Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
-
Chucknorris
Bericht
door Chucknorris » do okt 20, 2005 7:44 pm
Mortukai schreef:[..]
ja goeie tekst maare k vind als je hitler er in noemt het gelijk al een stuk jammerder
HITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLER
BOEIEND?
Hij heeft t niet over hitler in een nietszeggende vorm.. juist de destructieve kant.. daar draait BM toch om? achja ieder zijn opvatting.. satanic arsemaster is gewoon vet
-
Procrustus
Bericht
door Procrustus » do okt 20, 2005 7:46 pm
sanguis schreef:Ik vind het moeilijk van goede muziek te genieten als je je continu aan de teksten zit te iriteren
uiteraard, maar zolang je de tekst niet kent kun je je er niet aan irriteren.
Maar ik heb het ook nietzo op nazi spul nee. Vervelend genoeg weet je het bij sommige bands niet. Dat ze geen nazi teksten hebben betekend immers niet dat ze niet nazi zijn... Misschien hebben de Sugarbabes ookwel nazisympathiën.
-
sanguis
-
Contacteer:
Bericht
door sanguis » do okt 20, 2005 7:49 pm
Meestal grijp ik bij een eerste luisterbeurt toch wel naar de teksten.
ja ok, maar dan "verkondigen ze dit niet" en dan steun je het iig zeker niet vind ik.
-
Krijst
Bericht
door Krijst » do okt 20, 2005 7:54 pm
nuberus schreef:[..]
Negeren niet, maar betekent dat dat ik iedere band links moet laten liggen, omdat ik het niet met de opvattingen van de tekstschrijver eens ben?
Opvattingen van de personen doen er niet zoveel toe. Het gaat erom wat men met de muziek wil uiten. En als dat nazi-gesodemieter is, dan is dat kut en het luisteren niet waard. Teksten zijn belangrijk. Ik wil me niet mee laten sleuren in de emoties van iemand die muziek als medium gebruikt om zijn zwakzinnige denkbeelden op de wereld los te laten.
De grens lijkt me erg duidelijk. (iemand vond het moeilijk). 1 tekst is genoeg. Niks geen compromissen! (willen ze zelf vaak ook niet, en als ze dat wel willen, dan zijn ze het luisteren ook niet waard)
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
-
Procrustus
Bericht
door Procrustus » do okt 20, 2005 7:54 pm
Chucknorris schreef:[..]
HITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLERHITLER
BOEIEND?
citeer dan meteen de vliegende panters
Hitler, was dat nou nodig
al dat geschreeuw zo overbodig
jij gooide bommen en ook granaten
had je dat niet achterwege kunnen laten?
-
sanguis
-
Contacteer:
Bericht
door sanguis » do okt 20, 2005 7:57 pm
Krijst schreef:[..]
Opvattingen van de personen doen er niet zoveel toe. Het gaat erom wat men met de muziek wil uiten.
Helemaal mee eens.
-
Chucknorris
Bericht
door Chucknorris » do okt 20, 2005 7:58 pm
Procrustus schreef:[..]
citeer dan meteen de vliegende panters
Hitler, was dat nou nodig
al dat geschreeuw zo overbodig
jij gooide bommen en ook granaten
had je dat niet achterwege kunnen laten?
citeer dan anal cunt:
Hitlerrr was a sensitive maaaaannn, hitleerrr......
-
Johannes de Dopeste
Bericht
door Johannes de Dopeste » do okt 20, 2005 8:01 pm
Procrustus schreef:En wie zegt dat de bandleden van die NS bands dat geld niet rechtstreeks doorsluizen naar die groeps- en/of clubverbanden? Of deze muziek maken juist om hun groeperingen te kunnen ondersteunen?
Dat is aan hen. Ik betaal voor een product, in dit geval hun cd, wat zij met dat geld doen moeten ze zelf weten.
Als ik brood koop en de desbetreffende middenstander geeft zijn verdiende geld uit aan mijns inziens verkeerde doeleinden, weerhoudt mij dat er zeker niet om brood te gaan kopen.
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]
-
XnegativeX
-
Contacteer:
Bericht
door XnegativeX » do okt 20, 2005 8:08 pm
Negeren niet, maar betekent dat dat ik iedere band links moet laten liggen, omdat ik het niet met de opvattingen van de tekstschrijver eens ben?
Dat zei ik een paar posts terug ook al. Het er mee eens zijn hoeft niet. Maar als je er ronduit op tegen bent dan is het toch raar dat je er wel een cd van koopt? Kijk, als jij ermee kunt leven dat mensen dat soort opvattingen hebben en er gewoon niet zo mee zit dan moet je die cd's rustig kopen. En als ik de laatste paar pagina's van dit topic zo doorlees zitten hier genoeg mensen die zich blijkbaar niet erg storen aan de fascistische opvattingen van anderen.
Ik erger me op mijn beurt helemaal de tering aan die dingen. Daarom koop ik dit soort ellende dus niet. Daar is toch niks mis mee?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
Procrustus
Bericht
door Procrustus » do okt 20, 2005 8:08 pm
Chucknorris schreef:[..]
citeer dan anal cunt:
Hitlerrr was a sensitive maaaaannn, hitleerrr......
jezus, over kut nummers gesproken. En nu hoor ik het weer in m'n hoofd... hartelijk bedankt.
-
Chucknorris
Bericht
door Chucknorris » do okt 20, 2005 8:11 pm
Procrustus schreef:[..]
jezus, over kut nummers gesproken. En nu hoor ik het weer in m'n hoofd... hartelijk bedankt.
-
NecroNoud
Bericht
door NecroNoud » do okt 20, 2005 8:59 pm
Oh jee, daar gaan we weer met dat hypocriete gedoe. Als het maar iets met NS te maken heeft luisteren we de muziek niet meer, maar honderden bands die zingen dat christenen in grote getalen moeten worden geslacht dat moet gewoon kunnen.
Ben tegen alle uitingen van extreme denkbeelden in muziek of niet.
-
sanguis
-
Contacteer:
Bericht
door sanguis » do okt 20, 2005 9:06 pm
Het grote verschil met het slachten van christenen en de NS is dat het hele gebeuren met hitler enzo nog geen eeuw geleden gebeurt is, en bij mijn weten er nog nooit een slachtpartij van christenen is geweest
-
NecroNoud
Bericht
door NecroNoud » do okt 20, 2005 9:12 pm
sanguis schreef:Het grote verschil met het slachten van christenen en de NS is dat het hele gebeuren met hitler enzo nog geen eeuw geleden gebeurt is, en bij mijn weten er nog nooit een slachtpartij van christenen is geweest
Tering, ik denk dat ik maar uit dit Black Metal topic blijf voortaan. Het niveau is wel heel erg laag tegenwoordig.
-
Blood&Ashes
Bericht
door Blood&Ashes » do okt 20, 2005 9:13 pm
sanguis schreef:Het grote verschil met het slachten van christenen en de NS is dat het hele gebeuren met hitler enzo nog geen eeuw geleden gebeurt is, en bij mijn weten er nog nooit een slachtpartij van christenen is geweest
Euh...nooit? De geschiedenis zit er vol mee.
-
Malfiore
Bericht
door Malfiore » do okt 20, 2005 9:15 pm
Dat maakt juist totaal geen verschil. Als Hitler nou in plaats van joden een paar miljoen christenen had vergast, zou je dan opeens ook tegen anti-christelijke teksten zijn en antisemitische teksten wel accepteren? Lijkt mij allemaal niet bepaald logisch.
-
Krijst
Bericht
door Krijst » do okt 20, 2005 9:16 pm
NecroNoud schreef:[..]
Tering, ik denk dat ik maar uit dit Black Metal topic blijf voortaan. Het niveau is wel heel erg laag tegenwoordig.
Dat was inderdaad volgens mij helemaal niet het verschil.
Het verschil met NS en christendomhaat is dat NS gebaseerd is op iets 'willekeurigs' (ras) en dat christendom een keuze is. Je wordt niet als Christen geboren (in principe), het is een keuze. Je wordt wel arisch (Of niet arisch) geboren en daar kan je verder niets meer aan doen. Christenhaat (om het maar een naam te geven) is volgens mij gericht tegen het idee van het christendom, en niet zo zeer tegen de mensen die het hangen zelf. En dat is volgens mij dus ook weer een verschil met NS, die zich juist wel tegen personen richt en niet tegen een idee.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
-
sanguis
-
Contacteer:
Bericht
door sanguis » do okt 20, 2005 9:19 pm
Wat ik bedoel is dat voor veel band's die zingen over het uitmoorden van christen het iets fictiefs is en dat mensen het het NS aanhangen, het wel als realiteit zien.
-
Chucknorris
Bericht
door Chucknorris » do okt 20, 2005 9:21 pm
Malfiore schreef:[..]
Dat maakt juist totaal geen verschil. Als Hitler nou in plaats van joden een paar miljoen christenen had vergast, zou je dan opeens ook tegen anti-christelijke teksten zijn en antisemitische teksten wel accepteren? Lijkt mij allemaal niet bepaald logisch.
jawel mensen zijn dom.
-
nuberus
Bericht
door nuberus » do okt 20, 2005 10:20 pm
XnegativeX schreef:[..]
Dat zei ik een paar posts terug ook al. Het er mee eens zijn hoeft niet. Maar als je er ronduit op tegen bent dan is het toch raar dat je er wel een cd van koopt? Kijk, als jij ermee kunt leven dat mensen dat soort opvattingen hebben en er gewoon niet zo mee zit dan moet je die cd's rustig kopen. En als ik de laatste paar pagina's van dit topic zo doorlees zitten hier genoeg mensen die zich blijkbaar niet erg storen aan de fascistische opvattingen van anderen.
Ik erger me op mijn beurt helemaal de tering aan die dingen. Daarom koop ik dit soort ellende dus niet. Daar is toch niks mis mee?
Nee inderdaad. Nix mis mee. Maar je weet de vinger wijst snel..... Dat ik Hateforest ronduit vind heerschen wil niet zeggen dat ik zn ideeen propageer. Enfin, neem nou Satanic Warmaster met die Hitler tekst. Het is maar hoe je het interpreteert, lees tussen de regels door en je weet wat ie bedoelt, laat je niet opnaaien door het woord, of de naam Hitler. Het is beeldspraak, met als uitkomst de dood voor iedereen. Voer voor de misanthropen onder ons.
En de man zal heersen.
-
XnegativeX
-
Contacteer:
Bericht
door XnegativeX » do okt 20, 2005 10:37 pm
Heh? Hoe rijm jij deze tekst met alles omvattende misanthropy?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
the true Thorko
Bericht
door the true Thorko » do okt 20, 2005 11:08 pm
Vandaag binnen: Order from Chaos - Imperium CD, het eerste deel in de serie... voor de liefhebbers van OfC en/of oude Bathory een aanrader.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
-
Malfiore
Bericht
door Malfiore » do okt 20, 2005 11:12 pm
sanguis schreef:Wat ik bedoel is dat voor veel band's die zingen over het uitmoorden van christen het iets fictiefs is en dat mensen het het NS aanhangen, het wel als realiteit zien.
Oh? Die NS bands brengen hun ideeën anders niet meer in praktijk dan anti-christelijke bands.
-
Plaag
Bericht
door Plaag » do okt 20, 2005 11:34 pm
Nee inderdaad. Nix mis mee. Maar je weet de vinger wijst snel..... Dat ik Hateforest ronduit vind heerschen wil niet zeggen dat ik zn ideeen propageer. Enfin, neem nou Satanic Warmaster met die Hitler tekst. Het is maar hoe je het interpreteert, lees tussen de regels door en je weet wat ie bedoelt, laat je niet opnaaien door het woord, of de naam Hitler. Het is beeldspraak, met als uitkomst de dood voor iedereen. Voer voor de misanthropen onder ons.
Nee.
Kop dicht, Thorko
-
Procrustus
Bericht
door Procrustus » do okt 20, 2005 11:38 pm
Oh? Die NS bands brengen hun ideeën anders niet meer in praktijk dan anti-christelijke bands.
ga liever in op een goed argument zoals dat van krijst bijvoorbeeld. in plaats van op de wat zwakkere zaken te focussen.
-
Sandr
-
Contacteer:
Bericht
door Sandr » do okt 20, 2005 11:48 pm
hopelijk wordt er helemaal geen ideeën in de praktijk gebracht
zoals Krijst al gezegd heeft, gelovig zijn is een keuze, huidskleur of geboorteland niet
ik heb trouwens ook geen muziek waarin daadwerkelijk wordt opgeroepen om christenen te vermoorden (wel het christendom als religie, en ik persoonlijk vind dat er aan het christendom een aantal slechte kanten zitten, maar ik laat iedereen vrij in zijn/haar geloofskeuze)
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
-
Mortukai
Bericht
door Mortukai » do okt 20, 2005 11:59 pm
wat een gave duitse band is dit
beetje black folk
http://www.xivdarkcenturies.
als je van Menhir houd volgens oak moet je hier is wat van luisteren
Laatst gewijzigd door
Mortukai op vr okt 21, 2005 12:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Http://www.myspace.com/mortukai
[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]
-
Oak
Bericht
door Oak » vr okt 21, 2005 12:04 am
XIV Dark Centuries kan ik dus op geen enkele manier in verband brengen met Moonsorrow en al helemaal niet met Ensiferum. Ik zou het eerder vergelijken met werk van bijvoorbeeld Menhir.
-
NecroNoud
Bericht
door NecroNoud » vr okt 21, 2005 9:43 am
Sandr schreef:[..]
hopelijk wordt er helemaal geen ideeën in de praktijk gebracht
zoals Krijst al gezegd heeft, gelovig zijn is een keuze, huidskleur of geboorteland niet
ik heb trouwens ook geen muziek waarin daadwerkelijk wordt opgeroepen om christenen te vermoorden (wel het christendom als religie, en ik persoonlijk vind dat er aan het christendom een aantal slechte kanten zitten, maar ik laat iedereen vrij in zijn/haar geloofskeuze)
Gelovig zijn is zeker een keuze. Maar er wordt hier vooral gekeken naar NS als een stijl die alleen discrimineert terwijl veel NS bands hun gedachtegoed (liefde voor hun cultuur, land) gewoon uitdragen zonder hierbij menen Joden, Negers of wie dan ook menen te moeten discrimineren.
Het gaat mij er gewoon om dat je NS niet altijd met de duitsers in de 2e wereldoorlog moet vergelijken. Het is een gedachtegoed dat op zich staat.
Als blijkt dat in een blik ananas van merk X vergif zit wil dat nog niet zeggen dat in alle blikken ananas van merk Y ook vergif zit. Ik erger me gewoon aan het alles over een kam scheren wat hier vaak gebeurt, en het niet meer naar iedere band op zich kijken maar naar het labeltje dat er op geplakt wordt.
-
Sandr
-
Contacteer:
Bericht
door Sandr » vr okt 21, 2005 10:12 am
NecroNoud schreef:[..]
Gelovig zijn is zeker een keuze. Maar er wordt hier vooral gekeken naar NS als een stijl die alleen discrimineert terwijl veel NS bands hun gedachtegoed (liefde voor hun cultuur, land) gewoon uitdragen zonder hierbij menen Joden, Negers of wie dan ook menen te moeten discrimineren.
ik heb ook niks tegen bands die zingen over hun vaderland of hun cultuur, vaak zijn dat erg interessante teksten, maar dat soort bands zou ik ook niet snel onder NS-muziek plaatsen
pas als het discriminerend wordt of men bijvoorbeeld WO II verheerlijkt haak ik af
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
-
ik stamp je kapot
-
Contacteer:
Bericht
door ik stamp je kapot » vr okt 21, 2005 10:32 am
kan er neit een apart NSBM topic worden gemaakt, zodat daar fijn over NSBM gekletst kan worden...
aangezien elk BLACK METAL topic uiteindelijk in geklets over NSBM gaat?
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
-
NecroNoud
Bericht
door NecroNoud » vr okt 21, 2005 10:35 am
Dat is vooral te wijten aan de mensen die konstant beginnen te neulen over welke band nu weer " verdachte" dingen in de teksten heeft staan.
-
Chucknorris
Bericht
door Chucknorris » vr okt 21, 2005 10:36 am
Chucknorris schreef:Forgotten Woods
Has reformed, and will shortly enter the studio to record their upcoming "Race of Cain", which will be released through THR this or at the beginning of the next year.
yay!!!
yeah het hier over hebben bijvoorbeeld!
-
ik stamp je kapot
-
Contacteer:
Bericht
door ik stamp je kapot » vr okt 21, 2005 10:47 am
ja
ik ben zee rbeneiwut..
forgotten woods gaan wat oude numemrs vand e demo opnemen en wat neiwue tracks..
zeer fijntjes..
als deze studio ze namelijk daar ook neiwue shit van joyless opnemen, dus als eht goed gaat, komt de joyless / Urfaust split 7" ook nog tegen eht eind van dit jaar uit....
overigens komt de split van Urfaust en Circle of Ouroroborus (Fin) tegen het eind van eht jaar op cd uit en daarna nog ene vinyl verzie.. dus deze split zal ook wat langer zijn dan de origineel geplande 7"... beide bands zullen namelijk nu ruim 20 minuten aan muziek aanleveren...
de split lp van basilisk en urfaust komt waarschijnlijk rond februari uit...
-
Chucknorris
Bericht
door Chucknorris » vr okt 21, 2005 10:52 am
artwork etc. allemaal af? beter!
en hoe zit t met de fw/sauron 7" ?
-
ik stamp je kapot
-
Contacteer:
Bericht
door ik stamp je kapot » vr okt 21, 2005 11:05 am
artwork wordt getekend en gemaakt... komt helemala goed... we meotne alleen ngo even de final mixxxing doen..
die fw / sauron komt tegen het eind van eht jaar uit wist eht "label" te vertellen.....
-
sanguis
-
Contacteer:
Bericht
door sanguis » vr okt 21, 2005 5:37 pm
Woensdag 28 dec spelen zowel fluisterwoud als sauron in de effenaar met Helheim.
lijkt me wel een leuke line-up om eens uit te gaan checken.
-
Indur
Bericht
door Indur » vr okt 21, 2005 5:43 pm
Aanwezig.
Zojuist Nocternity-Onyx binnen, klinkt goed.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Indur.png[/img][/url]
-
Amibor
Bericht
door Amibor » vr okt 21, 2005 5:58 pm
Lastige punten;
- Hoe belangrijk zijn teksten nu eigelijk binnen de BM?
- Als ik totaal geen nazi of satanist ben, maar ik luister de muziek wel, maakt mij dat dan hypocriet?
- Zijn muziek en tekst compleet met elkaar verwikkeld, of kun je ze ook los zien?
Goed, iedereen heeft meningen, maar die discussie is wat mij betreft te vaak gevoerd. Je komt er toch niet uit. Luister wat je luisteren wilt, je hoeft je echt niet te verantwoorden.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
-
Omina Mortis
Bericht
door Omina Mortis » vr okt 21, 2005 6:06 pm
Mortukai schreef:wat een gave duitse band is dit
beetje black folk
http://www.xivdarkcenturies.
als je van Menhir houd volgens oak moet je hier is wat van luisteren
Klopt, ik heb dat vast allang aangekaart.
De cd "...Den Ahnen Zum Grusse..." is erg goed, het ligt meer in de stijl van Menhir en Thyrfing. Eigenlijk vind ik dit een fout topic daarvoor, maargoed.
Live zijn ze ook erg leuk.
Iemand die nieuwe mCD gehoord?
-
nuberus
Bericht
door nuberus » vr okt 21, 2005 6:15 pm
Plaag schreef:[..]
Nee.
Jij hebt een bord voor je kop. Als de term nsbm valt sta je al op je achterste poten. Nergens voor nodig, want je kunt er prima over lullen.
En de man zal heersen.
-
K.
Bericht
door K. » vr okt 21, 2005 9:36 pm
the true Thorko schreef:[..]
Jammer dat zijn/haar identiteit verborgen is...
En, Thorko, geen spijt van die uitgave? Bevalt 'ie?
-
Oak
Bericht
door Oak » vr okt 21, 2005 9:41 pm
Omina Mortis schreef:
De cd "...Den Ahnen Zum Grusse..." is erg goed, het ligt meer in de stijl van Menhir en Thyrfing. Eigenlijk vind ik dit een fout topic daarvoor, maargoed.
Live zijn ze ook erg leuk.
Iemand die nieuwe mCD gehoord?
Check
http://www.paganmetal.de/Liedgut/XIV_Da ... _64_22.mp3
Erg rossende medley van de nieuwste mCD.
-
sanguis
-
Contacteer:
Bericht
door sanguis » za okt 22, 2005 12:01 am
Heeft iemand eigenlijk de nieuwe Dark Funeral al gehoord??
-
NIBDEM
Bericht
door NIBDEM » za okt 22, 2005 11:48 am
sanguis schreef:Woensdag 28 dec spelen zowel fluisterwoud als sauron in de effenaar met Helheim.
lijkt me wel een leuke line-up om eens uit te gaan checken.
zoiezo aanwezig hier! daarna leuke afterparty hier in tilburg, aangezien Helheim hier blijft pitten.
-
impaled succubus
Bericht
door impaled succubus » za okt 22, 2005 12:34 pm
XnegativeX schreef:Ach ja, liever bekrompen dan een smerige nazi.
En de nieuwe fascisten zullen zich antifascist noemen.
-
FrisianFreedom
-
Contacteer:
Bericht
door FrisianFreedom » za okt 22, 2005 3:56 pm
Juist ja...
Ik heb hier nu Widomar - Het Land der Katharen; niet direct uitzonderlijk, maar heeft wel iets obscuurs (het zal de thematiek zijn).
meer info:
http://www.metal-archives.com/band.php?id=44846
En de nieuwe Lugubrum, opinies?
Ik luister 'm dit keer eerst in mp3 vorm, De Vette Cuecken viel me nogal tegen namelijk.
[img]http://www.corrupt.org/transcendence/forum/yabbfiles/Templates/Forum/default/transcendence.jpg[/img]
[b][url=http://WWW.CORRUPT.ORG]CORRUPT.ORG[/url][/b]
[b][url=http://www.anus.com]AMERICAN NIHILIST UNDERGROUND SOCIETY[/url][/b]
-
the true Thorko
Bericht
door the true Thorko » za okt 22, 2005 6:35 pm
K. schreef:En, Thorko, geen spijt van die uitgave? Bevalt 'ie?
Ik heb 'm nog niet afgespeeld... ben bang dat ie daar van lijdt; dan verminderd uiteraard de true ende kvlt-waarde. Nee, de komende 50 jaar blijft hij verpakt in een verhuisdoos vol met tempex... maar uiteraard soms wel even stiekum in de doos gluren!
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
-
Enlil
Bericht
door Enlil » zo okt 23, 2005 10:03 am
ik stamp je kapot schreef:ja
ik ben zee rbeneiwut..
forgotten woods gaan wat oude numemrs vand e demo opnemen en wat neiwue tracks..
zeer fijntjes..
als deze studio ze namelijk daar ook neiwue shit van joyless opnemen, dus als eht goed gaat, komt de joyless / Urfaust split 7" ook nog tegen eht eind van dit jaar uit....
overigens komt de split van Urfaust en Circle of Ouroroborus (Fin) tegen het eind van eht jaar op cd uit en daarna nog ene vinyl verzie.. dus deze split zal ook wat langer zijn dan de origineel geplande 7"... beide bands zullen namelijk nu ruim 20 minuten aan muziek aanleveren...
de split lp van basilisk en urfaust komt waarschijnlijk rond februari uit...
Ah druk bezig geweest met Urfaust? Zal binnenkort wel horen hoe dat klinkt.
Onderschrift
-
Hellhammer
Bericht
door Hellhammer » zo okt 23, 2005 3:18 pm
Op de site van Christhunt zie ik een cd van Inquisition aangeboden genaamd ''Diabolus Nostrum Vinco'', maar ik kan nergens informatie over deze cd vinden.
Ik heb dan ook het idee dat het een bootleg is, maar weet iemand hier meer over?