleen wil de grap dat Disloyal uit Polen komt en dus eigenlijk bepaald niet in de USDMscene wortelt.

Toch klinkt Disloyal totaal niet "Pools" ( kenners van dit deathmetalgenre snappen geheid wat ik ermee bedoel) maar eerder Amerikaans. "The Kingdom Of Plague" is naast eigen vesten wellicht aardig te omschrijven als een aardige mix van Suffocation, Morbid Angel en een vleugje Cannibal Corpse.

Hoe hun voorganger "Pessimistic" klinkt weet ik niet. Maar daar ga ik nog wel achteraan. Stom eigenlijk dat een cd tijdenlang in je kast kan verkeren zonder opgemerkt te worden, en dan opeens...staan de buren op de stoep omdat je ruiten bij hun in de achtertuin een piknick houden.

http://www.disloyal.pl/

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » do okt 20, 2005 5:24 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Als ik "Once Was Not" door de plee had willen spoelen was Plaagje wel in de pleepot gaan liggen met zijn mond open.

Maar eigenlijk wil ik deze cd (promo) ook niet bepaald kwijt. Het is een muziekje waar ik op donkere, regenachtige en filosofische avonden nog een hoop plezier aan ga beleven.

Maar vertel anders eens vene wat meer over jouw belevingen, voor zover aanwezig. Dit is een cd die heel wat reacties heeft losgemaakt en ik ben persoonlijk erg benieuwd naar een ieder z`n gedachtengang er over.
Ik heb hem slechts bij de platenboer geluisterd :roll:

Maar na de wat korte intro en wat 'muziek' kwam het de 1e zware tempoversnelling en ik wist meteen. Damn wat een bak herrie.
Verder was ik de gehele schijf onder de indruk van de chaotische sfeer. De schaarse rustmomenten die erop voorkwamen waren als geroepen want anders is het helemaal niet meer te volgen. Dus een rustpose in de chaos.
Ik heb de link tussen het nummer the end en het opvolgende nummer niet meer gevolgd.
Maar ik weet wel dat dit een geweldige cd is geworden die ik tezijndertijd ga kopen.

Oja is Pestilence - Testimony of the Ancients wat?
Laatst gewijzigd door arnibes op do okt 20, 2005 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 20, 2005 5:24 pm

XnegativeX schreef:Gezien ik nog steeds op m'n werk zit kan ik er dus moeilijk diepgaand over uitwijken, maar check deze link:

Ja, thanx!

Ik heb net effe een mp3tje van hun laatste album binnengetrokken en het klinkt behoorlijk overweldigend.
Alleen is dit voor mij meer deathmetalmuziek met blekvocalen. Maar desalniettemin erg aangenaam.

Leuke tip wieder. Daar ga ik mij nog zeker even mee bezighouden.

Plaag

Bericht door Plaag » do okt 20, 2005 5:31 pm

XnegativeX schreef:Gezien ik nog steeds op m'n werk zit kan ik er dus moeilijk diepgaand over uitwijken, maar check deze link:

Ja, dat klinkt lekker venijnig, op het eerste gehoor.
Kop dicht, Thorko

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » do okt 20, 2005 9:05 pm

Gr. Dracula schreef:Ohja, vanmiddag heb ik nog even een wat ondergewaardeerde band uit de kast getrokken. Tijd om deze ook hier even onder de aandacht te schoppen:

Disloyal uit Polen.

De grap wil dat we ervoor "Pierced From Within" van Suffocation hadden gedraaid. Toen ik vervolgens "The Kingdom of Plague" er achteraan smeet waren Plaagje en ik het er roerend over eens dat deze band eigenlijk een toevallige maar mooie aansluiting op de voorgaande cd is.

Niet dat Disloyal nou als Suffocation klinkt maar het volume, de kracht, de nummers, het ligt als het ware een beetje in het verlengde ervan. Alleen wil de grap dat Disloyal uit Polen komt en dus eigenlijk bepaald niet in de USDMscene wortelt.

Toch klinkt Disloyal totaal niet "Pools" ( kenners van dit deathmetalgenre snappen geheid wat ik ermee bedoel) maar eerder Amerikaans. "The Kingdom Of Plague" is naast eigen vesten wellicht aardig te omschrijven als een aardige mix van Suffocation, Morbid Angel en een vleugje Cannibal Corpse.

Hoe hun voorganger "Pessimistic" klinkt weet ik niet. Maar daar ga ik nog wel achteraan. Stom eigenlijk dat een cd tijdenlang in je kast kan verkeren zonder opgemerkt te worden, en dan opeens...staan de buren op de stoep omdat je ruiten bij hun in de achtertuin een piknick houden.

http://www.disloyal.pl/
Een Poolse band die klinkt als USDM.. Echt wat voor mij 8)

Ik ga het meteen maar beluisteren :)

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do okt 20, 2005 9:16 pm

Ik heb inmiddels de nieuwe Hate Eternal een paar keer gehoord. Ik moet zeggen dat de producie even tijd nodig had om bij me door te dringen, maar na een paar luisterbeurten drong het tot me door dat ik ik toch met een knaller van een plaat te maken heb. velen malen beter dan king of all kings maar eerlijk gezegt haalt ie het voor mij dan weer net niet bij Conquering the throne... Alles klinkt vet en bruut maar die vonk die ik bij eerder genoemde had kreeg ik dit keer niet.
Prima schijf verder, dat wel.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Plaag

Bericht door Plaag » vr okt 21, 2005 2:35 am

Oja is Pestilence - Testimony of the Ancients wat?
Houdt Plaag van metal?
Kop dicht, Thorko

puist

Bericht door puist » vr okt 21, 2005 8:33 am

puist schreef:Is er hier iemand bekend met de Amerikaanse band Imprecation?

Ik heb hier een sampler van Repulse liggen met daar een lied van deze band erop. Ik moet zeggen het bevalt mij zeer. Het gaat om het nummer "The Throne Is Lost" van het album "Theurgia Goetia Summa". Langzame stukken, snelle stukken, af en toe een keyboardje, diepe roggel. Erg lekker. Hoe is de rest van het materiaal van deze band?

http://www.metal-archives.com/band.php?id=4662
http://www.anus.com/metal/imprecation.html
Niemand?

Sample
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » vr okt 21, 2005 10:51 am

Ik luister nu Anima Damnata. Erg lekkere brutal death metal met black invloeden. Normaal ben ik niet zo heel erg weg van black/death combinaties, maar deze band vind ik echt gaaf klinken, waarschijnlijk omdat het black gehalte niet al te hoog is. Roggelende grunts met af en toe wat black metal screams.

Website: www.animadamnata.com

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » vr okt 21, 2005 11:11 am

iemand bekend met de band INFESTER???

zeer fijne ranzige death metal...

niet zoals die new school trigger copy / paste death metal.. maar gewoon nog ranzige vuige shit, zoals death metal meot klinken.. tenminst.e. hun eertse album....

Afbeelding

toch weel een van mijn favoriete death metal albums!

http://www.anus.com/metal/infester.html <-- voor meer info en mp3

tegenwoordig maken ze shit muziek..

maar dit oude album hakt echt goed door
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr okt 21, 2005 4:01 pm

Ik kan uit die Samples niet echt een mening geven, maar wat ik er van gehoord heb vind ik erg als Suffocation klinken.
Des al niet te min, wel iets om een keer een luisterbeurt te gunnen.

Last.fm

ketter

Bericht door ketter » vr okt 21, 2005 4:20 pm

Gristus, wat heb jij toch een ranzige avatar.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr okt 21, 2005 4:39 pm

:D

Last.fm

Audiophile

Bericht door Audiophile » vr okt 21, 2005 9:39 pm

Iemand al de nieuwe Vader binnengetrokken van het internet?
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr okt 21, 2005 10:02 pm

Nope, maar de nummers die ik live heb gehoord klonken gaaf. :D

ketter

Bericht door ketter » vr okt 21, 2005 10:45 pm

Nummers? Ik dacht dat ze d'r maar één hadden gespeeld van de nieuwe.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » vr okt 21, 2005 10:47 pm

Plaag schreef:[..]

Houdt Plaag van metal?
Inkopper: nee

Natuurlijk houd jij van metal. Maar ik wil weten of dat een goed album is om met pestilence te beginnen.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr okt 21, 2005 10:58 pm

Ketter schreef:Nummers? Ik dacht dat ze d'r maar één hadden gespeeld van de nieuwe.
In Haarlem speelden ze Lead Us en This is the War.

ketter

Bericht door ketter » vr okt 21, 2005 11:01 pm

Orklord schreef:[..]

In Haarlem speelden ze Lead Us en This is the War.
In Eindhoven speelden ze in iedereen geval ook This is the War, maar van die andere ben ik niet zeker.
Het zou overigens goed kunnen dat ze die andere ook hebben gespeeld, want ik ken namelijk niet alle nummers van Vader. :oops:

:P

Violent God
Contacteer:

Bericht door Violent God » za okt 22, 2005 4:02 am

Edit: ...never mind...
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » za okt 22, 2005 12:12 pm

fetuskiller schreef:Ik kan uit die Samples niet echt een mening geven, maar wat ik er van gehoord heb vind ik erg als Suffocation klinken.
Des al niet te min, wel iets om een keer een luisterbeurt te gunnen.
mwoa, deze cd klinkt totala niet als suffocation, het is veel occulter, veele meer slome stukken en veel meer intermezzo's met wazige shit

maargoed,

kan me voorstellen dat de samples zo overkomen....
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » za okt 22, 2005 9:04 pm

Kent er iemand Condemned? Erg gave death.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Plaag

Bericht door Plaag » zo okt 23, 2005 1:23 am

Inkopper: nee

Natuurlijk houd jij van metal. Maar ik wil weten of dat een goed album is om met pestilence te beginnen.
Moet je nog met Pestilence beginnen, knul?

Doe maar. Een goed idee.

En als je mijn eerste antwoord nou eens gewoon snapte..
Kop dicht, Thorko

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » zo okt 23, 2005 6:37 pm

Eindelijk een band gevonden in de stijl van Mortician, namelijk Patologicum. Alleen heeft deze band meer Goregrind invloeden. Maar voor de fans van Mortician is het zeker wel het luisteren waard :)

Website:
www.patologicum.prv.pl

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » di okt 25, 2005 4:57 pm

Even maar weer een flinke schop omhoog...

Is men hier bekend met The Yattering? Ik kende ze al best lang van naam, maar sinds een tijdje ken ik ze ook muziekaal. Ik heb alleen niet echt geluisterd naar het gitaarwerk, want de drums klonken al meteen erg interessant :P

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di okt 25, 2005 5:20 pm

Darth Vader schreef:Even maar weer een flinke schop omhoog...

Is men hier bekend met The Yattering? Ik kende ze al best lang van naam, maar sinds een tijdje ken ik ze ook muziekaal. Ik heb alleen niet echt geluisterd naar het gitaarwerk, want de drums klonken al meteen erg interessant :P
Yattering! Gave band ja, eigenlijk altijd in de poolse underground blijven hangen... Typisch geval van onderschat...

Last.fm

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di okt 25, 2005 7:46 pm

Ik heb Genocide van Yattering. Inderdaad een erg gave plaat. Een beetje de poolse versie van Cryptopsy.

Over Polen gesproken...
Ik heb zojuist het laatste werkje van Lost soul, Chaostream, weer eens uit mijn kast geplukt. Dames en heren, wat een ongelovelijk vette death metal cd is dat!!! Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen.
Opzich niks nieuws onder de zon, razend snelle death metal met keihard hakkende riffs. Niet nieuw, maar wel ongelovelijk lekker uitgevoerd. Chaostream is mijn death metal-natte droom en kan, wat mij betreft, op dezelfde hoogte gezet worden als Nihility van hun landgenoten Decapitated.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di okt 25, 2005 8:20 pm

XnegativeX schreef:Ik heb Genocide van Yattering. Inderdaad een erg gave plaat. Een beetje de poolse versie van Cryptopsy.

Over Polen gesproken...
Ik heb zojuist het laatste werkje van Lost soul, Chaostream, weer eens uit mijn kast geplukt. Dames en heren, wat een ongelovelijk vette death metal cd is dat!!! Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen.
Opzich niks nieuws onder de zon, razend snelle death metal met keihard hakkende riffs. Niet nieuw, maar wel ongelovelijk lekker uitgevoerd. Chaostream is mijn death metal-natte droom en kan, wat mij betreft, op dezelfde hoogte gezet worden als Nihility van hun landgenoten Decapitated.
Choastreem heerscht de pan uit! Ik heb ze inmiddels 3 keer live gezien, en alle drie de keren ben ik volkomen weg geblazen!
Choastreem en Unbermensch heb ik in mijn bezit waarvan ik Chaostreem zeker de beste vind. Super bruut blazende Death Metal en niks anders.
Hij komt zeker in mijn top 10 van 2005.

Last.fm

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di okt 25, 2005 8:45 pm

Ik heb ze allemaal gehad. Maar Ubermensch heb ik weg gedaan.
Opzich niks mis met dat album maar het was gewoon te standaard.

Scream of the Mourning Star is hun eerste en die is ook zeker de moeite waard. Hier zijn nog wat black metal invloeden te herkennen en er wordt gebruik gemaakt van een keyboard om er een hele beklemmende sfeer in te leggen.

Plaag

Bericht door Plaag » di okt 25, 2005 9:32 pm

Oké. En dan dit:

XENOMORPH - NECROPHILIA MON AMOUR

Men zeikt vaak over een 'standaardgeluid' en een 'standaardproductie', over 'knip en plak trigger death metal' (ik ook).

Schaf bovenstaande cd aan en hoor hoe goed een Nederlandse DM band kan zijn.
Want als er een schijf verre van standaard klinkt, is het die wel.
Oh ja: men houdt zich ook niet bezig met "hoor ons eens origineel zijn", maar heeft gewoon een vreselijk boeiend album in elkaar gebeukt.

Gebeukt, ja.
Kop dicht, Thorko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di okt 25, 2005 10:10 pm

Darth Vader schreef:Even maar weer een flinke schop omhoog...

Is men hier bekend met The Yattering?
"Genocide" ja.

Ik schaar mij verder achter Neggie die het wat mij betreft helemaal bij het juiste eind heeft. Alleen heb ik Yattering wel liever dat Cryptopsy, moet ik in aller eerlijkheid bekennen omdat Yatering ontdanks de wispelturigheid nog steeds zwaar, lomp en heel erg death metal klinkt.
En dat feit streelt mijn oren met een zachtfluwelen veertje.

Ja, leuk dat deze band weer eens voorbij komt. Hup, mensen, aan de Yattering, u, honden en ratten.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di okt 25, 2005 10:23 pm

XnegativeX schreef:Ik heb ze allemaal gehad. Maar Ubermensch heb ik weg gedaan.
Ja, en dat is maar goed ook :D.

Ben ik overigens de enige die Lost Soul als een non-thrashy, en uptempo versie van Vader vind klinken?
Dat bedoel ik overigens niet negatief want ik vind deze band retegaaf maar ik hoor wel overduidelijke Poolse geluiden, zo overduidelijk dat ik deze band in een zeer zatte bui voor een eerdere versie van Vader aan zou kunnen zien.

Gelukkig dat ik nooit zo`n zatte bui geniet. Maar u snapt wat ik bedoel.

Vooral Ubermensch heeft daar een flinke hand van. Op Chaostream laten ze meer een eigen smoel zien, maar toch....

Het klinkt wel heel bekend.

Maar nogmaals, kwalitatief is dit een aardige zalmneus.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di okt 25, 2005 10:44 pm

Plaag schreef:Oké. En dan dit:

XENOMORPH - NECROPHILIA MON AMOUR

Juist! Zeer goed. Uitstekend. Formidabel.

Uitermate terecht dat deze schijf hier even wordt aangehaald.

Dit is een ferme aanrader voor iedereen hier die open staat voor niet monotone, frisse en diverse death. Maar let wel, DEATH met hoofdletters want de roots van dit muziekgenre gaan niet ten onder ten voordele van het vooruitstreven en innovatie.

Xenomorph heeft met "Necrophilia Mon Amour" een hele gevarieerde doch bikkelharde, grommende, bijtende en knuppelende schijf ingediend en mijn tandjes klapperden bij het geluid ervan. Want dit is goed, verdomde goed, zo fucking simpel is de stand van zaken.

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » di okt 25, 2005 10:50 pm

XnegativeX schreef:Ik heb Genocide van Yattering. Inderdaad een erg gave plaat. Een beetje de poolse versie van Cryptopsy.

Over Polen gesproken...
idd een rete vette band.
Ook nog aardige lui, en live doen ze het ook goed. (3x gezien inmiddels: Woerdschok, Patronaat en Effenaar)
Jammer alleen dat die zanger z'n kop kaal geschoren heeft.
Heb ik dan nog unike foto's met lang haar? ;) :lol:

:h
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Rascul

Bericht door Rascul » wo okt 26, 2005 3:34 pm

Oké, voor iedereen die nog wilde weten wat nou echt "kankâhbrute" Death Metal is:

http://www.myspace.com/devourment

DIT is echt BR00000000000000000000T
Makkers staakt uw wild geraas

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » wo okt 26, 2005 4:26 pm

Devourment? Oudnieuws...
Das al heel lang tering gaaf!
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo okt 26, 2005 5:20 pm

Ik vind het verre van speciaal...maar dat is ook oud nieuws.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 26, 2005 8:37 pm

XnegativeX schreef:Death metal fans...hoor mij aan.
Iedereen die van innovatieve death metal houdt, iedereen die niet bang is eens wat nieuws te proberen, ga de nieuwe Between the buried and me luisteren. NU!!!
Ik heb "Alaska" vandaag even bij Sounds geluisterd en ik snap direct waarom je zo fucking enthousiast bent.

Het kostte mij een hoop moeite om niet de toonbank inclusief cdspeler los van de muren te trekken en met de gehele vracht naar buiten te rennen, naar huis te treinen/fietsen om de cd vervolgens met de opperste zorgvuldigheid er uit te zagen en de rest bij het grof vuil te deponeren.

Godver, wat een schijfje.

Helaas is het budget op het ogenblik beperkt en tot mijn grote verbazing had Sounds ook Relevant Few liggen. Die heb ik meegenomen, "Alaska" loopt niet weg.

Maar dat wordt wel het eerstvolgende wat ik aanschaf.

Vreemd trouwens dat jij/jullie niet geslaagd waren in R`dam van `t weekend. Ik heb zowel bij Platenboef als bij Sounds een hoop leuks weggeript en nog meet leuks moeten laten staan...

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo okt 26, 2005 8:46 pm

Klopt ook wel, maar de dingen die ik zoek/zocht liggen niet bepaald voor de hand:

Sarcoma Inc. - The Dark prophecy
Lunar aurora - Mond (intussen in bestelling bij Displeased)
Ruins of beverast - Unlock the shrine
Twilight - Twilight (intussen in bestelling bij Displeased)
Craft - Fuck the universe (intussen in bestelling bij Displeased)
Averse sefira - Tetragrammatical astygmata (intussen in bestelling bij Displeased)
Summon - Fallen
Vile - The new age of chaos (intussen in bestelling bij Displeased)
Tyranny - Tides of awakening (intussen in bestelling bij Displeased)
Sikth - The Trees are dead & dried out

Zie...geen doordeweekse kost. :wink:

Trouwens, check uwer PM zo even.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 26, 2005 9:01 pm

XnegativeX schreef:Klopt ook wel, maar de dingen die ik zoek/zocht liggen niet bepaald voor de hand:

Sarcoma Inc. - The Dark prophecy
Lunar aurora - Mond (intussen in bestelling bij Displeased)
Ruins of beverast - Unlock the shrine
Twilight - Twilight (intussen in bestelling bij Displeased)
Craft - Fuck the universe (intussen in bestelling bij Displeased)
Averse sefira - Tetragrammatical astygmata (intussen in bestelling bij Displeased)
Summon - Fallen
Vile - The new age of chaos (intussen in bestelling bij Displeased)
Tyranny - Tides of awakening (intussen in bestelling bij Displeased)
Sikth - The Trees are dead & dried out

Zie...geen doordeweekse kost. :wink:

Trouwens, check uwer PM zo even.
U hebt PM terug!

En idd, ik heb ook niets van je lijstje zien staan. Dat is waar. Maar toch stond er verders een hoop boeiends. Jammer dat die drol van een Gods Puke ons voor was en Drawn And Quartered wegkaapte...

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo okt 26, 2005 9:27 pm

Ik ben van plan binnekort een stapel brute DM cd's te bestellen, en wil wel weer es wat nieuws...

Wie kan mij een paar albums aanraden in de stijl van Severe Torture, Prostitute Disfigurement, Avulsed en Deeds of Flesh???

Last.fm

Plaag

Bericht door Plaag » wo okt 26, 2005 9:29 pm

fetuskiller schreef:Ik ben van plan binnekort een stapel brute DM cd's te bestellen, en wil wel weer es wat nieuws...

Wie kan mij een paar albums aanraden in de stijl van Severe Torture, Prostitute Disfigurement, Avulsed en Deeds of Flesh???
Incrust, uit Brazilië. En bestel er voor mij ook één, wil je?

Dank.
Kop dicht, Thorko

Jesper

Bericht door Jesper » wo okt 26, 2005 9:31 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

U hebt PM terug!

En idd, ik heb ook niets van je lijstje zien staan. Dat is waar. Maar toch stond er verders een hoop boeiends. Jammer dat die drol van een Gods Puke ons voor was en Drawn And Quartered wegkaapte...
Ik zal binnenkort mijn bescheiden mening geven over die plaat.
Heus.

nightwing

Bericht door nightwing » wo okt 26, 2005 9:32 pm

haal half brazilie leeg, weer eens wat adners dat dat gestamp death metal.

Sarcofago
Sepultura
Holocausto

etc.

alleen dat gedreun moet je een keer zat worden!
www.last.fm/user/robenroll

Gesloten