Band History:
Plaag Begon op 7 Feb 2004 met Zwarte Plaag toen was het nog een 1 mans band, later kwam Nachtwolf erbij, hij had ongeveer dezelfde zwarte gedachtes als ik,veel haat!
Nou, nou, er wordt me wat afgehaat in deze band, maar ja toch mooi dat ze elkaar toch weer gevonden hebben in hun extreme haatgevoelens, al is er natuurlijk een kans dat ze op een kwade dag elkaar gaan haten
Hierbij rijst de vraag natuurlijk op, wat het doel is van deze bijzonder kwaadgestemde heren, ik som even de mogelijkheden op:
1) uiten van sexuele frustratie
2) mensen afschrikken door het uitdrukken van hun uitzonderlijke, buiten proporties geraakte kwaadheid
3) zich een kwaadaardig imago aan aan te meten om trendy gothic tienermeisjes te imponeren
4) het zijn radicale moslims en proberen middels de muziek hun haat tegenover het kapitalisme te verspreiden
5) hun moeders hebben gerookt tijdens de zwangerschap en daar is hun stemming enorm van in mineur geraakt
Ze zullen overigens hun "concurrent" Zwartplaag ook wel enorm gaan haten als ze lucht krijgen van hun bestaan, maar ja, er bestaat natuurlijk een kans dat ze elkaar "vinden" en dat hun twee bands in elkaar opgaan als een soort van coalitie van het kwaad....
Tenslotte wil ik nog even inhoudelijk ingaan op het citaat uit hun biografie waar ik mijn betoog mee begon:
"Plaag Begon op 7 Feb 2004 met Zwarte Plaag"
Gossie, wat fijn dat er de precieze datum bij vermeld staat, ik ben nou toch echt benieuwd geraakt naar het precieze tijdstip, het zal vast om 6 minuten over 6 in de morgen zijn geweest....
"toen was het nog een 1 mans band, later kwam Nachtwolf erbij, hij had ongeveer dezelfde zwarte gedachtes als ik,veel haat!"
ONGEVEER dezelfde zwarte gedachtes.... dus niet PRECIES dezelfde zwarte gedachtes, dat wil zeggen dat de haatgevoelens van Heer Nachtwolf OF net iets minder krachtig zijn, OF juist iets krachtiger, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat het lijkt me een niet te weerleggen feit dat de oorspronkelijke oprichter van het bandgenootschap de meest haatvolle is van de twee, ik bedoel, hij gaat natuurlijk zijn leiderschap niet uit handen geven omdat er een toevallige tweede boosaardigheid zijn muzikale pad betreedt, er moet natuurlijk wel sprake blijven van een hierarchische structuur, er kan natuurlijk geen sprake zijn van twee hanen in hetzelfde hok, zeker niet met zoveel haat ....