Demon Hunter
- Christianinblack
- Christianinblack
- DEMONHUNTER
waarom luister je dan bijna alleen maar christelijke metal? he ohja helemaal vergeten jullie zijn natuurlijk streng tegen satan en alles daar om heen want dat is eng en voor jullie het onbekende.DEMONHUNTER schreef:je mag doen wat je wil,de kerk heeft totaal geen invloed op wat voor muziek je luistert.
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
- Christianinblack
nee niet eng en niet het onbekende, maar wat als ik overvloed heb aan muziek die ik mooi vind en die me aanstaat waarom zou ik dan anders luisterenmetalfreak_87 schreef:[..]
waarom luister je dan bijna alleen maar christelijke metal? he ohja helemaal vergeten jullie zijn natuurlijk streng tegen satan en alles daar om heen want dat is eng en voor jullie het onbekende.
Nee joh. totáál geen invloed. Daarom gaan fanatieke christenen ook muziek achterstevoren afluisteren om er verborgen satanische boodschappen in te ontdekken, zijn er boekverbrandingen, daarom gooide mijn buuf, die zich bekeerd heeft tot het christendom, alle metalcd's (paar honderd) van haar zoon in de container, bleef erbij staan tot ze in de vuilniswagen lagen en heeft ze sbs6, rtl 4 en 5, yorin van de tv afgehaald vanwege satanische invloeden. En dat allemaal omdat de voorganger in de kerk dat nodig vond.
- Christianinblack
Dee schreef:Nee joh. totáál geen invloed. Daarom gaan fanatieke christenen ook muziek achterstevoren afluisteren om er verborgen satanische boodschappen in te ontdekken, zijn er boekverbrandingen, daarom gooide mijn buuf, die zich bekeerd heeft tot het christendom, alle metalcd's (paar honderd) van haar zoon in de container, bleef erbij staan tot ze in de vuilniswagen lagen en heeft ze sbs6, rtl 4 en 5, yorin van de tv afgehaald vanwege satanische invloeden. En dat allemaal omdat de voorganger in de kerk dat nodig vond.
sommige mensen zijn misschien zo maar ik niet dus ga mij please niet vergelijken met zulke lui, ik luister christelijk onchristelijk maar satanisch spreekt me niet aan dus dat luister ik niet, simpel
Ik vergelijk jou daar niet mee. Maar jij zegt: Je mag doen wat je wilt, de kerk heeft totaal geen invloed op wat voor muziek je luistert. Dat mag niet iedereen, dus. Overigens heb ik geen enkele moeite ermee dat je post op het "metal en christenen"-topic. Zoals satanisten, atheïsten of wie van welk geloof dan ook, zijn/haar mening mogen geven, mag jij dat ook. Ik zie dat niet als bekeren.
- Christianinblack
ik probeer ook niemand te bekeren, ik geef alleen mijn mening.Dee schreef:Ik vergelijk jou daar niet mee. Maar jij zegt: Je mag doen wat je wilt, de kerk heeft totaal geen invloed op wat voor muziek je luistert. Dat mag niet iedereen, dus. Overigens heb ik geen enkele moeite ermee dat je post op het "metal en christenen"-topic. Zoals satanisten, atheïsten of wie van welk geloof dan ook, zijn/haar mening mogen geven, mag jij dat ook. Ik zie dat niet als bekeren.
en als ik zeg dat satanisten niks mogen zeggen krijg ik alleen maar gezeik, dat heeft dus ook geen nut en ik zie ook nie in waarom ze niks mogen zeggen kben wel benieuwd naar wat ze te vertellen hebben
Pfff op die site bij de bio van Demonhunter zijn ze wel erg negatief over de metal scene van nu...
ik zit nu de bio te lezen......
Hmmm ze vergelijken hun muziek met linkin park, slipknot, sepultura en deftones......geen goed voorteken.
Zo nu ff mp3tjes beluisterd, klinkt niet slecht, I have seen where it grows heeft wel lekker deuntje.....maar ik vind het niet echt speciaal...
@god's puke: het is een beetje nu-metal achtig maar heeft toch wel iets...,probeer het mp3tje zou ik zeggen..
Hmmm ze vergelijken hun muziek met linkin park, slipknot, sepultura en deftones......geen goed voorteken.
Zo nu ff mp3tjes beluisterd, klinkt niet slecht, I have seen where it grows heeft wel lekker deuntje.....maar ik vind het niet echt speciaal...
@god's puke: het is een beetje nu-metal achtig maar heeft toch wel iets...,probeer het mp3tje zou ik zeggen..
- Christianinblack
Fenris schreef:Pfff op die site bij de bio van Demonhunter zijn ze wel erg negatief over de metal scene van nu...
die verglijkingen doen ze zelf nie maar die domme producers van hun of anderen, ze hebben wel een beetje vage stijl, tis een beetje een numetal hardcore mixup
- Christianinblack
- DEMONHUNTER
kvind het wel harder als nu-metal,maar goed.Wie kent er trouwens Norma Jean??Het heette eerst Luti Kriss,maar goed 1 of andere kolere rapformatie heette ook zo en ze werden de hele tijd verward.Je kunt hier wat muziek van hun luisteren.http://artists.mp3s.com/nn/artist/56/56334.html ik vind het wel gaaf.
- DEMONHUNTER
official site:http://www.normajeannoise.com/
- Christianinblack
- Christianinblack
- Christianinblack
- Christianinblack
- Thaumaturgy
- DEMONHUNTER
- Christianinblack
- Thaumaturgy
- DEMONHUNTER
- DEMONHUNTER