Aesthetic schreef:Ik vond Arch Enemy echt ge-wel-dig!! Wat een ongelooflijk dik geluid. Al mochten de gitaren we iets harder, of de drums iets zachter

. Maar de drums waren zo gaaf, echt stoer. Die drumsolo...man, lijkt me lastig om met een bandje mee te drummen, zeer strak. Goeie setlist ook, goeie show. Wat een agressie. De conclusie hebben de bandleden zelf al getrokken: Pure Fucking Metal. Maar toch 1 twijfelgevalletje: mij viel het op dat Angela Gossow af en toe iets te laat en/of te vroeg de microfoon bij haar mond wegdeed terwijl ik wel een stemmetje hoorde...
Anyway, het was gewoon kei tof!!
geluid vond ik minder eigenlijk. kon beter worden afgesteld. Soms was het een waas van geluid dat op je af kwam, terwijl op andere stukken (vooral 2stemmige melodieuze riedeltjes) het wel erg goed klonk.
Daarbij had de lead-gitarist van Trivium (gave band trouwens) niet echt door dat die voor solo's effe een iets harder kanaal moet kiezen. Die solo's waren dan ook amper te horen.
Met bandje meedrummen zal wel meevallen: oortje in, zal vast een metronoom of drumtrack meelopen, die wij dan niet horen.
al met al erg gaaf, al vond ik AE wel erg kort spelen. uur en een kwartier.
Als het allemaal wel om 8 uur was begonnen (zoals aangekondigd), konden we om 10 uur al naar huis.